Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,106 views

Avatar
#6341 • • Annakins Guest
Polttarit. Varsinkin kun naimisiin menevän ystäväni kaaso soittelee koko ajan.

Jos jostain ihmeellisesti syystä olen joskus itse menossa naimisiin, niin toivon kyllä hartaasti, että kaverit korkeintaan järjestää bileet, ei polttareita.
milessi

Posts: 188

#6342 • • milessi Jai
töiden haku - ei jaksa eikä kiinnosta mutta pakko on!*eikä*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

Fresia

Posts: 764

#6343 • • Fresia vähän outo
Se, että mun mahan ongelmille ei löydy mitään syytä *hmph* Intian matkan kaverilla on alkueläin mahassa, mulla täsmälleen samat oireet. Mun loinen vaan näyttää menneen visusti piiloon kuitenkin muistuttaen mua olemassa olostaan joka hemmetin päivä *poks*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Foxmagon

Posts: 1,329

#6344 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Oma aikaansaamattomuus. *igor*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

asdf

Posts: 3,155

#6345 • • asdf
Mä haluun RUOKAA! *grr*
%

Posts: 568

#6346 • • %

plink, 11.1.2007 08:21:
mua vituttaa sanonta "kiitos ja anteeksi" ja muut vastaavat latteudet. vittu. pitäs päästellä rammerilla perseeseen.


Aika hapokasta!

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Mimir

Posts: 1,366

#6347 • • Mimir Rouva Yninä
Koulun vaihtarisysteemi. Miksi, oi miksi, juuri mun vaihtareiden avaimet ei voi olla ajoissa toimistolla? Nyt saa sitten huomenna soitella ja juosta, että saan tytöt kämppäänsä sunnuntaina. Edellisellä kerralla kävi niin, että avaimet ei ollu toimistolla edes vaihtareiden tulopäivänä, siinähän sitten soiteltiin, että "oon tässä kohta lähdössä kentälle niitä vastaan, mistähän ne avaimet sais". Kivaa puuhaa toi vaihtareiden kanssa temmeltäminen, mutta tällaset ottaa päähän.

--
[Wings are growing on her.]

PissaLiisa

Posts: 10

#6348 • • PissaLiisa
SIKAVALTIO:siat,mies vankilassa 8 vuoden ajan PELKÄSTÄÄN kahen hammerin takia!*senkin*,oma saamattomuus,kyräily ja lista jakuis mut ei jaksa,kävis vituttaa viel enempi!*grr*
Avernian

Posts: 7,451

#6349 • • Avernian Kerettiläinen
Kirjoitettu laiska puhekielinen suomenruotsi.

Itseasiassa puhututkin suomen ja ruotsin sekasikiöt, joissa melkein ainoa ruotsin sana tuntuisi olevan "fittan".

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Verottaja

Posts: 1,174

#6350 • • Verottaja no-life / luuviulu
Turun Ylioppilaskyläsäätiö.
Tän viikon aikana pitäis maksaa vuokra, mutta kun
vuokralaskua ei näy ei kuulu. Maksua on lykätty jo
viikolla, kun TYS on ottamassa uutta maskusysteemiä
käyttöön (tai, on ottanut jo viimiset kaks kuukautta).
Ja joo, olen ollut yhteydessä toimistolle ja kysellyt
josko niitä laskuja pian heruis.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Sphyxia

Posts: 3,308

#6351 • • Sphyxia Maracujá!

Verottaja, 12.1.2007 02:22:
Turun Ylioppilaskyläsäätiö.
Tän viikon aikana pitäis maksaa vuokra, mutta kun
vuokralaskua ei näy ei kuulu. Maksua on lykätty jo
viikolla, kun TYS on ottamassa uutta maskusysteemiä
käyttöön (tai, on ottanut jo viimiset kaks kuukautta).
Ja joo, olen ollut yhteydessä toimistolle ja kysellyt
josko niitä laskuja pian heruis.



Kuullut tuosta joo ... *eiei*
KooKie

Posts: 4,338

#6352 • • KooKie aka. Petress Pan
Pikkuveikan tyhmyys. Siitä on vain hetki, kun herran luokkakaverin pikkuveli kuoli "leikisti tapellessaan" ja nyt tää ääliö tulee kotiin etuhampaat murtuneina ja sanoo, että vain "leikisti tappeli" kaverinsa kanssa. Mä räjähdän huolestuneesta raivosta ihan kohta. TYHMÄ, TYHMÄ, TYHMÄ NULIKKA!!!!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Santutar

Posts: 405

#6353 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Ärsyttävä soittaja joka prkl herätti mut aamulla.... yöksss...*senkin**grr**dissaa*
hemuz

Posts: 2,178

#6354 • • hemuz kätevä emäntä
Oisin vieny mun lakanat kuivaushuoneeseen kuivumaan, mutta ihanat naapurit on sitte puskenu koko huoneen täytee pikkareita sun muita. Onha se kiva sitte tunkee noi kuivuu tänne pikku yksiöön *igor* *grr*
Umbala

Posts: 769

#6355 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
No se, kun yrittää haastaa jonkun kanssa riitaa ja toinen käsittää sun sanomiset tahallaan väärin ettei riidan haastamisest tuu yhtään mitään *grr*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Kit^

Posts: 798

#6356 • • Kit^ ihme höpöttäjä
pitäs kirjottaa essee yhen artikkelin pohjalta, mut sen artikkelin hommaaminen maksaa 30 !! mikä ihmeen järki tossaki..? *grr* en tee.. ihan typerää rahastusta..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

KooKie

Posts: 4,338

#6357 • • KooKie aka. Petress Pan

Umbala, 12.1.2007 12:49:
No se, kun yrittää haastaa jonkun kanssa riitaa ja toinen käsittää sun sanomiset tahallaan väärin ettei riidan haastamisest tuu yhtään mitään *grr*



Tai kun yrittää epätoivoisesti haastaa riitaa jonkun kanssa ja se on olevinaan "isompi ihminen" ja hyssyttelee sua eikä lähde mukaan leikkiin. *grr* :DDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

crissy

Posts: 1,958

#6358 • • crissy
Se ku tää kämppä "elää" nii perkeleesti!!!

aina nukkumaan mentäes joka paikka paukkuu, ikkunat natisee ym.. yritä siin nukkua..
Worin

Posts: 526

#6359 • • Worin
Asiat jotka ärsyttää on erittäin harvassa, kun en jaksa pikkuasioista välittää. Tässä kuitenkin 1:

Se kun jossain kotibileissä painostetaan laulaa jotain singstaria, kun ei yhtään osaa laulaa ja ei osaa yhtään sanoja ennestään ja laulamisen yrittäminen on aika mahdotonta samalla kun koittaa lukee sanoja vauhdilla että pysyis edes jotenkin mukana.

En edes kuuntele sellasta musaa muuten kun pakosta missä on vokaalit tai sitten vokaalit on yhdentekeviä.
Howdy

Posts: 7,955

#6360 • • Howdy Oldie
Vituttaa överihuono muisti ...

--
Käpy vailla vertaa