Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,374 views

Late

Posts: 3,441

#6762 • • Edited Late team Lasse
Kun alakerran naapurit lopettivat vihdoin kylppärin remppaamisen katuporalla, aloitti toinen naapuri pianon pimputtamisen. *igor*


lisäys: kyllä se pianon pimutus oli sittenkin ihan ok sittenkin, heti kun sekin loppui alkoi katuporan rassaaminen. täytyy kai lähteä töihin etuajassa.. *justjoo*
-Santtu-

Posts: 1,965

#6763 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Työpaikan muutto *grr*

Tää mesta on niin täynnä roinaa, et menee ensin ehkä pari kuukautta että saadaan turhat kaatopaikalle jne. Ja mistä minä tiedän mitä saa heittää pois ja mitä ei ja paljon mua muutenkin kiinnostaa kaivella näitä pölysiä nurkkia.. *igor*

Inhoon muutenki pakkaamista ja muuttamista..

..ja etenkin siivoamista *grr* OTTAA PÄÄHÄN!
wammi

Posts: 627

#6764 • • wammi
takuuhuollosta tappeleminen pesukonehuoltajan kanssa.

+kaikki muukin tuntuu nyt takkuavan ihan syntisen paljon.
Ober

Posts: 587

#6765 • • Ober Dog shit taco
960 e laskuu pelkäst jäätelöstä. TERRVE!!
-Kerttu-

Posts: 4,542

#6766 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

-Santtu-, 21.2.2007 14:59:
Työpaikan muutto *grr*

Tää mesta on niin täynnä roinaa, et menee ensin ehkä pari kuukautta että saadaan turhat kaatopaikalle jne. Ja mistä minä tiedän mitä saa heittää pois ja mitä ei ja paljon mua muutenkin kiinnostaa kaivella näitä pölysiä nurkkia.. *igor*

Inhoon muutenki pakkaamista ja muuttamista..

..ja etenkin siivoamista *grr* OTTAA PÄÄHÄN!



ah..Duunin muutto..*sydän* Mikään ei ole ihanampaa kuin pakata vuosia pölyttyneitä mappeja ja arpoa mitkä kuuluu arkistoon ja mitkä mappi-Ö:hön. Me muutettiin vähän alta kuukausi sitten, kesken pahimpien kiireiden. Vois itä tuskaa! Ja edelleenkin tuossa käytävillä majailee muuttolaatikoita. Näinköhän ne koskaan löytää paikoilleen?! *ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-Santtu-

Posts: 1,965

#6767 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Super-Kerttu, 21.2.2007 15:22:
---
-Santtu-, 21.2.2007 14:59:
Työpaikan muutto *grr*

---


ah..Duunin muutto..*sydän* Mikään ei ole ihanampaa kuin pakata vuosia pölyttyneitä mappeja ja arpoa mitkä kuuluu arkistoon ja mitkä mappi-Ö:hön. Me muutettiin vähän alta kuukausi sitten, kesken pahimpien kiireiden. Vois itä tuskaa! Ja edelleenkin tuossa käytävillä majailee muuttolaatikoita. Näinköhän ne koskaan löytää paikoilleen?! *ding*



..Ja meidän muutto on vasta toukokuun alussa, ja nyt oon jo ihan kypsä.. *poks*
Ober

Posts: 587

#6769 • • Edited Ober Dog shit taco

blastic, 21.2.2007 16:46:
---
Ober, 21.2.2007 15:15:
960 e laskuu pelkäst jäätelöstä. TERRVE!!

---


wtf? kerro lisää.


Nohh lyhyesti, otin piuhan pois seinästä ku spottivalot tartti sähköä ja mä fiksuna en tajunnu sen olevan pakastin mikä o täynnä jätskii ja tässä sitä nyt ollaan.. toi 960e tuntuu ihan käsittämättömältä
summalta ja haistan jotain palaneen käryä ilmassa jos ne haluu velottaa 2e per jäde.. ei salee maksa tukussa niin paljoa(toivottavasti).
Nohh oma moga ei voi silti ku vituttaa
Rubicon

Posts: 550

#6770 • • Rubicon

Kriss G, 21.2.2007 14:28:
---
Zenni, 21.2.2007 13:19:
---
-klips-

---


Missä helvetissä te oikeen ootte duunissa? *lmao*

---


Tapiolan työkkärissä ja sit toi toine taitaa olla itiksen hesessä. Meno mestoja molemmat.



