Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,095 views

moksu

Posts: 1,386

#8581 • • moksu [Dimension]
Erittäin ärsyyntynyt!!*grr* Ai mistä? No erittäin huonosta asiakaspalvelusta nimeltä mainitsemattomalla (ainakin toistaiseksi) kuntoklubilla.

Kyseistä paikasta multa varastettiin jalkineet viime viikolla. Tiedusteluista ja yhteydenotto yrityksistä huolimatta paikan omistajaa ei pahemmin taida asia hetkauttaa.. Ei vaikka jo valmiiksi koitan tehdä mahdolliset tutkinnalliset toimet, mutta kun ei vain saa vastauksia.. Lisäksi (syy miksi nyt kirjoitan) laittamani "kehoituslaput" on poistettu.. ne ehti olla varmaan ainakin päivän ilmoitustaululla. Lappujen laittamiseen sain kuitenkin päivystäjältä luvan, en saanut lupaa omistajalta koska hän ei viitsi vastaillla sähköpostiin vaikka on hyvin tietoinen kyseisestä tapauksesta, ja silti estetään ehkä kenties tällä hetkellä parhain mahdollisuus saada kadotettu omaisuus takaisin. (kyllä, jollekin kelpasi toisen kengät...vitun idiootit.. anteeksi kielenkäyttö)

Noh, asian selvittely jatkuu.. odotan innolla lopputulosta.

Ilmainen suositus kaikille yrittäjille.. kannattaa vaalia niitä asiakassuhteita, asiakkaathan ne rahat tuo!

puh
oooo

Posts: 1,249

#8582 • • oooo
Yltiöpositiivisuus. Sellanen, että kaikki on niiiin ihq *plur* ihanaa. Siis kaikki puspus *plur* on aina ihanaa!

*eiei*
tiiplis

Posts: 1,043

#8583 • • Edited tiiplis also available in sober

satumetsä, 17.8.2007 18:55:
Yltiöpositiivisuus. Sellanen, että kaikki on niiiin ihq *plur* ihanaa. Siis kaikki puspus *plur* on aina ihanaa!

*eiei*



Komppaan. Marcobjuström-positiivisuus on aika ärsyttävää *hmph*

Sopiva annostus kyynisdepressiivisyyttä, katatoniaa, maanisuutta ja ihmisvihaa piristää päivää kummasti...

Edit: vaikka välillä sorrun kyl ihan vittuuksissani plurittelemaan ja ihquilemaan mut kuten sanoin, se on vittuuksissani. Siis välillä.

--
italia litania nainati lailati

Freja

Posts: 8,775

#8584 • • Freja Sihteeri
Se, etten osaa käyttää tätä hemmetin Operaa. Ärkele *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#8585 • • Freja Sihteeri
Heikot hetket, mut onneks mä oon silti aika vahva. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#8586 • • Aurinkoneiti
Ylikierroksilla käyvä työkaveri, jonka hysteria meinas tarttua minuun.
lostgone

Posts: 2,493

#8587 • • lostgone

tiiplis, 17.8.2007 19:02:
---
satumetsä, 17.8.2007 18:55:
Yltiöpositiivisuus. Sellanen, että kaikki on niiiin ihq *plur* ihanaa. Siis kaikki puspus *plur* on aina ihanaa!

*eiei*

---


Komppaan. Marcobjuström-positiivisuus on aika ärsyttävää *hmph*



Keltainen kortti.*igor*
Klubituksessa ei ole hyväksyttävää puhua unihqun käytöksen hyväksyttävyydestä saati olemassaolosta.*hihu**plur*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Jocular

Posts: 1,359

#8588 • • Edited Jocular Janni
Kissaystävänä vituttaa eniten ku ihminen, joka ei tiedä eläimistä ylipäänsä mitään haluaa ottaa kissan ns. "koe-ajalle" vähäks aikaa jos vaikka tykkäis. *toktok*

Vaimo dumppas ja tekee duunia ku viimestä päivää ja haluu ottaa viel toisenki duunin ja kissan, jos vaikka tykkäis siitä kun itsellä on niin yksinäistä.. Siis ei saatana mikä idiootti. *senkin*

Kehtas vielä verrata kaloja kissaan.. "onhan noi kalatki tossa 4 kk selvinny ihan hyvin".

Sit ku tän taistelun päätteeks sain tajuumaan ettei ehkä oo oikee ajankohta hankkia mitään kissaa tms ni menee 5min, "et haluis ostaa noita mun kaloja".. *dissaa**eiei*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

tiiplis

Posts: 1,043

#8589 • • tiiplis also available in sober

lostgone, 17.8.2007 22:29:
---
tiiplis, 17.8.2007 19:02:
---
satumetsä, 17.8.2007 18:55:
Yltiöpositiivisuus. Sellanen, että kaikki on niiiin ihq *plur* ihanaa. Siis kaikki puspus *plur* on aina ihanaa!

