Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,900 views

Unik

Posts: 4,117

#6301 • • Unik
Mua ei ärsytä mikään juuri nyt *iloinen*
Sallakat

Posts: 2,220

#6302 • • Edited Sallakat jungle, baby !
ärsyttää eräs helvetin nörttipaja ketkä ei vastaa emaileihin eikä niille pääse puhelimellakaan yhteyteen. olen tilannut puhelimen jo ennen se myyntiin tuloa tuolta paikasta. Nyt tiedän sen olevan myynnissä ja haluaisin tietää että millä aikataululla niitä on tuonne paikkaan tulossa. Tuolta niitä saa sata euroa halvemmalla kuin muualta niin en heti halua rynnistää esim Verkkokauppaan.
Saatanan nörtit. Joka päivä ärsyttää tää. Stna!

edit: vähä joutuu ottaa takas. Nörtit sitte soitti kuitenkin, ett luurit tulee ensi viikolla (*sydän*).
Sssan*

Posts: 651

#6304 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Se että mut herätettiin aamu puol kasilta hyviltä kauneus-unilta ja sit vaan ruvettiin katsoon telkasta ohjelmia kovaan ääneen ja ampumaan ämyreistä radion pska-biisejä..Ei todellakaan saanu enää unta ja nyt oon melkeen yhtä vihanen kun ampiainen *pahis*
Vähä helpottaa se et saan nauraa ton tollon kommelluksille kun paitaakaan ei saa oikeenpäin päälle *tirsk* Vahingonilo *pepsodent*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

larzizi

Posts: 1,661

#6305 • • larzizi
Ihmiset, jotka lainaavat toisen omaisuutta ilman lupaa. Etenkin jos se on oma sisko, jonka pitäisi tietää, että en pidä siitä. Ihan mielelläni yleensä kuitenkin lainaan tavaroita, mutta mun mielestä sattuu vaan olemaan kohteliasta kysyä lupaa ENNEN lainaamista. Eikä vaan tulla JÄLKEEN sanomaan, että "kiitti lainasta".

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sapeli

Posts: 11,768

#6306 • • sapeli jokukukamikä?
En tiedä mut sieraimessa se on *ding* *nuha*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#6307 • • Peikkotyttö
se,että kello on jo neljä harvinaislaatuisena vapaapäivänä. En ole saanut edes vaatteita päälle,en syötyä,en pestyä pyykkiä,en tiskattua,en käytyä leffassa. Jumaliste nainen!!! RYHDISTÄYDY!!

--
Groove is in the Heart

Avatar
#6308 • • Taika Guest

Peikkotyttö, 6.1.2007 16:01:
se,että kello on jo neljä harvinaislaatuisena vapaapäivänä. En ole saanut edes vaatteita päälle,en syötyä,en pestyä pyykkiä,en tiskattua,en käytyä leffassa. Jumaliste nainen!!! RYHDISTÄYDY!!


oon kateellinen sulle, toihan kuulostaa juuri täydelliseltä vapaapäivältä.*hmph*

toisin kuin omani - oon tiskannut, pessyt pyykkiä, siivonnut ja käynyt salilla, jossa kaiken lisäksi törmäsin kahteen työkaveriini. olo on tällä hetkellä kuin olisi ollut töissä koko päivän.

huomenna en tee kyllä yhtään mitään.
Freja

Posts: 8,775

#6309 • • Freja Sihteeri
Vitun nokiakänny. Onneks on sentäs takuuta viel puol vuotta jäljellä. Hajos. En oo ees tiputellu lattialle, vaa yhtäkkii läppä alkoi vaa naksuun oudosti ja ny jos läpän sulkee ni se naksahtaa sillee auki tost sivusta ja se pitää painaa sormella takas alas. Eli se on ihan vitun rikki. Ihan tosijees.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

larzizi

Posts: 1,661

#6310 • • larzizi

Freja, 7.1.2007 19:57:
Vitun nokiakänny. Onneks on sentäs takuuta viel puol vuotta jäljellä. Hajos. En oo ees tiputellu lattialle, vaa yhtäkkii läppä alkoi vaa naksuun oudosti ja ny jos läpän sulkee ni se naksahtaa sillee auki tost sivusta ja se pitää painaa sormella takas alas. Eli se on ihan vitun rikki. Ihan tosijees.



Mikäs Nokian puhelin sulla on? Itsellä kans oli ennen Nokian läppäpuhelin ja läppä oli kyllä aika hajoamispisteessä. Nyt on siirrytty Sony Ericssonin läppäpuhelimeen.

En hirveesti noista puhelimista tiedä, mutta monet kaverit ovat kyllä haukkuneet Nokian läppäpuhelimet pystyyn.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Freja

Posts: 8,775

#6311 • • Freja Sihteeri

larzizi, 7.1.2007 20:00:
Mikäs Nokian puhelin sulla on? Itsellä kans oli ennen Nokian läppäpuhelin ja läppä oli kyllä aika hajoamispisteessä. Nyt on siirrytty Sony Ericssonin läppäpuhelimeen.

