Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,830 views

Jammailija

Posts: 3,224

#12761 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Tää perkeleen yskä! Yöllä jos erehtyy heräämään ni on helvetti valloillaan. Sit duunista viel kuumotetaan ihmejuttuja, jotka vois aivan hyvin terveellä maalaisjärjellä hoitaa sielt pääst. Antakaa ny kipeen sairastaa, fuuuuuuuuuuck!*grr*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Zeratul

Posts: 1,170

#12762 • • Zeratul Captain miserable
Meinaa vähä ärsyttää ku ylihuomenna pitäis olla kaverin polttarit eikä vieläkää oo kuulunu ohjelmasta mitään. On se kivaa järkätä menojaan ilman et on hajuukaa koska pitäis olla ja missä. *igor*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

[Siru]

Posts: 259

#12763 • • [Siru]
ensin on kauhee nälkä, sit syö ihan vitusti liikaa ja sit on huono olo *poks*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

Madda

Posts: 650

#12764 • • Madda ice-angel

alek szahala, 16.5.2009 18:12:
---
tomppi, 16.5.2009 15:50:
naapurit + viina = *eiei*

---


Tuttu tunne.

Apinakerho kokoontuu! Luvassa painimista, huutamista, riehumista, juopottelua, räkimistä parvekkeelta ja paljon muuta! Toisinaan myös yllätysvieras poliisilaitokselta!

*joo*



Joo, meillä kans! 50v pariskunta, nainen näyttää enemmän mieheltä ku naiselta ku se on dokannu niin paljon. Asutaan paritalossa niiden kaa ja ku ne avaa pihan ulko-ovensa sielt tulee ihan kauhee haju meiän puolelle. Plus et ne tappelee about koko ajan..niin, ja dokaa.
Mites ne sais häädettyy?

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Kolera

Posts: 4,256

#12765 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
vitun ukko! vitun urpo! VITTU ETTÄ VITUTTAA!
parempi varmaa olla ottamatta tänää pahemmin kuppia.

ja ilmankos vituttiki niin helposti...on lämpööki vielä.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

noena

Posts: 3,138

#12766 • • noena first breath after coma
Ottaa pikkusen päähän, puhuin vuokranantajan kanssa tossa kuukausi sitten ja hän kertoi että joskus loppu kesästä saattaa tulla mahdollisesti pienimuotoinen parveke remontti, ei mitään hirveän suurta. NOOH nyt oli hississä lappu, et 15.6 kyhätään telineet pystyyn, parvekkeiden ovet sinetöidään kiinni ja ikkunat peitetäään. Virallinen alotuspäivä on 22.6 ja remppa loppuu 15.10. Eli asun 4 kuukautta 20m2 kopissa ilman päivänvaloa, VITTU HURRAA *igor*

..pienimuotoista my ass.. *senkin* *toktok*

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#12767 • • sapeli jokukukamikä?

noena, 22.5.2009 18:08:
Ottaa pikkusen päähän, puhuin vuokranantajan kanssa tossa kuukausi sitten ja hän kertoi että joskus loppu kesästä saattaa tulla mahdollisesti pienimuotoinen parveke remontti, ei mitään hirveän suurta. NOOH nyt oli hississä lappu, et 15.6 kyhätään telineet pystyyn, parvekkeiden ovet sinetöidään kiinni ja ikkunat peitetäään. Virallinen alotuspäivä on 22.6 ja remppa loppuu 15.10. Eli asun 4 kuukautta 20m2 kopissa ilman päivänvaloa, VITTU HURRAA *igor*

..pienimuotoista my ass.. *senkin* *toktok*



Voi hitto... *uuh* Toivottavasti ne tekee aina yhden rapun kerrallaan valmiiks, ettei koko kesää olis sulta ikkunat ja partsi pois käytöstä. *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

noena

Posts: 3,138

#12768 • • noena first breath after coma

sapeli, 22.5.2009 18:25:
Voi hitto... *uuh* Toivottavasti ne tekee aina yhden rapun kerrallaan valmiiks, ettei koko kesää olis sulta ikkunat ja partsi pois käytöstä. *hmph*


Toivotaan, mut siitä lapusta sai oudosti sen kuvan et helatiden on partsit käyttökelvottomii ja ikkunat suojataan muoveilla ettei niille käy mitään. HURREY!! ..ja tänään piti viel ottaa iisisti, taidan kuitenki lähtee kaljalle.. (*nauru*)

