Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,632,274 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#8561 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Freja, 15.8.2007 11:19:
"reilut" työkaverit. ois kiva jos vaikka sovittais yhdessä, että milloin kukin menee syömään (esim se joka on tullut seiskaan, menis eka, ja sitä rataa), eikä sitten vaa tosta noin vaan huomata että "jaa, oon yksin nälkäsenä vailla tietoa missä tyypit on ja koska ne lähti ja koska ne tulee takas ja koska mä si pääsen syömään".


Nnnngh *igor*



Toi on kyllä NIIN perseestä. Sitten on vielä näitä "metusalemeita", jotka on viimeiset 20 vuotta käyneet syömässä klo 11.23, niin eihän sitä yksinkertaisesti VOI mennä mihinkään muuhun aikaan. Ja jos yrität heidän kanssa sopia, että voisitko mennä 15 min aiemmin/myöhemmin, niin ei käy. Vaikka muut olisit syömässä ja kukaan ei jäisi vastaamaan puhelimeen, niin ei muuta kun ryykätään vaan sinne syömään.

Ei mua haittaa varsinaisesti, jos joku lähtee aina klo 10.30. Ei silloin kukaan "normaali" halua vielä syödä, mutta kun se suma on siinä 11.30-12.30 niin taas peräänkuuluttaisin sitä joustoa sinne työyhteisöihin.
RainChild

Posts: 909

#8562 • • RainChild
Työt, lähinnä se, että ne on niin epämääräisiä.. Tai että ei voi oikeen tietää etukäteen koska niitä on ja koska ei.. Muutenkin epätietoisuus :/

--
Rainchild is back home

Sari

Posts: 24

#8563 • • Sari
Lomalta palanneet ihmiset ja Helsingin älyttömän turhat ruuhkat! Sapettaa myöhästyä heinähattujen takia...*släp*
domi

Posts: 7,069

#8564 • • domi Työn sankari.

Freja, 15.8.2007 11:19:
"reilut" työkaverit. ois kiva jos vaikka sovittais yhdessä, että milloin kukin menee syömään (esim se joka on tullut seiskaan, menis eka, ja sitä rataa), eikä sitten vaa tosta noin vaan huomata että "jaa, oon yksin nälkäsenä vailla tietoa missä tyypit on ja koska ne lähti ja koska ne tulee takas ja koska mä si pääsen syömään".


Tästä syystä mä en käy duunissa enää syömässä, vaan kotona tai sit oon syömättä.
tiiplis

Posts: 1,043

#8565 • • tiiplis also available in sober
Työyhteisön klikit jotka kuvittelee et ne jotka ei kuulu heidän armaaseen klikkiinsä on jotenkin paarialuokkaa. See if i fucking care idarit!!!!!!!!!! *dissaa*

--
italia litania nainati lailati

hallucinogen

Posts: 8,190

#8566 • • hallucinogen Edain
Hirvee vessahätä (number 2) ja yksin myymälässä niin ei voi oikein mennä... 28 minuuttia vielä *puuhpuuh*

--
pikku-*possu*

RiD

Posts: 2,817

#8567 • • RiD Nukemi
Se kun kaikki tuntuu niin vitun turhalta ja ei jaksa innostua enään mistään.

--
*super* *possu*

lostgone

Posts: 2,493

#8568 • • lostgone
Käyhän kaikille, että huomenna valmistaudutaan tekemään ylitöitä?
Mitä helvettiä mä mahdan tehdä joka päivä?*toktok*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#8569 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
noi molemmat hollantilaiset tuotevastaavat! *toktok*

tästä lähtien en forwardoi niille enää MITÄÄN juttuja,
koska ei ne näköjään ollenkaan käsittele niitä. vittu!

--
dasinoaisnvs

Freja

Posts: 8,775

#8570 • • Freja Sihteeri
Työkaverit, jotka ovat saikulla, mutta unohtavat ilmoittaa siitä työkavereille *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MissKoo

Posts: 1,289

#8571 • • MissKoo
Miksei ihmiset osaa käyttää vilkkua liikenteessä? Mikä siinä on niin fakin hankalaa? Onko liian monta liikkuvaa osaa, eikö jummarra, hono somi vai mikä on ongelma? *grr*

Mikä meihin fiksuihin ihmisiin menee liikenteessä.. *ding*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#8572 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tietty alkaa just silloin satamaan, kun mä oon pessyt yhden täkin ja se pitäis saada ulos kuivuu!!! Hemmetti tääl kämpässä on ihan tarpeeksi kosteeta ilman tota märkää täkkiäkin! *grr* Nii ja pitii lähtee lenkillekin..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

inneah

Posts: 704

#8573 • • inneah ...Trust no one...
Törkeet autoilijat *dissaa*

Varsinkin tänä aamuna taas oli pinnakireellä. Ajoin Turun motaria Helsingin päähän, Pitäjänmäelle kääntyvällä kaistalla n.500m jono, oikean puoleiset kaistat veti hyvin.
Jotkut idiootit ajaa sen oikean puoleisen kaistan ihan loppuun ja siellä änkee sinne vasemmalle kaistalle, jonka jononpää tosiaan on siellä n.500m päässä!!!!

Vittu että vituttaa olla siellä jonon hännillä ku kymmenet autot änkee sinne väliin, ihan yhtä kiire meillä kaikilla on, stna! *grr*

Ihan hyvä idea tuo, mut ei reilua niitä kohtaan jotka on jonottanut jo siellä.

Ois vaikka mitä muutakin "valitettavaa" liikennekäyttäytymisestä, mut antaa nyt olla, ei jaksa... (mut vituttaa *pökr* )

p.s. Joo ja toinen mikä ärsyttää kans eniten et on pakko änkee ne risteykset aina ihan tukkoon! Jos näkee et sinne ei mahu, ni ei sinne sit kans mennä tukkimaan risteystä!!! on se nyt kumma*hmph*

--
nahkalakanat

Avatar
#8574 • • Annakins Guest

inneah, 17.8.2007 09:29:
Ihan hyvä idea tuo, mut ei reilua niitä kohtaan jotka on jonottanut jo siellä.



Ei se imo edes ole hyvä idea, koska hidastaa sitä jonoa ku jengi joutuu antaa tilaa jne. Liikenne sujuisi huomattavasti paremmin jos ihmiset eivät olisi niin itsekkäitä... Samaa tapahtuu joka aamu Kulosaaren sillalla, kun Junatie on aina tukossa.
crissy

Posts: 1,958

#8575 • • crissy

inneah, 17.8.2007 09:29:
Törkeet autoilijat *dissaa*

Varsinkin tänä aamuna taas oli pinnakireellä. Ajoin Turun motaria Helsingin päähän, Pitäjänmäelle kääntyvällä kaistalla n.500m jono, oikean puoleiset kaistat veti hyvin.
Jotkut idiootit ajaa sen oikean puoleisen kaistan ihan loppuun ja siellä änkee sinne vasemmalle kaistalle, jonka jononpää tosiaan on siellä n.500m päässä!!!!

Vittu että vituttaa olla siellä jonon hännillä ku kymmenet autot änkee sinne väliin, ihan yhtä kiire meillä kaikilla on, stna! *grr*

Ihan hyvä idea tuo, mut ei reilua niitä kohtaan jotka on jonottanut jo siellä.

Ois vaikka mitä muutakin "valitettavaa" liikennekäyttäytymisestä, mut antaa nyt olla, ei jaksa... (mut vituttaa *pökr* )

p.s. Joo ja toinen mikä ärsyttää kans eniten et on pakko änkee ne risteykset aina ihan tukkoon! Jos näkee et sinne ei mahu, ni ei sinne sit kans mennä tukkimaan risteystä!!! on se nyt kumma*hmph*



OI AAMEN!! mun on pitäny tästäkin valittaa sen 100x!

Kun on kaksi kaistaa jotka yhdistyvät just noin 500m päässä yksikaistaiseksi nii MIKSI VITUSSA PITÄÄ AJAA SINNE JONON ETEEN JA SIT VÄKIPAKOLLA ÄNKEE SINNE VÄLIIN JOPA KOLAREIDEN UHALLA.. yleensä en todellakaan anna tilaa tos tilantees..
Tarsu

Posts: 2,449

#8577 • • Tarsu

Freja, 16.8.2007 12:09:
Työkaverit, jotka ovat saikulla, mutta unohtavat ilmoittaa siitä työkavereille *igor*



mitä duunia teet, jos sopii kysyä?

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Freja

Posts: 8,775

#8578 • • Freja Sihteeri

Tapukka, 17.8.2007 13:57:
mitä duunia teet, jos sopii kysyä?



Asiakaspalveluhommia..

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Tarsu

Posts: 2,449

#8579 • • Tarsu

Freja, Asiakaspalveluhommia..



ok, mietin vain miksi tarvisi työkavereille ilmoittaa olevansa saikulla.
meidän alalla piisaa ku ilmottaa esimiehelle.

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Amarie

Posts: 261

#8580 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Se, että nukuin 15h. Normaalisti yksi unilääke ei auta ollenkaan, kahdesta saa sen 6h nukuttua, mutta nyt otin yhden ja nukuin 15h ja oon missannut kaikki tän päivän tärkeät hommat. Vituttaa.

--
In her eyes I see the sky.