Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,604,329 views

wiwi

Posts: 1,575

#12401 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

astaroth, 2.2.2009 14:17:
mun pitäisi kouluttaa mun hommat kaverille, joka tulee tekemään mun duunia


On kyllä "vähän" perseestä. Onko se, jonka joudut kouluttamaan sitten jo samassa firmassa töissä? Siis jos sait fudut, niin ei kai ne sun tilalle toista tyyppiä palkkaa vai häh?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#12402 • • astaroth Guest

wiwi, 2.2.2009 14:24:
On kyllä "vähän" perseestä. Onko se, jonka joudut kouluttamaan sitten jo samassa firmassa töissä? Siis jos sait fudut, niin ei kai ne sun tilalle toista tyyppiä palkkaa vai häh?


emoyhtiö antaa ensisijassa kenkää aliurakoitsijoille, joiden palkkalistoihin lukeudun. toimet sitten on ilmeisesti joko kipailutettu uusiksi halvemmille hinnoille, tai rekrytoidaan oman firman kautta uusia aatuja nälkäpalkalla

mä kun vaan luulin, että ne laukkauttaa mun vuoron, jonka oli oppinut hyväksymään joten kuten tässä vaiheessa, mutta nyt voisi sanoa menneen jopa mun vittuilun sietokyvyn yläpuolelle
wiwi

Posts: 1,575

#12403 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

astaroth, 2.2.2009 14:28:
---
wiwi, 2.2.2009 14:24:
On kyllä "vähän" perseestä. Onko se, jonka joudut kouluttamaan sitten jo samassa firmassa töissä? Siis jos sait fudut, niin ei kai ne sun tilalle toista tyyppiä palkkaa vai häh?

---

emoyhtiö antaa ensisijassa kenkää aliurakoitsijoille, joiden palkkalistoihin lukeudun. toimet sitten on ilmeisesti joko kipailutettu uusiksi halvemmille hinnoille, tai rekrytoidaan oman firman kautta uusia aatuja nälkäpalkalla

mä kun vaan luulin, että ne laukkauttaa mun vuoron, jonka oli oppinut hyväksymään joten kuten tässä vaiheessa, mutta nyt voisi sanoa menneen jopa mun vittuilun sietokyvyn yläpuolelle


Selvä, paska homma. Ei ihme että vituttaa. *igor* Tekee varmaan mieli panna ihan parastaan sen koulutuksen suhteen.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

alphamagic

Posts: 3,628

#12404 • • alphamagic
Saamattomuus ja lusmuilu!!! Ja puhun niiiiin itsestäni *toktok*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

noena

Posts: 3,138

#12405 • • noena first breath after coma

alphamagic, 3.2.2009 12:00:
Saamattomuus ja lusmuilu!!! Ja puhun niiiiin itsestäni *toktok*


Soot mun suosikki saamaton lusmu *pus* *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

noena

Posts: 3,138

#12406 • • noena first breath after coma
Mun tietokone *dissaa* *grr* *toktok* *igor*

--
TwistedLife™ Amusement Park

RiD

Posts: 2,817

#12407 • • RiD Nukemi
Irkut on sulkemassa koko maan kun sataa vähän lunta maahan. *eiei*

--
*super* *possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#12408 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
digiboxi on ihan vituillaan *igor*
oon palauttanut tehdasasetukset ja hakenut kanavat uudelleen, silti ne on missä sattuu... normikanavat oikeilla paikoilla, mut muut ei... ennen oli normikanavat + maksukanavat peräkkäin, nyt ne maksukanavat on jossain 166 -> ja sub juniori 314 *igor*

jim on kanava 14 ja seuraava paikka onki sit kanava 60... ku ennen noi maksukanavat oli paikoilla 20 yms

miksi, oi miksi? (no tiijän et "miks" mut miks ne on tuollai miten sattuu??) ja miten saan ne niinku oli ennen? vai saanko?

--
pinkki on pop!!!

UnityF

Posts: 15,721

#12409 • • UnityF joo just se

Miinapiina, 4.2.2009 17:58:
....



Meillä on kans sama juttu. Joten ihan noi kanavasuunitteliat on syyllisiä. *pahis**joo*

Mua ainakin ärsyttää selaa 500 kanavaa läpi ja just esim disney kanavat mitkä oli ennen vierekkäin niin nyt 234 ja 492! *whaat**ding* joten mie ainakin tein oman suosikkiluettelon niin helpotti kummasti. *vink**hymy*
Miinapiina

Posts: 3,494

#12410 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

UnityF, 4.2.2009 18:57:


Meillä on kans sama juttu. Joten ihan noi kanavasuunitteliat on syyllisiä. *pahis**joo*

Mua ainakin ärsyttää selaa 500 kanavaa läpi ja just esim disney kanavat mitkä oli ennen vierekkäin niin nyt 234 ja 492! *whaat**ding* joten mie ainakin tein oman suosikkiluettelon niin helpotti kummasti. *vink**hymy*



welholta tiedettiin kertoa, et mtv3-kanavapaketin ohjelmat on hajautettu *toktok* *igor*

joo, mä tein kanssa suosikkiluettelon... ongelma onkin enää siinä, et haluisin, että kun selaan guidea (Samsung DCB-P853Z) ni haluisin et siel näkyis vaan suosikkiluettelon kanavat...

