Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,564,099 views

crissy

Posts: 1,958

#10521 • • crissy

kimono, 31.3.2008 11:40:
---
crissy, 31.3.2008 11:25:

lopulta asia meni niin et rav. päällikkö käski jättää nimet pöytään ettei tartte tulla enää. Käski jopa portsareita pitämään huolen et maksavat juomansa..
---


:DD



:D:D:D:D:D:D:D:D:D idari oli seki rav.päällikkö
tiiplis

Posts: 1,043

#10522 • • tiiplis also available in sober

crissy, 31.3.2008 11:25:

--- Lahden uusi Amarillo ---



Ei voi olla totta *lmao* asiakaspalvelua parhaimmillaan à la S-ryhmä.

--
italia litania nainati lailati

Peppi

Posts: 397

#10523 • • Peppi Pepe The Journalist
Hemmetin duunimeili, joka on alhaalla jo kolmatta tuntia!

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

bubbelgum

Posts: 2,477

#10524 • • bubbelgum ~sylikissa~
Just nyt taas lähestulkoon kaikki.

--
Hullu ku pullosta tullu.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#10525 • • Edited Hitchhiker
Joidenkin ihmisten ajatusmaailma ja itsekeskeisyyden aiheuttama avarakatseisuuden puute. Vi***

+Hänen käyttäytymisensä
Mellu-

Posts: 4,006

#10526 • • Mellu-
moon lihonu :(

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

merqus

Posts: 1,010

#10527 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Väsyttää niin, että on välillä fyysisestikin huono olo. Sitten ku ei saa vielä mitään aikaseks, vaikka haluaiski. Menee nätit päivät ihan hukkan :(
eugina

Posts: 898

#10528 • • eugina YleX tt-i *sydän*
ku ei aika vaa riitä kaikkeen...*toktok* vois sillai pysäyttää ajankulun välil..
..töis se sit taas menee ihan liian hitaast!!! aaaarrrrgggg...

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

Rubicon

Posts: 550

#10529 • • Rubicon

crissy, 31.3.2008 11:25:

lopulta asia meni niin et rav. päällikkö käski jättää nimet pöytään ettei tartte tulla enää. Käski jopa portsareita pitämään huolen et maksavat juomansa..




Ei oo todellista*whaat*
Oikea nerokas malliesimerkki ammattitaitoisesta ja asiakaspalvelualttiista
ravintolapäälliköstä.

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

tiiplis

Posts: 1,043

#10530 • • tiiplis also available in sober
TYHMÄT IHMISET *dissaa* arvatkaa järjestänkö enää yhtään mitään yhteistä tekemistä vtun nillitäjät *grr*

--
italia litania nainati lailati

jusqu

Posts: 762

#10531 • • jusqu pilipalipilotti

tiiplis, 2.4.2008 10:36:
TYHMÄT IHMISET *dissaa*



No siis kyllä. Mua korpee tässä tapauksessa ihmiset, jotka ei vaan vittu ymmärrä.

AAARGH! *toktok*

--
*pupu**piis*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#10532 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Jotenkin nyt aivan kaikki täällä duunissa.. Duunikaveri, joka on nyt 4 kuukautta tehnyt näitä hommia, kyselee edeklleen ihan koko ajan multa kaikkea, viitsimättä ensin itse ottaa selvää asioista. Oon tehnyt sille ison nipun ohjeita, mut niitä ei voi katsoa!? Vaan mun pitää hyppää koko ajan neuvomassa.. Ja heti jos jokin asia ei mene niinkuin pitäis, niin himmee raivoominen ja mauhkaus ja taas mä juoksen neuvomaan! Mitä, jos hän edes kerran laskisi 10 ennen kuin alkaa meuhkaamaan ja miettisi sitten asiaa uudelleen, niin ehkä itekin tajuisi missä vika?! VITTU!

Ja moni muukin asia vituttaa tääl duunissa. Mä en jaksa olla täällä enää..*uuh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Zapa

Posts: 1,393

#10533 • • Zapa Mr Wrangler
Freakin' vaikea päätös jota ei haluaisi tehdä... Se olisi järkevä päätös, sydän sanoo toista.
Avatar
#10534 • • Norb Guest
Aarg, vanhanaikaiset sanahirviöt.. mm, teknillinen *toktok*
crissy

Posts: 1,958

#10535 • • crissy
näin yhtä vanhaa kaveria maanantaina postissa ja sovittiin et se tulee kahvitteleen ke aamulla ku sil o vapaa ja mä meen kolmeks.. no ei oo näkyny ei kuulunu.. olis voinu laittaa vaikka viestiä tms. ettei pääsekkään..
-Kerttu-

Posts: 4,542

#10536 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Super-Kerttu, 2.4.2008 12:39:
Jotenkin nyt aivan kaikki täällä duunissa.. Duunikaveri, joka on nyt 4 kuukautta tehnyt näitä hommia, kyselee edeklleen ihan koko ajan multa kaikkea, viitsimättä ensin itse ottaa selvää asioista. Oon tehnyt sille ison nipun ohjeita, mut niitä ei voi katsoa!? Vaan mun pitää hyppää koko ajan neuvomassa.. Ja heti jos jokin asia ei mene niinkuin pitäis, niin himmee raivoominen ja mauhkaus ja taas mä juoksen neuvomaan! Mitä, jos hän edes kerran laskisi 10 ennen kuin alkaa meuhkaamaan ja miettisi sitten asiaa uudelleen, niin ehkä itekin tajuisi missä vika?! VITTU!

Ja moni muukin asia vituttaa tääl duunissa. Mä en jaksa olla täällä enää..*uuh*



Ja tän kaiken ärsytyksen kruunas verottaja, joka soitteli.. EI TÄSMÄÄ! Vittu, kuitenkin ne jotain sössineet.. *grr* ja tiedossa taas pitkää päivää duunissa! *nyyh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

hemuz

Posts: 2,178

#10537 • • hemuz kätevä emäntä

crissy, 2.4.2008 13:26:
näin yhtä vanhaa kaveria maanantaina postissa ja sovittiin et se tulee kahvitteleen ke aamulla ku sil o vapaa ja mä meen kolmeks.. no ei oo näkyny ei kuulunu.. olis voinu laittaa vaikka viestiä tms. ettei pääsekkään..



Tää on just tätä "soitellaan, nähään yms."
crissy

Posts: 1,958

#10538 • • crissy

hemuz, 2.4.2008 13:48:
---
crissy, 2.4.2008 13:26:
näin yhtä vanhaa kaveria maanantaina postissa ja sovittiin et se tulee kahvitteleen ke aamulla ku sil o vapaa ja mä meen kolmeks.. no ei oo näkyny ei kuulunu.. olis voinu laittaa vaikka viestiä tms. ettei pääsekkään..

---


Tää on just tätä "soitellaan, nähään yms."



nii ja ku viel ootin aikalailla et tulis ku ei oo pitkään aikaa nähty ja juteltu mut ei sit.. no jos sil oli joku meno eikä muistanu ilmottaa.. ääh..
Bio

Posts: 4,429

#10539 • • Bio The Bullies / Pinky
tiettyjä sanoja jotka on väännetty -tta päätteeseen, esim. parhautta, loistavuutta, hienoutta..

aivan perkeluutta!!1
Saarre

Posts: 1,151

#10540 • • Saarre
Radio rockin mainokset.. samaa..paskaa...joka..vitun..sekuntti

--
*tähti* Full hearts cant lose