Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,296 views

wiwi

Posts: 1,575

#12961 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to Mikä ärsyttää?:

Slim_Jim, 23.7.2009 22:05:
FFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUU-


Sori mut *lmao*. I feel your pain.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Arsk4_

Posts: 833

#12962 • • Arsk4_ Lihis
http://www.kaleva.fi/plus/juttu806369_page0.htm

En tiiä miten vois kuvailla tätä vitutuksen määrää... "Osa tullaan poistamaan maasta." Siis koko porukka vaan helevettiin täältä!!!! PERKELE!

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

noena

Posts: 3,138

#12963 • • Edited noena first breath after coma
Ärsyttää ja VI-TUT-TAA *igor*
Eilen sampopankin urpoin kassaneiti IKINÄ taisi onnistua kuollettamaan mun elektronin. Olisko ollu hirveen suuri vaiva kysyä kolleegalta apua jos ei v*ttu tajua mitä asiakas haluaa? *toktok*
Olin ajatellut vielä aamupalaakin hakea ennen kuin töihin tulen mut EEEEII, "Tapahtuma Hylätty. Ota yhteys kortin myöntäjään."*släp* *senkin*
Tänään tuli muuten palkkakin mut enhän mä pääse siihen käsiksi, kun neiti "PalvelenSuaHetkenPäästäNytLiimaanTekokynteniTakaisinPaikoilleenJaFlirttailenTuonYhdenMiehenKanssa" ei kuunnellut näköjään sekunttiakaan mitä pyysin häntä tekemään. *toktok* *senkin* *dissaa* *grr* *kissatappelu*

EDIT:
Eli joo, siellä on joku tyrännyt ja kunnolla *dissaa* Eilen ovat tilanneet mulle uuden kortin ja samalla kuollettaneet ton mun käytössä olevan, uusi tulee viikonpäästä joten elän vähintään viikon siten että käyn pankista nostaa rahaa. Kehitys vetää hiiiieman takapakkia *släp* *eiei* *senkin* *grr*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#12964 • • opmdevil Guest
Saamerin Numark X2:t on aivan kakkoja! Cue namuskat tuntuu olevan tohjona ja play-näpyskäkin falskaa toisessa. Minkä vuoksi juuri minun elämäni täytyy olla näin vaikeaa!!!
whispering

Posts: 871

#12965 • • Edited whispering Super Juusto
Suomen posti *dissaa* Saisin tuolta pallon toiselta puolelta nopeammin paketin itelle, ku mitä noilla menee vääntää sitä täällä turussa rakennuksesta toiseen.

Tuo vaan tollasen vidun lapun (muilla alueilla soitti aina ovikelloa) et hei, voit hakea sen sun paketin postista ens maanantaina, koska mä en jaksanu mennä viemään sitä takas sinne sun postiin, vaikka mulla ei sitä alunperinkään ollu mukana *eiei*
Nauskiss

Posts: 532

#12966 • • Nauskiss
Ehkä tylsin kesä ikinä. Tai ei edes ehkä, vaan VARMASTI. Hohhoijaaaaaa... *nukkuu*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

ninscu

Posts: 635

#12967 • • ninscu candydelic

Replying to Mikä ärsyttää?:

whispering, 24.7.2009 15:12:
Tuo vaan tollasen vidun lapun (muilla alueilla soitti aina ovikelloa) et hei, voit hakea sen sun paketin postista ens maanantaina, koska mä en jaksanu mennä viemään sitä takas sinne sun postiin, vaikka mulla ei sitä alunperinkään ollu mukana *eiei*



Toi on kyl ärsyttävää jos ne postinkantajat ei vaivaudu soittaan sitä ovikelloa. Mulla on tosi pieni luukku tos mun oves (siin lukee "kirjeitä ja sanomia" :D), joten vähänkään isomman postin tunkeminen siitä ei onnistu niin saan usein noita lappusia. Ite oon huomannu et riippuu täysin henkilöstä et vaivautuuks se koputtaan/painaan ees ovikelloa (=pelkkää nappia joka ei pidä mitään ääntä *justjoo*) vai kirjottaaks se suoraan sen lapun ilman mitään ja kipittää vittuun.

Mut jos toi oli joku tärkeekin paketti niin kantsii käydä illemmal kysyy sitä sieltä postista, koska noi tommoset tapaukset saattaa olla siel jo iltapäivällä.

Aiheeseen liittyen, eniten ärsyttävintä on löytää tollanen lappu eteisestä ja sit raahautua postiin ja miettii et mitäs mulle on tullut niin sielä onkin joku vitun KUVASTO *toktok* Oon meinannu sanoo noille postinkantajille et jos mulle tulee kuvasto ni jättäkää se siihen oven eteen tai ihan mitä vaan, mut selkeesti on jo jotain alkanu vituttaa niiden eestaas raahailu et edellisin hooetämmä löyty kaksinkerroin runtattuna pystys tosta reiästä :)

--
.. grooving with the eternal now ..

