Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,658 views

Jone

Posts: 8,258

#13602 • • Jone Archibald Haddock
Mikä siinä on, että edelleen näin vuonna 2010 DVD- ja CD-levyjen polttaminen on niin helvetin tuskaista? Tuntuu että kaupoista löytyy enemmän umpisusia medioita kuin käyttökelpoisia ja esim. viimeksi ostamistani Maxellin DVD-R:istä about puolet on ollut ihan suoraa hylkytavaraa. Näiden kanssa leikkiessä alkaa todellakin menemään hermo, koska tällä hetkellä säädän naurettavaa kahta gigaa tavaraa kiekolle toista tuntia.
Amma

Posts: 2,383

#13603 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to Mikä ärsyttää?:

Amma, 22.7.2010 20:18:
Mulle kuuluvan rahan perässä juokseminen. Sen rahan pitäs tulla kotiovelle, eikä mun juosta ympäri kaupunkia sen perässä. Ois aika paljon muutakin tekemistä nimittäin. Tää kuumeräkätauti ei tietty helpota tilannetta hirveesti. Kele.


Kuumeräkätautia lukuun ottamatta (saman) rahan perässä juokseminen jatkuu. Ärsyttää, kun tuntee itsensä syylliseksi siksi, että haluaisi omansa takaisin.

--
*etsiskel*

GERTY

Posts: 411

#13604 • • GERTY
se ,että kukaan ei soita detroittia Helsingissä.

se, että joku valittaa bileissä jonku seinien väreistä =D toi on kyllä pakko olla vitsi.
fatal_error

Posts: 275

#13605 • • fatal_error ........⌘........
FLUNSSA!!!!! Menee kaikki suunnitelmat päin *piip*! *grr**grr*

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!

RiD

Posts: 2,817

#13606 • • RiD Nukemi
Kaukosuhteet johon tunnun ajautuvan vakisinki kokoajan vaikka en tahtois :F

--
*super* *possu*

Bio

Posts: 4,429

#13607 • • Bio The Bullies / Pinky
prkleen mopoautot..

maahantuojan mukaan mopoauto on Suomen turvallisin ajoneuvo.. mitä vittuu :DD yleensä kolarissa mopoauto menee lunastuskuntoon ku henkilöautolle tulee pari naarmua

sit ens vuonna uus lakiehdotus nostais mopoautojen ikärajaa (vaan) vuodella
eli silti niit kakaroi ajelee päin helvettiä liikentees.. onneks kortin hinta sentää nousis, joten se hiukan vähentäis määrää..

prkleen mopoautot..
inneah

Posts: 704

#13608 • • inneah ...Trust no one...
Joo noi vitun mopoautot, en kestä!!!!
Miks ei vaan voi olla niin että mopoilla ajaa 15 vuotiaat ja autoilla täysikäset??!!
Kyllä ennenvanhaan mentiin bussilla jokapaikkaan ja hiihdettiin! :D

Ärsyttää myös Ed Hardy!
Jo sen tyylinen paidan printti saa ihokarvat pystyyn, hyrrrr!
Ed Hardy paitojen pitäjät luulee olevansa cool koska kaikilla muillakin on, mut se tekee niistä just epäcooleja. Ja koska julkkikset käyttää kyseistä merkkiä tekee se tavallisesta kaduntallaajasta muka jotenki spessun kun on pukeutunut Ed Hardyyn päästä varpaisiin.
Tää merkki ja kuosit oli aluksi ihan kivoja, mutta niiden liikakäyttö on pilannut senkin.

