Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,341 views

a-j

Posts: 785

#11381 • • a-j
pyörän lukko meni lopullisesti rikki
ja pyörä jäi keskustaan tolppaan kiinni *senkin* *senkin* *senkin*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

tiiplis

Posts: 1,043

#11382 • • tiiplis also available in sober
- ihmisten tyhmyys
- se, että ihmisten tyhmyys ärsyttää

--
italia litania nainati lailati

-Kerttu-

Posts: 4,542

#11383 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mun hiukset..Ne on ihan vitun kamalat ja näytän ihan 80-vuotiaalta mummolta!! Tosi nätti mummotukka..Olispa rahaa, menisin heti laittaa pidennykset..Mut ei oo, niin näytän sit mummolta seuraavan vuoden, et nää ehtii kasvaa taas pitkiksi!

Miksi ikinä leikkasin hiukseni??? *eiei* *uuh* *igor* *dissaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

deena

Posts: 276

#11384 • • deena tenukeppi
Pet Shop Boys

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

sapeli

Posts: 11,768

#11385 • • sapeli jokukukamikä?
Maccien hiiret. *igor* En oo vielä nähny yhtään hyvin toimivaa hiirtä Macille - vaikka onhan niitä varmaankin olemassa. Mulla sattuu olemaan tämmöinen muuten ihan funktionaalinen hiiri mutta tuon scroll-wheelin paikalla on tommonen pieni pallo, ja sinne ilmeisesti pääsee tosi helposti menemään kissankarvoja tai pölyä tai jotain koska se jumittuu todella usein. Ja mikä rasittavinta, se ei jumitu kokonaan, vaan silleen että scrollaus toimii vaan toiseen suuntaan (yleensä vain ylös, mitä harvemmin tarvii), eli sitä silti aina yrittää käyttää sen sijaan että suosiolla käyttäisi page-uppia ja page-downia.

Mur. *grr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-xx-

Posts: 5,001

#11386 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
windows. *toktok*

--
kiitos ja anteeksi ^^

tir

Posts: 951

#11387 • • tir
se että väsyttää muttei silti saa unta. kun ei saa unta niin ei ehdi nukkumaan tarpeeksi, ja sitten on vielä väsyneempi muttei siltikään nukuta ja...
Avatar
#11388 • • Annakins Guest
Se, että Robertsin myyjä ei sekoittanut mun lelukahvia ja se maistu ihan kahville! Tietysti olisin voinut sekoittaa itse, mutta ei sitä nyt aamulla muista.

Eli siis ei ilmeisesti mikään *nauru*
Heli

Posts: 1,489

#11389 • • Heli vai kuka se oli
WoW ei enää toimi mun koneella -> City of Heroes

--
ei se väärin ole.

Avatar
#11390 • • REivaaja Guest
Manipuloitu olo jolle ei mahda mitään.. *igor* Pakko taipua...
Joillain on ihme kyky vetää oikeasta narusta saaden tajuamaan itsestään jotain. Ja se kävi helposti.
Sekin ärsyttää. *igor*
crissy

Posts: 1,958

#11391 • • crissy

sapeli, 10.8.2008 13:50:
Maccien hiiret. *igor* En oo vielä nähny yhtään hyvin toimivaa hiirtä Macille - vaikka onhan niitä varmaankin olemassa. Mulla sattuu olemaan tämmöinen muuten ihan funktionaalinen hiiri mutta tuon scroll-wheelin paikalla on tommonen pieni pallo, ja sinne ilmeisesti pääsee tosi helposti menemään kissankarvoja tai pölyä tai jotain koska se jumittuu todella usein. Ja mikä rasittavinta, se ei jumitu kokonaan, vaan silleen että scrollaus toimii vaan toiseen suuntaan (yleensä vain ylös, mitä harvemmin tarvii), eli sitä silti aina yrittää käyttää sen sijaan että suosiolla käyttäisi page-uppia ja page-downia.

Mur. *grr*




voi kyllä! meillä lojuu mightymouse tuolla hyllys ja tilalle ostettiin logitechin perushiiri.

Toi scrolli on kyllä niin helvetistä! sai olla jatkuvasti putsaamassa ja sekös vitutti ku ei rullannu ku ylöspäin!

suosittelen ostamaan uuden hiiren.
Slim_Jim

Posts: 573

#11392 • • Slim_Jim
AutoCad, voi vittuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh

Tänään ekaa kertaa kosken kyseiseen ohjelmaan ihan tosissani kun pitää pohjakarttoja piirtää sieltä täältä uusiksi ja VITTU MÄ OLEN PASKA tämän ohjelman kanssa ei saatana.

