Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,086 views

Goala

Posts: 332

#12721 • • Goala It is your own imagination!
Nuha kestäny prkl liian kauan..niisk...

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Goala

Posts: 332

#12723 • • Goala It is your own imagination!

hemuz, 14.5.2009 10:29:
---
Goala, 14.5.2009 10:23:
Nuha kestäny prkl liian kauan..niisk...

---


Ettei ois allergiaa...






En oo millekkäään allerginen, tietääkseni...

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Foxmagon

Posts: 1,329

#12724 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
VOI JUMALAUTA TAAS! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

wiwi

Posts: 1,575

#12726 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

vala, 14.5.2009 11:24:
Työttömyys *grr*


Sama täällä. Aika köyhä kesä tiedossa. *hmph*

Just mietin, uskaltaisinko hakea tarjolla olevaa harjottelupaikkaa kesäksi vaikka mulla ei ole kokemusta kuvankäsittelyohjelmien käytöstä. Se olis yks vaatimus nimittäin. Oppiikohan sellaset helposti?

Tänään myös pikkasen ärsytti varis, joka oli repinyt täyden bioroskiksen sisällön tasasesti pitkin partsia. Arghh!

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

ElegantY

Posts: 272

#12727 • • ElegantY MissPinkEyes
Allerginen yskä *uuh*
Nyt alkas pikkuhiljaa riittämään... *dissaa*

--
Charisma, she said
what you see, is what you will get

Madda

Posts: 650

#12728 • • Madda ice-angel
ELLOKSEN FAKIN ASIAKASPALVELU!!!

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Kolera

Posts: 4,256

#12729 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Tää juustonaksun käry korvantauksessa =P
Tulee näemmä tästä ku pitää näitä laseja päässä ja sit sieltä rasvakurat valuu alaspäin =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

turquoise

Posts: 732

#12731 • • turquoise e-ra2co

zeuzz, 13.5.2009 16:11:
se ärsyttää, kun olet kipeänä, niin työpaikalla automaattisesti oletetaan, että teeskentelet.



Mä oon kans niitä tyyppejä, ketä ei oo ikinä uskottu ku on ollut kipeenä. Johtuu varmaan siitä, ettei oo semmonen pompoteltava hissukka, uskaltaa esittää parantamisideoita ja sanoa jopa vastaan mikäli tapahtuu vääryyttä. Tai sitten nää rastat. Enkä mä oikeasti oo ollut montaa kertaa "kipeänä", ehkä tyyliin kerran per vuosi jonkun yhden päivän. Ehkä ens työpaikas pitäis esittää jotain muuta ku mitä on... ja mässäillä saikuilla *justjoo*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

^Petunia

Posts: 888

#12732 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Se että asiat ei tapahdu vaikka kuinka monta kertaa sanoo;
eka pyytää kivasti, toisella kerralla muistuttaa, kolmannella toteaa, neljännellä huomauttaa, viidennellä ei kehtaa enää vaan tuhahtaa ja katsoo merkitsevästi ja ja ja..
Lopuksi sitä Itse ihan v***** kiukkusena tekee asian vaikkei ole ollut oma ollenkaan ja sit ihmetellään miks ollaan niin kiukkusia ja
" Oisinhan mä sen ihan_just_tehny, aina sun pitää päästä sanomaan kaikesta! "
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!! *toktok**senkin**dissaa*

... ja tämä pätee sekä maalla että merellä *hmph*
Septique

Posts: 441

#12733 • • Septique
Se, että just ollu viikon leirillä ja ens viikolla pitäs toinen viikko jaksaa painaa jossai ath:lla.
Freja

Posts: 8,775

#12735 • • Freja Sihteeri
Turha kitinä! *igor*
Tai si perkele sellanen, et jos puhutaan jostain asiasta, toinen on hiljaa, kysyn onko ok, toinen sanoo että "joo" ja si ku se o sovittu ni toinen avaa sanaisen arkkunsa ja valittaa kuinka hän ei olis halunnut kun plaa plaa plaa... NO VOI VITTU JOS EI HALUA NI SI VOI SANOA! SAATANA!
*igor*
ja sit viel ku siihen vastataan ku toteen et pitää puhua että "no en mä aina jaksa sanoa", ni voi perkele tuijottaa sitten vaa peiliin ja miettiä et miks itseään vituttaa.

ÄRKELE

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#12736 • • opmdevil Guest
Englannista tilaamani levyt on lähetetty 6. päivä tätä kuuta ja nyt, 15. päivänä, ei levyjä vielä ole tullut. Jossain postin syövereissä pidetään ilmiselvästi housebileitä meikäläisen levyjen kanssa! Ei vetele! Kantelen EU:hun.
m1kk3

Posts: 5,560

#12737 • • Edited m1kk3 no-life
Radio Rock... VOI VITTU MULLA ON NIIN VITUN MITTA TÄYS TOTA VITUN PASKAA MUSAA JA SEN IDIOOTTEJA JUONTAJIAAAAAAAARGHHHHHHHH

ja duunikavereita jotka ei voi vittu kuunnella koskaan mitään muuta jeesusssssssss aaaaaarghhghghghghg

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

tomppi

Posts: 1,600

#12738 • • tomppi thzombie ™
naapurit + viina = *eiei*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

liikkuva muna

Posts: 2,652

#12739 • • liikkuva muna an egg on the move

tomppi, 16.5.2009 15:50:
naapurit + viina = *eiei*



Tuttu tunne.

Apinakerho kokoontuu! Luvassa painimista, huutamista, riehumista, juopottelua, räkimistä parvekkeelta ja paljon muuta! Toisinaan myös yllätysvieras poliisilaitokselta!

*joo*
Goala

Posts: 332

#12740 • • Goala It is your own imagination!
Suunnattomasti ärsyttää ihmiset jotka eivät osaa pitää huoli OMISTA asioista, vaan pitää myös puuttua toisten asioihin. pyh kiehun.*grr*

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.