Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,735,946 views

lunake

Posts: 800

#6161 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Tää koulutuspäivä! *eiei**toktok*

--
Hedelmällisyys on påp!

Avatar
#6162 • • Equalizer Guest
koht töihi*släp*
Freja

Posts: 8,775

#6163 • • Freja Sihteeri
Vihlovat hampaat.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Kerttu-

Posts: 4,542

#6164 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

lunake, 18.12.2006 13:28:
Tää koulutuspäivä! *eiei**toktok*



*nauru* Eiks nappaa!?

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

lunake

Posts: 800

#6165 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Super-Kerttu, 18.12.2006 14:03:
---
lunake, 18.12.2006 13:28:
Tää koulutuspäivä! *eiei**toktok*

---


*nauru* Eiks nappaa!?



Ahistavaa ku pitää olla koko päivä kauhee tsemppi päällä et jäis jotain mieleen, arvaa vaan kuin paljon huomen taas tästäkin muistaa... *nauru*
Ja toisekseen en voi sietää näitä uusia ohjelmia, sekavia sekä lisää duunia... *poks*

--
Hedelmällisyys on påp!

Verano

Posts: 4,649

#6166 • • Verano Merituuli

Freja, 18.12.2006 13:58:
Vihlovat hampaat.



Jos sä tosiaan narskuttelit hampaita, niin sehän on haitallista kiilteelle ja aiheuttaa siten myös vihlontaa. Ootkos jo saanut ne kiskot hankintaan?
-Kerttu-

Posts: 4,542

#6167 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

lunake, 18.12.2006 14:28:



Ahistavaa ku pitää olla koko päivä kauhee tsemppi päällä et jäis jotain mieleen, arvaa vaan kuin paljon huomen taas tästäkin muistaa... *nauru*
Ja toisekseen en voi sietää näitä uusia ohjelmia, sekavia sekä lisää duunia... *poks*



Joo, ei ne kurssit mitään mielenkiintoisimpia ole..Meinaa aina nukahtaa väkisin..*nukkuu**poks*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Lyylikki

Posts: 2,975

#6168 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tämä oma saamattomuus. Lahjat pitäisi hankkia, kun keskiviikkona aamulla olisi lähtö kohti joulun viettoa. Niinpä niin, oha tässä aikaa.
Avatar
#6169 • • Edited Annakins Guest
Mä oon nyt tehnyt koko päivän tätä yhtä ainoaa asiaa. argh!

Mut onneks se alkaa olla jo voiton puolella [koputan puuta]
Freja

Posts: 8,775

#6170 • • Freja Sihteeri

Verano, 18.12.2006 14:32:
Jos sä tosiaan narskuttelit hampaita, niin sehän on haitallista kiilteelle ja aiheuttaa siten myös vihlontaa. Ootkos jo saanut ne kiskot hankintaan?



......en

*blush*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#6172 • • Freja Sihteeri

Annakins, 15.12.2006 13:01:
Kannattaahan sitä kokeilla.



Vessan lattia kuurattu etikalla eilen päivällä. Seuraan tilannetta.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#6173 • • Freja Sihteeri

Freja, 19.12.2006 11:01:
---
Annakins, 15.12.2006 13:01:
Kannattaahan sitä kokeilla.

---


Vessan lattia kuurattu etikalla eilen päivällä. Seuraan tilannetta.



Ei paskonu enää vessan lattialle. Täl kertaa vessan oven eteen, eteisen puolelle. Ihkudaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

Posts: 4,649

#6174 • • Edited Verano Merituuli

Freja, 19.12.2006 12:46:
Ei paskonu enää vessan lattialle. Täl kertaa vessan oven eteen, eteisen puolelle. Ihkudaa.




:D

ed. eiku *lohduttel*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#6175 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Freja, 19.12.2006 12:46:



Ei paskonu enää vessan lattialle. Täl kertaa vessan oven eteen, eteisen puolelle. Ihkudaa.



Anteeksi, mutta en voinut olla nauramatta..*nauru* Vittumaistahan tuo on, mut voin kuvitella sun seuraavan liikkeen.. Uitat koko asuntosi etikalla.. Kissat..*sydän* Omat kissat ovat onneksi aina olleet täysin sisäsiistejä..mitä nyt toinen oksentelee joka päivä lattialle ja yleensä matolle! *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

larzizi

Posts: 1,661

#6176 • • larzizi
En tiedä onko nyt se aika vuodesta, jolloin tiettyjen ärsyttävien ihmisten ärsyttävyys moninkertaistuu, mutta ainakin mun sisällä kiehuu!