en tiijä onko tossa boxissa mahdollista, ainakaan en oo viel keksinyt et miten se tapahtuis.... et jos joku tietää, ni saa valasta *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

UnityF

Posts: 15,721

#12411 • • Edited UnityF joo just se

Miinapiina, 4.2.2009 19:34:
en tiijä onko tossa boxissa mahdollista, ainakaan en oo viel keksinyt et miten se tapahtuis.... et jos joku tietää, ni saa valasta *pepsodent*



mulle kanssa kelpaa vastaus samaan ongelmaan *pepsodent* *joo*
speukka

Posts: 335

#12412 • • speukka
Ylex ohjelmisto päivällä. Paskinta paskaa maailmassa. Radiot pitäis kieltää julkisilla paikoilla.
Avatar
#12413 • • opmdevil Guest
Minua ärsyttää Mikkeli. Vihaan Mikkeliä. Minä ja Mikkeli ei tulla juttuun. Minusta olisi parempi, että Mikkeliä ei olisi olemassa.
kap-pu

Posts: 1,167

#12414 • • kap-pu the amazing suction cup boy
Postiluukusta pamahtanut Kelan 530 euron karhu vuodelta 2007, opintotuen tulorajojen ylityksestä.
Tiedossa oli, että yhden kuukauden verran ylitystä oli. Tässä se varsinaisesti ärsyttävä asia on se, että 2008 alussa soitin ja kysyin, että kun olen nostanut sekä kuukausia asumislisällä+opintorahalla että pelkällä asumislisällä, voiko itse valita, minkä maksaa takaisin? Eli n. 200 e vaiko n. 430 e. Vastaus jotta juu, mutta eivät voineet sitten varoittaa, että jos maksua ei saa vapaaehtoisen palautuksen ajankohtaan mennessä maksettua ja se menee perintään seuraavalle vuodelle, ne peritään järjestyksessä joulukuu, marraskuu, loka... jne. Ja kappas kun joulukuussa olen nostanut myös sen opintorahan.

Okei, oma moka kun en ole jokaista pykälää lukenut. Lainmukaista, siis, mutta katsoisin silti, että epäoikeudenmukaista.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#12415 • • Hitchhiker
Kone ei enää vastaa nykyisiä vaatimuksia laitteistoille ja nykyiset aktiviteetit koneen kanssa jäävät siis vähäisiksi tuon takia. Kunpa olisi rahaa sijoittaa se tonni tai puolitoista, niin saisi uuden masiinan kasaan. Mistään ei enää edes oikeastaan löydy oikea kantaisia kiviä lautaan, kiva lukea foorumeilta että kyseinen lauta oli vain välivaihe.
noena

Posts: 3,138

#12416 • • noena first breath after coma
Se että en älynnyt ottaa puhelimen laturia mukaan kun lähdin kotoota ja varsinkin ärsyttää se että sain juuri tekstiviestin minkä olisin halunnut lukea mutta akku sanoi et no no ja loppui >.<

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jone

Posts: 8,258

#12417 • • Jone Archibald Haddock
Juuri nyt ärsyttää aika suunnattomasti se, että olen lupautunut tietyissä hommissa vetovastuuseen luottaen muiden toimijoiden haluun tehdä oma osansa asioista. Alkaa olemaan sellainen fiilis, että ei olis pitänyt. Omat hommat lagaavat helvetisti jäljessä kun pitää koittaa paikkailla muiden suoriutumattomuutta.

Sen lisäksi ikuinen vittuuntumisen aihe vituttaa taas: asiakkaat, jotka eivät maksa tilaamiaan palveluita sovitusti. Siitä huolimatta monille näistä tahoista ei tuota mitään ongelmia tilata aina vaan lisää työtä. Miten tyypit voi toimia näin? En mä vaan pystyis. Kai se on kohta pakko pistää duunihanat kiinni tiettyihin suuntiin kokonaan.
julia

Posts: 39

#12418 • • julia
Ensinnäkin ketuttaa olla kipeenä. Vasta yhden päivän oon ollu ja nyt jo tuntuu, että seinät kaatuu päälle kotona makoillessa.

Toiseksi tuo yksi ihana lafka (Kela nimeltään) laittaa hermot koetukselle. Ovat mokailleet ja sählänneet mun asumislisän kanssa jo jonkin aikaa. Joudun maksamaan takaisin ainakin 300 euroa.

Kolmanneksi ärsyttää mikäs muukaan kuin maanantai!
alphamagic

Posts: 3,628

#12419 • • alphamagic
bloody facebook ja an error has occured...
vittu no shit!!!

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#12420 • • opmdevil Guest

Jone, 9.2.2009 10:39:
Juuri nyt ärsyttää aika suunnattomasti se, että olen lupautunut tietyissä hommissa vetovastuuseen luottaen muiden toimijoiden haluun tehdä oma osansa asioista. Alkaa olemaan sellainen fiilis, että ei olis pitänyt. Omat hommat lagaavat helvetisti jäljessä kun pitää koittaa paikkailla muiden suoriutumattomuutta.



Tämähän on täysin normaalia vapaaehtoistoiminnassa. Jos töistä puhut, vaihda duunia.