Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,870 views

AnssiV

Posts: 1,798

#3121 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
En meinaa löytää yhtä sinkkua mistään.*hmph*
soulsaw

Posts: 444

#3122 • • soulsaw 1.0

Sinza, 15.8.2005 22:53:
Se, että en voi vastaanottaa mesessä biisejä, koska fuckin Windowsin tietoturvakeskus estää niiden tiedostojen käytön *dissaa* enkä osaa mistään muuttaa sitä vaikka kaikki asetushommelit onkin jo koluttu läpi moneen kertaan... Anyone...? *uuh*



Koita säätää palomuuriasi.

--
_____

zenny

Posts: 1,145

#3123 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

aapee, 17.8.2005 16:51:
En meinaa löytää yhtä sinkkua mistään.*hmph*



Täält löytyy ainaki yx.. heh heh.. *justjoo* *eiei* *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Sinza

Posts: 2,227

#3124 • • Sinza

Soulsaw, 17.8.2005 19:58:
Koita säätää palomuuriasi.


En usko että se on mun palomuurista kiinni, koska mulla ei edes ole Windowsin palomuuri käytössä. Ja se aiemmin ehdotettu patchikään ei auttanut asiaan *nyyh*... Tiedosto kyllä latautuu, mutta sen jälkeen tulee varoitus "Windows on estänyt tämän tiedoston käytön." Prkl *dissaa*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

deena

Posts: 276

#3127 • • deena tenukeppi

Mellu-, 17.8.2005 16:41:
Miä missaan Lab4:n TAAS *grr* vtun lentopallo!



Kyl niitä lisää tulee=) Ja joka kerta vaa paranee ni sul on pelkästää vaa hyvyyksiä tulossa!

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

Optik

Posts: 1,691

#3129 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Tän threadin nimi pitäis olla pikemminkin "Mikä vituttaa?"

Tällä hetkellä vituttaa sellaiset ihmiset jotka kolhii toisten autoja parkkipaikalla ja katoavat paikalta jättämättä mitään lappua et "Sori"..

Kävin viemässä mutsin töihin faijan autolla, kotimatkalla kävin pankkiautomaatilla ja kävelin vähän aikaa kaupungilla.. takaisin autolle tullessa oli joku tunari jättänyt "terveisensä" auton perään.. eli takaosassa vekki ja lasikuituinen härpäke takakontin reunassa tuhannen pillun päreinä...

Eli kiitoksia vain vitusti sinulle todennäköisesti pakettiauton kuljettaja, koska henkilöautolla ei tuollaista vauriota saada aikaan *grr**dissaa**kivatsulle*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

josbe

Posts: 1,982

#3130 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Ärsyttää niin hitosti se, että kaikkien maailman ihmisten pitää pelata jotain peliä.
Miks kaikki ei vois olla suoria ja avoimia toisiaan kohtaan, niin ei tarvis arpoo, mitä jengi OIKEESTI kelaa.. Säästyttäis kaikki ajanhaaskaukselta ja muulta elmän turhuudelta *igor*
Luulet, että kerrankin joku on avoin, ja saat pian huomata, että sellainen tyyppi onkin vielä pahempi peluri kuin ne, jotka sentään eivät yritä peittää sitä, että pelaavat.

Elämän nollasummapeli *släp*
arrrgghhhh
John

Posts: 1,384

#3131 • • Edited John Lauma
Että meidän työpaikalla näköjään ei kiinnitetä mitään huomiota siihen, kuka tekee paljon vuoroja ja kuka oikeesti uhraa harvat vapaahetkensä mukisematta firman puolesta jos tulee yllättävä tarve.

En edes muista koska mulla olisi ollut vapaa arki-ilta viimeksi, ja muutenkin tuntuu siltä että hereilläoloajastani 75% menee töissä, mutta eipä ole viikonloppuvuoroja korotetulla palkalla kauheesti näkynyt. Sen sijaan lyhyeitä iltavuoroja (tunnetaan työkavereiden keskuudessa myös nimellä vitutusvuoro) on kyllä enemän kuin tarpeeksi! Kaiken lisäksi on sit kuitenkin tyyppejä jotka tekee 1 tai 2 (aamu-)vuoroa viikossa eivätkä suostu tuuraamaan sairaslomalla olevia, niin joopajoo, heille kyllä annetaan sunnuntaivuoroja useta kuukaudessa!

Reilua, eh? *grr*

Mä lähen bisselle.

--
Fancy some cheese, Gromit?

Hippo

Posts: 221

#3132 • • Hippo At the edge of sanity but not insanity
Elämä.

--
Lets pump ourself full of magic monkey juice and take a trip to spacelab!

shine

Posts: 221

#3133 • • shine
Pinnalliset, kaksnaamaset, kusimulkkupaskat ihmiset. Meillä päin niitä on valitettavan paljon. Mutta eteenpäin mummot lumessa! Paskoille ei anneta valtaa sanon minä!*hih*

--
you don't know me, i don't know you........but i do miss u.

äm

Posts: 2,376

#3134 • • äm
Monelle tänään iskenyt kamala hätä todistella, että "minusta ei ainakaan löydä nickillä/nimellä mitään pahaa tietoa netistä, kaikki hyvin!!!!!!"

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#3135 • • Edited hyperventilaatio Guest
Yöduunin jälkeen menin nukkumaan vasta joskus 11 jälkeen, ja arvaahan sen että päivä menee vituiksi. Heräsin sitten tuossa abt tunti sitten, eikä väsytä yhtään. Vituttaa sen sijaan, ei mitään tekemistä ja mitään, mitä olis pitänyt tehdä, ei voi yöllä tehdä. Perkele.

edit: Jatketaanpa. Mulla ei ole himassa mitään syötävääkään. *grr*
%

Posts: 568

#3136 • • %
Joudun poistaan kuvan mun profiilista, kun mua pelottaa.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Shira

Posts: 474

#3137 • • Shira Teknokissat Ry
Se kun on oma pää ei jätä rauhaan.
täytyy kinata vastaan kun tyttö haluaa olla ihan oikeasti onnellinen.

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D

Freja

Posts: 8,775

#3138 • • Freja Sihteeri
Minulla oli lempipaita. Mutta jos se on pilalla jonkun muun kuin itseni toimesta niin kyllä suoraasanottuna vituttaa. Emmä paljoo vaatteita ostele, mutta jos olen juuri jotain ostanut ja käyttökerran jälkeen se on pilalla niin ei oo kivaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

UnityF

Posts: 15,721

#3139 • • UnityF joo just se
RÖÖÖÖÖKIT LOPPU... *grr*
Baby-G

Posts: 377

#3140 • • Baby-G
Mulla on aivan liikaa addiktioita.. *hmph* but no can do *justjoo*