Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,636,621 views

pyhimys

Posts: 622

#8541 • • Edited pyhimys
Huonot kengät. Ei välttämättä ollut hyvä ajatus maksaa kymmentä euroa siitä hyvästä, että saa jalat hajalle. Jos ei muuta, niin tämä todentaa vanhan viidakon sanonnan: Voit ostaa halpaa ja hyvää. Ne vaan pitää ostaa erikseen...
Jutu

Posts: 3,054

#8542 • • Jutu Blondi

crissy, 12.8.2007 14:22:
se et mun piti to mennä kaverin kans kattoon transformers ja nyt sitä saatanan leffaa ei mee täälä.. joko ei oo menny ollenkaan tai sit se on otettu pois listoilta.. hippasen käy vituttaan..


Kyllähän se siellä kuukauden pyöri... Mun mielestä hyvä vaan, että samoja leffoja ei pyöritetä kuukausitolkulla jos olis paljon muitakin leffoja tarjolla. Jos tänne junttikylään, eli Lahteen, vaan sais niitä *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

sapeli

Posts: 11,768

#8543 • • sapeli jokukukamikä?

Lyylikki, 14.8.2007 13:37:
"Ei kuulu mun toimenkuvaan."



Myös olen joustajien puolella, mutta noissa hommissa saa sinänsä olla varovainen, että jos kerran suostuu tekemään jonkun nakin, se saatetaan nakittaa sulle jatkossakin...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

POSER

Posts: 800

#8544 • • POSER Wimp and Poser
Kun ihmiset vaan EI tajuu ja antaa typeriä tekosyitä omien kantojensa tueks. Sit kun oot rautalangast niille vääntänyt, että miks toi sun kantas ei ehkä vältsyyn ookkaan paras ratkaisu niin ei voida antaa sen vertaa periks että kuuntelis mitä sedällä ois niille kertoa.... vitun aasit.

PS: oon myyntihommissa.

--
Keppiä Jehoville!

Avatar
#8545 • • opmdevil Guest

Lyylikki, 14.8.2007 13:37:
"Ei kuulu mun toimenkuvaan."

Sanojana asiakaspalveluassistentti ja tiskikoneen tyhjennyksestä oli kysymys. Tyyppi, joka hoitaa yleensä keittiön siisteyden on sairaana ja tyhjensin & täytin tiskikonetta, johon toi fatipää totesi, että hän ei sitä tyhjennä, koska...

Siis oikeesti, mikä ihmisiä vaivaa. Kyllä mä ymmärrän, että ei loputtomiin voi taipua ja tehdä muitten hommia, mutta kyllä pitää olla hieman pelivaraa kuitenkin. Jonkun tiskikoneen tyhjäämiseen ei kuitenkaan mene kuin viisi minuttia, mutta ehkä se viisi minuuttia on sitten pois tsättäilyajasta. Mene ja tiedä.



Tämä on aivan ymmärrrettävää jos kyseinen assistentti on ollut mies koska onhan yleisesti tunnustettu tosiasia, että nainen ei voi pyytää miestä tyhjentämään pesukonetta koska mies tietää, että nainen tykkää tehdä kyseisiä asioita. Jos assistentti on nainen, niin sitten en käytöstä ymmärrä.
josbe

Posts: 1,982

#8547 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

Lyylikki, 14.8.2007 13:37:
"Ei kuulu mun toimenkuvaan."


Toi on niin perseestä. *argh*

Tää on vähän vastaava juttu kuin se, että työntekijät erityisesti valtiolla monesti luulevat, että he voivat noin vain kieltäytyä tehtävistä. Kerran kun yksin sihteeri täällä kieltäytyi vastaamasta pomon puheluihin (?!?!), oli pakko avautua ja kertoa sille, että "Hei, sun työnantajalla on suhun Direktio-oikeus, joka antaa sille oikeuden jakaa työtehtäviä, suunnitella työt ja työvuorot, määrätä työpaikka ja valita työaikajärjestelmä." Joskus sitä joutuu tekemään kaikenlaista, ja jopa toisen käskystä. Ja se on voi voi.

