Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,433 views

Jutu

Posts: 3,054

#3161 • • Jutu Blondi
Äikän kielioppitehtävät *grr* Ja joku hiton tehtävä missä mun pitää pohtia mun omaa tyyliä ja miksi mulla on sellanen tyyli. Mistäs minä tommosia tiedän. Olisin jo ensi viikoksi saanut yhden kurssin pois alta, mutta sitten sinne väliin tungetaan tollasia tehtäviä *hmph*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mellu-

Posts: 4,006

#3162 • • Edited Mellu-
Oma kroppa ku se on nii kipee ja syy on yksin omaan huonosti sunnitellun/toteutetun harjottelun ! *vttu*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mellu-

Posts: 4,006

#3163 • • Mellu-
VITUN kela !

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Lallu

Posts: 356

#3164 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
mun menee käämi.. hyvistä ohjeista huolimatta en millään onnistu väsäämään itse yksipäisiä kuiturastoja niin että niistä tulisi siistejä ja en halua tilata netistä valmiita kaksipäisiä rastoja...JOTEN mistä saa tilata yksipäisiä kuiturastoja?? pakko sellanen on jossain netissä olla??..tai muualla... auttakaaa joku ketä tietää *nyyh*
Fyrisch

Posts: 4,525

#3165 • • Fyrisch
joku naapureist on lainannu mun jopoo, ei siin muuten mitää, mut se oli ruuvannu penkin alas ja kiirees en sit ehtiny ruuvata sitä takas sopivalle korkeudelle, pitää hankkii lukko jostai :E
Howdy

Posts: 7,955

#3166 • • Howdy Oldie

candyraver, 22.8.2005 23:43:
Ihmiset jotka ei osaa sanoa kiitos..tai vaihtoehtoisesti vievät joistain asioista kaiken kunnian itselleen, vaikka joku toinen olisi nähnyt huomattavasti enemmän vaivaa asian eteen..ja varsinkin kun näin pääsee käymään useammin kun kerran..
Vanhoja juttuja mutta korpeaa sisintä aina vaan*grr*



Tuttu tunne ... itse on järjestänyt erinäiselle määrälle ihmisiä sitä tai tätä tai auttanut ja iltamia yms ..harvemmin samaa saa itse, mutta sellasta se elämä on *iloinen* ei vaan pidä odottaa ihmisiltä liikoja .. muuten sitä vaan pettyy ..

--
Käpy vailla vertaa

jansku=p

Posts: 108

#3167 • • jansku=p sheikkeri
...kun on sellanen yleisvitutus päällä koko ajan*piru*

--
Everything looks bad if you remember it

UnityF

Posts: 15,721

#3168 • • UnityF joo just se
alakerrassa ei osata pitää ikkunaa hakasessa kii ja nyt se menee tuulen mukana ja tietyin väliajoin kuuluu tumps kun se kolahtelee kii ennen kuin se taas aukee.. oli ärsyttävää herää aamulla (45min sitten) nii tohon tumps ääneen.. *grr*
serotonot

Posts: 3,137

#3169 • • serotonot Paul Easy

UnityF, 25.8.2005 15:10:
alakerrassa ei osata pitää ikkunaa hakasessa kii ja nyt se menee tuulen mukana ja tietyin väliajoin kuuluu tumps kun se kolahtelee kii ennen kuin se taas aukee.. oli ärsyttävää herää aamulla (45min sitten) nii tohon tumps ääneen.. *grr*


Sä et voi olla tosissas :DD
UnityF

Posts: 15,721

#3170 • • UnityF joo just se

serotonot, 25.8.2005 15:20:

Sä et voi olla tosissas :DD



tuu itte kuuntelee tota tumps ääntä. onneksi laitoin itte musaa soimaan niin se peittyy sen sekaa niin ei enää häiritse *hymy*
serotonot

Posts: 3,137

#3171 • • serotonot Paul Easy

UnityF, 25.8.2005 15:22:
tuu itte kuuntelee tota tumps ääntä. onneksi laitoin itte musaa soimaan niin se peittyy sen sekaa niin ei enää häiritse *hymy*



Kuunnellu koko päivän sairaalan pihalla olevan paalutustyömaan jytinää ja sovitellu siihen päässäni erilaisia perkussiivisia elementtejä päälle.

Sitä paitsi klo 14 ei oo aamu :D
serotonot

Posts: 3,137

#3173 • • serotonot Paul Easy

UnityF, 25.8.2005 15:25:
---
on mun mittapuun mukaa.. ollu jo vuoden.. *hih*


Se ei tarkoita sitä että muiden pitäisi elää omissa ikkunanpaukutteluaikatauluissaan sen mukaan :)

Sitä vaan et ehkä kannattaa suhtautuu vähä lunkimmin ympäröivään maailmaan, varsinkin jos elää täysin eri rytmissä kuin se. Pääsee aika paljon vähemmällä ärsytyksellä :)
UnityF

Posts: 15,721

#3174 • • UnityF joo just se

serotonot, 25.8.2005 15:27:
---
UnityF, 25.8.2005 15:25:
---
on mun mittapuun mukaa.. ollu jo vuoden.. *hih*

---

Se ei tarkoita sitä että muiden pitäisi elää omissa ikkunanpaukutteluaikatauluissaan sen mukaan :)

