Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,627,113 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#8621 • • Edited Aurinkoneiti
olotila tällä hetkellä. Myöskin suomalaiset mainokset.
Freja

Posts: 8,775

#8622 • • Freja Sihteeri
En löydä niitä helkkarin avaimia _mistään_!!!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sale

Posts: 1,235

#8623 • • sale

Lyylikki, 20.8.2007 13:16:
---
MiMoSa, 20.8.2007 13:03:
Lehtimyyjät! Just äsken soitti yks oikein raivostuttava yksilö. Se suuttu oikein mulle, kun en suosutnu tilaamaan ja alko paasaamaan, et mieti nyt vähän miten halvalla saisit sitä ja tätä jne jne. Sit se vielä sanoa, että mitä sä sit edes kyselit mitään(kun kysyin et mikäs se joku lehti oli), jos et kerran mitään halua tilata. Meinasin jo lyödä luurin korvaan kun ei menny jakeluun.*senkin* Sit lopuks se vaan sano, että jos et kerran halua käyttää tätä loistavaa tilaisuutta hyväkseks, joka ei tule toistumaan (eipä varmaankaan *lmao*) niin hyvää päivänjatkoa sitten vaan. Joo, kiitos ja sitä samaa helvetti sullekin!*toktok*

---


Juuri torstaina kielsin puhelinmyynnin. Okei, kielto astuu voimaan 1-3 kk viiveellä ja on voimassa 3 vuotta. Eipähän tartte enää mulle soitella. Kiitti mo.

Puhelinmyynnin voi kieltää numerossa 0600 93404 (Elisa) tai 0600 13404 (Sonera).



Just äsken soitti joku puhelinmyyjä nainen ja kauppasi jotain kalanmaksaöljy tabletteja..Kohta varmaan soittelevat keskellä yötäkin ja yrittävät kaupata jotain*hmph* Tulee noita puheluita sitä tahtia et taidan minäkin soittaa tuohon kieltonumeroon jos vaikka rauhottaisi tilannetta...
Lyylikki

Posts: 2,975

#8624 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

sale, 20.8.2007 19:39:
Just äsken soitti joku puhelinmyyjä nainen ja kauppasi jotain kalanmaksaöljy tabletteja..Kohta varmaan soittelevat keskellä yötäkin ja yrittävät kaupata jotain*hmph* Tulee noita puheluita sitä tahtia et taidan minäkin soittaa tuohon kieltonumeroon jos vaikka rauhottaisi tilannetta...



No mulla ei sinällään joo olis mitään suoramyyntiä vastaan, mutta kun se myynti tapahtuu niin, että ei yhtään ajatella, että mitä myydään ja kenelle, niin se pistää vituttamaan. Sitten kun yrittää sanoa niille myyjille, että "en taida kuulua Kotilieden kohderyhmään", niin alkaavat kaupata Meidän-Taloa tai jotaikin muuta yhtä persereikälehteä.

Jos puheluita tulisi kohtuullinen määrä eli vajaa kerran kuussa, niin ehkä silloin jaksaisi sitä vielä sietää, mutta itselleni tulee puheluita noin 2 kertaa viikossa. Muutaman kerran erehtynyt johonkin lehtitarjoukseen tarttumaan, niin kyllä ne sitten jaksavat jokaisesta tarjouksesta soittaa.

Se mikä myös pistää vihaksi, on niiden myyjien tyyli. Jos vähänkään annat niille mahdollisuutta, niin ne pajattavat sen about 5 minuuttia, vaikka sua ei kiinnostaisi vähääkään. Kerran yksi myyjä esitti kysymyksiä, johon jouduin kaikkiin vastaamaan "ei". Sitten se esitti kysymyksen tyyliin: "Sinuahan ei varmasti haittaa, jos laitetaan tämä lehti tulemaan?" Ilmeisest oli huomannut, että tuolla tavalla sai ihmisen sanomaan myös tuohon kysymykseen ei, joka tarkoittaisi siis sitä, että hän saisi lehden myytyä.