Kolera

Posts: 4,256

#12968 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
oon nyt nukkunu yhteesä max 2h ja ei vittu vaan tuu unta. Helvetin hermostunu olo. Tästä saamme kiittää kuningas alkoholololia

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Laskeuma

Posts: 240

#12969 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale
ennen nukuttiin nykyään ei, ainakaan ilman lääkkeitä. saatana tinnitus huutaa niin vitusti. *täysin rikki* *nyyh*

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

JasoX

Posts: 378

#12970 • • JasoX Ruoska
Ärsyttää ku jonkun perkeleen madonnan takia tosta meidän kadulta kaadetaan puut ja koirapuisto laitetaan kiinni *dissaa*

--
heartbeat will never fade

Avatar
#12971 • • Equalizer Guest
tilasin elokuvia ja ootellu tässä jo 16 viikkoa että tuliskohan se paketti jo
wiwi

Posts: 1,575

#12972 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
"Firefox kohtasi odottamattoman ongelman ja kaatui"
Jumalauta nyt oikeesti. Tää saamarin kone kaikkine ohjelmineen kaatuilee enemmän kuin minä - ja se on paljon.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amma

Posts: 2,383

#12973 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to Mikä ärsyttää?:

wiwi, 28.7.2009 10:18:
"Firefox kohtasi odottamattoman ongelman ja kaatui"
Jumalauta nyt oikeesti. Tää saamarin kone kaikkine ohjelmineen kaatuilee enemmän kuin minä - ja se on paljon.


Otan osaa. :D
Toi ilmotus on muotoiltu mun mielestä kauniisti. Paljon parempi kuin joku iso ERROR-mokasit-ahahahahahaa-ei-sun-kandee-yrittää-uudestaan-ikinä.

--
*etsiskel*

Takyon

Posts: 2,945

#12974 • • Takyon Möwkö

Replying to Mikä ärsyttää?:

Amma, 28.7.2009 10:41:
---
wiwi, 28.7.2009 10:18:
"Firefox kohtasi odottamattoman ongelman ja kaatui"
Jumalauta nyt oikeesti. Tää saamarin kone kaikkine ohjelmineen kaatuilee enemmän kuin minä - ja se on paljon.

---

Otan osaa. :D
Toi ilmotus on muotoiltu mun mielestä kauniisti. Paljon parempi kuin joku iso ERROR-mokasit-ahahahahahaa-ei-sun-kandee-yrittää-uudestaan-ikinä.



Mä oon pitkään yrittäny löytää winblowsista sitä "Käyttäjä on suorittanut laittoman toiminnon ja se lopetetaan" ilmotusta *plattari-panik*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

wiwi

Posts: 1,575

#12975 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to Mikä ärsyttää?:

Amma, 28.7.2009 10:41:
---
wiwi, 28.7.2009 10:18:
"Firefox kohtasi odottamattoman ongelman ja kaatui"
Jumalauta nyt oikeesti. Tää saamarin kone kaikkine ohjelmineen kaatuilee enemmän kuin minä - ja se on paljon.

---

Otan osaa. :D
Toi ilmotus on muotoiltu mun mielestä kauniisti. Paljon parempi kuin joku iso ERROR-mokasit-ahahahahahaa-ei-sun-kandee-yrittää-uudestaan-ikinä.


Thanks for the sympathy. Itse asiassa siinä herjan alussa taitaa vielä lukea "pahoittelemme". Ehkä tää on nyt se Vistan hienous muihin käyttiksiin nähden? Ja netin satunnaisen törttöilemisenkin ymmärtäis mutta perkele kun välillä (lue:usein) ei vastaa/kaatuu esim. Word ynnä muut ohjelma.

Kyllä se on etuoikeus työskennellä tietokoneella, varsinkin tällä. <3

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Kolera

Posts: 4,256

#12976 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Taas kerran remppamiehet jotka alottaa aina sen päivän puhteen(n. reilu 7 aikoihin) niillä vitun iskuporakoneilla ja muulla mistä lähtee ihan saatanallinen meteli. Tekee sitä jokun aikaa ja yleensä lopettaa viimeistään kymmeneltä ja eivät koske koko vitun laitoksiin loppupäivänä.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#12977 • • Equalizer Guest
ydrjyddtyjrtstyuhtr!
Avatar
#12978 • • opmdevil Guest
Kuuntelen nettiradiosta country musaa. Mikähän muakin vaivaa...
Avatar
#12979 • • astaroth Guest
helvetinmoinen päänsärky
asdf

Posts: 3,155

#12980 • • asdf
Laskut ja tuleva rahapula.