Legginsit....
Tää on kans yks puistatuksen kohde.
Ymmärrän että legginsejä , eli pitkiä kalsareita ( niinkuin selkokielellä niitä kutsutaan) käytetään vaikka himassa tai sitten niiden takoittamalla tavalla, talvisin housujen alla.
Mutta miksi, oi MIKSI, niitä pitää pitää tennareiden ja tavallisen t-paidan kanssa, niin että mitään ei jää mielikuvituksen varaan. Olis edes joku pitkä paita niin et peittäis heiluvat kankut, mutta ei, ihan normaalin t-paidan kanssa. Näyttää että hame ois jääny kotiin.
Kireät kalsarit nuolevat jokaista jalan muhkuraa ja parhaimmassa tapauksessa näkyy myös kivat pikkarit läpi, koska kalsareiden materiaali on niin ohutta.
Kuka nää on keksiny katukuvaan?!häh?

Sit ärsyttää viel yks asia, mutku siitä ei saa puhua, ni se vasta ärsyttäääkin!!!!!!

Mut tää helpotti taas hetkeks <3

--
nahkalakanat

Hendryk

Posts: 510

#13609 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Melkein voisin luvata äänestäväni ensi eduskuntavaaleissa sitä joka lupaa, että taulapäitä kielletään kävelemästä samalla kun puhuvat kännykkään. Tai en minä malta odottaa, ehkä minä vain mojautan polvella persuksiin seuraavaa tohloppia, joka seilaa ja hoilaa tien tukkeena, että: "Et ikinä arvaa missä mää oon!!! Mää oon jalkakäytävällä!! Siis tajuutsä: JALKAKÄYTÄVÄLLÄ! Kalkati-kalkati-kalkati-kalkati..."

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

lopez

Posts: 1,972

#13610 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Mikä ärsyttää?:

Melkein voisin luvata äänestäväni ensi eduskuntavaaleissa sitä joka lupaa, että taulapäitä kielletään kävelemästä samalla kun puhuvat kännykkään. Tai en minä malta odottaa, ehkä minä vain mojautan polvella persuksiin seuraavaa tohloppia, joka seilaa ja hoilaa tien tukkeena, että: "Et ikinä arvaa missä mää oon!!! Mää oon jalkakäytävällä!! Siis tajuutsä: JALKAKÄYTÄVÄLLÄ! Kalkati-kalkati-kalkati-kalkati..."



xD
Yhdyn julkituomaasi 100%.
Tosin pahimpia kaltaisia ovat mielestäni osa varhaisteineistä (erityisesti tytöistä) sekä mm. somaleista, jotka julkisessa joukkoliikenteessä sekä sisätiloissa toisinaan suorastaan HUUTAVAT luureihinsa, ikään kuin sen sieluakaan olisi mailla eikä halmeilla.

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Goala

Posts: 332

#13611 • • Goala It is your own imagination!
No siis säästähän aina valitetaan joten valitetaan taas vähän lisää. Kurjaa kun on kylmää ja loska kelit saapuvat :( syksyn huono puoli..

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

mariq

Posts: 2,154

#13612 • • mariq

Replying to Mikä ärsyttää?:

No siis säästähän aina valitetaan joten valitetaan taas vähän lisää. Kurjaa kun on kylmää ja loska kelit saapuvat :( syksyn huono puoli..



Mä vähän veikkaan et loskakelit antaa odottaa itseään vielä pari kuukautta.. Eihän kaikki puutkaan ole vielä edes väreissään *ding*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Laskeuma

Posts: 240

#13613 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale
KAIKKI!

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

Yoa-

Posts: 23

#13614 • • Yoa-
Vesisade ja se ettei koko talosta löytyny sateenvarjoa.
Kissan angsti ja paskominen lattialle.
Sunnuntait.
Energiajuomat.
Kireet ihmiset.

--
Jos et jotain osaa, opettele.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#13615 • • liikkuva muna an egg on the move
Henki haisee ihan luonnottoman pahalle, kiitos revittyjen viisaudenhampaiden. Sais noi kolot umpeutua jo *dissaa* Viemäripoika on viemäripoika.
Avatar
#13616 • • Annakins Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:

No siis säästähän aina valitetaan joten valitetaan taas vähän lisää. Kurjaa kun on kylmää ja loska kelit saapuvat :( syksyn huono puoli..