Joo mä suosittelen lämpimästi jos omat duunipäivät käy tylsiks,meille vaan*lmao*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

wammi

Posts: 627

#6771 • • wammi

Ober, 21.2.2007 16:58:

Nohh lyhyesti, otin piuhan pois seinästä ku spottivalot tartti sähköä ja mä fiksuna en tajunnu sen olevan pakastin mikä o täynnä jätskii ja tässä sitä nyt ollaan.. toi 960e tuntuu ihan käsittämättömältä
summalta ja haistan jotain palaneen käryä ilmassa jos ne haluu velottaa 2e per jäde.. ei salee maksa tukussa niin paljoa(toivottavasti).
Nohh oma moga ei voi silti ku vituttaa



ai hitto.ei mikään kivoin extrarahanreikä kuitenkaan.:P
Freja

Posts: 8,775

#6772 • • Freja Sihteeri
Se, että mun tarvis ottaa mahdollisimman vähän vaatteita yms matkalle mukaan, mut silti mä löydän hirveen kasan toppeja jotka "on pakko ottaa mukaan" *justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Santutar

Posts: 405

#6773 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Häviö... taas... ja mä sain keltasen kortin suunsoitosta.... juuri näin*toktok**eiei*
Avatar
#6774 • • Fuzzy Guest
Voi helvetti oikeesti!! South Parkin tuotantokaudet 8-10!!! Ehkä hyväs lykys 2 jaksoo niistä on katottavia!! Ihme "läppää" nykyää. Ideat tainnu vähä loppuu. Ne ei oo enää hauskoja vaan ällöttäviä ja helvetin huonoja. Sit johonki väliin on yritetty välil tunkee niit vanhoi hyvii juttuja. *eiei*
There's no life after South Park...
Nectarine

Posts: 475

#6775 • • Nectarine Rouva T
Talvi, pakkanen, lumi, kylmyys! Prkl, koska tää loppuu?!

Ja sit tää jo toista viikkoa jatkuva flunssa ja räänryystämisen, luulis jo senkin pikkuhiljaa laantuvan.

*kiukku*

*toktok**eikä**eiei**hmph**dissaa**grr**senkin**igor*

--
Prinsessa Ruusunen

Kriss G

Posts: 1,492

#6776 • • Kriss G Wir brauchen bass

Ober, 21.2.2007 16:58:
---
blastic, 21.2.2007 16:46:
---
Ober, 21.2.2007 15:15:
960 e laskuu pelkäst jäätelöstä. TERRVE!!

---


wtf? kerro lisää.

---

Nohh lyhyesti, otin piuhan pois seinästä ku spottivalot tartti sähköä ja mä fiksuna en tajunnu sen olevan pakastin mikä o täynnä jätskii ja tässä sitä nyt ollaan.. toi 960e tuntuu ihan käsittämättömältä
summalta ja haistan jotain palaneen käryä ilmassa jos ne haluu velottaa 2e per jäde.. ei salee maksa tukussa niin paljoa(toivottavasti).
Nohh oma moga ei voi silti ku vituttaa



Voi jumalauta et tosiaan maksa suosiolla sitä vajaata tonnia jos ne syyhkii 2€ per jätski. Eikai ne voi edes vaatia myyntihintaa niistä minkään järjen mukaan. Tai siis voi mut kuka on niin mulkku.

--
DESTROY ALL HIPPIES

dubious

Posts: 158

#6777 • • dubious ribidim
Meeh... penikkatauti iski jalkoihin, treeniohjelmaan piti lisätä kylmä/kuumahoito. Se kyllä kieltämättä jeesaa, mutta hitto ku tuntuu ehanalta - vähän niinkuin sheivais jalkoja palavalla napalmivahavalla tms.
crissy

Posts: 1,958

#6778 • • Edited crissy
eräs ihminen nyt alkoi rasittamaan...


lisäys: jos työpaikkahakemuksessa sanotaan että yhteydenotot ja kyselyt sähköpostilla kun puhelimeen eivät kerkiä vastaamaan nii vois sitte vittu alkaa vastailemaan siihen s-postiin!!!
Mönnä

Posts: 190

#6779 • • Mönnä
Kun postimies ei ala pikkuhiljaa tiputtamaan tuolta luukusta semmosta tuikitärkeää kirjettä, josta selviäisi tulevaisuuteni vähintään seuraavaksi 1,5 vuodeksi.. pulssi hakkaa levossakin jo ihan ihme sfääreissä ja viime yönä sängyssä joutu pyörimään pari tuntia ennen unta. Aamulla heräsin yllätysyllätys mihinkäs muuhun ku postin tipahtamiseen lattialle *ding*

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

Grizzley

Posts: 2,893

#6780 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

-Santtu-
Työpaikan muutto *grr*


Sama!! *grr*

--
Signature summarily executed for treason