Hitto että tää jo jokseenkin vääristynyt suomalainen yhteiskunta saa mut joskus näkemään punaista. *hmph*

Edit: Ja pakko vielä lisätä se, että missä helevetissä on auttamishalu ja solidaarisuus muita työntekijöitä kohtaan, jos esimerkiksi toisen sairastuessa mietitään vain sitä, mitä "ylimääräistä" joutuu taas tekemään??!
Avatar
#8548 • • opmdevil Guest
Miun kummi oli joku aika sitten määräaikaisessa työsuhteessa yhteen lafkaan ja oli muistaakseni toimistosihteeri. Sitten tuli paikan uusi pomo ekan palaverin alla sanomaan, että palaveriin pitää saada kahvia ja pullaa, niin oli sitten tokaissut, että "ei kuulu työnkuvaan" ja sitten oli vissiin pomon ja toimistosihteerin välit kylmenneet. Tämä johti pian siihen, että kummihyvä päätti irtisanoa itsensä työstä ja TADAA, viikon kuluttua etsivät sitten työntekijää vakituiseen suhteeseen. Siinä sitten naureskeltiin, että kannattaa hyvästä duunista lähteä kävelemään ja muuttaa työttömäksi Lappeen Rantaan.
Pätkis

Posts: 1,038

#8549 • • Pätkis Pikkis

Lyylikki, 14.8.2007 13:37:
"Ei kuulu mun toimenkuvaan."


Voi jumalauta mitä pellejä tää maa kantaa päällään.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

$

Posts: 1,802

#8550 • • Edited $ Destination weekend!
Kun oli aikoinaan koulutusassistenttina, niin yhteistyötä tekevän koulutuspuljun akka jaksoi käskyttää mua vaikka kuinka perkeleesti, alkaen sisäpihan portin avauksesta vessapaperin hakemiseen. Tehtäväni oli oikeasti vastata n. 250 opiskelijan hallinnollisista asioista (ja keittää ammukahvit pienryhmille kuten oli sovittu erikseen). Sai akka hakea itse avaimen sisältä ja kantaa vessapaperinsa. Tän pyrkyrin asenne oli: "Sä olet assari, sä teet mitä käsketään."

Se ärsyttää edelleen.

Lisäys:

Mä olen huomannut, että kun tarjoutuu tekemään toimenkuvaan liittymättömiä asioita, ne kummittelevat loppuun saakka etenkin pienissä puljuissa ja tiimeissä. Yksittäiset jeesaukset eivät missään nimessä haittaa, ainoastaan jos niitä aletaan pitää mun velvollisuuksina.
tiiplis

Posts: 1,043

#8551 • • tiiplis also available in sober
Saatanan tollot asiat/ihmiset/eläimet/oliot/kaikki vitun jutut nyt saatananperkeleenhelvetti. *grr*

--
italia litania nainati lailati

Avatar
#8552 • • Enkeli Guest
-Ihmisten ääliö asenne ja että pitää toista tyhmänä
-Kun tärkeä asiat perutaan viime hetkellä tyyliin: ihan sama tai ei mua kiinnosta *dissaa*
Avatar
#8553 • • Enkeli Guest

Xthan Can't live with, can't live without.



Word!
crissy

Posts: 1,958

#8554 • • crissy

Jutu, 14.8.2007 12:31:
---
crissy, 12.8.2007 14:22:
se et mun piti to mennä kaverin kans kattoon transformers ja nyt sitä saatanan leffaa ei mee täälä.. joko ei oo menny ollenkaan tai sit se on otettu pois listoilta.. hippasen käy vituttaan..

