Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,627,170 views

innae

Posts: 1,377

#1541 • • innae PaskaJätkä
Vittu kaikki. Mikään ei voi toimia niinkun pitäis. Menee hermo ja päähänkin sattuis ja ei jaksaisi. Olen loman tarpeessa. Pois täältä vitun suomesta johki kivaan paikkaan jossa on lämmintäja meri vieressä jossa uida.

--
PaskaJätkä

MissKoo

Posts: 1,289

#1542 • • MissKoo
Helvetti kun ottaa päähän kun tulossa on todellakin booring vkoloppu.. eka raataa viikon niska limassa ja sitten kun on vapaata joutuu lapsenvahdiksi kolmelle riiviökersalle *huoh*
Avatar
#1544 • • ^Pinski^ Guest
erittäin suuresti mutsi just nyt *kivatsulle*
dsane

Posts: 130

#1545 • • dsane -limited edition-
Väärin merkityt työvuorot / yllättävät pakkotyönakit *eiei* *eiei*
zenny

Posts: 1,145

#1546 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Epätietoisuus yhessä asiassa..*eiei*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

pyhimys

Posts: 622

#1547 • • Edited pyhimys
Tänään ärsyttää muutamakin asia. Ensinnäkin, kun olen kävelyllä ja ohitan jonkun mummelin tai papan, niin minkä tähden on heidän aivan pakko pysähtyä ja katsoa, että kuka se oikein sieltä ohittaa heidät. Onko sillä väliä kuka ohittaa...prkl. Jostain syystä vain ärsyttää, kun tuijotetaan oikein pitkään, että kuka heidät kehtaakin ohittaa. Ihan kuin ryöstäisin heidät tai jotain.

Toinen asia, joka ärsyttää on se, kun yritän edes hieman miksata, niin eiköhän naapurit heti koputa ylhäältä ja alhaalta melkein biitin tahdissa *hmph*.Yritä siinä sitten miksata, kun ei kunnolla biittejäkään kuule.

edit. ai niin. Vielä yksi juttu. Ärsyttää bileissä se, kun jotkut luulevat, että se on niiiiiiiin hienoa, imeskellä sitä tikkaria... prkl ei ole *grr*.
Lin

Posts: 230

#1548 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Painajaiset!!! *grr*
Kolme yötä putkeen jo, saas nähä kuinka kauan tällä kertaa jatkuu...
*uuh* Itku meinaa tulla.

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1549 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Just nyt ihan kaikki tässä viikonlopussa!!! *grr* Oliskohan tää viikonloppu voinut enää yhtään enempää pieleen mennä!!! *uuh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#1550 • • *Mirri* Guest
Halusin herkutella ja ostin jätskiä kaupasta ja kun avasin kotona paketin huomasin että soli kertaalleen sulanu...*grr*
henkkat

Posts: 528

#1551 • • henkkat
se että ihmiset himoitsee lähimmäisten omaisuutta....
sapeli

Posts: 11,768

#1552 • • sapeli jokukukamikä?
Liian ohuet seinät *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mellu-

Posts: 4,006

#1553 • • Mellu-
tää vitun masentava olotila *nyyh*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

onni3mk

Posts: 3,973

#1554 • • onni3mk Onni on.
Yks kaveri on ihan älyttömän epäselvä ihminen *grr*

--
Onni on.

Dementation

Posts: 2,892

#1555 • • Dementation wednesday?
MINÄ

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Samu81

Posts: 1,224

#1556 • • Samu81 kokolihaa
Paras kaveri löysi itselleen naisen..

..Jo tossa heinäkuulla.

Mutta siitä lähtien se on nihkeillyt aivan järjettömän paljon :(

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Syder

Posts: 2,255

#1557 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Piiiiiitkä aikainen parisuhde, sen kariutuminen jonka seurauksena alkaa ajatella pahoja asioita. Esim 'oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen parisuhde' ja muut lihan makua pilaavat ominaisuudet. Voi kestää pitkäänki ennenku kiinnostaa ees vilkasta naisten suuntaan, niin totaalisesti onnistu kyl toi exä pilaamaan koko sukupuolen et taidan siirtyy poikarakkauteen kohta.

--
Divida et impera.

Fyrisch

Posts: 4,525

#1558 • • Fyrisch

Samu*:
Paras kaveri löysi itselleen naisen..

..Jo tossa heinäkuulla.

Mutta siitä lähtien se on nihkeillyt aivan järjettömän paljon :(



Joo noin siinä käy, yks hyvä kaveri ollu jo ”poissa” 2 vuotta, tosi harvoin lähtee minnekkää mukaa, sitku se ja sen muija tulee nii heti ”ymf, haluun kotii”
Jukka-1

Posts: 5

#1559 • • Jukka-1 kusipää(kö?)
kiukuttelevat vanhukset, pers'aukisena olemine, aamukiukkune tyttöystävä, tv-chatit/mobiilipelit, viikonlopun lyhyys, huonot jurripanot, tekemisen puute, jatkuva röökiyskä, just seurustelemaan alkaneet ihmiset(ne katoo totaalisesti) ja se et mun aamukahvi maistuu hivenen paskalle..

--
demokratiaa ei voi mitata rahalla, se on jokatapauksessa halvempaa, kuin sotilaat kadunkulmassa.

Sinza

Posts: 2,227

#1560 • • Sinza
Mua alemmassa kerroksessa asuu yks hemmetin rasittava kärttynen ilmeisesti elämäänsä kyllästynyt akka kuka kyttää aina ja valittaa vähänkään kovemmista äänistä huutamalla käytävään oven raosta esim. että ”Kuka niitä ovia paiskoo?!?!??!”. Samainen akka on valittanut mm. kun joku on muuttanut, kun joku on kävellyt normaalisti portaita, kun jotkut ovat keskustelleet käytävässä. Tänä aamuna satuimme lähtemään asunnoistamme samaan aikaan ja suljin oven ihan normaalisti ja se siellä kerrosta alempana sanoi ”Kauhee paiskominen!” Ei helv**ti alko v*tuttamaan niin sairaasti toi tyyppi ku se on aina tollanen *kivatsulle*!! Miks tollasia kusipäänaapureita pitää olla, jotka valittaa aiheetta *hmph**dissaa*!!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*