Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,624,318 views

Avatar
#3021 • • Taika Guest
*dissaa*
nyt on pakko mennä rähjäämään nurkan taakse..
vitun idiootit.
k!tty

Posts: 158

#3022 • • Edited k!tty se pieni siivekäs kummituseläin
Ihan kaikki helvetin terävät kulmat osuu tänään mun kohdalle niin että paukkuu! Tää mustelmien hankkiminen alkaa riittää! *kivatsulle*prk****
Dana

Posts: 647

#3023 • • Dana
miehet.. helv*possu*!!
Verottaja

Posts: 1,174

#3024 • • Verottaja no-life / luuviulu
Huomenna landelle. *hmph*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

jiippa

Posts: 82

#3025 • • jiippa
Sadekuurot - prkl!
Eilen matkalla peliin (ja toki pelinkin aikana), toissapäivänä heti aamulla työmatkalla. Kuivia paikkoja 0 *eiei*

--
... ja sitten mää heräsin

Jocular

Posts: 1,359

#3026 • • Jocular Janni
Näppis on sillä tavalla rikki, et ku painaa v-nappulaa ni tulee cv tai vc.. Ja jos painaa f-nappulaa ni tulee fd tai df.. Varsin v-mäistä kirjottaa mitään ku kokoajan saa olla korjaamassa..

Sit Kela on lähettäny mun korvaushakemuksen johonki firman työpaikkakassaan, johon oon kuulemma liittyny 1.5.2005. Mikä se on? Oon kuitenki jo puoltoista vuotta työskennelly samassa puljussa, et aika outoo liittyy näin kesken siellä olemisen.. Mut mä kyllä vaihdoin toimipistettä just tuolloin.. Mut siis joku mua viisaampi vois kertoo ihan käytännössä mitä toi kelan kirje tarkottaa? Saanko (tässä tapauksessa Keskolta) kokonaan tai osittain ton lääkärilaskun summan takas?
Oisko mun pitäny käydä työpaikkalääkärillä vaikka tää asia ei mitenkään työhön liitykään ja ku mulle on työnantaja sanonu, et mitkään silmälääkärit, gynegologit, allergiatestit yms yms ei kuulu työpaikkalääkärille.. En tajuu. *taputapu*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

-lera-

Posts: 394

#3027 • • -lera-
kun luulee että voi luottaa ihmisiin.. *eiei*
sune

Posts: 2,096

#3028 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Meijän naapurit. Joka ilta mä ajattelen et huomenna mä meen sanoo niille et nyt vittu loppu. Mut silti mä en ikinä sitä tee.
Ne möykkää aina. Ihan koko ajan. Se ei muuten häiritsis ehkä NIIN paljon, mutta kun on pieni lapsi mikä pitäs saada nukkumaan suht rauhallisissa olosuhteissa, se vittuttaa hyvin paljon.
Tälläki hetkellä ne kuuntelee jotain paskarokkia ja koira uikuttaa/ulvoo/haukkuu ihan ku sitä hakattais. Ja sama juttu eilen. se koira ulvo n. 5 tuntia, voi olla et jatku kauemminki, en tiiä koska jotenki sain nukahdettua siinä metelissä. Ja se ei oo mitää pikku vikinää.

mä vihaan niitä *dissaa*

--
ei kovin ihku eikä plur

pirpeli

Posts: 5,533

#3029 • • pirpeli

sune, 3.8.2005 21:53:
Meijän naapurit. Joka ilta mä ajattelen et huomenna mä meen sanoo niille et nyt vittu loppu. Mut silti mä en ikinä sitä tee.
Ne möykkää aina. Ihan koko ajan. Se ei muuten häiritsis ehkä NIIN paljon, mutta kun on pieni lapsi mikä pitäs saada nukkumaan suht rauhallisissa olosuhteissa, se vittuttaa hyvin paljon.
Tälläki hetkellä ne kuuntelee jotain paskarokkia ja koira uikuttaa/ulvoo/haukkuu ihan ku sitä hakattais. Ja sama juttu eilen. se koira ulvo n. 5 tuntia, voi olla et jatku kauemminki, en tiiä koska jotenki sain nukahdettua siinä metelissä. Ja se ei oo mitää pikku vikinää.

mä vihaan niitä *dissaa*



Kirjallinen ilmoitus isännöitsijälle. Tarpeeksi monta (olikohan kolme kertaa), niin pääset niistä eroon.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sune

Posts: 2,096

#3030 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

pirpeli, 3.8.2005 22:26:


Kirjallinen ilmoitus isännöitsijälle. Tarpeeksi monta (olikohan kolme kertaa), niin pääset niistä eroon.



Joo kolmas lähti minuutti sitte. Ja jos ei auta mä muutan v*ttuun täältä. Ei nappaa maksaa saatanallista vuokraa kämpästä missä ei saa edes nukkua rauhassa.

--
ei kovin ihku eikä plur

äm

Posts: 2,376

#3031 • • äm

pirpeli
Kirjallinen ilmoitus isännöitsijälle. Tarpeeksi monta (olikohan kolme kertaa), niin pääset niistä eroon.


sune
Joo kolmas lähti minuutti sitte. Ja jos ei auta mä muutan v*ttuun täältä.



Isännöitsijälle voi tehdä rauhassa vaikka 6000 kirjallista ilmoitusta.
Vasta kun isännöitsijä tekee niitä kolme kappaletta, asialla on seurauksia.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

pirpeli

Posts: 5,533

#3032 • • pirpeli

äm, 3.8.2005 22:48:
---
pirpeli
Kirjallinen ilmoitus isännöitsijälle. Tarpeeksi monta (olikohan kolme kertaa), niin pääset niistä eroon.

---


---
sune
Joo kolmas lähti minuutti sitte. Ja jos ei auta mä muutan v*ttuun täältä.
---


Isännöitsijälle voi tehdä rauhassa vaikka 6000 kirjallista ilmoitusta.
Vasta kun isännöitsijä tekee niitä kolme kappaletta, asialla on seurauksia.
[/q

Toivotaan siis, että sunella on fiksu isännöitsijä. Kiitos oikaisusta, äm, nyt on parempaa tietoa mullakin :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Timce

Posts: 5,381

#3035 • • Edited Timce
linkki

*kivatsulle* khihihi..

edit: bugger

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

k0pteri

Posts: 62

#3036 • • k0pteri
Ärsyttää ihan vitusti, kun rallihelikopterit ajaa niin vitun matalalla, että ei kuule edes musiikkia!!
Android

Posts: 3,908

#3037 • • Edited Android

Timce,
*kivatsulle* khihihi..



*pus*

Jos vaikka olisit avaamatta sitä topicia jos se ärsyttää niin paljon? Miksi et pistä koko tunkiota ignoreen?

Edit: Vittu että bugittaa...
Aamu

Posts: 999

#3038 • • Aamu you had me at hello
kypsyttää yks jäbä ja sen..
kypsymättömyys!

grr

--
Do you think the expansion will make me fat?

Timce

Posts: 5,381

#3040 • • Timce

Android
*pus*

Jos vaikka olisit avaamatta sitä topicia jos se ärsyttää niin paljon? Miksi et pistä koko tunkiota ignoreen?

Edit: Vittu että bugittaa...



Mistäs mä voin tietää mitä kukin viestiketju pitää sisällään, ellei sitä ensin avaa. :)
Ei mua tunkio ärsytä, vaan tuo kyseinen topicci juttuineen.

LUKKO! :D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss