Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,571,399 views

tiiplis

Posts: 1,043

#10481 • • tiiplis also available in sober
Belgialaiset *dissaa* tai ei se idiotismi ole kansallisuudesta kiinni...

--
italia litania nainati lailati

larzizi

Posts: 1,661

#10482 • • larzizi
Toi hemmetin keli. Onneks ei tarvinnut itse kävellä tossa myräkässä, mut kyl autollakin oli kohtuullisen perseestä ajaa.

Sen lisäksi mua ärsyttää kirjotusten tulokset. Vaikka oon asettanut oman rimani tosi alas ja oon pärjännyt todellakin yllättävän hyvin, niin nyt ärsyttää kun tulokset näyttää oleva melko tasaista M riviä. Ei siinä muuten mitään, mutta kun suurin osa niistä on ihan E:n ja M:n rajoilla (matikka jopa lähti syksyn rajojen mukaan E:nä, mutta tulee varmasti M:nä takaisin). Vaikka ei niillä loppuen lopuksi ole mitään merkitystä ja olen tuostakin suorituksestani todella ylpeä, niin saisi silti yksi eximia tulla hitto vie!

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

tiiplis

Posts: 1,043

#10483 • • tiiplis also available in sober
Yhdistystoiminta ja siihen liittyvät pikku tiukkapipo-kusipää-pakkonillittääedesjostain-hitlerit *grr* tuun NNIIIIIIN huonolle tuulelle tollasista ettei oo tosikaan.

Tänään mä onneksi voin sanoa et hojo hojo, hoitakaa vittu itse paperinne, see if I fucking care. Mun kolme vuotta vitun johtokunnassa on nyt förbi *dissaa*

--
italia litania nainati lailati

Poppana

Posts: 207

#10484 • • Poppana Tehotyttö
Viasat ja niiden paska asiakaspalvelu*grr*

--
*hellokitty*

Fakiiri

Posts: 462

#10485 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Kaikki, hyvin alkaneen päivän päätteeksi lokaa naamalle *dissaa*
No tähän ollaan totuttu jo ja osas odottaa.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Mai

Posts: 374

#10486 • • Edited Mai Villikisu
Tää sää. Missä on se kovasti odotettu kevät? *igor*
reality

Posts: 59

#10487 • • reality Wanderer
Vituttaakuntästäsaatanankaupungistaonniinhelevatanvaikealöytääsopuhintastakämppääjokaoliseesjossainkunnossa!!!!
Ja joo, tulihan se talvi tänne pääkaupunkiseudullekin, vähän myöhässä tosin, tässä jo vähän muuta odoteltiin...

--
This is your life, and it´s ending one minute at a time

Avatar
#10488 • • candyraver Guest
perkeleen suomi24.fi sivusto on ihan jumissa..en oo päässy sähköpostia lukemaan kolmeen päivään*igor* *kiroilua*
Sssan*

Posts: 651

#10489 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Tää v*tun takatalvi..YÄK lunta!!!*eiei*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Rouman

Posts: 35

#10490 • • Rouman Bileeeet!
Atm ei kiinostais mennä kyl kouluun yhtään :<
crissy

Posts: 1,958

#10491 • • crissy
ehkä nyt se etten pääse lukemaa vähemmän tärkeät uutiset-topiikin sivuja 5 ja 6
Jone

Posts: 8,258

#10492 • • Edited Jone Archibald Haddock
Voi vittu että voikin vituttaa kun tietyillä tahoilla on järjetön tarve sorvata IHAN ITE asioita, joista ne eivät ymmärrä hevon persettä ja sen johdosta mä pääsen vaikuttamaan epäpätevältä. On varmaan kiva ihmetellä et mikä kestää kun on ensin itse tehnyt konseptiin täysin epästandardeja muutoksia ja kutsuu niitä "ratkaisuiksi." Voi vittu. Ranteet auki.
jusqu

Posts: 762

#10493 • • jusqu pilipalipilotti
Voehan perse.. Mun selän taakse on ilmestyny tänää yks työpiste niin, että mun näyttö luultavasti vilkkuu aika näkyvästi sinne. Taitaapi vähän rajottaa tota netissä surffailua työajalla. Perkele :D

--
*pupu**piis*

crissy

Posts: 1,958

#10494 • • crissy
TOI VITUN SÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! taas samanlaista myräkkää!!! lopu jo perkele!!
zaler

Posts: 1,545

#10495 • • zaler e h k i s
väsyttää 24/7

--
let´s eat to the beat!

jusqu

Posts: 762

#10496 • • jusqu pilipalipilotti
Toi Nokian mainos tossa klubbarin oikeessa yläkulmassa! Helvetin rasittava *grr*

--
*pupu**piis*

Elmiira

Posts: 1,446

#10497 • • Elmiira
Mulla on töissä tosi p*ska tietokone. Uusi piti tulla jo helmikuussa, mut
eipä ole näkynyt. Oon kyselly useasti perään ja aina on sanottu et joo,
tulossa on.

No tänään taas kysyin, niin selviskin et ne on hävittäny sen mun koneen,
eivätkä löydä sitä mistään *ding*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Bio

Posts: 4,429

#10498 • • Bio The Bullies / Pinky
hemmetin sm-liiga neloselta, tollasen ohjelman vois ihan hyvin siirtää jonnekin urheilukanavalle *grr*
blastic

Posts: 930

#10500 • • blastic ballistic ballstick
vitutus -> turhautuminen -> unettomuus -> väsymys -> vitutus

repeat