Hehe. Mua taas ahdistaa kun on edelleen +30 astetta, tukahduttavan kuuma ja ilma täynnä hiekkaa, eli pieni sade tekis terää! Mut ens yönä saattais jopa olla vähän viileämpää eli saisin jopa nukuttua!
JiiV3e

Posts: 673

#13617 • • Edited JiiV3e

Replying to Mikä ärsyttää?:



Ärsyttää myös Ed Hardy!
Jo sen tyylinen paidan printti saa ihokarvat pystyyn, hyrrrr!
Ed Hardy paitojen pitäjät luulee olevansa cool koska kaikilla muillakin on, mut se tekee niistä just epäcooleja. Ja koska julkkikset käyttää kyseistä merkkiä tekee se tavallisesta kaduntallaajasta muka jotenki spessun kun on pukeutunut Ed Hardyyn päästä varpaisiin.
Tää merkki ja kuosit oli aluksi ihan kivoja, mutta niiden liikakäyttö on pilannut senkin.



Ihmiset, jotka pitää tapoutin paitoja, eivätkä edes vapaaottele, tai harrasta mitään lähellekkään sitä ärsyttää vielä enemmän....
Sen takia itse suosinkin KimuraJEAH:ia :D

Ja ne pantteri paidat ed hardyllä on ihan hienoja, jos joskus on niin paljon rahaa, että semmosia vois ostaa voisikin ostaa, mutta kun itse en ole edes varma tuleeko minulle vielä pituuskasvua aion olla ostamatta niitä!
kinderi

Posts: 1,783

#13618 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Oon näemmä tulossa kipeeks.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Hendryk

Posts: 510

#13619 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Se on kyllä aivan saletti, että kun on ostamassa lähikaupasta jäätelöä tai jotain muuta mikä pitäisi toimittaa kipikapijalkaa pakastimeen, niin vain yksi kassa on paikalla, ja hänkin on tietysti porukan hitain ja epäpätevin. Jonokin on tietysti pitkä kuin metrojuna ja kaikki ovat ostamassa juuri sillä hetkellä eväitä viiden viikon eristäytymistä varten. Hidashoksottimisten ja puolikuurojen mummeleiden välissä on aina yksi huojuva punanahka, joka ei millään tahdo uskoa, että kassa ei nyt myy hänelle sitä kaljakeissiä - ei vaikka hän rähjäisi kuinka äänekkäästi ja osaisi kymmeniä tapoja epäillä kassaneidin sukupuolisiveyttä. Sitten siihen jää pyörimään joku nikotiininarkomaani, jonka pitää saada juuri sitä oikeanmerkkistä röökiä, ja kun sitä ei ole tämän kassan savukeautomaatissa, kassahenkilö joutuu käydä avaamassa toisen automaatin, josta kyseinen merkki on myös lopussa. Minuuttikausia kestäneen pyörimisen ja hössöttelyn jälkeen tämä ihminen sitten kuitenkin ottaa jotain toista merkkiä, minkä tempun hän olisi voinut tehdä alunperinkin. Vallattomat kakaralaumat ja hilupirulaiset viisisenttiskasoineen kuuluvat myös asiaan, samoin se uupunut perheenäiti joka on unohtanut punnita tuorekurkun. Kun oma vuoro viimein tulee, viereiselle kassalle pyrähtää pirteästi kaupan tehopakkaus ja huikkaa "Tälle kassalle voi tulla!"

Kotona huomaa ostaneensa epähuomiossa sen ainoan jäätelön jonka makua ei voi sietää.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Oj

Posts: 1,349

#13620 • • Oj Keep it FILTHY
Alkoholia nautittaessa tulee aina tehtyä tai sanottua jotain noloa, tyhmää tai muuta vastaavaa. Viimeisempänä menin paskomaan mixerini =(

BTW. osaisko joku auttaa sen korjauksen kanssa ..tuolta lisää aiheesta--> http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=2273;pid=1593674#1593674

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]