Jouduin sitten ripittämään kyseisen myyjän ihan kunnolla. Annoin tulla täyslaidallisen siitä, mitä mieltä olin hänen myyntitaktiikastaan. Vähän harmittaa, että en ehtinyt myyjältä kysyä nimeä, yrityksen nimeä ja vieläpä esimiehen nimeä, sillä se lopetti kyllä puhelun meilko nopeasti sen jälkeen, kun oli saanut mut kiukustumaan.
MiMoSa

Posts: 1,664

#8625 • • MiMoSa

Lyylikki, 20.8.2007 20:17:
No mulla ei sinällään joo olis mitään suoramyyntiä vastaan, mutta kun se myynti tapahtuu niin, että ei yhtään ajatella, että mitä myydään ja kenelle, niin se pistää vituttamaan. Sitten kun yrittää sanoa niille myyjille, että "en taida kuulua Kotilieden kohderyhmään", niin alkaavat kaupata Meidän-Taloa tai jotaikin muuta yhtä persereikälehteä.


Mulle ne on nyt alkanu soittelee oikein urakalla lasten kirjakerhosta vaikka joka kerta niille sanon, et ei oo lapsia eikä oo ihan hetkeen tulossakaan. Viime kerralla ne alko sit jo kyselee et löytyskö kummilapsia tai joitain muita lapsia lähipiiristä.*igor*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Lyylikki

Posts: 2,975

#8626 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

MiMoSa, 20.8.2007 20:33:
Mulle ne on nyt alkanu soittelee oikein urakalla lasten kirjakerhosta vaikka joka kerta niille sanon, et ei oo lapsia eikä oo ihan hetkeen tulossakaan. Viime kerralla ne alko sit jo kyselee et löytyskö kummilapsia tai joitain muita lapsia lähipiiristä.*igor*



Joo, mulle yrittivät kaupata aina tota Aku Ankan puuhakirjaa. No joo, kyllä mulle tuli Akkari, mutta kai ne nyt jostain sais selville, että ei tässä osoitteessa asu ketään 5-12-vuotiasta.

"Minkäs ikäisiä teidän perheessä Aku Ankan lukijat ovat?"
"No (vittu) meidän perheessä on tasan yksi lukija ja se on 25!!!"
"Jaaha, no sitten ei taideta kaivata Aku Ankan puuhakirjaa?"
"Hehe, mistäs arvasit."
Verano

Posts: 4,649

#8627 • • Verano Merituuli

Lyylikki, 20.8.2007 20:17:
Sitten kun yrittää sanoa niille myyjille, että "en taida kuulua Kotilieden kohderyhmään", niin alkaavat kaupata Meidän-Taloa tai jotaikin muuta yhtä persereikälehteä.



Mulle on pari kertaa tungettu himaan joku Ohon tai Seiskan tahi vastaavan käsittämättömän lehden näytenumero. Viime kerralla naismyyjä soitti perään, että oletko ehtinyt lukemaan ja mitä pidit. Mua alkoi spontaanisti naurattamaan, että ei ole ihan mun makuun ko. lehti. Myyjä alkoi nauramaan yhtä hersyvästi kuin minäkin ja toivotteli mukavat päivänjatkot ilman muiden lehtien tyrkyttämistä. *nauru*
Riku

Posts: 3,187

#8628 • • Riku The Little Prince
Se, että salasanat yhteen paikkaan olivat automaattisesti luotuja, joita ei voinut itse muuttaa, ja ne sijaitsevat email-accountin alla, jonka salasanat olivat myös automaattisesti luotuja, ja liittymä on exän nimissä, eikä ole mitään keinoja saada niitä käsiin nyt kun welhon http toimii taas 3 päivän tauon jälkeen...

