Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,619,357 views

$

Posts: 1,802

#7921 • • $ Destination weekend!

sapeli, 18.6.2007 15:03:
---
$, 18.6.2007 12:24:
---
sapeli, 18.6.2007 11:42:
Joku oli laittanu kaupassa sitruunapippuritonnikalan (= *poks*) samaan paikkaan chilipippuritonnikalan (= *kuolaa*) kanssa. Yöks.


Onneks noita saa nykyään purkeissa (pussit oli aina vähän sotkusia), mutta sekä chili, sitruunapippuri ja tomaatti on kaikki aika samannäköisiä *hmph* Pitää olla tarkkana.




Ai TAAS?

Luulin pitkään että koko tuotteen valmistuksesta on luovuttu kun ei enää löytynyt purkeissa. Sen sijaan mexicon makuista sai edelleen purkissa (semi-yök) sekä tomaattitonnikalaa.

Kerran vahingossa törmäsin noihin pusseihin ja olin onnessani.

Pula-Alepa, sanokaan minun sanoneen. Sitäpaitsi sieltä on usein juuri tuo chilin makuinen lopussa.
sapeli

Posts: 11,768

#7922 • • sapeli jokukukamikä?

$, 18.6.2007 15:16:
---
sapeli, 18.6.2007 15:03:
---
$, 18.6.2007 12:24:
---
sapeli, 18.6.2007 11:42:
Joku oli laittanu kaupassa sitruunapippuritonnikalan (= *poks*) samaan paikkaan chilipippuritonnikalan (= *kuolaa*) kanssa. Yöks.


Onneks noita saa nykyään purkeissa (pussit oli aina vähän sotkusia), mutta sekä chili, sitruunapippuri ja tomaatti on kaikki aika samannäköisiä *hmph* Pitää olla tarkkana.
---
Ai TAAS?

Luulin pitkään että koko tuotteen valmistuksesta on luovuttu kun ei enää löytynyt purkeissa. Sen sijaan mexicon makuista sai edelleen purkissa (semi-yök) sekä tomaattitonnikalaa.



Nii joo, mexicana on kans yks melkein samannäkönen *justjoo* Mut kandee kattoa S-Marketeista, siellä on about aina hyllyissä tota chilivaihtoehtoa *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kriz

Posts: 71

#7923 • • Kriz Pusisten päällikkö
*poks* huhhuh mitä settiä..
Kit^

Posts: 798

#7924 • • Kit^ ihme höpöttäjä
missä mun motivaatio taas on.. pitäs tehä miljoona ja yks koulujuttua, mut ei vaa saa ees alotettua.. touhuu vaa kaikkee muuta. okei, hyvä juttu on se, et kämppä on puhdas ja on otettu torkkuja ja koht on vissii parvekeki kalustettu..

mut silti ois pakko koittaa tehä noit hommii ku ei niit loputtomii voi paeta *hmph*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Mönnä

Posts: 190

#7925 • • Mönnä
Tää tauti.. ei pysty nukkuu mut ei pysty makaamaan paikallaankaa, kuume ei meinaa laskee.. lue tässä sitte jotai kirjoja vielä ihan paniikissa. Eikä oo kivaa olla iteksee täällä neljän seinän sisässä ja nähä kummallisia kuumeunia *igor*

Onko se vaan Murphyn laki vai mikä hiivatti, kun jos yks asia menee vituiksi niin sitte luonto kyllä vielä varmistaa että kaikki menee vituiksi.. Lyön vaikka vetoa, että tällä menolla en pääse juhannukseksikaan mihinkää saati että voisin lähtee pohjoseen. Olis just mun tuuri. Yksin koko vitun kesä. Vitun siistii. *itkuatuhertel* prkl.

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

$

Posts: 1,802

#7926 • • $ Destination weekend!
Piti sitten salin jälkeen käydä ostamassa annos chilitonnikalaa Pula-Alepasta.

Yllättäen sitä löytyikin taas purkkitavarana.

En muistanut, että se ei aina ole hyväksi mun vatsalle. Chilitonnikala siis ärsyttää mun vatsaa, vieläkin.
pirpeli

Posts: 5,533

#7927 • • pirpeli

$, 18.6.2007 23:29:
Yllättäen sitä löytyikin taas purkkitavarana.



