Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,622,639 views

Android

Posts: 3,908

#3041 • • Edited Android

Timce, 5.8.2005 12:03:
Mistäs mä voin tietää mitä kukin viestiketju pitää sisällään, ellei sitä ensin avaa. :)
Ei mua tunkio ärsytä, vaan tuo kyseinen topicci juttuineen.

LUKKO! :D



Ja se pitää lukita, koska se ärsyttää sinua? Jos Klubitus toimisi sillä periaatteella, 90% kaikista topiceista olisi jo lukossa. Ainakin jos minusta olisi kiinni. Eiköhän topiceja yleensä lukita sen takia että on jo olemassa vastaava topic. Herää toki kysymys, mitä varten tunkio sitten on olemassa? Olen toki itse ehdottanut anqqalle mahdollisuutta piilottaa yksittäisiä topiceja, mutta se ei näemmä vielä ole toteutunut.

Timce ärsyttää mua...

BÄNNII! :D

*justjoo* (ihan vain näyttääkseni miten hyvin suora demokratia toimisi täällä)
Timce

Posts: 5,381

#3042 • • Timce

Android, 5.8.2005 12:08:
---
Timce, 5.8.2005 12:03:
Mistäs mä voin tietää mitä kukin viestiketju pitää sisällään, ellei sitä ensin avaa. :)
Ei mua tunkio ärsytä, vaan tuo kyseinen topicci juttuineen.

LUKKO! :D

---


Ja se pitää lukita, koska se ärsyttää sinua? Jos Klubitus toimisi sillä periaatteella, 90% kaikista topiceista olisi jo lukossa. Ainakin jos minusta olisi kiinni. Eiköhän topiceja yleensä lukita sen takia että on jo olemassa vastaava topic. Herää toki kysymys, mitä varten tunkio sitten on olemassa? Olen toki itse ehdottanut anqqalle mahdollisuutta piilottaa yksittäisiä topiceja, mutta se ei näemmä vielä ole toteutunut.

Timce ärsyttää mua...

BÄNNII! :D

*justjoo* (ihan vain näyttääkseni miten hyvin suora demokratia toimisi täällä)



Lasketaan ne nyrkit ja vedetään astetta rennommalla asenteella; Huomasithan tuon nauru-hymiön lopussa?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Android

Posts: 3,908

#3043 • • Edited Android

Timce, 5.8.2005 12:14:
Lasketaan ne nyrkit ja vedetään astetta rennommalla asenteella; Huomasithan tuon nauru-hymiön lopussa?



Okei *laskee nyrkit*

[pieni](salaa säkin diggaa tosta topicista, et vaan haluu myöntää)[/pieni] [iso]:D[/iso]
Gleba

Posts: 549

#3044 • • Gleba
se ärsyttää, kun kesä loppui kuin seinään.*hmph*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

äm

Posts: 2,376

#3045 • • äm
Mulla on uus hieno matto, mutta ei yhtään tilaa laittaa sitä esille *igor*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

1ncarnation

Posts: 542

#3046 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
ex'ät

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Jutu

Posts: 3,054

#3047 • • Jutu Blondi
Koko viikon jatkunut huono olo ja päänsärky *poks*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

John

Posts: 1,384

#3048 • • Edited John Lauma
Ei suoranaisesti ärsytä, mutta ihmetyttää suuresti: kun ääri-islamilaiset tappoivat 3.000 jenkkiä niin piti olla niin sympatiaa niin sympatiaa ja hiljaisia hetkiä ja polemiikkia, mutta kun jenkit tappoivat hetkessä 80.000 ihmistä yhdellä iskulla niin ei edes hiljaista hetkeä pidetä muistopäivänä.

*ding*

[pieni]Edit: klo 03:16 Suomen aikaa tulee kuluneeksi tasan 60 vuotta siitä kun Hiroshiman pommi räjähti.[/pieni]

--
Fancy some cheese, Gromit?