En hirveesti noista puhelimista tiedä, mutta monet kaverit ovat kyllä haukkuneet Nokian läppäpuhelimet pystyyn.



6101, se kameramalli. Oli edellinen känny (n 4v vanha) hajoomispistees ni piti äkkiä saada joku ja sain ton kaverilta halvalla. Hyvä etten täyttä hintaa maksanut *eiei*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

larzizi

Posts: 1,661

#6312 • • larzizi

Freja, 7.1.2007 20:48:
6101, se kameramalli. Oli edellinen känny (n 4v vanha) hajoomispistees ni piti äkkiä saada joku ja sain ton kaverilta halvalla. Hyvä etten täyttä hintaa maksanut *eiei*



Itsellä oli myös tuo malli harkinnassa kun uutta puhelinta etsin. Onneksi en sitä valinnut *hih*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Verano

Posts: 4,649

#6313 • • Verano Merituuli
Toi stanan kahviautomaatti. Miks hemmetissä se piti mennä vaihtamaan, kysyn vaan *grr* Edellisestä sai teevettä maidolla, mikä oli aika hemmetin hyvä koska käytän teessä maitoa plus että juon kahvina pikaisena ja maidolla.

Nyt sitten joutuu tuomaan omat maidot, jos haluan pikakahvia tai teetä juoda. Tänään olin oikein ajoissa duuniin tulossa joten kävin kaupan kautta ostelemassa lounastarvikkeita sun muuta, mutta enpä sitten muistanut maitoa ostaa *toktok*
Sallakat

Posts: 2,220

#6314 • • Sallakat jungle, baby !
se, että työpaikalla jengi sanoo ett on paska ilmapiiri ja moni asia mättää. Sitten kun johto heiltä kysyy että miten asiaa voisimme alkaa puimaan ja helpottamaan niin kukaan ei sano mitään. Istutaan vaan tuijottelemassa käsiä ja kohauttelemassa olkapäitä.
Jos joku mättää omasta mielestä paljon, niin asialle pitää tehdä jotain eikä vaan mussutella röökipaikalla muijaporukassa!
rasittavaa.
zenny

Posts: 1,145

#6315 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Yskä... en jaksais enää yskii... *poks*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Miinapiina

Posts: 3,494

#6316 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
no en tiiä ärsyttääkö mut en uskalla kattoo peiliin ja muutenkaan en oo ihan varma mitä ajatella mun uusista hiuksista.... apuva *ding*

joo ja tiedän ei tartte tuijottaa peiliin, mut mua hämää nää hiukset... *ding* *ding*

--
pinkki on pop!!!

Siren

Posts: 826

#6317 • • Siren Seinäruusu
Se että meijän kaupassa ei oo tonnikalaa tomaattikastikkeessa. Tai no on jotai Abban gourmee versiota joka maksaa yli 2 euroo tölkki *igor*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

domi

Posts: 7,069

#6318 • • domi Työn sankari.

Sallakat, 8.1.2007 10:13:
se, että työpaikalla jengi sanoo ett on paska ilmapiiri ja moni asia mättää. Sitten kun johto heiltä kysyy että miten asiaa voisimme alkaa puimaan ja helpottamaan niin kukaan ei sano mitään. Istutaan vaan tuijottelemassa käsiä ja kohauttelemassa olkapäitä.


Oi, mä niin tiiän ton tilanteen. Yksin kuitenkaan ei viitsis lähtee ajamaan jotain asiaa, mikä saattaa tuottaa sen, että ampuu itseään jalkaan jossain vaiheessa. Kaiken huippuna esimies välillä neuvoo selvittelemään nämä asiat keskenämme.
Verottaja

Posts: 1,174

#6319 • • Verottaja no-life / luuviulu
Piti mennä aikasin nukkuun (kerrankin), mut ei.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

MesMeRise

Posts: 667

#6320 • • MesMeRise Spinnamon
Jos puhut ystävästäsi runsaasti paskaa selän takana
a)miksi oletat et sun ei tarvi pyytää anteeksi
b)miksi oletat et ylipäätänsä antaisin anteeksi
c)miksi kehtaat vielä kummastella mistä välirikkomme johtuu
d)miksi et vaan voi tajuta

Plus se että siihen päälle mulle ladellaan jotain vitun ihme sääntöjä, joita mun tulis noudattaa ihan vaan sun hyvinvoinnin vuoks, mutta joita sun itse ei tietenkään tarvitse seurata.


aaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrggggggggghhhhhhhhh.

voisin oikeesti hajota tähän asiaan lopullisesti.