Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,338 views

-xx-

Posts: 5,001

#11361 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Zeratul, 3.8.2008 19:21:
Tänää on kyl kankkuspäivä ärsyttäny. Tarkemmin sanottuna se et muut on kankkusessa tai muuten vaan liian väsyneitä tehäkseen mitään kummempaa ku ite ois voinnu puuhailla vaik mitä.


:( Ens kerralla sitten! *justjoo*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Kolera

Posts: 4,256

#11362 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Että näitten mun farkkushortsien vetoketjulla on taipumus poistaa "lukitus" ja aueta kokonaan. Siinä sitä sit taaperrellaan viilut auki onnellisen tietämättömänä =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Lyylikki

Posts: 2,975

#11363 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
www.therasmus.fi

Ei vittu oikeesti. Siellä vaan pyörii joku helkkarin "tähti" ja soi katkelma niitten (ehkä) uudesta sinkusta. Sitten se loppuu ja alkaa uudestaan. Siellä ei ole nappulaa, josta päästä ohi tai nappulaa, jolla sen musiikin sais loppumaan. Siis siellä ei ole mitään siellä sivulla.

Ihan vaan ajattelin kattoo, että mitenkä ne alkaa keikkailemaan, että kuulinko mä oikein radiossa vai en *hmph*
crissy

Posts: 1,958

#11364 • • crissy

Hyzenthlay, 1.8.2008 16:03:
aargh *toktok* tuolla osa on ihan tosissaan sitä mieltä, että parisuhteessa tosen kuuluu elättää toista. Elettiinkös me 2000-lukua, vai miten..
http://www.hs.fi/keskustelu/Wallin+haluaa+eroon+opiskelijoiden+asuinkumppaniuteluista/thread.jspa?threadID=130644&tstart=0




uuuh peesaan!

esim. Mä jäin äitiyslomalta hoitamaan meidän likkaa himaan ja käteen jäi kotihoidontukee ensin 330e ja miehen palkankorotuksen seurauksena tippui 311e/kk + lapsilisä 100e.

Mies onneks oli silloin töissä.

olis ollu kiva joskus käydä jossain, itelle jotain ostaa ja muutekin olisi halunnut osallistua elämiseen sut tasapuolisesti, mut ei noilla rahoilla. Piti omat laskut yrittää maksaa ja vähän edes ruokakaupassa osallistua.

Luonne kun ei anna periksi olla täysin miehen elätettävissä. Nyt onneks kun on töissä niin pääsee osallistumaan.

puolison tulot ei sais vaikuttaa toisen tuloihin kun vasta avioliitossa.
Avatar
#11365 • • eeci Guest
Viivin ja Wagnerin tämänhetkinen piirtäjä
Kultakisu

Posts: 145

#11366 • • Kultakisu una sambista
toi hemmetin pora tuolla pihalla huutamassa. se on porannu jo pari viikkoa ja aloittaa joka aamu 7.30! ja siinä mölyssä ei nuku kyllä kukaan... ihan äärettömän kiva olla lomalla ja herätä pakosta klo 7.30 *grr* *grr* *grr*
Avatar
#11367 • • Annakins Guest

Kultakisu, 5.8.2008 08:35:
toi hemmetin pora tuolla pihalla huutamassa. se on porannu jo pari viikkoa ja aloittaa joka aamu 7.30! ja siinä mölyssä ei nuku kyllä kukaan... ihan äärettömän kiva olla lomalla ja herätä pakosta klo 7.30 *grr* *grr* *grr*



Miten musta tuntuu, et mä herään tohon samaan poraan. En tajua miks äänekkäimmät hommat pitää aina alottaa aikaisin aamulla!
Kultakisu

Posts: 145

#11368 • • Kultakisu una sambista

Annakins, 5.8.2008 08:43:
---
Kultakisu, 5.8.2008 08:35:
toi hemmetin pora tuolla pihalla huutamassa. se on porannu jo pari viikkoa ja aloittaa joka aamu 7.30! ja siinä mölyssä ei nuku kyllä kukaan... ihan äärettömän kiva olla lomalla ja herätä pakosta klo 7.30 *grr* *grr* *grr*

---


Miten musta tuntuu, et mä herään tohon samaan poraan. En tajua miks äänekkäimmät hommat pitää aina alottaa aikaisin aamulla!



todennäköisesti sama pora kyseessä *hih* luulen että toi melu kuuluu vähintään arabiaan saakka. todella miellyttävää kun aukasevat juuri tuota katua, mikä tämän talon vieressä on... ei olis ideaa aloittaa se poraus vaikka klo 12? tai 16? olis todennäköisesti vähemmän korvapareja kärsimässä *pökr*
Heli

Posts: 1,489

#11369 • • Heli vai kuka se oli

Kolera, 4.8.2008 20:57:
Että näitten mun farkkushortsien vetoketjulla on taipumus poistaa "lukitus" ja aueta kokonaan. Siinä sitä sit taaperrellaan viilut auki onnellisen tietämättömänä =P



sen siit saa ku käyttää hotpantseja.

