Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,629,551 views

Madda

Posts: 650

#12981 • • Madda ice-angel
Nämä saatanan urpot jotka ajelee motarilla ohituskaistalla koko matkan ohittamatta ketään.
Missä vitussa nämä urpot käy autokoulua missä opetetaan ajamaan ohituskaistalla????

Ja sitten kun lähtee näitä dorkia ohittamaan oikealta, niin saa hyvällä tuurilla sakot.

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Avatar
#12982 • • Equalizer Guest
arkisin kaikki muu tekeminen pitää suunnitella taulukoittain tai muut hommat jää tekemättä ennen töitä..
-Santtu-

Posts: 1,965

#12983 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Se kun pidetään ihan avuttomana, ja aletaan neuvomaan jossain astianpesukoneen tyhjennyksessä. Voi jumalauta kai nyt osaan yhen tiskikoneen tyhjentää, ja osaan jopa kattoa et onko siellä puhtaat vai likaiset. AAARRRGGH! *toktok*
pirpeli

Posts: 5,533

#12984 • • pirpeli
Sade, taukoamaton hikoilu ja paha maku suussa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ValaX

Posts: 3,891

#12985 • • ValaX
Mun tv, jossa kuvan koko vaihtelee itsekseesn. Välillä kuva mahtuu ruutuun ja välillä taas ei. A/V-lähdön asetusten muuttaminen ei aina korjaa tilannetta tässä tapauksessa*toktok*
JasoX

Posts: 378

#12986 • • JasoX Ruoska
Ihmiset jotka ei osaa päättää - perkele *grr*

--
heartbeat will never fade

ninscu

Posts: 635

#12987 • • ninscu candydelic
Ärsyttää kun oon flunssanen, mut en ehkä kuitenkaan niin kipee et vois hakee saikkuu. Arrrgh, ois ny joko tai *grr*

--
.. grooving with the eternal now ..

Lerna

Posts: 320

#12988 • • Lerna
Nurkissa hirveet läjät ala-aste aikasta krääsää eikä ny tiiä yhtää mitä niille tekis
Avatar
#12989 • • opmdevil Guest
Kissankarvat mikserissä alkaa ärsyttämään. Samoin kuin samaiset karvat levysoittimissa. Ketun kissa!
Kolera

Posts: 4,256

#12990 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
vitun amikset ja vitun minä ku en osaa pitää turpaani kiinni...->kaverin autosta ikkuna sisään.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Nomade

Posts: 182

#12991 • • Nomade 1:100 000
Vanhukset ratissa, kesäloman loppu ja auton huoltoihin uponnu nyt lähemmäs puoltoista tonnia.

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

Anessa

Posts: 1

#12992 • • Anessa
Erään nettikaupan olematon asiakaspalvelu ja tää epävakaa sää.

--
A circle is the reflection of eternity. It has no beginning and it has no end - and if you put several circles over each other, then you get a spiral. - MJK

kinderi

Posts: 1,783

#12993 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Taas vituttaa ihan urakalla.
Ja täs on monta ankeeta tuntia ennenkun viittii nukkumaan mennä.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#12994 • • Krankkenhakken Guest
Avomies osti Guitar Hero: Metallican ja pelaa sitä nyt kaverinsa kans ja mä oon jo niin kurkkuani myöten täynnä tota räminää. :D
Ja sieltä tulis parhaillaan telkkarista Lapsityrannit mut yhyy ku pitää pelata.
Lyylikki

Posts: 2,975

#12995 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Blogit, jotka pitää ääntä.

Oon nyt törmännyt ihan lähipäivänä useampaan blogiin, joka huutaa, mutta musiikkia ei tunnu saavan mistään kiinni. Kuka helvetti on keksinyt moisen villityksen aloittaa. Jos mä menen katsomaan kakkureseptiä tai neuleohjetta, niin mua ei siinä sivussa kiinnosta todellakaan kuunnella mitään Linkin Parkia, Roxettea tai oikeastaan mitään muutakaan.
Fyrisch

Posts: 4,525

#12996 • • Fyrisch
jos joku kurkistelee korvantakaa sillai ärsyttävästi
wiwi

Posts: 1,575

#12997 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Epäinformatiiviset työpaikkailmoitukset. Katselen aika ahkerasti molin sivuja ja voi helvetti, vähän yritystä nyt, työnantajat, jos haluatte oikeasti löytääkin jonkun sinne töihin! Parhaimmillaan ilmoituksessa on kuvailtu työtä yhdellä lauseella, johon siihenkin on saatu kirjoitusvirheitä. Ja sitten perään tietenkin maininta, ettei tiedusteluihin ehditä vastata. Eikä mua hyödytä tietää että kyseessä on osa-aikatyö jos ei tuntimääristä kerrota sen enempää.

Niin ja oma lukunsa ovat kaikki henkilöstövuokrausfirmat. En mä nyt jumalauta hae töitä, jollen edes tiedä mihin olen hakemassa! Etsin vakituista työpaikkaa, johon mielelläni sitoudun pitkäksi aikaa ja haluan todellakin tietää etukäteen mikä se paikka on.

Murhh!

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

JR Ewing

Posts: 985

#12998 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
"lama"uutiset, "sikainfluenssa"uutiset ja Madonna
Lyylikki

Posts: 2,975

#12999 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to Mikä ärsyttää?:

wiwi, 6.8.2009 11:40:
Epäinformatiiviset työpaikkailmoitukset. Katselen aika ahkerasti molin sivuja ja voi helvetti, vähän yritystä nyt, työnantajat, jos haluatte oikeasti löytääkin jonkun sinne töihin! Parhaimmillaan ilmoituksessa on kuvailtu työtä yhdellä lauseella, johon siihenkin on saatu kirjoitusvirheitä. Ja sitten perään tietenkin maininta, ettei tiedusteluihin ehditä vastata. Eikä mua hyödytä tietää että kyseessä on osa-aikatyö jos ei tuntimääristä kerrota sen enempää.

Niin ja oma lukunsa ovat kaikki henkilöstövuokrausfirmat. En mä nyt jumalauta hae töitä, jollen edes tiedä mihin olen hakemassa! Etsin vakituista työpaikkaa, johon mielelläni sitoudun pitkäksi aikaa ja haluan todellakin tietää etukäteen mikä se paikka on.

Murhh!



Olispa täälläkin Like-nappula.

Itsekin seurailen ihan mielenkiinnosta noita paikkoja ja yhden ja saman nimikkeen alle saattaa olla ahdettuna aika paljon kaikkia erilaisia hommia. Esimerkiksi markkinointiassistentti tarkoittaa Alexandrialla ajanvaraajaa ja jossain muualla työn luonteeseen kuuluu vaikka mitä, kuten projektien hallintaa, yhteydenpitoa sidosrymiin, kuvankäsittelyä jne jne.

Sitten jos kuvauksessa ei ole mitään, niin milläs siitä otat sitten selkoa, että kiinnstaako se sinua.
JasoX

Posts: 378

#13000 • • JasoX Ruoska
Madonnan soundtsekki, kuseskelevat pissikset tossa takapihalla, haisevat bajamat parvekkeen alla, joka puolella aitoja ja kusipäisiä järkkäreitä. Olis voinut tonkin vanhan eukon jonnekin metsään kärrätä. *dissaa**dissaa**dissaa*

--
heartbeat will never fade