Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,176 views

Mellu-

Posts: 4,006

#6482 • • Mellu-

Santutar, 22.1.2007 12:12:
Koko viikonloppu meni ihan perseelleen...ja miksi ei yks tyyppi vain tajuuuuu???!!!*senkin*



Tittu taatana kuten tinne ja tänne peekele *grr**dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

lostgone

Posts: 2,493

#6484 • • Edited lostgone
Olispa taas syksy.*uuh*
Mulla on ruma pää tai ainaski hiukset.*hmph*
Sit mä voisin huolia unilääkereseptin, että saisin joskus viikollakin nukuttua.*eiei*
Ja haluaisin avautua koulun tuotantotoimistolle aiheesta: jos ohjeenne ovat vääriä ja puutteellisia, ette voi antaa "opettavaa" palautetta väärin tehdystä paperikasasta.*dissaa*
Paperit siis meni kyllä läpi, mutta en katsonut ansainneeni huomautusta.
*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Miinapiina

Posts: 3,494

#6485 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
aamusta asti mikään ei oo toiminut kunnolla...

nukuin pommiin ja piti olla paikassa A 9.45 ja auto oli niiiiin jäässä että sen kimpussa puurtaminen kesti oletettua kauemmin joten olin siellä 10.14!

sit lähdin hoitamaan asioita paikkaan B jossa ei sitten olekkaan ketään neuvonnassa paikalla ja neuvonnan ikkunaan jätetty puhelinnumero ei toimi vaikka yrittää muutaman tunnin ajan tykittää.

no sit etsin toisen numeron mihin soittaa ja ne sanoo ettei siihen numeroon voi enää soittaa koska puhelinaika on mennyt jo. JOO KIITTI tiedetään mutta se numero ei toiminut... joo ei voi mitään kyllä sen piti toimia, oli vastaus. OK. kysyn vielä tältä ihmiseltä että miksi neuvonta on kiinni koska sen piti olla vain viime viikon tilapäisesti kiinni. vastaus on , että ei meille ole kerrottu. OK. no sit tää täti antaa mulle numeron mihin voin soittaa et joku tietäis jotain, nit ku lopetan puhelun ni huomaan että se anto just sen numeron , mihin soitin ja se täti vastas. ai että soittaisin siihen uudestaan ku just se sano ettei ne tiiä mitään. (ei näköjään ees omaa numeroaan)

no nih. loparit ton asian suhteen.

sit lähden paikkaan C johon täytyisi varata aika, mahdollisimman nopeasti koska asialla on kiire. noh, sielläpä paikan päällä ajanvaraus onnistuu vaan aamuisin kello 8.45 asti, joten sekään ei onnistu, ja kappas, sielläkin on puhelinaika päättynyt. otan numeron ja päätän soittaa huomenna uudestaan.

koska paikassa C käynti edellyttää käymistä paikassa D kipitän portaita pitkin yhden kerroksen alas, koska siellä on paikka D. yritän varata sinne aikaa jolloin sanotaa että pääsisin vaikka heti. JEE ensimmäinen onnistunut asia tänään. tai sitten ei, kun olen antanut henkiltunnuksen, täti kertoo että tarvitsen sellaisen punareunaisen lapun, ennen kuin voin mennä sinne. voi juma!! tai sitten pikaisen käynnin paikassa C että ne laittaa koneelle uudet kutsun. mutta sekään ei onnistu koska siellä ei kukaan olee vapaana...

tässä vaiheessa loparit tästä asiasta!

huomenna uudestaa, joko soitto paikkaan C tai sitten kaivetaan se punareunainen lappu sieltä kotoa, joka sattuu olemaan vuoden vanha, eli mistäs se sit löytyy... huoh...

jospa ilta toisi jotain mukavaa mukanaan... (hoppas so)

asioidenhoitopäivät on hanurista!!!!

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#6486 • • crissy

Miinapiina, 22.1.2007 13:49:
aamusta asti mikään ei oo toiminut kunnolla...

nukuin pommiin ja piti olla paikassa A 9.45 ja auto oli niiiiin jäässä että sen kimpussa puurtaminen kesti oletettua kauemmin joten olin siellä 10.14!

sit lähdin hoitamaan asioita paikkaan B jossa ei sitten olekkaan ketään neuvonnassa paikalla ja neuvonnan ikkunaan jätetty puhelinnumero ei toimi vaikka yrittää muutaman tunnin ajan tykittää.

no sit etsin toisen numeron mihin soittaa ja ne sanoo ettei siihen numeroon voi enää soittaa koska puhelinaika on mennyt jo. JOO KIITTI tiedetään mutta se numero ei toiminut... joo ei voi mitään kyllä sen piti toimia, oli vastaus. OK. kysyn vielä tältä ihmiseltä että miksi neuvonta on kiinni koska sen piti olla vain viime viikon tilapäisesti kiinni. vastaus on , että ei meille ole kerrottu. OK. no sit tää täti antaa mulle numeron mihin voin soittaa et joku tietäis jotain, nit ku lopetan puhelun ni huomaan että se anto just sen numeron , mihin soitin ja se täti vastas. ai että soittaisin siihen uudestaan ku just se sano ettei ne tiiä mitään. (ei näköjään ees omaa numeroaan)

no nih. loparit ton asian suhteen.