---

Kyllähän se siellä kuukauden pyöri... Mun mielestä hyvä vaan, että samoja leffoja ei pyöritetä kuukausitolkulla jos olis paljon muitakin leffoja tarjolla. Jos tänne junttikylään, eli Lahteen, vaan sais niitä *igor*




No just!! *grr* kyllä ne vaan esim. pirates 3 pyörittäny jo 25.5 lähtien!!!! *grr**grr* mut sit jotain transformerssia näytettiin ruhtinaalliset 1kk verran!

Tääl olis ihmisii ketkä olis sen halunnu nähä!! *nyyh**grr*
Freja

Posts: 8,775

#8555 • • Freja Sihteeri
Se, kun ihmiset valittaa et bussikuskit on töykeitä. Tai no joo, osa varmasti on luonteeltaankin sellaisia, mut on se ny kumma, ku sitten löytyy niitä kohteliaita ja mukaviakin kuskeja, jotka odottavat sen puoli minuuttia ovi auki pysäkillä, jossa ei ole edes mukaan tulijoita, ku joku juoksee kaukaa huitoen, ja si ku pääsee kyytiin ni ei sanota "hei", ei sanota "kiitos", ei ees hemmetti hymyillä, näytetää vaa matkakorttia laitteeseen ja pää painuksissa mennään paikalle istumaan.

Vähemmästäkin nousee tollasesta kyrpä ottaan, entä si bussikuskeil? Heitä ei arvosteta edes hymyn vertaa.

Ärsyttää tollane *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#8556 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
yskiminen... ei saa nukuttuu!! *igor*

--
pinkki on pop!!!

Lyylikki

Posts: 2,975

#8557 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Lotus Notes + muut tietokoneohjelmat, jotka ei toimi "standardien" mukaan.

Ja taas tulee ymmärtämys, että halutaan erottautua Microsoftin ohjelmista, mutta esim TABilla kentästä toiseen liikkumisen pitäisi olla itsestäänselvyys.
$

Posts: 1,802

#8558 • • $ Destination weekend!

Lyylikki, 15.8.2007 10:49:
Lotus Notes + muut tietokoneohjelmat, jotka ei toimi "standardien" mukaan.

Ja taas tulee ymmärtämys, että halutaan erottautua Microsoftin ohjelmista, mutta esim TABilla kentästä toiseen liikkumisen pitäisi olla itsestäänselvyys.



Notes on saatanasta.

Vaikka hieroglyfit vaihtuivat taskusta löytyviin esineisiin, ei muutosta juurikaan ole havaittavissa. Onneksi ei ole tarvinnut ko. ohjelmaa ainakaan vuoteen.
domi

Posts: 7,069

#8559 • • domi Työn sankari.

$, 15.8.2007 11:00:
---
Lyylikki, 15.8.2007 10:49:
Lotus Notes + muut tietokoneohjelmat, jotka ei toimi "standardien" mukaan.

Ja taas tulee ymmärtämys, että halutaan erottautua Microsoftin ohjelmista, mutta esim TABilla kentästä toiseen liikkumisen pitäisi olla itsestäänselvyys.

---


Notes on saatanasta.

Vaikka hieroglyfit vaihtuivat taskusta löytyviin esineisiin, ei muutosta juurikaan ole havaittavissa. Onneksi ei ole tarvinnut ko. ohjelmaa ainakaan vuoteen.


Ei tuo Novellikaan oo sen parempi. Kuntien järjestelmäharmonisointi viivästyy yhden vitun älykkään novell-järjestelmän vuoksi.
Freja

Posts: 8,775

#8560 • • Freja Sihteeri
"reilut" työkaverit. ois kiva jos vaikka sovittais yhdessä, että milloin kukin menee syömään (esim se joka on tullut seiskaan, menis eka, ja sitä rataa), eikä sitten vaa tosta noin vaan huomata että "jaa, oon yksin nälkäsenä vailla tietoa missä tyypit on ja koska ne lähti ja koska ne tulee takas ja koska mä si pääsen syömään".


Nnnngh *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been