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#12769 • • Equalizer Guest
ei ole rahaa eikä voi tehä muuta ku käydä töis...se se on helppoa ja yksinkertasta elämää (leveetä kaupinkilaiselämää joo)*justjoo*
Kolera

Posts: 4,256

#12770 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

noena, 22.5.2009 18:42:
---
sapeli, 22.5.2009 18:25:
Voi hitto... *uuh* Toivottavasti ne tekee aina yhden rapun kerrallaan valmiiks, ettei koko kesää olis sulta ikkunat ja partsi pois käytöstä. *hmph*

---

Toivotaan, mut siitä lapusta sai oudosti sen kuvan et helatiden on partsit käyttökelvottomii ja ikkunat suojataan muoveilla ettei niille käy mitään. HURREY!! ..ja tänään piti viel ottaa iisisti, taidan kuitenki lähtee kaljalle.. (*nauru*)


uskoisin et ne tekee ihan rapun kerrallaan tai puolet ja puolet. Vähän sama homma täälläki ku parveke ja julkisivuremontti alko viikko pari sit ja jatkuu marraskuulle saakka. Voi kans tulla jossain vaihees vähän tunkkasta ku on muovit tuuletusikkunoiden eessä =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#12771 • • Edited Muussika Guest
Tänään duunissa mua huitastiin tarkoituksella naamaan niin, että osui keraamiseen teekuppiin, teet lensi naamalle ja hampaat kolahti tosi kovaa kuppiin. Onneksi hampaat eivät menneet sisään tai lohjenneet.

Mua niin ärsyttää se, että eräs taho ei koskaan kuuntele kun kerromme kaikista kohtaamistamme vaara- ja väkivaltatilanteista. Pelottaa oikeasti, että vasta sitten alkaa tapahtua edistystä tilanteeseen, kun ollaan lööpeissä. Miksi noiden isojen jehujen pitää aina toimia vasta sitten, kun jotain tosi vakavaa on jo päässyt sattumaan?

*TTU MÄ SANON! *igor*

Saatanpa alkaa soittelemaan puheluita ens viikolla, ja ne ei sit oo mitään kovinkaan suopeita...

edit: Ja toki pienetkin asiat ärsyttää tämmöisinä päivinä, eli juuri kun mulla on tämmönen mukava vaihto illasta aamuun, aka 23 maissa himassa ja 08 pitäs olla takasin, niin olen juossut duunista pää kolmantena jalkana dösäpysäkille, josta bussi on suhannut ohi etuajassa tai jättänyt kokonaan sen vuoron välistä. Työmatka kestää sit mukavasti yli tunnin kotia, ja lisäksi tän päivän kirjalliset työt jäi kesken, kun meidän ah niin hieno uusi raportointitieksikkaohjelma vie enemmän aikaa kuin edellinen käsinkirjoituskäytäntö... eli (myös) kirjalliset duunit jäi nyt yöksi päähän pyörimään ja ovat siellä kunnes saan ne huomenna hoidettua sen muun häsmäkän lomassa.

MUR! Tää päivä eijjo hyvä, mut ei kaikki päivät voi ollakaan. Ketuttaa silti. Kiitos ja moi.

/end of avautuminen
ninscu

Posts: 635

#12772 • • ninscu candydelic

Vampyrella, 22.5.2009 23:20:
Tänään duunissa mua huitastiin tarkoituksella naamaan niin, että osui keraamiseen teekuppiin, teet lensi naamalle ja hampaat kolahti tosi kovaa kuppiin. Onneksi hampaat eivät menneet sisään tai lohjenneet.



Nice going. Mulla on itellä etuhammas katkennut ku oon saanu mukista naamaan. >:(

--
.. grooving with the eternal now ..

Avatar
#12773 • • Edited Reivaaja Guest
Ärsyttää suunnattomasti hurskastelevat Älä lyö lasta- ja Pedofiileille kovemmat rangaistukset- kampanjat. Seinillä puhutaan avoimesti kiduttamisesta oikeutetuna jne. mutta kun kirjoittaa ettei rangaistuksien koventaminen auta, poistetan seinä spämmien vuoksi.
Aika vitun tekopyhää pienen ihmisen tärkeilyä.
(Teeseistä en mussuta, mutta ylläpitajistä ja kannattajista sitäkin enemmän. Tsori nyt vaan kaverit siellä kampanjassa.)

Kukapa nyt haluaisi pedofileja kaduille? Jengi vaan ei kostonhimoissaan tajua, että kovat rangaistukset johtavat kellarivankeihin ja murhiin, koska kyseiset ihmset hakevat ensisijaisesti tyydytystä, eivät hyötyä, jonka riskianalyyseihin pätee pelkät kauppakoulun opit. Normaaliin kansalaiseen kiinnijääminen ja lähipiirin silmien edessä leimautuminen toimii itse rangaistusta paremmin.

Itse pidän tärkeämpänä hyvää kiinnijäämisprosenttia, eläviä uhreja ja tarkkaa psykologista tarkkailua/hoitoa, eli holhousta.
Valinnaisesti tuomiota jopa voitaisiin lieventää, jos henkilö suostuu toditettavasti käyttämään hormoninestolääkitystä osana 'rangaistusta'. lääkitystä ei kuitenkaan oikeus määrää, vaan lääkärit, jos tarpeelliseksi näkevät vankilamielisairaalassa tehtyn tutkimuksen jälkeen.

Jos yksikin pedofiili on liikaa, niin sitten on kyllä pedofiilimurhaajakin. Näiden välille on pakko käytännön syistä asettaa selvä raja vaikka henkilökohtainen mielipide sallisikin molempien teloituksen. Jos skenaario tuntuu jotenkin kaukaa haetulta, niin voi katsoa mitä maailmalla tapahtuu. Kun rangaistuksen luonne muuttuu kovaksi, niin muuttuvat rikollisetkin.

Toki voisin yrittää ajaa asiaa omien näkemysteni pohjalta, mutta voinko oikeasti kilpailla henkilön kanssa joka sallii kaiken lasten nimissä? Joutuisin väistämättä karsimaan kohderyhmää.

Kaikki on puhdasta mutua.
Avatar
#12774 • • Muussika Guest

nishi, 23.5.2009 01:19:

Nice going. Mulla on itellä etuhammas katkennut ku oon saanu mukista naamaan. >:(



Auts. Sulla ei sit ollut yhtä hyvä mäihä kun mulla, tosi ikävää. :/
Minnalilla

Posts: 418

#12776 • • Edited Minnalilla
Miks tunteet on keksitty? O_o

miks miks miks miks miks miks miks miks miks miks... *poks*

Tekis niin mieli tehdä sun elämästä helvettiä, mut enpä viitti.

--
tilulileii!

Goala

Posts: 332

#12777 • • Goala It is your own imagination!
ärsyttää kun ei osaa päättää, ei oikeestaan mitään, vammattaa ei kiwaa.

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Avatar
#12778 • • Annakins Guest
Meillä piti poikkeuksellisesti olla yksikkökokous tänään klo 9-9.30. Eipä ollut mikään yllätys, että pomo oli niin paljon myöhässä ettei ehditty pitää koko kokousta.

Mua niin risoo, että aikaa menee hukkaan turhaan odotteluun kun ko. henkilö ei kykene pitämään sopimistaan aikatauluista kiinni. Kokoukset alkaa AINA myöhässä.
lunake

Posts: 800

#12779 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Asiakasyritys ja yritys jossa olen töissä koettavat savustaa mua ulos tästä firmasta hinnalla millä hyvällä eli haukkumalla mut koko maailman puolesta täydeksi paskaksi joka ei osaa tehdä yhtään mitään ja jota kaikki vihaavat! Siistiä, yks merkkipaalu taas elämässäni! *nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

Lyylikki

Posts: 2,975

#12780 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Se kun kaupan kassa ei laita tavaroita menemään siinä järjestyksessä, kun mä olen ne latonut siihen hihnalle. Mä laitan aina painavat, isot ja säännönmukaiset ensin, sitten painavat, isot ja ei niin säännönmukaiset, sitten normaalit säännönmukaiset, normaalit epäsymmetriset ja lopuksi kepoiset jutut, koska pakkaaminen on vaan järkevintä niin. Ihan sikana ottaa päähän, jos kassa esim. poimii jugurtit esim. omenoitten ohi.

Pienessä on ärsytyksen aiheet *nauru*