--
ei se väärin ole.

hemuz

Posts: 2,178

#11370 • • hemuz kätevä emäntä

Kultakisu, 5.8.2008 08:50:

todennäköisesti sama pora kyseessä *hih* luulen että toi melu kuuluu vähintään arabiaan saakka. todella miellyttävää kun aukasevat juuri tuota katua, mikä tämän talon vieressä on... ei olis ideaa aloittaa se poraus vaikka klo 12? tai 16? olis todennäköisesti vähemmän korvapareja kärsimässä *pökr*



Jos ne alottaisi siinä klo 16 niin ne sit porais pitkälle iltaan, jos ja kun niillä olis se 8h työpäivä.
noena

Posts: 3,138

#11371 • • noena first breath after coma
se että väsyttää niin paljon et on jo melkeen huono olo...

--
TwistedLife™ Amusement Park

Kolera

Posts: 4,256

#11372 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

hemuz, 5.8.2008 08:55:
---
Kultakisu, 5.8.2008 08:50:

todennäköisesti sama pora kyseessä *hih* luulen että toi melu kuuluu vähintään arabiaan saakka. todella miellyttävää kun aukasevat juuri tuota katua, mikä tämän talon vieressä on... ei olis ideaa aloittaa se poraus vaikka klo 12? tai 16? olis todennäköisesti vähemmän korvapareja kärsimässä *pökr*

---


Jos ne alottaisi siinä klo 16 niin ne sit porais pitkälle iltaan, jos ja kun niillä olis se 8h työpäivä.


Mua vähän epäilyttää et täs tapahtuu kuitenki niin et poraaminen lopppuu jonku tunnin kahen sisään ja sit ei poratakkaa koko päivänä enää? =P
siltä se aina tuntuu ku tommoseen herää

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

*minttu*

Posts: 366

#11373 • • *minttu*
Töihin lähtö *poks* Ois jo loman tarpeessa
hemuz

Posts: 2,178

#11374 • • hemuz kätevä emäntä
Pujoallergia. Silmissä tuntuu olevan hiekkaa vaikka tippoja laittaakin ja tukostuttaa ja aivastuttaa antishistamiinista huolimattakin.
ETJ

Posts: 1,229

#11375 • • ETJ Failed specimen
Äsken ärsytti, kun yritti tehdä tietsikalla listaa meidän firman puhelinliittymistä, ni työkaveri naputteli sormilla ja jaloilla minkä kerkes tossa parin metrin päässä. Meinasin heittää vichy-pullolla sitä. Toisaalta myös noiden listojen vääntäminen on persiistä :C
Riksu

Posts: 166

#11376 • • Riksu
Ilkeät ihmiset*nyyh*
Heli

Posts: 1,489

#11377 • • Heli vai kuka se oli
guild warsin katapulttitehtävä. ois pitäny upottaa joku laiva, mut oon niin käsi.

--
ei se väärin ole.

RiD

Posts: 2,817

#11378 • • Edited RiD Nukemi
Töissä ahistaa, vitutaa ja masentaa aivan jatkuvalla syötöllä. Aina kun on vapaalla (lomat/viikonloput) oon ihan helvetin onnellinen mut arki menee aivan hiilenä kokoajan. Ainoo mikä auttaa on että piipahtaa dojolla heiluttelemassa hieman mutta kun on vaan niin saamaton olo että tuntuu niin mahdottomalta ees päästä lähtemään sinne välillä vaikka parempi olo on taattu :(

Hetki pitäis jaksaa vielä ennenku pääsee matqstelemaan taas. Krääh. paskaa.


edit: japanilomat ei menny läpi. Hajoan.

--
*super* *possu*

Jutu

Posts: 3,054

#11380 • • Jutu Blondi
Plääh. Eka viikko koulua ja miljoona tehtävää *igor* Ois voinut olla pehmeä alotus näin vikaksi vuodeksi, mutta ei. Kaikki mehut vaan irti oppilaista :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.