Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,627,207 views

Kolera

Posts: 4,256

#8602 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
oma itsetehostettu angsti. vetäis nyt ittesä kaulakiikkuun tai rupeis elämään. Kuha ei pyöris tässä vitun ankeassa välivaiheessa missä ei uskalla tehä mitään.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

sune

Posts: 2,096

#8603 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Istua kotona. *igor*

--
ei kovin ihku eikä plur

Jone

Posts: 8,258

#8604 • • Jone Archibald Haddock
Se on näköjään hirvittävän vaikeaa joillekin pitää edes niitä yksinkertaisimpia lupauksia.
Heli

Posts: 1,489

#8605 • • Heli vai kuka se oli
känniääliöt *igor*

--
ei se väärin ole.

sunbeam

Posts: 205

#8606 • • sunbeam santa`s little helper

H3li, 19.8.2007 08:30:
känniääliöt *igor*



Sanopa muuta... Tulin tänään töihin 6.30 metrolla itähelsinkiin ja voi vitt.. mitä apinoita koko metro täynnä.*toktok* Yksi laattas oikein huolella pitkin ja poikin, loput piti ihan jumalatonta meteliä.*senkin* Mutta onneksi on mp3-soitin keksitty ja aurinko paistaa!*hih*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Hitchhiker

Posts: 1,754

#8607 • • Hitchhiker
Pirun kasettikeskiö on toiselta puolelta niin pahuksen tiukassa ettei edes lähtenyt isommallakaan varrella irti (ja joo väänsin oikeaan suuntaan) *grr*.
AdonisHercules

Posts: 596

#8608 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Kun nyt pitää kirjoittaa vapaamuotoista esseetä "liikunnan psyykkisestä ja sosiaalisesta merkityksestä" *igor*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Freja

Posts: 8,775

#8609 • • Freja Sihteeri
Hukkasin eilen avaimeni. Käväsin kaupas, ja kun tulin, muistan laittaneeni ne eteisen vaatekaapin nuppiin roikkuun, josta ne yleensä kyl tippuu lattialle. No, eipä ollu niitä kummassakaan paikassa aamulla, enkä tajua missä ne olis.

Meni sitte siis päivän suunnitelmat uusiks, ku joutuu säätään noide avainten kaa kun lähin töihin ilman niitä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#8610 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ihmiset jotka ei voi olla rehellisiä ja sanoo asioita suoraan...
mä oon jo iso tyttö, enköhän mä kestä kuulla...

vituttaa kaverit, jotka esittää, et ne välittää, ku todellisuudessa niit ei kiinnosta vittuakaan...

ja mua ärsyttää et mua ärsyttää... ois paljon kivempaa jos ei ärsyttäis, ku muutenkaan ei oo mitenkään hehkee fiilis *igor*

ai nii ja typerät kliseet... *toktok* *toktok*

--
pinkki on pop!!!

vivesteri

Posts: 309

#8611 • • vivesteri karmea mörkö
huonosti laitetut sinetit, jotka irtoilee jo pahasta katseesta *grr*
Avatar
#8612 • • Edited Annakins Guest
Lukulasien sanka oli lähtenyt irti kotelossa. Silmät muutenkin ihan ristissä niin nyt pitäs viel jaksaa lukea ilman laseja *poks*

Edit: onneks korjaus onnistu odottaessa lounastunnilla :)
pupuankka

Posts: 869

#8613 • • pupuankka poly-wtf?!

Miinapiina, 20.8.2007 08:29:
ihmiset jotka ei voi olla rehellisiä ja sanoo asioita suoraan...
mä oon jo iso tyttö, enköhän mä kestä kuulla...



Joo, toi kuuluu kans mun ärsytyslistalla aika korkeelle *igor*

Erityisesti yks ihminen kiristää mun hermoja tällä tavalla. *toktok* Jos on jotain asiaa niin sanotaan sitte suoraan eikä räplätä *igor*
Miinapiina

Posts: 3,494

#8614 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

pupuankka, 20.8.2007 10:41:

Joo, toi kuuluu kans mun ärsytyslistalla aika korkeelle *igor*

Erityisesti yks ihminen kiristää mun hermoja tällä tavalla. *toktok* Jos on jotain asiaa niin sanotaan sitte suoraan eikä räplätä *igor*



aivan!!!
mua ainakin enempi loukkaa puolittaiset totuudet ja tekosyiden keksiminen.
mut kait se on sit helpompi mennä siitä mistä aita on matalin *igor*

--
pinkki on pop!!!