Funktion

Posts: 1,720

#3049 • • Funktion over 9000

Avernian, 5.8.2005 23:59:
---
Horus, 5.8.2005 23:53:
Mut silti olen sitä mieltä et valmiis maailmas ei saa olla kiire
---


Mikä valmis? Ei mun maailma ainakaan.



Word! *piis*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#3050 • • Funktion over 9000

John, 5.8.2005 22:31:
Ei suoranaisesti ärsytä, mutta ihmetyttää suuresti: kun ääri-islamilaiset tappoivat 3.000 jenkkiä niin piti olla niin sympatiaa niin sympatiaa ja hiljaisia hetkiä ja polemiikkia, mutta kun jenkit tappoivat hetkessä 80.000 ihmistä yhdellä iskulla niin ei edes hiljaista hetkeä pidetä muistopäivänä.

*ding*

[pieni]Edit: klo 03:16 Suomen aikaa tulee kuluneeksi tasan 60 vuotta siitä kun Hiroshiman pommi räjähti.[/pieni]



Ja tähän vielä.. Mä henk. koht. pidän hiljaisen hetken kyseisen tapahtuman muistoksi...

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#3051 • • Edited Funktion over 9000

Horus,

[pieni]Edit: klo 03:16 Suomen aikaa tulee kuluneeksi tasan 60 vuotta siitä kun Hiroshiman pommi räjähti.[/pieni]

_ _

Ja tähän vielä.. Mä henk. koht. pidän hiljaisen hetken kyseisen tapahtuman muistoksi...

_ _

pitäkäämme kaikki hiljainen hetki kyseisenä kellonaikana!

:D :D :D



Mä en kyllä löydä mitään hymyilemisen aihetta kyseisestä tapahtumasta...

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#3052 • • Funktion over 9000

mayah, 6.8.2005 00:11:
---
Horus, 6.8.2005 00:03:
mä pidän maailmaa tarpeeksi valmiina*ding* saatan olla myös väärässä*ding*mutta silti ei (saisi) olla kiire...se aiheuttaa stressiä!
:D :D :D

---


Vitut. Jos sä haluat stressata, sä voit tehdä sitä lomallakin. Stressaaminen ja kiire on eri asia.



Lapset rakkaat! *lmao* Elkää riidelkö...

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Ninka

Posts: 564

#3053 • • Ninka

John, 5.8.2005 22:31:
Ei suoranaisesti ärsytä, mutta ihmetyttää suuresti: kun ääri-islamilaiset tappoivat 3.000 jenkkiä niin piti olla niin sympatiaa niin sympatiaa ja hiljaisia hetkiä ja polemiikkia, mutta kun jenkit tappoivat hetkessä 80.000 ihmistä yhdellä iskulla niin ei edes hiljaista hetkeä pidetä muistopäivänä.

*ding*

[pieni]Edit: klo 03:16 Suomen aikaa tulee kuluneeksi tasan 60 vuotta siitä kun Hiroshiman pommi räjähti.[/pieni]



Koska jenkit on maailman valtiaita ja ne saa päättää että ketkä elää ja ketkä ei ... (ne siis luulee niin)

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Freja

Posts: 8,775

#3054 • • Freja Sihteeri
Tyhmä ja turha sikailu. Siksi menenkin nukkumaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Unik

Posts: 4,117

#3057 • • Unik
no se että proge tulee.
kilobitti

Posts: 2,419

#3058 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno

John
mutta kun jenkit tappoivat hetkessä 80.000 ihmistä yhdellä iskulla niin ei edes hiljaista hetkeä pidetä muistopäivänä.

[pieni]Edit: klo 03:16 Suomen aikaa tulee kuluneeksi tasan 60 vuotta siitä kun Hiroshiman pommi räjähti.[/pieni]



Toisaalta 60 vuotta on pitkä aika. Eikö hiljasia hetkiä käytetä lähinnä silloin, kun tapahtuma on juuri tapahtunut - vähän niinkuin osana suruprosessia?

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#3059 • • emppu Guest
Herätä tähän aikaan! Olis voinu köllii viel pari tuntii*igor*
tumpsi

Posts: 2,553

#3060 • • tumpsi rekisteröitymätön
naisen logiikka