Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,849 views

wammi

Posts: 627

#8501 • • wammi
olipahan taas normaalia urpompia asiakkaita liikenteessä. vois päättää ostoksensa, ku tulee tiskille ja yrittää sit tosissaan sanoa kaiken kerralla eikä tulla jälkikäteen pitkän jonon ohi selittää: "että, ku mä just kävin tässä, nih ottaisin vielä..." ..ja kuinka vitun ihmisvajukki pitää olla että tilaa valkoviiniä, näkee, että se valutetaan hanasta valkkarilasiin ja että se ei kuohu JA tulee valittamaan myöhemmin, että juoma maistuu valkoviiniltä vaikka sen piti olla kuohuviiniä. joo, mä aivan varmasti vaihdan 4,50e maksavat valkkarilasilliset 9e maksaviin skumppapulloihin. kyllä ne aivot on kuitenkin käyttämistä varten...
oooo

Posts: 1,249

#8504 • • oooo
Ihan kaikki.
Avatar
#8505 • • Annakins Guest
Se, että äidin kämpässä on aivan liian vähän valoa. Ne on asunu täällä nyt 2 vuotta ja saaneet jopa puoli vuotta sitten keittiön ja olkkarin kattolamput paikalleen. Tosin edelleenkin liian hämärää ja varsinkin nyt, kun äiti oli päättänyt pestä sohvan päälliset ja luen divaanilla, jonka läheisyydessä ei ole yhtään kunnon valoa.
Tarsu

Posts: 2,449

#8506 • • Tarsu
Urpot "Beats & Stylesin toimistoon murtauduttu" -topicissa.

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Miudeli

Posts: 2

#8507 • • Miudeli
Ihan kaikki tällä hetkellä.
Kultakisu

Posts: 145

#8508 • • Kultakisu una sambista
Ihmiset, jotka syödessään maiskuttaa ja juodessaan ryystää... Kauheeta kuunneltavaa ja pistää väkisinkin korvaan, kun on samassa huoneessa. Hajottaa pään *poks*
crissy

Posts: 1,958

#8509 • • crissy
se et mun piti to mennä kaverin kans kattoon transformers ja nyt sitä saatanan leffaa ei mee täälä.. joko ei oo menny ollenkaan tai sit se on otettu pois listoilta.. hippasen käy vituttaan..
Miinapiina

Posts: 3,494

#8510 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
en saa unta *igor*
haluisin olla jo nukkumas mut ei ni ei... prkl!! aamul taas aikanen herätys *uuh*

--
pinkki on pop!!!

martina

Posts: 1,875

#8511 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
ärsyttää, ettei mulle vaiheitten läpikäyminen ole niin helppoa kuin toiselle. ärsyttää, etten voi vaan painaa off-nappulaa ja antaa olla.
Kit^

Posts: 798

#8512 • • Kit^ ihme höpöttäjä
ärsyttää, ku jengi ei tee mitä niiden pitäs.. sain perjantaina selittää meiän tiimiläiselle ainaki 5 kertaa, mitä sen pitäs tehä nyt vloppuna, eikä se oo tehny melkei mitää.. keeeeeetuttaaaa...!!! *grr*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

pyhimys

Posts: 622

#8513 • • Edited pyhimys
Se ettei kukaan ikinäkään kommentoi noita meikäläisen miksauksia. Joo ei ne täydellisiä ole, mutta ei kai ne nyt kuitenkaan täyttä tuubaa ole...Vois sitä palautetta laittaa edes muutaman sanan ja sanoa tykkäsikö vai ei.

Taidanpa kohta tehdä vain omaksi iloksi noita miksauksia(kuten näköjään tähän mennessäkin)...
Trixie

Posts: 1,342

#8514 • • Trixie
meni unet vähän vituilleen ku tyynyt oli huonosti, siis todellakin huonosti *hmph* nyt ärripurri kaivaa päätään esiin ja taidan mennä taltuttaa sen salille... ei mua muuten mikään ärsytä, paitsi tää kuumuus kotona, puuuh...

--
face your fears and live your dreams

Septique

Posts: 441

#8515 • • Septique
Ei niinkään ärsytä, mut vituttaa armottomasti mennä takas kouluun huomenna. Voi kristusperkelehelvetti
Sari

Posts: 24

#8516 • • Sari
Se että pitää aina jonkin asian ärsyttää!! *toktok*
pupuankka

Posts: 869

#8517 • • pupuankka poly-wtf?!
Nyt ärsyttää ihan helkkaristi se että olen kaikista varmuuskopioinneista ja huolellisuudesta huolimatta siltikin hukannut yhden litteroimani haastattelun tiedoston *hmph* Mä toooodeeelllla toivon että se on mulla kotikoneella, koska jos ei ole, mä joudun tekemään sen uudestaan *poks* ja sit kyl hajottaa! *toktok*
Jocular

Posts: 1,359

#8518 • • Jocular Janni
- Lohdutuspalkinto Goom -risteilylle "maksa puolet" ens maanantaihin mennessä
- "kaveri", joka soittaa vaan jos haluaa jotain
- luottokunta, joka nostaa joka kuukaus vähimmäismaksun määrää, vaikka aina maksan koko visalaskun kerralla (tässä kuussa oisin maksanu ekan kerran vaan vähimmäismaksunverran)
- jalkapöydissä olevat rakkulat, jotka joutuu teippaamaan jättilaastareilla, jotta voi käyttää läpsykkäitä
- koko päivän kestäny hedari

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

alphamagic

Posts: 3,628

#8519 • • alphamagic
Tää vitun helle ja väsymys ja maanantai ja kun vittu KAIKKI ON NIIN SAATANAN VAIHEESSA TÄÄLLÄ!!!!!! *grr*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.