Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,245 views

innae

Posts: 1,377

#1601 • • innae PaskaJätkä
VItun känniurpot jotka eivät tajua että vaikka siinä nimikyltissä lukee se mun nimi niin ei sitä tarvitse määkyä. Vittu, en tiedä ärsyttävämpää kun joku siinä tiskille rupee venyttään sitä nimeäsi. Opetelkaa saatana käyttäytymään. Eikä niitä sormia napsutella ja vihellellä, ei olla koiria eikä huoria. Emmekä tarjoilijoita. Ja nämä iänikuiset alennuksien kärttyjät. Vittu kun en minäkään mee mihkään pankkiin ruikuttaan että antakaa ilmaseksi rahaa ja laitatko mun tilille vähän enemmän rahaa kun mä talletan. Ja turha siitä on itkeä jos heksu juo itse niitä limuja, ruokarahasta me sitä maksetaan.

Eli lyhennettynä vitun tyhmät asiakkaat.

--
PaskaJätkä

sapeli

Posts: 11,768

#1602 • • sapeli jokukukamikä?
Se ärsyttää kun hampaisiin tulee reikiä vaikka kuinka pesee kaks kertaa päivässä hampaat ja pureskelee päivät pitkät purkkaa *grr* Mulla kai vaan sattuu olemaan harvinaisen agressiivinen bakteerikanta suussa tjsp *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ps.del.iz

Posts: 137

#1603 • • ps.del.iz Member Off
eripituiset sormet *yessir*
MissKoo

Posts: 1,289

#1604 • • MissKoo
Mua niiiiiiin ärsyttää vaatteiden koot.. en ole kokoa 38 enkä 36 vaan siltä väliltä ja sehän tarkoittaa sitä, että vaikka paidat koossa 36 on hihoista liian lyhyet ja koossa 38 liian iso vyötärönkohta.. aaarght! *grr*
Jinx

Posts: 2,615

#1605 • • Jinx Superfeminine
Tupeksivat ihmiset *hmph*

--
Pyllykkä

remotion

Posts: 5,283

#1606 • • remotion nostatus guru

sapeli:
Se ärsyttää kun hampaisiin tulee reikiä vaikka kuinka pesee kaks kertaa päivässä hampaat ja pureskelee päivät pitkät purkkaa *grr* Mulla kai vaan sattuu olemaan harvinaisen agressiivinen bakteerikanta suussa tjsp *uuh*



huuhtele hampaat hyvin pesun yhteydesä, käytä hammaslankainta sillä ienrajoissa ja hampaiden väleissä ne bakteerit muhii, vedä viel lisäks jotain fluoritabletteja, eiköhän se vähän helpota!
Itsellä kanssa huonot hampaat ja vielä lisäks huonot puhdistus tottumukset mut oon nyt yrittänyt käyttää tota hammaslankainta kun sellaisen löysin ja sitä onki helpompi käyttää kuin tavallista hammaslankaa...
Jusuplussa

Posts: 1,292

#1607 • • Jusuplussa UG-///
Se ettei oikein ehdi tekemään viikolla mitään
anthocyan

Posts: 1,511

#1608 • • anthocyan Kohti valoa...
Oikeastaan nyt aika lail kaikki *kivatsulle* Johtuu siitä, etten oo polttanu ja juonu kahvii muutamaan päivään.. *uuh*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

innae

Posts: 1,377

#1609 • • innae PaskaJätkä
Mummot jotka tulevat vahtimaan viereesi että keräät koiran paskat kadulta pussiin. Niinkuin ei kauempaa huomaisi kun siinä perse pystyssä niitä noukin, vai luulevatkohan he että syön ne? Tokasin yhdelle mammalle joka tuli siihen napittaan ja juputtaan että kyllä hänkin ihan vapaasti voi nämä ulosteet tästä kerätä jos niitä pitää ihan siihen tulla ihailemaan. Läksi pois jupisten jotain iänikuisia mutinoitaan.

--
PaskaJätkä

Bio

Posts: 4,429

#1610 • • Bio The Bullies / Pinky
se, että mulla on pissihätä enkä jaksa lähtee vessaan
Syder

Posts: 2,255

#1611 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Reistailevat tietokoneet on mun parhait kamuja.
hali_fakinatk.gif

--
Divida et impera.

