Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,483 views

TiiTu

Posts: 240

#1561 • • TiiTu

Jukka-1:
, , just seurustelemaan alkaneet ihmiset(ne katoo totaalisesti)



niinpä!!!!*igor*
Pätkis

Posts: 1,038

#1562 • • Pätkis Pikkis

Sinza:
Mua alemmassa kerroksessa asuu yks hemmetin rasittava kärttynen ilmeisesti elämäänsä kyllästynyt akka kuka kyttää aina ja valittaa vähänkään kovemmista äänistä huutamalla käytävään oven raosta esim. että ”Kuka niitä ovia paiskoo?!?!??!”. Samainen akka on valittanut mm. kun joku on muuttanut, kun joku on kävellyt normaalisti portaita, kun jotkut ovat keskustelleet käytävässä. Tänä aamuna satuimme lähtemään asunnoistamme samaan aikaan ja suljin oven ihan normaalisti ja se siellä kerrosta alempana sanoi ”Kauhee paiskominen!” Ei helv**ti alko v*tuttamaan niin sairaasti toi tyyppi ku se on aina tollanen *kivatsulle*!! Miks tollasia kusipäänaapureita pitää olla, jotka valittaa aiheetta *hmph**dissaa*!!


Vähän huumorintajua noita kohtaan *piis* varmasti kitisee ja valittaa niin kauan kun sen annetaan tehdä niin. Luulis hiljenevän jos vaikka jokaisesta epäasiallisesta kommentista muotoilisit takaisin kirjallisen vastineen, esimerkiksi *hih*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

tweety

Posts: 138

#1563 • • tweety tsirptsirp
se että omituiset ihmiset kyylää bussissa eikä käännä katsetta vaik katsois suoraan silmiin ja et ihmiset hävii vaivihkaa ympärilt jos ei koko ajan pidä yhteyttä.aaargh*kivatsulle*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

Mellu-

Posts: 4,006

#1564 • • Mellu-
joku / jokin emt *grr*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

iLJA

Posts: 218

#1565 • • iLJA

Dunez:
NUHA!!!!!!!!!!!!



Todellakin! Ja muutenki kun on kipee *eiei* *poks* *kivatsulle**dissaa* *grr*

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...

micqo

Posts: 1,094

#1566 • • micqo
Joo,munkin on pakko kirvellä tätä flunssaa...pari viikkoo jo kestänyt ja ei tunnu loppuvan millään *grr*
Onnex kuumepäivät on jo takana *piis*
micqo

Posts: 1,094

#1567 • • micqo
Ei ymmärrä miks yhdet vaivaset ständit tekee tuloaan jo 8 viikkoa *piru**grr*
Dementation

Posts: 2,892

#1568 • • Dementation wednesday?
Se kun tietyt ihmiset pitää itseään niin saatanan täydellisinä, että on varaa arvostella kenen tahansa tekemisiä
aivan milloin tahansa, ilman minkäänlaista miettimistä, että miltä se siitä toisesta saattaa tuntua!!!
*kivatsulle* *grr* *dissaa* *poks* *eiei* *igor* *hmph* *släp*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Karski

Posts: 6,049

#1569 • • Karski Pomon kätyri
Henkilöt jotka forumeille postatessaan
takertuu muotoseikkoihin ja lukee
vasta-argumentteja kuin piru raamattua
suostumatta sisäistämään tekstin ilmeisintä
sisältöä. Ihan niinkuin kommunikointi
ei olisi muutenkin tarpeeksi ongelmallista.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#1570 • • greenie Guest
Nuoret naiset, joilla on uskomaton kyky uhmata logiikkaa ja valehdella täten itselleen.

P.S. Ilmeisesti ainakin Lene täällä forumissa taitaa rikkoa tätä sääntöä olemalla harvinaisen järkevä.
Epailija

Posts: 5,636

#1572 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Ana:
---
Tres:
Henkilöt jotka forumeille postatessaan
takertuu muotoseikkoihin ja lukee
vasta-argumentteja kuin piru raamattua
suostumatta sisäistämään tekstin ilmeisintä
sisältöä. Ihan niinkuin kommunikointi
ei olisi muutenkin tarpeeksi ongelmallista.
---
Olkinukke! Eli: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=straw+man&r=f



Eipäs ole. Tres puhuu saivartelusta ja kielellisiin virheisiin tarttumisesta (myönnän syyllisyyteni). Olkinukke on ihan eri eläin.