*eiei*

---


Komppaan. Marcobjuström-positiivisuus on aika ärsyttävää *hmph*



---

Keltainen kortti.*igor*
Klubituksessa ei ole hyväksyttävää puhua unihqun käytöksen hyväksyttävyydestä saati olemassaolosta.*hihu**plur*



Woe is me then *nyyh* *pepsodent*

*pahis*

--
italia litania nainati lailati

MiMoSa

Posts: 1,664

#8590 • • MiMoSa
Tää helkkarin tauti josta luulin jo päässeeni eroon mut ei.*grr**nuha**nyyh*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

UnityF

Posts: 15,721

#8591 • • UnityF joo just se

satumetsä, 17.8.2007 18:55:
Yltiöpositiivisuus. Sellanen, että kaikki on niiiin ihq *plur* ihanaa. Siis kaikki puspus *plur* on aina ihanaa!

*eiei*



Ennemmin mä ylipositiivisuutta jaksan kuunella kuin ylinegailua 24h. "Kaikki on huonosti, mä oon paska sä oot paska maailma on paska ei kannata elää, sääkin on perseestä, prkl kun joutuu jonottaa kassalle ja maksaa hikisestä ruuasta yyberkalliin hinnan jne jne"*poks**dissaa**eiei*
UnityF

Posts: 15,721

#8592 • • UnityF joo just se
Niin ja mun ärsytys on toi digiboxi jossa ei toimi päivitys ja niin on palautuskeikka edessä. *igor*
egmondo

Posts: 292

#8593 • • Edited egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
Joudun "olemaan" kokopäivän töissä tänään*igor*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

Optik

Posts: 1,691

#8594 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Jo pari päivää jatkunut nettiyhteyden kaaosteorian, sumean logiikan ja auringonpilkkujen ehdoilla tapahtuva takkuilu, hitaus ja välillä jopa toimimattomuus *grr**igor*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Freja

Posts: 8,775

#8595 • • Freja Sihteeri
Kertomisen vaikeus.

Kun on asioita, mitä pitää kertoa, mutta ei ole mitään järkevää tapaa sanoa sitä ilman, että satuttaisi läheisiään.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

oooo

Posts: 1,249

#8596 • • oooo

UnityF, 18.8.2007 09:40:
Ennemmin mä ylipositiivisuutta jaksan kuunella kuin ylinegailua 24h. "Kaikki on huonosti, mä oon paska sä oot paska maailma on paska ei kannata elää, sääkin on perseestä, prkl kun joutuu jonottaa kassalle ja maksaa hikisestä ruuasta yyberkalliin hinnan jne jne"*poks**dissaa**eiei*



Musta ne on aivan ääripäät, eikä kumpikaan ole normaalia. Se ärsykkeiden määrä on aivan valtava, mitä sellanen kellon ympäri plurittelija suoltaa. Ennemmin katson depressiivistä, lamaantunutta valittajaa, kun jotain ylipirteää duracell-pupua. Ja jos mua itseäni masentaa, niin kenenkään neuvot ei ole niin ärsyttäviä ku sellasen ihqpihqun.

Mutta tämä siis vain minun mielipiteeni.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8597 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

UnityF, 18.8.2007 09:40:
Ennemmin mä ylipositiivisuutta jaksan kuunella kuin ylinegailua 24h.



niin mäkin... jatkuvasti pessimistiset ihmiset on ärsyttäviä.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

oooo

Posts: 1,249

#8598 • • oooo

Hyzenthlay, 18.8.2007 14:30:
niin mäkin... jatkuvasti pessimistiset ihmiset on ärsyttäviä.



Jokaisella mielipiteensä mutta mua kiinnostaa, että oletteko koskaan tavanneet maanista ihmistä? Siis että mitä kaikkea siihen ylipirteyteen liittyy jne.

Kun mä en tässä puhunut "normaalista" positiivisuudesta, vaan manian puolelle menevästä. Aivan kuten jatkuva rankka negatiivisuuskin viittaa masennukseen, niin jatkuva erittäin rajusti kohonnut mieliala viittaa hypoon tai maniaan.

Se on mun mielestä siedettävämpää, että ihminen meinaa tappaa itsensä masennuksen takia, kuin se, että sillä menee niin lujaa, että kuolemakin on ihqplur. Tai että on niin ihq, että melkein on vakuuttunut omasta kuolemattomuudestaan. Niin plur, ettei ymmärrä ketään, kellä on joko pieniä tai isoja ongelmia. Niin plur, että omaisen kuolemastakin löydetään ensin se positiivinen juttu.

Luultavasti te viittasitte tässä hieman lievempään positiivisuuteen? Molempia; negaa ja positiivisuutta sopiva määrä on se kaikkein parhain vaihtoehto.
Elmiira

Posts: 1,446

#8599 • • Elmiira
Sen kerran kun mä olen h**vetin väsynyt
ja yritän nukkua päiväunet, niin johan on
puhelin soinut! 3 ketaa noin 40 min. sisään.
Vihaan herätä puhelimen sointiin! *igor*

Tietysti oma moka, kun en laittanu sitä
äänettömälle sen ekan puhelun jälkeen,
mut ajattelin ettei mulle nyt kukaan soita.

Nyt särkee päätä ja väsyttää, mut en saanu
enää unta. *poks*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8600 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

satumetsä, 18.8.2007 14:50:
-teksti-



jep jep, peruspositiivisuus on hyvä, mania ei *piis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D