Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,598,247 views

Avatar
#7961 • • Annakins Guest
Mun hankkeisiin vaikuttavat typerät poliittiset asiat. huoh.
oooo

Posts: 1,249

#7962 • • oooo
Mukavaa lähteä töistä ja kotimatkalla katsoa maisemia; maisemia missä kapinen pervo runkkaa keskellä nurmea. Ärsyttävä munanheiluttaja. Yök.
Jutu

Posts: 3,054

#7963 • • Jutu Blondi

Karski, 20.6.2007 09:32:
Vitun urpot jotka parkkeeraa autonsa miten
sattuu ja joiden puhelinnumero on salainen
niin etten voi soittaa niille ja urputtaa.

Toivottavasti se auto on siinä vielä iltapäivällä
niin voin käydä parhaaseen nillittäjätyyliin
jättämässä terveiset.


Et usko kuinka monta kertaa mun tekis mieli kirjottaa lappu ja jättää se jonkun tällaisen tapauksen tuulilasiin.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Kit^

Posts: 798

#7964 • • Kit^ ihme höpöttäjä
miks telkkarista ei tuu yhtää mitää katottavaa sillo ku sitä haluis kattoo..?? *dissaa* nyt just ois sellai vähä heikohko happi et haluis kattoo jotai hauskaa aivot narikkaa -tyylist ohjelmaa..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Janisa

Posts: 2,226

#7965 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Fyraett, 19.6.2007 23:48:
---
Janisa, 19.6.2007 17:05:
Se, etten ma ikina milloinkaan koskaan voi tavata normaaleja kundeja. Onko se nyt niin liikaa pyydetty, hah...? *toktok*

---


millanen on 'normaali kundi' ?



Ma kerron sitten kun ma sellaisen tapaan. *vink* Tuntuu vaan etta mun kohdalle sattuu nyt kaikenmaailman outoja tapauksia... Mussa on joku friikki-magneetti. Jep. *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#7966 • • WiljamiDzay Nyypiö

Kit^, 20.6.2007 14:20:
miks telkkarista ei tuu yhtää mitää katottavaa sillo ku sitä haluis kattoo..?? *dissaa* nyt just ois sellai vähä heikohko happi et haluis kattoo jotai hauskaa aivot narikkaa -tyylist ohjelmaa..



Vasta tuli 2 jaksoo DragonballZ:aa *joo**nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

sapeli

Posts: 11,768

#7968 • • sapeli jokukukamikä?

sapeli, 20.6.2007 11:59:
Työkkärillä ei ole määrärahoja myöntää palkkatukea *whaat* *grr* Koita tässä nyt sit alottaa oppisopimusta *hmph*



Jeps, näköjään ilman mitään varoitusta tai selitystä määrärahat otettu pois toistaiseksi *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

plink

Posts: 1,405

#7969 • • plink team paska

Kit^, 20.6.2007 14:20:
miks telkkarista ei tuu yhtää mitää katottavaa sillo ku sitä haluis kattoo..?? *dissaa* nyt just ois sellai vähä heikohko happi et haluis kattoo jotai hauskaa aivot narikkaa -tyylist ohjelmaa..



vittu toi kyl vituttaa. tv:n primetime olis musta just klo 16-18 tienoilla, kun on juuri tullut töistä ja vois hetken hengähtää, mutta joka kanavalta työnnetään silloin pelkkää sianpaskaa. sitte ne vähäiset hyvät ohjelmat joita telkussa yleensä edes näytetään, tulee jossain klo 20-22, kun ei useinkaan ole kotona. tai kahdelta yöllä. ja mä vielä maksan lupamaksua... :/

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

maude

Posts: 173

#7970 • • maude
pablo myyty loppuun....harmittaa

--
There goes one of Gods own prototypes; too weird to live, too rare to die

oooo

Posts: 1,249

#7971 • • oooo
Lyhenne AKA. Ärsyttää niin perkeleesti. Matti aka masa. Vittu. Edelleen ärsyttää myös X; lisäx, kesäx. Niin ja se uleeta *nauru*

Ärsyttää kun aina joku ärsyttää.
Heli

Posts: 1,489

#7972 • • Heli vai kuka se oli
häröt, jotka ei ota yhteyttä.

--
ei se väärin ole.

anniharha

Posts: 1,937

#7973 • • anniharha
Voi jumalauta, jos lupaa lähtee duuniin ja lippu on ostettu niin oisko vittu niin saatanan ylitsepääsemättömän vaikeeta ees ilmoittaa, ettei sit olekaan tulossa? Oon aika pahassa kusessa nyt, kiitos helvetisti *grr*

--
and though my words could save the world they never come out right

Miinapiina

Posts: 3,494

#7974 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
et mä en kässännyt et mun työmarkkinatuki ei tuu paris päiväs ku sen lapun palautan. unohtu sellai et täytyyhän se käsitellä se hakemus ja sit ne seuraavat tulee kyl muutamas päiväs ku lapun on palauttanut, mut ei tiettykää nyt, ku on vasta eka hakemus. *toktok*

ja ärsyttää et niillä on joku 3 viikon ruuhka siel kelas, en mä tollaseen osannut varautuu. *uuh*

--
pinkki on pop!!!

asdf

Posts: 3,155

#7975 • • asdf

maude, 20.6.2007 18:12:
pablo myyty loppuun....harmittaa



Seconded. Outoa myös, et kuulin koko jutusta vasta tänään - ja myös liian myöhään. Oliks tota mainostettu mediassa paljonkin vai onks mulla mennyt tosi pahasti ohi kaikki?
Caro²

Posts: 5,301

#7976 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Jutu, 20.6.2007 13:58:
---
Karski, 20.6.2007 09:32:
Vitun urpot jotka parkkeeraa autonsa miten
sattuu ja joiden puhelinnumero on salainen
niin etten voi soittaa niille ja urputtaa.

Toivottavasti se auto on siinä vielä iltapäivällä
niin voin käydä parhaaseen nillittäjätyyliin
jättämässä terveiset.

---

Et usko kuinka monta kertaa mun tekis mieli kirjottaa lappu ja jättää se jonkun tällaisen tapauksen tuulilasiin.


Tähän on wappulehti Hässi keksinyt oivan ratkaisun. Jokainen teettää kasan tarroja itselleen joissa lukee: "Onneks olkoon vitun urpo! Oot jälleen parkkeerannu autos aivan päin helvettiä. Muropaketistako ajokorttis löysit?"

EDIT: unohdinkin sanoa, että näitä tarroja voi sitten liimailla vaikka tuulilasiin.
Freja

Posts: 8,775

#7977 • • Freja Sihteeri
Aika moni asia, näin hyvän päivän päätteeksi tietenkin.

Et vittu VITUN SAATANAN PASKA JA PERKELE JA JUMALAUTA VITTU JUMALAUTA!



*igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#7978 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
se et mul ois muutama hyvä kauhuleffa, mut ei ketään kenen kaa kattoo... pöh. *uuh*

--
pinkki on pop!!!

milessi

Posts: 188

#7979 • • milessi Jai
väsyttää ja ei saatu (yllättäen *justjoo*) enää eilen lippuja aikasempaan junaan..

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

tomii

Posts: 3,594

#7980 • • tomii kallion herttua
Istua 8h duunissa ilman duunia. Ehkä tästä pitäisi nauttia, kun just oli älytön kiire ja ens viikolla varmaan kiirettä taas, mutta hitto kun on tylsää! :/

--
reivaan kunnes kuolen