Sitä vaan et ehkä kannattaa suhtautuu vähä lunkimmin ympäröivään maailmaan, varsinkin jos elää täysin eri rytmissä kuin se. Pääsee aika paljon vähemmällä ärsytyksellä :)



Niin no mä sopeudun tosi helposti kaikkeen, toikin ärsytti mua just sen verran et avasin silmät kävelin keittöön ja laitoin kahvin päälle. siinä olin mun päivän ärsyyntyminen. kesti ehkä 3min. joten en usko et mun päivä on sen takia pilalla. *hymy*

Ja oonko vaatinu et niitten pitäis ees elää. jokainen saa elää miten tahtoo niin minäkin elän just niinkuin mä tahdon. Ärsytti se muita taikka ei. *hymy*
sune

Posts: 2,096

#3175 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
ihmiset jotka luulee itsestään liikoja ja valehtelu just tällä hetkellä.

--
ei kovin ihku eikä plur

Mizfir

Posts: 2,472

#3176 • • Mizfir pittuinen
Ku ihminen ei tajua rajojaan ja nyt masu on ihan liian poks täys*igor*

--
-Mannanen-

inneah

Posts: 704

#3177 • • inneah ...Trust no one...
Ihmiset,ihmiset ärsyttää....

-Ihmiset pankkiautomaatilla

siinä sitten jonotetaan pankkiautomaatilla,yleensä kiireessä tai muuten vaan haluisi reippaasti asian hoitaa. Niin eiköhän siinä joku hidastele edessä,pohtii paljon sitä rahaa nyt ottais sun muuta... Sitten saa sen kuitin ja jää siihen automaatin eteen sitä lukemaan *eiei*
Ottais sen kuitin siitä kätösiinsä ja siirtyis sivummalle lukemaan koska takana on jonoa.


-Autoilijat liikennevaloissa

miks ei ihmiset osaa seurata liikennettä? ollaan pysähdytty punasiin valoihin,siinä sitte venaillaan valon vaihtumista. Edessä on joku vässykkä joka ei osaa ajaa *pahis* sit ku valot vaihtuu ni sitten vasta pistetään se jalka sinne kytkimelle ja jos sen vaihteenki viel sais silmään ja auton liikkelle ni kaikki ois hyvin *dissaa* sit koska joku taliaivo on siinä jumittanut niin ei siitä risteyksestä pääse kuin 3-4 autoa sen jälkeen.
Tämä ärsyttää etenki iltapäiväruuhkassa ja meidän lähellä olevassa risteyksessä tätä tapahtuu jatkuvasti mikä V****AA. Reippautta ihmiset siihen ajamiseen.


muitakin ärsytyksen kohteita löytyy mutta ei jaksa enää näpytellä *iloinen*
Olen kärsivällinen ihminen mutta joskus huonon päivän jälkeen voi pienetkin asiat ärsyttää siin perkeleesti
*hmph*

--
nahkalakanat

Elmiira

Posts: 1,446

#3178 • • Elmiira
Tällä hetkellä kaikki!!! *grr*

Nukuin aamulla pommiin. Tuli noin 2 sekunnin pikalähtö töihin.
Töissä HIRVEE kiire, en ehtinyt pitää yhtään taukoa. *uuh*

Tulin kotiin, alkoi sataa matkalla, kastuin,
vein koiran lenkille, kastuin lisää.

Mut eniten ÄRSYTTÄÄ se että,
kun yritin ihan puolikuolleena nukkua päiväunet,
niin puhelin soi tunnin sisällä 5 KERTAA,
aina heti, kun olin juuri ehtinyt nukahtaa *grr*

Se niistä päiväunista, meinasin heittää koko luurin seinään
ja nyt olen edelleen TOSI väsynyt ja pahalla tuulella.
(Eikä puhelin takuulla soi ainakaan viikkoon.)

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

domi

Posts: 7,069

#3179 • • domi Työn sankari.

mayah, 26.8.2005 18:37:
[iso]VITUN[/iso] auto
[iso]VITUN[/iso] 2h 37min kestänyt työmatka
[iso]VITUN[/iso] ruuvin kiristys ja 5 litraa vettä, joiden hinnaksi tuli 70

Ei ainakaan tarvii miettii, et mitä kivaa ostais seuraavan kolmen viikon aikana.

Edit:

[iso]VITUN[/iso] vesisade
[iso]VITUN[/iso] märät kengät
[iso]VITUN[/iso] läpimärät vaatteet ja
[iso]VITUN[/iso] nälkä meinas unohtua.


*hali*
onni3mk

Posts: 3,973

#3180 • • onni3mk Onni on.

mayah, 26.8.2005 18:37:
[iso]VITUN[/iso] auto
[iso]VITUN[/iso] 2h 37min kestänyt työmatka
[iso]VITUN[/iso] ruuvin kiristys ja 5 litraa vettä, joiden hinnaksi tuli 70

Ei ainakaan tarvii miettii, et mitä kivaa ostais seuraavan kolmen viikon aikana.

Edit:

[iso]VITUN[/iso] vesisade
[iso]VITUN[/iso] märät kengät
[iso]VITUN[/iso] läpimärät vaatteet ja
[iso]VITUN[/iso] nälkä meinas unohtua.



*super**hali*

--
Onni on.