Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,200 views

kinderi

Posts: 1,783

#12801 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Rahaa tuli, rahat meni.
Tää kituutus on ihan hanurista. Pitäis elää kuukaus pelkällä vedellä niin sais kaikki laskut ajantasalle.
Ärsyttää kun joutuu maksaan jokaisen laskun viikon-kuukauden myöhässä *uuh*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Lyylikki

Posts: 2,975

#12802 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

kindertin, 29.5.2009 11:29:
Rahaa tuli, rahat meni.
Tää kituutus on ihan hanurista. Pitäis elää kuukaus pelkällä vedellä niin sais kaikki laskut ajantasalle.
Ärsyttää kun joutuu maksaan jokaisen laskun viikon-kuukauden myöhässä *uuh*



Joo ja sitten tosta tulee ihan semmonen kierre, että pitää venkoilla ja funtsia, että miten noi hoitaa.

"No mulla on 150 e rahaa ja mulla on tää 100 e lasku ja tää 50 e lasku erääntymässä. Mä voisin maksaa nää molemmat, mutta sitten mulle ei jäisi loppukuuksi yhtään rahaa. Ei. No mä voisin maksaa ton isomman, ni saisin kuitenkin ostettua ruokaa. Ei. No jos mä nyt sitten maksan ton pienemmän ja jätän ton isomman odottaan, siinähän on eräpäiväkin muutaman päivän pidemmällä, ja maksan sen sitten kuun lopussa, kun saan taas rahaa. Ni mulla on vähän enemmän rahaa, niin voin käyttääkkin sitä johonkin." Mitä hittoo, sittenhän se on seuraavalta kuulta taas vaan pois. Itseänsä ei aina ymmärrä.

Mä olen päässyt suhteellisen hyvin irti tosta kierteestä jo, mutta välillä joutuu kyllä sumplaileen. Ja varsinkin, kun rahaa tulee vaan kerran kuussa, niin siinä ei tarvitse arpoa mitä laskuja maksais. Kaikki pois vaan...
liikkuva muna

Posts: 2,652

#12803 • • liikkuva muna an egg on the move
Taas kerran toi vitun M-Audion Firewire Audiophile. Vois edes kerran yllättää mut ja toimia sen sen jälkeen kun tuun himaan keikalta. Joka vitun kerta sama boottailu ja irrota & kytke -rumba.

Kusinen kortti.
Madda

Posts: 650

#12804 • • Madda ice-angel
Vituttaa ku ei vaan voi olla onnellinen, vaan pitää koko ajan olla jotain ongelmia x 10000000000 ja niin vitun levotonta ja stressiä.
Mä en vaan enää jaksa, pakkaan kissan ja karkaan maasta.
Berliini: oletko valmis?

(Ku pokka vielä riittäis vaan lähtee....)

Aloitan lähettämällä hakemuksen lomamatkoille. Ehkä mä lähenkin takas oppaaks.

En mä tiiä. VITTU. Mä lähen sittenkin katoliseen luostariin ja elän loppuelämäni ilman miehiä.

Hate this.

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

alphamagic

Posts: 3,628

#12805 • • alphamagic
Tumman riisin kypsymisaika *toktok* Nälkäkuolema yllättää ennmmin *nauru*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Epailija

Posts: 5,636

#12806 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Ihmiset, jotka eivät siivoa jälkiään. Yksi Helsingin hyviä puolia on se, että erilaisia viheralueita on ympäri kaupunkia, mutta niistä on vaikea iloita silloin kun nurtseilla ja nurkissa lojuu pitsalaatikoita, random papereita ja mäyräkoiran raatoja (siis niitä pahvisia). Pysykää kotona sikailemassa, jos ette ulkosalla osaa olla ihmisiksi, stana.

Tämä ei kyllä niinkään ärsytä kuin huvita, mutta laitetaan samaan eli EB:n bussimainos, jossa Pelle Miljoona selittää kuinka EB:n bussi päästää vain 43 g hiilidioksidia per sata kilometriä per matkustaja ja toteaa perään, että esimerkiksi henkilöauto päästää "see ooo kolmosta" yli puolitoistakertaisen määrän. Sen nyt ehkä vielä ymmärtää, ettei Pelle erota hiilidioksidia ja -trioksidia toisistaan, mutta mainoksen tekijöiden osalta aika käsittämätön, vaikkakin pieni moka. Eikö siellä ole ollut minkäänlaista käsistä? Tai sitten viittaus hiilitrioksidiin ei liity bussin hiilidioksidipäästöihin, jolloin mainoksen käsis olisi kaivannut vähän viilaamista.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#12807 • • Reivaaja Guest

Epailija, 2.6.2009 23:48:
Tämä ei kyllä niinkään ärsytä kuin huvita, mutta laitetaan samaan eli EB:n bussimainos, jossa Pelle Miljoona selittää kuinka EB:n bussi päästää vain 43 g hiilidioksidia per sata kilometriä per matkustaja ja toteaa perään, että esimerkiksi henkilöauto päästää "see ooo kolmosta" yli puolitoistakertaisen määrän. Sen nyt ehkä vielä ymmärtää, ettei Pelle erota hiilidioksidia ja -trioksidia toisistaan, mutta mainoksen tekijöiden osalta aika käsittämätön, vaikkakin pieni moka. Eikö siellä ole ollut minkäänlaista käsistä? Tai sitten viittaus hiilitrioksidiin ei liity bussin hiilidioksidipäästöihin, jolloin mainoksen käsis olisi kaivannut vähän viilaamista.