Late

Posts: 3,441

#1612 • • Late team Lasse
Eräs ystävällinen "työtoveri" oli vieny mun diilin kuin tarjottimella. *dissaa* sinne meni perkele!
Kaiken kruunaa tämä aivan älytön päänsärky. *nyyh**eiei*
Jna

Posts: 613

#1613 • • Jna

remotion:
---
sapeli:
Se ärsyttää kun hampaisiin tulee reikiä vaikka kuinka pesee kaks kertaa päivässä hampaat ja pureskelee päivät pitkät purkkaa *grr* Mulla kai vaan sattuu olemaan harvinaisen agressiivinen bakteerikanta suussa tjsp *uuh*

---


huuhtele hampaat hyvin pesun yhteydesä, käytä hammaslankainta sillä ienrajoissa ja hampaiden väleissä ne bakteerit muhii, vedä viel lisäks jotain fluoritabletteja, eiköhän se vähän helpota!
Itsellä kanssa huonot hampaat ja vielä lisäks huonot puhdistus tottumukset mut oon nyt yrittänyt käyttää tota hammaslankainta kun sellaisen löysin ja sitä onki helpompi käyttää kuin tavallista hammaslankaa...



Ja sit kans kannattaa syödä juustoa ruuan päälle..estää happohyökkäyksen. (ja on hyvää*hihu*)
Avatar
#1614 • • ALIEN Guest
ajan puute... päivät, viikot, kuukaudet juoksee ja juoksee. Liikaa menoa ja meisinkiä, eikä tarpeeksi vapaa-aikaa :(
Hetu

Posts: 666

#1615 • • Hetu hetaro
Suoraan sanottuna vituttaa RAHA ja siitä syntyneet riidat *grr*
hemuz

Posts: 2,178

#1616 • • hemuz kätevä emäntä

Hetu:
Suoraan sanottuna vituttaa RAHA ja siitä syntyneet riidat *grr*



*lohduttel*
micqo

Posts: 1,094

#1617 • • micqo

innae:
Mummot jotka tulevat vahtimaan viereesi että keräät koiran paskat kadulta pussiin. Niinkuin ei kauempaa huomaisi kun siinä perse pystyssä niitä noukin, vai luulevatkohan he että syön ne? Tokasin yhdelle mammalle joka tuli siihen napittaan ja juputtaan että kyllä hänkin ihan vapaasti voi nämä ulosteet tästä kerätä jos niitä pitää ihan siihen tulla ihailemaan. Läksi pois jupisten jotain iänikuisia mutinoitaan.



-joo,oon samaa mieltä!!
on ärsyttävää käyttää koiria ulkona kun ohikulkijat suuntaavat murhaavia katseita,et tuleeks ne cacat kerättyä vai ei..mä kyllä itse kerään ne aina pois vaikka se ei niin hauskaa olekaan *nauru*
on myös käynyt niin,et ohikulkeva auto on pysähtynyt viereen ja näyttänyt ikkunasta kädellä,et korjaa cacat *hmph*

mä oon muutaman kerran tokassut seuraavia kommentteja kun on oikein meinannut mennä hermot...

-ohikulkija pysähtyy viereen katsomaan et korjaanks tarpeet matkaan...sanon, 5 täh? niin,katselupaikka maksaa 5 siinä vaiheessa kyttääminen loppuu *nauru*
tai sanon,et etkö sä oo ennen nähnyt koiraa paskalla tai onks jotain hukassa/kadonnut tai pidä sä vaan huoli omista asioista tms....
Joskus on vaan ihan pakko sanoa jotain kun ärsyttää kun selän taakse jäädään kyttää !! *dissaa*
Oliwer

Posts: 799

#1618 • • Oliwer
Kyrsii nuo "teini -ralliautot" jotka tässä meilläkin polttelee kumia, ja kahaa jopa pikkukaduilla (nopeusrajoitus 30-40km/h)
Ja huudatetaan poppia parkissa tyyliin, "kuunelkaa ku mulla o gomeet bassot "**TTU!
Menis jonnekki metsän reunaa vertailee pipp.. basojaan.
Kyll mä snaijaan mitä "rallii" se on, mut jos tolla viel "jotain" saa ni on kumma. *grr*
noena

Posts: 3,138

#1619 • • noena first breath after coma
Poikaystäväni tällä hetkellä. *dissaa*

--
TwistedLife™ Amusement Park

kap-pu

Posts: 1,167

#1620 • • kap-pu the amazing suction cup boy
ärsyttää luonnollinen vastahakoisuuteni tiskaamisen yms suhteen, joka aiheuttaa aina sen, etten jaksa ottaa lusikkaa jugurtin syömistä varten vaan kulautan sen ikäänkuin juomalla. tulos: reilusti jugurttia jää pohjaan jumiin ja lentää roskiin. :(

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.