Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,801,427 views

Rubicon

#10561 • • Rubicon
Kun ei saa ajatuksia mitenkään selvään järjestykseen.

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

anis

#10562 • • anis
Oon flunssas perkelee*nuha*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

elysha

#10563 • • elysha pimkie!
miehet *dissaa*

--
Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

sapeli

#10564 • • sapeli jokukukamikä?
Tukkoinen nenä *igor* Viimeiset pari yötä on tullu nukuttua aika huonosti kun heräilee suu kuivana, ja aamiaistakin on inhottava syödä kun ei voi samalla hengittää kun on ruokaa suussa *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

#10565 • • Freja Sihteeri
Duunikaveri, joka o saikul koko viime viikon, mut menee silti pe ja la dokaan, ja on si taas tänää saikul? *ding* Mulla ei vaa löydy ymmärrystä tollaseen.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Saarre

#10566 • • Saarre

Freja, 7.4.2008 08:45:
Duunikaveri, joka o saikul koko viime viikon, mut menee silti pe ja la dokaan, ja on si taas tänää saikul? *ding* Mulla ei vaa löydy ymmärrystä tollaseen.

noihi pitäs pätee se mikä nasselinaki aina, äiti sano että jos oot kipee ni sit et mee ulos kavereitten kanssa, koulussa jos on käyny ni sit on syytä käydä pihallaki tuulettumassa.

--
*tähti* Full hearts cant lose

Yonna

#10567 • • Edited Yonna
Hevonen potkas eilen polven ulkosivuun = törkeen kipee polvi. Eikä täällä hemmetin nääsvillessä pääse ees lääkärin vastaanotolle*grr**dissaa* Paljonpa auttaa jonkun sairaanhoitajan väsäämä tukiside ja mobilaatti. Ei tosta julkisesta terveydenhuollosta oo mihinkään.
pirpeli

#10568 • • pirpeli

Näitä sanotaan lusmuilijoiksi, ja siitä kannattaa sanoa sille. Tai sitte pomolle.
Tommonen hatuttaa ihan suunnattomasti. Ite tosin oon oppinu kantapään kautta, et jos tosiaan on kipeenä, ei sinne kinkeröimään lähdetä. Et voihan tässäkin tapauksessa olla ihan tosi kysessä, eikä lusmuilua lainkaan. Mutta ainakin siitä kannattaa huomauttaa.

Mua vähän ärsyttää nyt se, että väsyttää, vaikka nukuin monta tuntia.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

NextAce

#10569 • • NextAce Alienated

No itekki tullu tota harrastettua. Ei kai sitä nyt himas tarvi 24/7 lahnata?

--
-Alienation-

-----

Yonna

#10570 • • Yonna

Ei siinä saikkulapussa varmaan lue ettei alkoholia saa juoda tai ulkona käydä? Voihan jollain olla vaikka käsi kipsissä, mutta ei se tarkoita että sisällä pitää istua koko sen ajan. Mut siis joo, jos tietää et toinen on lusmuilija muutenkin niin varmaan sapettaa.
Freja

#10571 • • Freja Sihteeri

Yonna, 7.4.2008 09:12:
Ei siinä saikkulapussa varmaan lue ettei alkoholia saa juoda tai ulkona käydä? Voihan jollain olla vaikka käsi kipsissä, mutta ei se tarkoita että sisällä pitää istua koko sen ajan. Mut siis joo, jos tietää et toinen on lusmuilija muutenkin niin varmaan sapettaa.

Joo ei oo käsi kipsissä.
Sil o semmost saikkuu, et "jos jaksat lähtee dokaa ni luulis et jaksat lähtee töihinkin".

--

hemuz

#10572 • • hemuz kätevä emäntä

Freja, 7.4.2008 09:14:

Joo ei oo käsi kipsissä.
Sil o semmost saikkuu, et "jos jaksat lähtee dokaa ni luulis et jaksat lähtee töihinkin".

Kyl tais duunikaveri saada varotuksen kyseisestä toimesta. Kannattaa asiasta varmaan mainita pomolle.
trustus

#10573 • • trustus
Flunssa ja pärskiminen......
#10574 • • candyraver Guest
Kaikki.
Freja

#10575 • • Freja Sihteeri
Huoh.
taas tapahtunu asioita, joihin mä olin aika tärkee osallinen mut KAS KUMMAA, mulle ei kukaan vaa ollu ilmottanu siitä? On se kiva ku asiakas sanoo mulle meiän yrityksen asioista, "hah".

--

tomii

#10576 • • tomii kallion herttua
Se kun bussikuski pistää liinat lukkoon juurikin sillä hetkellä, kun nousen penkiltä ja en pidä mistään kiinni. Tuloksena lähestulkoon ilmalento lastenvaunukarsinan kaidetta päin kylki edellä. Onneksi ei mennyt mitään kylkiluita paskaksi. Selkä kyl räsähti aika ilkeellä äänellä... ja kuski ei edes vaivaudu huutamaan ja kysäsemään, että "ei kait sattunut mitään?" Ärsyttäähän se, vaikka ehkä se olis ärsyttänyt sitä jalankulkijaa enemmän, jos bussi olis ajanut sen yli :D

--
reivaan kunnes kuolen

Wegez

#10577 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Tyhmät, tyhmät ja idiootti tyhmät aasiakkaat!!! *igor*

--
...we´re all made of stars...

martina

#10578 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
itsekeskeiset ihmiset, jotka eivät kykene näkemään mitään virheitä itsessään. *toktok*
La Petite

#10579 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Jatkuva sairastelu, ja just kun sain taas hyvän salirytmin päälle :/

--
Rem tene, verba seqventur

r0n

#10580 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

martina, 7.4.2008 13:25:
itsekeskeiset ihmiset, jotka eivät kykene näkemään mitään virheitä itsessään. *toktok*

ditto.

--
6er reihe