Viivat vikuroi ja vänkyröi vastaan niin saatanasti, kohta täräytän koko paskan Laatokkaan @#¤%!


"Ethän sä mitään kurssii tartte kyl se siitä lol naab it's fine, l2p"
PERKELE.

Meen kahville. Taas.
Nelli

Posts: 127

#11393 • • Nelli

Slim_Jim, 11.8.2008 15:14:
AutoCad, voi vittuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh

Tänään ekaa kertaa kosken kyseiseen ohjelmaan ihan tosissani kun pitää pohjakarttoja piirtää sieltä täältä uusiksi ja VITTU MÄ OLEN PASKA tämän ohjelman kanssa ei saatana.

Viivat vikuroi ja vänkyröi vastaan niin saatanasti, kohta täräytän koko paskan Laatokkaan @#¤%!


"Ethän sä mitään kurssii tartte kyl se siitä lol naab it's fine, l2p"
PERKELE.

Meen kahville. Taas.



Ekaa kertaa ku kans käytin AutoCadia, ni fiilikset vaihteli raivosta epätoivoon. Välillä piti melkeen itkua tuhertaa, ku mikään ei toiminu niinku halus. Onneks meillä sentään oli koulussa kurssi tota varten, et ees jonkunlaisen pohjan sai. Nykyään sitte käytänki Cadia päivittäin töissä ja sujuu jo ihan kiitettävästi. *pepsodent*
Tsemppiä harjotteluun! *hihu*
Avatar
#11394 • • opmdevil Guest
Ärsyttää olla tällainen nysverö. Oikein kunnon nörtti-nysverö.
Avatar
#11395 • • *Mirri* Guest
Tää mahakipu. *igor*
Avatar
#11396 • • Rujo Mutantti Guest
Kela-sossu-työkkäri = epäpyhä kolminaisuus. Ostakaa lihavaa persettä niin pääsen kouluun?
PeDE

Posts: 162

#11398 • • PeDE DJ GHOST

Slim_Jim, 11.8.2008 15:14:
AutoCad, voi vittuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh

Tänään ekaa kertaa kosken kyseiseen ohjelmaan ihan tosissani kun pitää pohjakarttoja piirtää sieltä täältä uusiksi ja VITTU MÄ OLEN PASKA tämän ohjelman kanssa ei saatana.

Viivat vikuroi ja vänkyröi vastaan niin saatanasti, kohta täräytän koko paskan Laatokkaan @#¤%!


"Ethän sä mitään kurssii tartte kyl se siitä lol naab it's fine, l2p"
PERKELE.

Meen kahville. Taas.



Kuulehan Samuli-kuomaseni. Se viivojen piirtelyhän on ihan lasten leikkii, mut siiten kun rupeet esim. järjestelmämallinnuksia tekemään, joissa tarvitset esim. putkessa virtaavan aineen nopeuden ja päätelaitteen kytkentäkoon ja se sitten pitäisi tasapoinottaa ja saada vielä jotenkin teoreettinen mallinnus, miten se ehkä käytännössä toimisi, niin siinä on vielä harjottelemista. Mut kyl sekin ajan kanssa. Niin ja kaikkihan se on itse pitänyt opetella, kun koulussa, mitä väitetään Suomen arvostetuimmaksi korkeakouluksi, ei anneta juuri muuta CAD-koulutusta kuin sitä pelkkää viivojen piirtelyä.
anis

Posts: 2,451

#11399 • • anis
Kiroan Lumenen valokynät alimpaan helvettiin! *grr*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Slim_Jim

Posts: 573

#11400 • • Slim_Jim

PeDE, 11.8.2008 21:29:

Kuulehan...



Hyvä Pentti, sinä, toisin kuin minä, olet siellä Suomen Arvostetuimmassa, Kerrassaan Ainoassa SuuntaaNäyttävässä OpinAhjossa tullaksesi Maailman Viisaimmaksi Olennoksi: Insinööriksi tai miksilie.

Minä en.

Minulle ei ole opetettu Cadia lainkaan ja nyt pitäisi tehdä sillä töitä.
Ei ole kerrottu miten piirrellään viivoja ja mille eri tasoille (huomasin senkin kesken hommien ja koko paska uusiksi).
On se aika nannaa.

Joten, mene sinne duuniin äläkä opettele sitä Cadia lainkaan ja kokeile sitten tehdä ihan nuo helpot perusjututkin.