Toi hemmetin keli. Onneks ei tarvinnut itse kävellä tossa myräkässä, mut kyl autollakin oli kohtuullisen perseestä ajaa.
Sen lisäksi mua ärsyttää kirjotusten tulokset. Vaikka oon asettanut oman rimani tosi alas ja oon pärjännyt todellakin yllättävän hyvin, niin nyt ärsyttää kun tulokset näyttää oleva melko tasaista M riviä. Ei siinä muuten mitään, mutta kun suurin osa niistä on ihan E:n ja M:n rajoilla (matikka jopa lähti syksyn rajojen mukaan E:nä, mutta tulee varmasti M:nä takaisin). Vaikka ei niillä loppuen lopuksi ole mitään merkitystä ja olen tuostakin suorituksestani todella ylpeä, niin saisi silti yksi eximia tulla hitto vie!
Yhdistystoiminta ja siihen liittyvät pikku tiukkapipo-kusipää-pakkonillittääedesjostain-hitlerit tuun NNIIIIIIN huonolle tuulelle tollasista ettei oo tosikaan.
Tänään mä onneksi voin sanoa et hojo hojo, hoitakaa vittu itse paperinne, see if I fucking care. Mun kolme vuotta vitun johtokunnassa on nyt förbi
Vituttaakuntästäsaatanankaupungistaonniinhelevatanvaikealöytääsopuhintastakämppääjokaoliseesjossainkunnossa!!!!
Ja joo, tulihan se talvi tänne pääkaupunkiseudullekin, vähän myöhässä tosin, tässä jo vähän muuta odoteltiin...
Voi vittu että voikin vituttaa kun tietyillä tahoilla on järjetön tarve sorvata IHAN ITE asioita, joista ne eivät ymmärrä hevon persettä ja sen johdosta mä pääsen vaikuttamaan epäpätevältä. On varmaan kiva ihmetellä et mikä kestää kun on ensin itse tehnyt konseptiin täysin epästandardeja muutoksia ja kutsuu niitä "ratkaisuiksi." Voi vittu. Ranteet auki.
Voehan perse.. Mun selän taakse on ilmestyny tänää yks työpiste niin, että mun näyttö luultavasti vilkkuu aika näkyvästi sinne. Taitaapi vähän rajottaa tota netissä surffailua työajalla. Perkele :D
Mulla on töissä tosi p*ska tietokone. Uusi piti tulla jo helmikuussa, mut
eipä ole näkynyt. Oon kyselly useasti perään ja aina on sanottu et joo,
tulossa on.
No tänään taas kysyin, niin selviskin et ne on hävittäny sen mun koneen,
eivätkä löydä sitä mistään