Linkki - kohta kaksi (2).

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1573 • • Aziz Combat Fighter

Epailija:
---
Ana:
---
Tres:
Henkilöt jotka forumeille postatessaan
takertuu muotoseikkoihin ja lukee
vasta-argumentteja kuin piru raamattua
suostumatta sisäistämään tekstin ilmeisintä
sisältöä. Ihan niinkuin kommunikointi
ei olisi muutenkin tarpeeksi ongelmallista.
---
Olkinukke! Eli: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=straw+man&r=f

---


Eipäs ole. Tres puhuu saivartelusta ja kielellisiin virheisiin tarttumisesta (myönnän syyllisyyteni). Olkinukke on ihan eri eläin.

Linkki - kohta kaksi (2).



Kyl mä laskisin ton siihen kategoriaan, mikäli väittää vastaan ettei muka ymmärtänyt mitä toinen tarkoittaa, ts. syyttää epämääräistä kieltä.

No, ei ehkä ihan yks yhteen.
sapeli

Posts: 11,768

#1574 • • sapeli jokukukamikä?

mayah:
Maanantaina italian tentti ja tässä mä vaan istun ja klubitan... *eiei*



Pitäskö sut taas passittaa kahden tunnin jäähylle opiskelemaan? *pahis*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Santtu-

Posts: 1,965

#1575 • • Edited -Santtu- ananas bananas coconuts
itsestään aukeileva sateenvarjo.. *pjoingggg* *igor*

ihmiset jotka on edessä kun pitäs kulkea lujaa!! *kivatsulle* tökkään niitä sillä sateenvarjolla *pjoiiinggg*
Avatar
#1576 • • greenie Guest

Lene:
Täh? *täh**ding**blush**nauru*



Niin, sitä kun on kuitenkin seurannut tätä saittia suht pitkään, niin olen pistänyt tuon merkille. Tekstejäsi on mukava lukea. Erityisesti kun niitä vertaa "OK -> OK -> OK -> Ehkä -> EI -> OK -> OK" -tyylisiin oneliner -keskusteluihin :)
Fyrisch

Posts: 4,525

#1578 • • Fyrisch
Pikkubroidi koska sil on ollu meijän yhteinen iPod.i taskus ku sen muija on istunu sen sylis, kyl se käynnistyy mut etupaneilin napit ei toimi. Tekis edes asialle jotai mut se on vaa jätetty pöydälle "en tiiä mistää mitää" *kivatsulle**dissaa*
kiiki

Posts: 491

#1579 • • Edited kiiki hankala
hmm. tallillamme kiristettiin koirien kiinnipitosääntöä joku aika sitten ihan yhteisestä päätöksestä (muutama vihainen koira). tänään tallimestari kävi päälle ku yleinen syyttäjä kun mun koira oli hihnassa kiinni hevosen karsinan edessä. on kuulemma sovittu että niitä halvatun piskejä ei pidetä kiinni tallin käytävillä! jäin vähän suu auki; mihinkähän mä sen piskin sitte työnnän, arvon tallimestarin toimistoonko?! (sinnehän se muuten sopiskin, sohvalle nukkumaan siksi aikaa ku mä puuhailen hepan kanssa *nauru* )

samaisesta henkilöstä tuli (taas) mieleeni, että missä noita satiaisia tehdään jotka ei osaa käyttäytyä? kiukuttelee asiakkaille ihan omituisista syistä, eikä mm. ollut edes paikalla yhtiökokouksessa kun sovittiin koiria koskevista hommeleista ja vääntää omituisia omia sovelluksiaan asioista jotka muut on sopineet. HEL*ETTI että pisti taas jurppimaan *grr*

edit: se koira oli siis siinä kiinni sillon ku olin ite siellä karsinassa harjaamassa hevosta, en toki ollut jättänyt koiraa talliin muiden riesaksi lähtiessäni pois tallista... olinpas taas selkeä.
Mellu-

Posts: 4,006

#1580 • • Mellu-
syksy masentaa, kaverit masentaa.. kaikki masentaa ja masennus ärsyttää *dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER