Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,635,896 views

Lenita

Posts: 1,423

#6741 • • Lenita
Päässä soi Gutterpump jo neljättä päivää *grr* Hyvä biisi, mut alkais jo riittää.

--
^_____________^

Avatar
#6742 • • Norb Guest
Kun hiuksi menee rintsikoihin kutittelee. Sitä on vaikee löytää!
Fyrisch

Posts: 4,525

#6743 • • Fyrisch

Norb, 20.2.2007 14:53:
Kun hiuksi menee rintsikoihin kutittelee. Sitä on vaikee löytää!



sul kasvaa salee vaa rintakarvoi :C
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#6744 • • Aurinkoneiti
Ärsyttää suunnattomasti ihminen, joka jättää koiransa odottamaan hankeen tunniksi. Eukon mielestä koira on tottunut odottamaan, ja KYLLÄHÄN HÄN SAA KÄYDÄ RAUHASSA SYÖMÄSSÄ.
Helv.... itsekästä!
Freja

Posts: 8,775

#6745 • • Freja Sihteeri
Susan Kuronen. Katoin viel äsken videon ku sitä haastateltiin ja se antoi ihan päättömiä ja mitäänsanomattomia vastauksia. Kaiken lisäks se ääntää äSsän just sellasel taval mikä särkee mun korvaan ja hitosti.

Hyi mikä ylimielinen lumppu.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

$

Posts: 1,802

#6746 • • $ Destination weekend!
Voihan bershka!

Sain mun levarit tänään takaisin lauantain keikalta. Vaikka ne olivatkin olleet autossa koko ajan, ne oli jääkylmiä saapuessaan sisään.

Vettä on kondensoitunut sen verran kummankin pinnoille etten viitsi vielä tässä vaiheessa kytkeä virtoja päälle. Siksi en voi kuunnella tänään ostamiani levyjä vielä moneen tuntiin.
hallucinogen

Posts: 8,190

#6747 • • hallucinogen Edain
Tällä hetkellä Saksan EU:n puheenjohtajuus ja heidän lakialoitteensa.

--
pikku-*possu*

Freja

Posts: 8,775

#6748 • • Freja Sihteeri

hallucinogen, 20.2.2007 22:44:
Tällä hetkellä Saksan EU:n puheenjohtajuus ja heidän lakialoitteensa.



Mikä se o?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Ninka

Posts: 564

#6750 • • Ninka
miehet ja niiden kyky ajattelemattomuuteen! miks me naiset joudutaan kärsiä siitä?

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Kriss G

Posts: 1,492

#6752 • • Kriss G Wir brauchen bass

Kriss G, 5.2.2007 10:17:
Sekopää asiakkaat. Nytkin yks pässi lukee jotain ääneen koneelta jo neljättä tai viidettä sivua ihan vitun ärsyttävällä äänellä.

Yli puoltuntia nyt putkeen *poks*



Ja sama setti jatkuu aamusta toiseen. Eilen se valopää alkoi puhumaan uutistenlukija äänellä :D

--
DESTROY ALL HIPPIES

Elmiira

Posts: 1,446

#6753 • • Elmiira
Julkisilla matkustaminen aamuisin *poks*

Kun en todellakaan ole mikään aamuihminen,
niin kaikki pienet asiat ruuhkassa alkaa vituttaa.
Töniminen, paskan musan kuuntelu, niin että kaikki
muutkin kuulee sen, kakaroiden kiljuminen, etuilu,
purkan/muun ruuan mässytys, rään ryystäminen,
typerä tyhjän jauhaminen, avioliittoneuvojen
antaminen puhelimessa, IHAN KAIKKI.

Pakko löytää ne mp3-soittimen kuulokeet äkkiä
ja ostaa iso säkki, jonka voin vetää päähän matkan
ajaksi.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Rubicon

Posts: 550

#6754 • • Rubicon

Kriss G, 21.2.2007 09:40:
---
Kriss G, 5.2.2007 10:17:
Sekopää asiakkaat. Nytkin yks pässi lukee jotain ääneen koneelta jo neljättä tai viidettä sivua ihan vitun ärsyttävällä äänellä.

Yli puoltuntia nyt putkeen *poks*

---


Ja sama setti jatkuu aamusta toiseen. Eilen se valopää alkoi puhumaan uutistenlukija äänellä :D



Ja mä luulin et mul on ärsyttävii asiakkaita!:D
Joku jäbä teki eilen isänpojanjapyhänhengennimeen-merkkiä joka väliin,tosin eri kädellä kuin millä se roudas parhaat päivänsä nähnyttä raamattua.
Se teki niin ennen ku se tervehti mua,ennenkuin mä lähdin keräämään sen tilausta, ennenkuin se maksoi, ennenkuin se otti tarjottimen ja lähti ja ennenkuin istui salissa valitsemalleen paikalle.
Ja paras oli et ennenku se meni vessaan,se polvistu,suuteli lattiaa,teki merkit ja meni sit vasta sisään.
*nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Uhuu

Posts: 844

#6755 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
odottaa viäl kuus päivää puukotusta....
saisivat iskeä veitsen selkään jo nyt.. loppuis tää odottelu...

-selkäsulkapuukonallauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6756 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Avoin sota käynnis toisen kämppiksen kanssa *poks* oon niin kyllästynyt siihen, että yks ei siivoa jälkiänsä yhtään! ensimmäinenkään tyhjä maitopurkki tai vessapaperirulla ei löydä tietään roskiin, kaiken näköstä tavaraa lojuu pitkin pöytiä ja lattioita ja roskat se kans jättää lattialle välittämättä yhtään siisteydestä *dissaa* ja jääkaappi on täynnä vanhentunutta ruokaa. Ja sit kun omat tilat ei enää riitä niin pitää vallata esim. mun tiloja. Ja joka vitun yö on pakko kukkua sinne viiteen asti aamulla niin että herään monta kertaa yössä.

Oon niin kypsä tähän, vielä kun ei ko. ihminen itse ymmärrä tilannetta yhtään! vaikka sanoisi asioista.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

Posts: 11,768

#6757 • • sapeli jokukukamikä?

Rubicon, 21.2.2007 11:23:
Joku jäbä teki eilen isänpojanjapyhänhengennimeen-merkkiä joka väliin,tosin eri kädellä kuin millä se roudas parhaat päivänsä nähnyttä raamattua.
Se teki niin ennen ku se tervehti mua,ennenkuin mä lähdin keräämään sen tilausta, ennenkuin se maksoi, ennenkuin se otti tarjottimen ja lähti ja ennenkuin istui salissa valitsemalleen paikalle.
Ja paras oli et ennenku se meni vessaan,se polvistu,suuteli lattiaa,teki merkit ja meni sit vasta sisään.
*nauru*



Tää kuulostaa tutulta - tää taitaa olla jonkinmoinen julkkis Suomessa *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#6758 • • sapeli jokukukamikä?
Pikkujutut... Kun ite tykkään nukkumisesta tosi paljon ni ärsyttää kun aurinko paistaa meillä suoraan ikkunasta sisään heti noustuaan. Se ei herätä, mutta heikentää unen laatua siten, että jollei nuku iltapäivälle asti niin herää tokkuraisena ja kärttyisenä. Ja se ärsyttää kun ei sitten saa nukkua niin pitkään että heräisi pirteänä ja iloisena.

Mutta eipä tässä kyllä mistään univajeestakaan kärsitä. *vink* *haukottel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

^Petunia

Posts: 888

#6759 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

sapeli, 21.2.2007 12:07:
Pikkujutut... Kun ite tykkään nukkumisesta tosi paljon ni ärsyttää kun aurinko paistaa meillä suoraan ikkunasta sisään heti noustuaan...


Juuh sama möllikkä häiritsee täälläkin *hmph*
Arkisin ei niinkään mut vknloppuisin kun on tullut himaan ties mihin aikaan, niin su-aamuna viimeistään puol 10 aikaan arska pakottaa nousemaan, valollaan ja kuumuudellaan *hikoil*

(kauppalistaan lisäys: pimennysverhot *vink* )