Me nostettii älämölö duunikamun kanssa Ogelin Alepassa, kun huomattiin pussitavaran loppuneen. Kukaan ei osannut sanoa, että tuleeko vastaavaa. Hetken ärsytti, mutta onneks tuli sama tavara purkissa. Ja ehkä hieman stydimpänä...koska purkissa on 2 chilipalkoa ja pussissa oli 1.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Umbala

Posts: 769

#7928 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Se, että pähkinäsekoitus pussissa on rusinoita. Myisivät sitten vaikka pieniä rusinapusseja erikseen tjms. mutta ei tarttis laittaa niitä pilaan hyviä pähkinöitä *grr*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Jutu

Posts: 3,054

#7929 • • Jutu Blondi
Koska oon aina niin sinisilmänen kun lainaan kavereille rahaa ja sit ne ei koskaan maksa takasin *grr* Ehkä mä joskus opin ettei kannata ihan jokaiselle lainata kun luottamus on tätä tasoa. Vttu.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Karde

Posts: 20

#7930 • • Karde Senpai
Se kun nenä on niin tukossa, että pitää keskittyä hengittämiseen jotta homma pelittää... *slurps* Not good.

--
whatever happens, happens...

sapeli

Posts: 11,768

#7931 • • sapeli jokukukamikä?

Umbala, 19.6.2007 00:05:
Se, että pähkinäsekoitus pussissa on rusinoita. Myisivät sitten vaikka pieniä rusinapusseja erikseen tjms. mutta ei tarttis laittaa niitä pilaan hyviä pähkinöitä *grr*



Mä itse asiassa pidän rusinoista noissa pähkinäsekoituspusseissa, mut ehdottomasti kannatan sun oikeutta olla pitämättä! *nauru* Kyl ne mun puolesta vois tulla siinä mukana esim. pikkupussissa jonka vois sit sekoittaa mukaan tai antaa pois tai syödä erikseen *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7932 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ärsyttää ihan vitusti mun kuivat silmät. Piti eilen vähillä (lue: olemattomilla) rahoilla ostaa silmätippoja, ja enkös mä ne tänään unohtanut kotiin ja jouduin ostamaan lisää silmätippoja et pystyin olemaan edes töissä. Joka sekunti ihan kärsimystä kun silmii polttelee :E

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Janisa

Posts: 2,226

#7933 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Se, etten ma ikina milloinkaan koskaan voi tavata normaaleja kundeja. Onko se nyt niin liikaa pyydetty, hah...? *toktok*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Miinapiina

Posts: 3,494

#7934 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oikeestaan ihmetyttää taas muutama asia, ja samalla kuitenkin pikkasen ärsyttääkin.
höhlää!! *huokaus*

--
pinkki on pop!!!

Fyrisch

Posts: 4,525

#7935 • • Fyrisch

Janisa, 19.6.2007 17:05:
Se, etten ma ikina milloinkaan koskaan voi tavata normaaleja kundeja. Onko se nyt niin liikaa pyydetty, hah...? *toktok*



millanen on 'normaali kundi' ?
Sphyxia

Posts: 3,308

#7936 • • Sphyxia Maracujá!
Oma sinisilmäisyys. *uuh*
sapeli

Posts: 11,768

#7937 • • sapeli jokukukamikä?

Sphyxia, 19.6.2007 23:58:
Oma sinisilmäisyys. *uuh*



Mun mielestä sinisilmäisyys - viattomuus - on hyve, vaikka sattuukin usein. Toivon ettei sitä kukaan kokonaan menetä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jone

Posts: 8,258

#7938 • • Jone Archibald Haddock
Onni on herätä 03.05 siihen että vanhempi kissa pitää showta ja ilmoittaa että on aika herätä huomioimaan se. Näin kello 03.15 kissa nukkuu tyytyväisesti ja minä valvon.
Avatar
#7939 • • Equalizer Guest
Työ ja harrasukset ei kohtaa kun matka on liian pitkä..koht pitää miettiä lopettasko työt kun en voi niinkää elää et menisin heti nukkuu ku töist kotiin et jaksaa taas herää. Ei mitään asuntojakaan oo
Kolera

Posts: 4,256

#7940 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ruokahaluttomuus aamulla ennen töihin lähtöä. ei vaan oikeen uppoo mikään muu alas ku joku maito ja tietää et reilun tunnin päästä on taas ihan törkee nälkä.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä