Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,099 views

[Siru]

Posts: 259

#12741 • • [Siru]

Goala, 18.5.2009 11:30:
Suunnattomasti ärsyttää ihmiset jotka eivät osaa pitää huoli OMISTA asioista, vaan pitää myös puuttua toisten asioihin. pyh kiehun.*grr*


Voin samaistua tähän täysin!... Etenkin jos se puuttuminen muiden asioihin on enemmänkin valittamista ja pätemistä *igor*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

liikkuva muna

Posts: 2,652

#12742 • • liikkuva muna an egg on the move
Facebook on niin vitun hidas ja paska. Ei jumalauta.

Kaikkee turhaa paskaa tyrkytetään joka sivulla ruudun täydeltä, mutta jos jotain etsit niin et varmasti löydä.
Takyon

Posts: 2,945

#12743 • • Takyon Möwkö

alek szahala, 18.5.2009 23:25:
Facebook on niin vitun hidas ja paska. Ei jumalauta.

Kaikkee turhaa paskaa tyrkytetään joka sivulla ruudun täydeltä, mutta jos jotain etsit niin et varmasti löydä.



Nuketa se!

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

ravec

Posts: 1,102

#12744 • • ravec
Äippä ärsyttää
liikkuva muna

Posts: 2,652

#12745 • • liikkuva muna an egg on the move

Takyon, 18.5.2009 23:32:
---
alek szahala, 18.5.2009 23:25:
Facebook on niin vitun hidas ja paska. Ei jumalauta.

Kaikkee turhaa paskaa tyrkytetään joka sivulla ruudun täydeltä, mutta jos jotain etsit niin et varmasti löydä.

---


Nuketa se!



Joo vois tehä ihan hyvää.

...

Ja vielä, mikä vitun virka noiden applikeissöneiden arvostelemisella on, kun mikään valikko ei anna sortata noita pisteiden perusteella?

Esim. noista quizzeista 99,9% on niin hirveetä kuraa että pistän kohta yrjömyllyn pyörimään.
Decion

Posts: 1,569

#12746 • • Decion Koneradio

alek szahala, 18.5.2009 23:25:
Facebook on niin vitun hidas ja paska. Ei jumalauta.

Kaikkee turhaa paskaa tyrkytetään joka sivulla ruudun täydeltä, mutta jos jotain etsit niin et varmasti löydä.



jep! eikö ookkin vitun hienoo että saat kyseisiä ilmoituksia sähköpostin välityksellä "We've unlocked some items for you in the application 'oluelle'. Click here to see them" *eiei*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

sapeli

Posts: 11,768

#12747 • • sapeli jokukukamikä?
No joo, toi Axe-mainos ärsyttää, työkoneelle kun ei mitään ad-blockia voi asentaa (ja kyllä, joillain meistä on onneksi mahdollisuus chillaa aina välillä töissä ollessakin).

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

turquoise

Posts: 732

#12748 • • turquoise e-ra2co

alek szahala, 18.5.2009 23:25:
Facebook on niin vitun hidas ja paska. Ei jumalauta.



Älä muuta virka! Sit mulla se tekee usein iloisia, kun oon just kirjottamas jotain mahdollisimman pitkää jonnekin niin se katkasee nettiyhteyden! *toktok* Hitto meinaa sillon keittää.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#12749 • • liikkuva muna an egg on the move

sapeli, 19.5.2009 12:12:
No joo, toi Axe-mainos ärsyttää, työkoneelle kun ei mitään ad-blockia voi asentaa (ja kyllä, joillain meistä on onneksi mahdollisuus chillaa aina välillä töissä ollessakin).



Eiks pitäs auttaa ku ottaa klabbariselailun ajaks javascriptin veks. Ei pitäs flässien häiritä.
sapeli

Posts: 11,768

#12750 • • sapeli jokukukamikä?

alek szahala, 19.5.2009 21:20:
---
sapeli, 19.5.2009 12:12:
No joo, toi Axe-mainos ärsyttää, työkoneelle kun ei mitään ad-blockia voi asentaa (ja kyllä, joillain meistä on onneksi mahdollisuus chillaa aina välillä töissä ollessakin).
---
Eiks pitäs auttaa ku ottaa klabbariselailun ajaks javascriptin veks. Ei pitäs flässien häiritä.



Sit mä postaan tänne kuinka ärsyttää ottaa klubbariselauksen ajaks javascript pois, kun sitä kuitenkin päätyy sitten tarvimaan muilla saiteilla mitä käyttää. *nauru*

Niin tai ehkä ei tarvi? Täytyypä kokeilla - kiitti vinkistä! *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kinderi

Posts: 1,783

#12751 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
..ihmiset jotka ei pidä lupauksiaan..
Vaikka se luvattu asia tuntuis kuinka pieneltä, niin sille toiselle se voi olla paljon isompi..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

liikkuva muna

Posts: 2,652

#12752 • • liikkuva muna an egg on the move

sapeli, 19.5.2009 21:25:
---
alek szahala, 19.5.2009 21:20:
---
sapeli, 19.5.2009 12:12:
No joo, toi Axe-mainos ärsyttää, työkoneelle kun ei mitään ad-blockia voi asentaa (ja kyllä, joillain meistä on onneksi mahdollisuus chillaa aina välillä töissä ollessakin).
---
Eiks pitäs auttaa ku ottaa klabbariselailun ajaks javascriptin veks. Ei pitäs flässien häiritä.

---


Sit mä postaan tänne kuinka ärsyttää ottaa klubbariselauksen ajaks javascript pois, kun sitä kuitenkin päätyy sitten tarvimaan muilla saiteilla mitä käyttää. *nauru*

Niin tai ehkä ei tarvi? Täytyypä kokeilla - kiitti vinkistä! *joo*



Mä surffaan lähes poikkeuksetta ilman javascriptiä. Mun vakkarisivuista ainoot javascriptiä vaativat sivut on youtube ja facebook. Muuten pärjää tosi hyvin ilman.
alphamagic

Posts: 3,628

#12753 • • alphamagic
Pesin eilen 2 koneellista pyykkiä pesutuvalla ja jätin kuivaushuoneeseen kuivumaan - sinne jäi tilaa viel vaik kuinka. No nyt sit aamulla menin hakee raikasta ja kuivaa pyykkiä - paskanmarjat joku pässinpää naapuri oli laittanu miun pyykit märkänä kaiketi heti miun vuoron jälkeen pöydälle myttyyn ja laittanu omia sukkiaan ja kalsareitaan yhden sinne toisen tänne kuivumaan *grr* Niiku ne ei ois mahtunu!!!
Saatana täs nyt sit föönillä kuivaillaan housuja kuivaks. Saattaa olla et tän toisen pyykkärin pari sukkaa tippu lattialle ja kuivauslaite sammu vahingossa *lmao* Pakkohan nää on uudestaan pestä kun haisee niin tunkkaselle. Eikö maalaisjärkee vois käyttää et ei tarvii heti aamusta käydä nostaa verenpainetta???

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

noena

Posts: 3,138

#12754 • • noena first breath after coma
Se et luuri jäi taas kotiin, just tänään kun odotan puhelua nyt aamupäiväl. *igor*
Pitää varmaan tulevaisuudessa liimata se käteen *toktok*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Janisa

Posts: 2,226

#12755 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

alphamagic, 20.5.2009 07:59:
Pesin eilen 2 koneellista pyykkiä pesutuvalla ja jätin kuivaushuoneeseen kuivumaan - sinne jäi tilaa viel vaik kuinka. No nyt sit aamulla menin hakee raikasta ja kuivaa pyykkiä - paskanmarjat joku pässinpää naapuri oli laittanu miun pyykit märkänä kaiketi heti miun vuoron jälkeen pöydälle myttyyn ja laittanu omia sukkiaan ja kalsareitaan yhden sinne toisen tänne kuivumaan *grr* Niiku ne ei ois mahtunu!!!
Saatana täs nyt sit föönillä kuivaillaan housuja kuivaks. Saattaa olla et tän toisen pyykkärin pari sukkaa tippu lattialle ja kuivauslaite sammu vahingossa *lmao* Pakkohan nää on uudestaan pestä kun haisee niin tunkkaselle. Eikö maalaisjärkee vois käyttää et ei tarvii heti aamusta käydä nostaa verenpainetta???



Mä nään niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin punasta sun puolestas! *dissaa* Mä en voi *ttu käsittää ihmisiä jotka ei näe sitä omaa napaansa pidemmälle ja tajuta että maailmassa on muitakin kuin he!

Nimim. Itse taistelen naapurin kanssa joka jättää lastenrattaansa (ja tarvittaessa myös vieraiden) rapputasanteelle mun oven eteen niin etten aina saa edes ovea kokonaan auki. Argh!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Sallakat

Posts: 2,220

#12756 • • Sallakat jungle, baby !

Janisa, 20.5.2009 09:15:
---
alphamagic, 20.5.2009 07:59:
Pesin eilen 2 koneellista pyykkiä pesutuvalla ja jätin kuivaushuoneeseen kuivumaan - sinne jäi tilaa viel vaik kuinka. No nyt sit aamulla menin hakee raikasta ja kuivaa pyykkiä - paskanmarjat joku pässinpää naapuri oli laittanu miun pyykit märkänä kaiketi heti miun vuoron jälkeen pöydälle myttyyn ja laittanu omia sukkiaan ja kalsareitaan yhden sinne toisen tänne kuivumaan *grr* Niiku ne ei ois mahtunu!!!
Saatana täs nyt sit föönillä kuivaillaan housuja kuivaks. Saattaa olla et tän toisen pyykkärin pari sukkaa tippu lattialle ja kuivauslaite sammu vahingossa *lmao* Pakkohan nää on uudestaan pestä kun haisee niin tunkkaselle. Eikö maalaisjärkee vois käyttää et ei tarvii heti aamusta käydä nostaa verenpainetta???

---


Mä nään niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin punasta sun puolestas! *dissaa* Mä en voi *ttu käsittää ihmisiä jotka ei näe sitä omaa napaansa pidemmälle ja tajuta että maailmassa on muitakin kuin he!

Nimim. Itse taistelen naapurin kanssa joka jättää lastenrattaansa (ja tarvittaessa myös vieraiden) rapputasanteelle mun oven eteen niin etten aina saa edes ovea kokonaan auki. Argh!



kraah mulla oikein kuohahti teidän molempien puolesta :D mulla on yliherkkyys ihmisten mulkkuudelle ja ajattelemattomuudelle *eiei* onhan toi nyt perhana ihan tajutonta tollanen
Janisa

Posts: 2,226

#12757 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Sallakat, 20.5.2009 09:47:
---
Janisa, 20.5.2009 09:15:
---
alphamagic, 20.5.2009 07:59:

---


Mä nään niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin punasta sun puolestas! *dissaa* Mä en voi *ttu käsittää ihmisiä jotka ei näe sitä omaa napaansa pidemmälle ja tajuta että maailmassa on muitakin kuin he!

Nimim. Itse taistelen naapurin kanssa joka jättää lastenrattaansa (ja tarvittaessa myös vieraiden) rapputasanteelle mun oven eteen niin etten aina saa edes ovea kokonaan auki. Argh!

---


kraah mulla oikein kuohahti teidän molempien puolesta :D mulla on yliherkkyys ihmisten mulkkuudelle ja ajattelemattomuudelle *eiei* onhan toi nyt perhana ihan tajutonta tollanen



Arvaas mikä tässä on kaikkein hauskinta? Päätin reilu viikko sitten soittaa isännöitsijälle josko hän ystävällisesti voisi vaikka lähestyä näitä mun naapureita kirjeellä ja muistuttaa ettei rapputasanteella saa säilyttää mitään (itse kun tahdon aina ihmisistä uskoa parasta ja jos vaikka tässäkin tapauksessa eivät olisi vaikka tienneet moisesta säännöstä... *justjoo*)
Nooh, rattaat olivat päivän poissa ja tilalle ilmestyivät pienemmät kesärattaat! Ihan kuin sillä koolla olisi merkitystä... *joo*

Ei vaan enää jaksa vääntää rautalangasta moisien kanssa. *eiei*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

mariq

Posts: 2,154

#12758 • • mariq

alphamagic, 20.5.2009 07:59:
Pesin eilen 2 koneellista pyykkiä pesutuvalla ja jätin kuivaushuoneeseen kuivumaan - sinne jäi tilaa viel vaik kuinka. No nyt sit aamulla menin hakee raikasta ja kuivaa pyykkiä - paskanmarjat joku pässinpää naapuri oli laittanu miun pyykit märkänä kaiketi heti miun vuoron jälkeen pöydälle myttyyn ja laittanu omia sukkiaan ja kalsareitaan yhden sinne toisen tänne kuivumaan *grr* Niiku ne ei ois mahtunu!!!
Saatana täs nyt sit föönillä kuivaillaan housuja kuivaks. Saattaa olla et tän toisen pyykkärin pari sukkaa tippu lattialle ja kuivauslaite sammu vahingossa *lmao* Pakkohan nää on uudestaan pestä kun haisee niin tunkkaselle. Eikö maalaisjärkee vois käyttää et ei tarvii heti aamusta käydä nostaa verenpainetta???


Kylläpä kiehahti mullakin sun puolesta, niin raivostuttavaa tollanen perseily *grr* *toktok*
Itelläkii oli aikasemmin, kun käytin viel pesutupaa, tosi usein ongelmia kanssa-asukkien kanssa, kun joillekkin ihmisille ei tosiaan muita ihmisiä ole olemassa.

Viimesin oma (naapuri)ärsytys on se et mun pyörästä on varastossa puhjennu kumi *igor* Meijän ulkoiluvälinevaraston ovi on vähän viturallaan, ja siinä ovessa on sisäpuolella jopa lappu muistuttamassa, että 'varmista että ovi menee kunnolla kiinni'. Ensimmäisenä tuli nimittäin mieleen et joku ei oo varmistanu et ovi menee kiinni, ja joku on siellä käynyt suorittamassa hieman ilkivaltaa, kun pikavilkasulla parista muustakin pyörästä oli ilmat pihalla, enkä jotenkii haluis uskoa et joku talon asukas ois sitä tehny.. Vaik eihän sitä koskaan tiedä.. Ärsyttävä homma alkaa vaihtaa kumia takapyörään *hmph*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jutu

Posts: 3,054

#12759 • • Jutu Blondi

Janisa, 20.5.2009 10:15:
Arvaas mikä tässä on kaikkein hauskinta? Päätin reilu viikko sitten soittaa isännöitsijälle josko hän ystävällisesti voisi vaikka lähestyä näitä mun naapureita kirjeellä ja muistuttaa ettei rapputasanteella saa säilyttää mitään (itse kun tahdon aina ihmisistä uskoa parasta ja jos vaikka tässäkin tapauksessa eivät olisi vaikka tienneet moisesta säännöstä... *justjoo*)
Nooh, rattaat olivat päivän poissa ja tilalle ilmestyivät pienemmät kesärattaat! Ihan kuin sillä koolla olisi merkitystä... *joo*

Ei vaan enää jaksa vääntää rautalangasta moisien kanssa. *eiei*


Eiks toi oo ihan jossain paloturvallisuussäännöksissä, että rapputasanteilla ei sais säilyttää rattaita, pyöriä tms?

Mutta aika törkeetä touhua naapureilta, jos et kerta oveakaan saa auki *eiei*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

sapeli

Posts: 11,768

#12760 • • sapeli jokukukamikä?

Janisa, 20.5.2009 10:15:
Arvaas mikä tässä on kaikkein hauskinta? Päätin reilu viikko sitten soittaa isännöitsijälle josko hän ystävällisesti voisi vaikka lähestyä näitä mun naapureita kirveellä ja muistuttaa ettei rapputasanteella saa säilyttää mitään (itse kun tahdon aina ihmisistä uskoa parasta ja jos vaikka tässäkin tapauksessa eivät olisi vaikka tienneet moisesta säännöstä... *justjoo*)



Luin tän pikkasen väärin *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.