TAi sitten kyseessä on salajuoni jolla peitetään se tosiasia että hiilitrioksidi kait on karkeesti sen vajaa puolitoista kertaa painavempaa. Tosin ero kaventuu aika nopsaa ja päästöt on samat sen jälkeen kuin -dioksidillakin. :P
mariq

Posts: 2,154

#12808 • • mariq
Jesh! Mahtavaa! Onneks ei vielä ollu tarpeeks tekemistä, järkkäilemistä ja stressiä tälle viikolle ni nyt hajos sit puhelinkii! *toktok* *grr* *eiei* *igor* *poks*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

wiwi

Posts: 1,575

#12809 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Epailija, 2.6.2009 23:48:
Ihmiset, jotka eivät siivoa jälkiään. Yksi Helsingin hyviä puolia on se, että erilaisia viheralueita on ympäri kaupunkia, mutta niistä on vaikea iloita silloin kun nurtseilla ja nurkissa lojuu pitsalaatikoita, random papereita ja mäyräkoiran raatoja (siis niitä pahvisia). Pysykää kotona sikailemassa, jos ette ulkosalla osaa olla ihmisiksi, stana.


Jep. Kesän ja puistochillausmahdollisuuden vähemmän ihania puolia. Ei se mahtava vapaa ja rento fiilis oikeuta jättämään kaikkea ryönää jälkeensä, jolloin muiden mahdollisuudet nauttia puistosta kärsivät. Suosittelen vaikka muovipussin kantamista mukana - ei ole paha homma kerätä jätöksiään (hehheh) siihen.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Mark

Posts: 7,311

#12810 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
toi sää ja typerät sukulaishäät huomenna *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

noena

Posts: 3,138

#12811 • • noena first breath after coma
Auto sano sopimuksensa irti ja tänään kun sitä autoa olis illalla viel tarvinnutkin *senkin**toktok**grr*
Pitäis varmaan soittaa systerille ja kertoo "suru"uutiset, sen kuitenki olis pitäny ottaa toi auto sunnuntaina :/

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jutu

Posts: 3,054

#12812 • • Edited Jutu Blondi
Tää helvetin huono olo mikä tulee aina syömisen jälkeen. Onpa kivaa. Sitten kun jättää syömättä, niin tulee vielä huonompi olo ja sitten ei jaksa mitään. Mitä mä taas oon tehnyt ku kroppa ottanut nokkiinsa *poks**grr*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Sallakat

Posts: 2,220

#12813 • • Sallakat jungle, baby !
RAHA arrrgghhhhhh grrrr murrrr*
tilillä tällä hetkellä rahaa kuin ois vajaan parin viikon päästä tulossa palkka. mutta eheiii, jostain helvetin kummasta syystä on vasta viikko sitte tullu palkka.
minne se raha häviäää!? :(
Avatar
#12814 • • Annakins Guest

Jutu, 5.6.2009 13:11:
Tää helvetin huono olo mikä tulee aina syömisen jälkeen. Onpa kivaa. Sitten kun jättää syömättä, niin tulee vielä huonompi olo ja sitten ei jaksa mitään. Mitä mä taas oon tehnyt ku kroppa ottanut nokkiinsa *poks**grr*



Liian pitkiä taukoja ruokailujen välillä ja/tai liian raskasta ruokaa? Mulle tulee kans huono olo helposti syömisen jälkeen jos ruokailujen välillä on ollu liian pitkä tauko ja vatsa on ihan tyhjä. Samoin jos syön raskasta ruokaa, niin tulee helposti huono olo.

Pähkinät ja hedelmät FTW!
Avatar
#12815 • • astaroth Guest
söhelsin sitten kattilallisen riisiä pitkin jääkaappia ja lattioita

vittu mitä kyrpäpersettä tota paskaa on siivota
djbege

Posts: 264

#12816 • • djbege
Deadmau5 -soundi.

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

Amma

Posts: 2,383

#12818 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Oharit. Erilaisissa muodoissaan. Ja näköjään ärsyttääkin ihan vietävän paljon. Kele.
Ja ärsyttää, että ärsyttää.

--
*etsiskel*

Takyon

Posts: 2,945

#12819 • • Takyon Möwkö
Oli tarkotus polkea pyöreesti 50 km lenkki tänään. Hommahan tietysti kaatui 10 km jälkeen keskellä ei mitään siihen kun etuvaihtajan vaijeri katkes *igor*

Note to myself: Aina varavaijeri ja -ketjut mukaan.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Wolverine

Posts: 1,860

#12820 • • Wolverine
tän vuoden formulat. ihan uskomatonta paskaa.