Eräs koulu"kaveri" on ärsyttänyt lähes alusta asti hänen itsekeskeisyydellään, "täydellisellä" olemuksellaan ja opettajien nuoleskelulla. Tänään tuli taas niin täydellinen esimerkki opettajan nuoleskelusta, että HUH HUH! Ei, kyse ei ole siitä että olisin kateellinen hänelle, että hän on "hyvissä" väleissä opettajien kanssa (tosin toivon opettajien huomaavan koska oppilas yrittää nuoleskelun rajan ja koska ei). Vaan ärsyttää se, että miten joku ihminen voi olla sellainen?! Varsinkin kolmenkymmenen muun oppilaan edessä!! Jos vaan katse olisi sillä hetkellä voinut tappaa, niin se ämmä olis totaalisen kuollut *senkin* *kissatappelu*
Ja sen nuoleskelun lisäksi tämän henkilön itsekeskeisyys on ihan sietämätöntä! Hän ei puhu mistään muusta kuin itsestään ja hänen asioistaan. Sen huomaa aina hänen ohi kulkiessa ja myös hänen entisiltä koulu"kavereilta" olen kuullut, että hän ei tosiaankaan puhu muuta kuin itsestään. En ymmärrä miten nämä hänen kaverinsa kestävät häntä joka päivä.
Lisäksi olen häntä seurannut nyt aika tiiviisti vähän aikaa tunneilla ja on tullut huomattua, että joka kerta kun joku toinen saa puheenvuoron, niin hän katsoo kyseistä oppilasta koko sen ajan kun hän puhuu ja katsoo häntä koko ajan päästä varpaisiin sellaisella katseella, että "mä oon parempi kuin sä. mitä sä oikeen luulet olevas?!". Arrrrgh! Kumita naamas!

Ai niin, ja ihan vain tiedoksi hänelle, että ihmiset kyllä erottavat ne väkisin väännetyt hymyt ja naurut aidoista, believe me!

Muitakin ihmisiä olisi, mutta ehkä jätän tämän nyt tällä kertaa tähän *dissaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Santutar

Posts: 405

#6177 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Tämä satanan joululahjojen paketointi... mä en osaaaaaa*grr**dissaa**toktok*
Freja

Posts: 8,775

#6178 • • Freja Sihteeri

Super-Kerttu, 19.12.2006 13:02:
Anteeksi, mutta en voinut olla nauramatta..*nauru* Vittumaistahan tuo on, mut voin kuvitella sun seuraavan liikkeen.. Uitat koko asuntosi etikalla.. Kissat..*sydän* Omat kissat ovat onneksi aina olleet täysin sisäsiistejä..mitä nyt toinen oksentelee joka päivä lattialle ja yleensä matolle! *igor*



No arvaa vaa, kyl muakin naurattaa nyt *nauru*
Ja mietin myös et joudunko mä ny helvetti kuuraan koko helvetin kämpän, mut tyydyin ny antaan pienen kylmän suihkun vaa kissalle, ja katon josko se oppisi.

Ja oksentelustakin sen verran, meil kans toi toinen yrjöilee, ja aina samalle matolle. Ihan sama, mihin sen siirrän, niin aina sille helvetin samalle matolle.

ttu mä en tajua noiden järjenjuoksua.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#6179 • • Annakins Guest

Freja, 19.12.2006 17:09:
Ja oksentelustakin sen verran, meil kans toi toinen yrjöilee, ja aina samalle matolle. Ihan sama, mihin sen siirrän, niin aina sille helvetin samalle matolle.



Mä oon aina ihmetellyt sitä, miksi meidän koira oksentaa aina matolle jos sillä on huono olo? Miksei se oksenna lattialle? Mikä siitä matosta tekee hyvän oksennuspaikan?
Freja

Posts: 8,775

#6180 • • Freja Sihteeri

Annakins, 19.12.2006 17:10:
Miksei se oksenna lattialle? Mikä siitä matosta tekee hyvän oksennuspaikan?



NIMENOMAAN! *GRR*
Vieressä ois vaik kui paljo helposti siivottavaa lattiaa, mut ei, sille saatanan matolle vaa. perkele.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been