sit lähden paikkaan C johon täytyisi varata aika, mahdollisimman nopeasti koska asialla on kiire. noh, sielläpä paikan päällä ajanvaraus onnistuu vaan aamuisin kello 8.45 asti, joten sekään ei onnistu, ja kappas, sielläkin on puhelinaika päättynyt. otan numeron ja päätän soittaa huomenna uudestaan.

koska paikassa C käynti edellyttää käymistä paikassa D kipitän portaita pitkin yhden kerroksen alas, koska siellä on paikka D. yritän varata sinne aikaa jolloin sanotaa että pääsisin vaikka heti. JEE ensimmäinen onnistunut asia tänään. tai sitten ei, kun olen antanut henkiltunnuksen, täti kertoo että tarvitsen sellaisen punareunaisen lapun, ennen kuin voin mennä sinne. voi juma!! tai sitten pikaisen käynnin paikassa C että ne laittaa koneelle uudet kutsun. mutta sekään ei onnistu koska siellä ei kukaan olee vapaana...

tässä vaiheessa loparit tästä asiasta!

huomenna uudestaa, joko soitto paikkaan C tai sitten kaivetaan se punareunainen lappu sieltä kotoa, joka sattuu olemaan vuoden vanha, eli mistäs se sit löytyy... huoh...

jospa ilta toisi jotain mukavaa mukanaan... (hoppas so)

asioidenhoitopäivät on hanurista!!!!



tos vaihees mä menisin jo jonnekki nurkkaan piiloon enkä tulis pois koko loppupvänä!
Miinapiina

Posts: 3,494

#6487 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 22.1.2007 13:54:

tos vaihees mä menisin jo jonnekki nurkkaan piiloon enkä tulis pois koko loppupvänä!



joo mä yritän piiloutua tänne työkkäriin... kikakika... oottelen susua ja sillä on taas kestänyt vähän liian kauan!!!!! tääkin vielä, mulla ei oo itelläni viel mitään asiaa tähän taloon ja tääl istun sit vapaaehtosesti... mut tääl on näit koneit ja näil pääsee näköjään muuallekin ku työkkärin sivuille... hihihi *tirsk* uléta!

--
pinkki on pop!!!

sts

Posts: 7,969

#6490 • • sts Sama pyynti aitta!
1230123 kertaa muutuvat päivät palavereille ;)
Maihku

Posts: 1,186

#6492 • • Maihku neiti hankala
no ei sit niin taaskaan voi mikään onnistua*hmph*
ainii ja toi lamppuki on viel vaihtamatta*justjoo**igor**grr**toktok*
Muikku

Posts: 427

#6493 • • Muikku
Tytöt jotka söpöihkuileegrrkokoajan, iu muikku oot söpö argh
asdf

Posts: 3,155

#6494 • • asdf
Telenovelat on aika raivostuttavia. Tosta huitomisesta ja helvetillisestä kälättämisestä tulee pää kipeeks. *hmph*

Nii ja talvi. HYI.
Sssan*

Posts: 651

#6495 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Talvi, kylmyys, pimeys ja pakkanen...Siis talvi *hmph*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Kit^

Posts: 798

#6497 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Ketuttaa ku jotkut ihmiset on vaa nii kökköpäitä.. Varsinki se, että joku sanoo yhtä, mutta tarkottaa ihan toista.. tai ettei puhu ollekaa ja juoruu sun selkäs takana. Miksei ihmiset vaa voi sanoo suoraa asioita..? onks se muka nii paljon vaadittu..? ei oo yhtää kivaa, et joku esittää sulle mukavaa, mut puukottaa sua selkää heti tilanteen tullen..
tollai sattuu tosi pahasti..*grr*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Miinapiina

Posts: 3,494

#6498 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Kit^, 22.1.2007 20:20:
Ketuttaa ku jotkut ihmiset on vaa nii kökköpäitä.. Varsinki se, että joku sanoo yhtä, mutta tarkottaa ihan toista.. tai ettei puhu ollekaa ja juoruu sun selkäs takana. Miksei ihmiset vaa voi sanoo suoraa asioita..? onks se muka nii paljon vaadittu..? ei oo yhtää kivaa, et joku esittää sulle mukavaa, mut puukottaa sua selkää heti tilanteen tullen..
tollai sattuu tosi pahasti..*grr*



niin valitettavan totta, että jotkut voi olla tollasia!! ei kiva *eiei*

--
pinkki on pop!!!

Foxmagon

Posts: 1,329

#6499 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Ihmiset, taas vaihteeks.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6500 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ärsyttää kun tekee taas mieli tehdä kaikkee muuta kun lukee tota solubiologiaa!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D