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Freja

Posts: 8,775

#8629 • • Freja Sihteeri
Ku joku utelee asioita mitkä ei sille enää kuulu.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#8630 • • crissy
Ehkä se ku olin tilannut tieteen kuvalehden tarjouksen joskus alkuvuodesta.. no eka jätti tulematta 2 viimestä nroo ja sitten ku soitin niin laittoivat tulemaan ne samassa nipussa ja sanoin vielä että TILAUS JATKUU KESTONA SIITÄ ETEENPÄIN...

meni tos muutama kk ja viime viikolla selailin vanhoja lehtiä ja tajusin et eihän meille oo tullu moooneen kuukauteen.. soitin sinne nii mun tilaus on jostain kumman syystä lopetettu.???

Sanoinki puhelimes et mä sitä kyl jatkoin kestona ku tarjous loppuu, mut ei kai sit.. tosin jos se nyt sit kuitenki jatkuis..
RiD

Posts: 2,817

#8631 • • Edited RiD Nukemi
Koko ajan jatkuva vitun tyhjä olo ja paha mieli jotka johtuu pääosin omasta käyttäytymisestä ja ajatusmaailmasta *igor*

--
*super* *possu*

Hitchhiker

Posts: 1,754

#8632 • • Hitchhiker
Energiaa olisi vaikka mihin, mutta tähän aikaan illasta ei oikein löydä mitään tekemistä *grr*.
Flinck

Posts: 33

#8633 • • Flinck
Pitäis mennä nukkumaa mut ei väsytä eikä viittis ku voi tehä vähä muutaki.. tällä hetkellä hyvä idea..
Freja

Posts: 8,775

#8634 • • Freja Sihteeri
Laitoin blistexiä sormilla huulilleni. Hetken päästä rupes silmä kutiamaan, nii rupesimpa sitte sörkkimään sitä sillä hemmetin blistex-sormella. Ei ainakaa helpottanu oloa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hitchhiker

Posts: 1,754

#8635 • • Hitchhiker
Jaahas ja kirjotellaas taasen tänne, miten voi olla mahdollista että on näin 'tun tylsää. *kaivaaseuraavaaleffaahyllystäjatunkeesenDVDsoittimeen* *igor*.
Woox

Posts: 146

#8636 • • Woox
Miksi aika matelee silloin kun sen pitäisi kiitää.. Ja päinvastoin?
Avatar
#8637 • • Nariko Guest
ihmiset jotka ei edes halua ymäärtyää toisen näkökantoja ja jankkaa uskomuksiaan ja näkemyksiään, sulkien pois mahdollisuuden selittää mölötyksen välissä mtn.. tänään on suuri vihapäivä*igor*
jos huomenna sit naurattais tämänkin edestä*täh**hymy*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#8638 • • Edited Hitchhiker

Hitchhiker, 22.8.2007 00:39:
Jaahas ja kirjotellaas taasen tänne, miten voi olla mahdollista että on näin 'tun tylsää. *kaivaaseuraavaaleffaahyllystäjatunkeesenDVDsoittimeen* *igor*.



Jaahas ja se helvatan uni ei ole tullut vieläkään, nooh ei tässä aamuun ole enää kovinkaan pitkä matka. Seuraavaksi vois sitten kaiketi lähteä spottailemaan auringonnousua jonnekkin.
aivastus

Posts: 499

#8639 • • aivastus Ärsyttävä
Ilmeisesti joku nuorehko isä, noin 30v. Ajeli fillarilla ilman käsiä kun naputteli jotain kännykkään. Ja sellanen pikkuihminen nukku siellä takana tuolissa kyydissä nukkuen. Mitäköhän helvakkoa tuollakin isähahmolla mahtoi päässä liikkua.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Heli

Posts: 1,489

#8640 • • Edited Heli vai kuka se oli
no se et jos jollain on häjy aamu ni miks pitää pilata se muiltakin?
on tosi kiva lähteä kaheksaks tunniks töihin ja sen jälkeen hengailla >>yksin>> monta tuntia.

--
ei se väärin ole.