MiMoSa

Posts: 1,664

#8615 • • MiMoSa
Lehtimyyjät! Just äsken soitti yks oikein raivostuttava yksilö. Se suuttu oikein mulle, kun en suosutnu tilaamaan ja alko paasaamaan, et mieti nyt vähän miten halvalla saisit sitä ja tätä jne jne. Sit se vielä sanoa, että mitä sä sit edes kyselit mitään(kun kysyin et mikäs se joku lehti oli), jos et kerran mitään halua tilata. Meinasin jo lyödä luurin korvaan kun ei menny jakeluun.*senkin* Sit lopuks se vaan sano, että jos et kerran halua käyttää tätä loistavaa tilaisuutta hyväkseks, joka ei tule toistumaan (eipä varmaankaan *lmao*) niin hyvää päivänjatkoa sitten vaan. Joo, kiitos ja sitä samaa helvetti sullekin!*toktok*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Lyylikki

Posts: 2,975

#8616 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

MiMoSa, 20.8.2007 13:03:
Lehtimyyjät! Just äsken soitti yks oikein raivostuttava yksilö. Se suuttu oikein mulle, kun en suosutnu tilaamaan ja alko paasaamaan, et mieti nyt vähän miten halvalla saisit sitä ja tätä jne jne. Sit se vielä sanoa, että mitä sä sit edes kyselit mitään(kun kysyin et mikäs se joku lehti oli), jos et kerran mitään halua tilata. Meinasin jo lyödä luurin korvaan kun ei menny jakeluun.*senkin* Sit lopuks se vaan sano, että jos et kerran halua käyttää tätä loistavaa tilaisuutta hyväkseks, joka ei tule toistumaan (eipä varmaankaan *lmao*) niin hyvää päivänjatkoa sitten vaan. Joo, kiitos ja sitä samaa helvetti sullekin!*toktok*



Juuri torstaina kielsin puhelinmyynnin. Okei, kielto astuu voimaan 1-3 kk viiveellä ja on voimassa 3 vuotta. Eipähän tartte enää mulle soitella. Kiitti mo.

Puhelinmyynnin voi kieltää numerossa 0600 93404 (Elisa) tai 0600 13404 (Sonera).
MiMoSa

Posts: 1,664

#8617 • • MiMoSa

Lyylikki, 20.8.2007 13:16:
Juuri torstaina kielsin puhelinmyynnin. Okei, kielto astuu voimaan 1-3 kk viiveellä ja on voimassa 3 vuotta. Eipähän tartte enää mulle soitella. Kiitti mo.

Puhelinmyynnin voi kieltää numerossa 0600 93404 (Elisa) tai 0600 13404 (Sonera).


Tollasesta en oo tiennytkään, kiitos!

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Avatar
#8618 • • Taika Guest
hemmetin verkkoviat töissä, joita on nyt ollut päivittäin kohta kolmen viikon ajan - heti siitä päivästä alkaen kun meidän atk-tuki palasi kesälomilta*justjoo*

kyllähän täällä tekisi töitä mutta aika mahdottomaksi menee kun esim. viimeisen tunnin aikana verkko on kaatunut n.5 kertaa ja puolet ohjelmista samalla "katoaa". olen tällä hetkellä niin kateellinen viestintäpuolelle missä käytössä on macit.*igor*

en vaan ymmärrä miten näinkin isossa talossa voi tämäkin asia olla niin perseellään useiden viikkojen ajan.*dissaa*
Freja

Posts: 8,775

#8619 • • Freja Sihteeri
Mitä vttua nuo popupit on ne hyppii silmille argh.


Nii ja si viel koko päivä menny pielee ku takana hillunu yks tyyppi (ja miks vitus kaikist mahdollisista uusista tyypeistä just se???!!) ni en oo voinu ees klubbaroida *igor*


Hirveet huolet ja ärsytykset mulla.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

dravor

Posts: 41

#8620 • • Edited dravor
Pomo & maanantai. Ja vitun popuppi kun ei nää edes mitä kirjottaa.

Jaajoo, ja neljäkymppiä uuteen neulaan kun käsi ei ollu vakaa humalassa.