Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,619,371 views

Jocular

Posts: 1,359

#3941 • • Jocular Janni
~Tonni veroihi lopputilistä.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Freja

Posts: 8,775

#3942 • • Freja Sihteeri
Semmoset saatanan ihmiset joilla on hirvee pätemisen tarve, jotka ihan väkisin haluu että minä ja muut tunnemme itsemme täysin nolliksi että he voisivat pönkittää itsetuntoaan paremmuudellaan. Miksi ei voisi vain kannustaa toista ja vaihtaa osaamisiaan ja taitojaan, keskustella järkevästi ilman että mollaisi muita kaikilla mahdollisilla tavoilla. Joillain nyt on rahaa vain hieman vähemmän, ja vaikka mun työ on paskaa ehkä sillon tällön niin ei mun tarvitte kuunnella ja ottaa sitä paskaa niskaan, mä tuun toimeen näillä rahoilla mitä mä ansaitsen, ja ostan sillon tällöin jotain suurempia ostoksia, mut onko viddu pakko vapaa-ajallakin kuunnella sitä pätemistä? Mihin on kadonnut toisen arvostus ja kunnioitus sitä kohtaan, mitä hän tekee? Ja se mikä on parasta sinulle, ei ehkä ole parasta minulle. Etkö nyt saatana jo tajua että ihmiset ovat erilaisia?!

arrrgrgrhrgrhgrääh. Sormet vaan takoivat näppäimiä, tuloksena sekava tilitys. Helpotti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

twistedsushi

Posts: 211

#3943 • • twistedsushi Nihil declaro

Freja, 5.2.2006 19:01:
Semmoset saatanan ihmiset joilla on hirvee pätemisen tarve, jotka ihan väkisin haluu että minä ja muut tunnemme itsemme täysin nolliksi että he voisivat pönkittää itsetuntoaan paremmuudellaan. Miksi ei voisi vain kannustaa toista ja vaihtaa osaamisiaan ja taitojaan, keskustella järkevästi ilman että mollaisi muita kaikilla mahdollisilla tavoilla. Joillain nyt on rahaa vain hieman vähemmän, ja vaikka mun työ on paskaa ehkä sillon tällön niin ei mun tarvitte kuunnella ja ottaa sitä paskaa niskaan, mä tuun toimeen näillä rahoilla mitä mä ansaitsen, ja ostan sillon tällöin jotain suurempia ostoksia, mut onko viddu pakko vapaa-ajallakin kuunnella sitä pätemistä? Mihin on kadonnut toisen arvostus ja kunnioitus sitä kohtaan, mitä hän tekee? Ja se mikä on parasta sinulle, ei ehkä ole parasta minulle. Etkö nyt saatana jo tajua että ihmiset ovat erilaisia?!

arrrgrgrhrgrhgrääh. Sormet vaan takoivat näppäimiä, tuloksena sekava tilitys. Helpotti.




Jees... *joo*

--
Itse valitset puolesi.

Zile

Posts: 31

#3944 • • Edited Zile Kypsymätön

peikkotyttö, 3.2.2006 23:18:
Ärsyttää se,että kadotin lapaseni viikonloppuna kolmannen kerran tänä talvena.


Luin "lapseni" *lmao*

Enkä näytä olevan ainoa...*tirsk*
*KittenGirl*

Posts: 58

#3945 • • *KittenGirl*
IhQdaa irc-galleriapäiväkirjan kiertävä haaste "kerron viisi omitusita tapaani". *senkin*
syön sen pään joka sen laittoi liikkeelle. mur.
SmILE

Posts: 376

#3946 • • SmILE Esanssi mössöö
Kaikkihan ei olla samanlaisia ja kaikkia tulisi ymmärtää.... Mutta sappeni saa kiehumaan tyhmät ihmiset!!!!

Mikään ei aan oo ärsyttävämpää OMASTA mielestäni kun saa yksinkertaisen jutun kertoo niin monta kertaa että se pointti vaan menee ohi.

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Avernian

Posts: 7,451

#3947 • • Avernian Kerettiläinen

sMilE, 6.2.2006 23:20:
Kaikkihan ei olla samanlaisia ja kaikkia tulisi ymmärtää....



...etenkin jos naapurin Jamppa tykkää kosketella pikkupoikien sukuelimiä. Joo-o.

Itseäni ärsyttää dietti, joka ei vain toimi.
Ja sananvapauden loukkaaminen.
Ja väsymys, eli uinumaan, mars ->

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Verottaja

Posts: 1,174

#3948 • • Verottaja no-life / luuviulu
Ärsyttää: Jonossa etuilevat vanhukset.
Minulla harvemmin on niin kiire, ettenkö päästäisi vanhempia ihmisiä jonossa edelleni, etenkin jos kysyy. Jouduin eilen "jyrän" alle kaksi kertaa. Sieltä ne vaan viiletti käsiä ja kävelykeppiä huitoen suoraan jonon kärkeen. Näin se homma etenee.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

sapeli

Posts: 11,768

#3949 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 5.2.2006 19:01:
Semmoset saatanan ihmiset joilla on hirvee pätemisen tarve, jotka ihan väkisin haluu että minä ja muut tunnemme itsemme täysin nolliksi että he voisivat pönkittää itsetuntoaan paremmuudellaan.



No tossa jo sanoitkin se mitä meinasin itse sanoa - itsetunnon puutettahan se päteminen vaan on; ihminen kokee olevansa riittämätön hänelle itselleen tärkeissä asioissa - ehkä jopa kaikissa elämänsä asioissa - paitsi siinä jonka suhteen käy pätemään. Jos sun ei tarvi päteä niin silloin sulla on paremmin pullat uunissa kuin hänellä, eli oot todennäköisemmin onnellisempi elämääs kuin hän. Älä siis suutu, pikemmin sääliä tuollaisia tapauksia pitäis. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

serotonot

Posts: 3,137

#3950 • • serotonot Paul Easy

sapeli, 7.2.2006 01:34:
---
Freja, 5.2.2006 19:01:
Semmoset saatanan ihmiset joilla on hirvee pätemisen tarve, jotka ihan väkisin haluu että minä ja muut tunnemme itsemme täysin nolliksi että he voisivat pönkittää itsetuntoaan paremmuudellaan.
---


No tossa jo sanoitkin se mitä meinasin itse sanoa - itsetunnon puutettahan se päteminen vaan on; ihminen kokee olevansa riittämätön hänelle itselleen tärkeissä asioissa - ehkä jopa kaikissa elämänsä asioissa - paitsi siinä jonka suhteen käy pätemään. Jos sun ei tarvi päteä niin silloin sulla on paremmin pullat uunissa kuin hänellä, eli oot todennäköisemmin onnellisempi elämääs kuin hän. Älä siis suutu, pikemmin sääliä tuollaisia tapauksia pitäis. *hymy*


Jos tossa nyt mennään metatasolle niin mitä ihmisen itsetunnosta kertoo se, että hän kokee tarvetta vuodattaa muiden pätemisestä, sillä "heillä on huono itsetunto". Eikös tuo ole pätemistä sen suhteen että osaa analysoidan toisen pätemistä? :D

Sitä paitsi jos itsetunto on kohdallaan niin eihän siitä pitäis ärsyyntyä jos joku todistaa että olet väärässä tai ainakin että hän on enemmän oikeassa.

Meniks tää nyt pätemiseks? :D
sapeli

Posts: 11,768

#3951 • • sapeli jokukukamikä?

serotonot, 7.2.2006 01:43:
Jos tossa nyt mennään metatasolle niin mitä ihmisen itsetunnosta kertoo se, että hän kokee tarvetta vuodattaa muiden pätemisestä, sillä "heillä on huono itsetunto".



Oikeassa olet *joo* Tosin usein ihmisillä voi olla huono itsetunto koska he samastuvat muiden odotuksiin itsensä suhteen, huomaamatta kuinka heillä saattavat olla asiat hyvinkin omien arvojensa mukaan. *hymy*

Eikös tuo ole pätemistä sen suhteen että osaa analysoidan toisen pätemistä? :D



On toki, mutta enemmän se olisi sitä jos tekisin sitä pätemisen ilosta - olettaisin että suurempi motivaatio tällä kertaa oli saada toinen ihminen paremmalle mielelle. *hihu*

Sitä paitsi jos itsetunto on kohdallaan niin eihän siitä pitäis ärsyyntyä jos joku todistaa että olet väärässä tai ainakin että hän on enemmän oikeassa.



Right again *joo* Mutta kelläpä meistä ei olisi itsetunnossa aukkoja siellä täällä, ja varsinkin jos on muutenkin huonolla tuulella niin toisen päteminen voi hulauttaa oikein kunnolla sitä tuulta viel huonommaksi... Mutta jos tiedostaa sen että toisen päteminen usein johtuu tämän huonosta itsetunnosta niin sille on ikäänkuin paremmin suojautunut. *hymy*

Meniks tää nyt pätemiseks? :D



Entäs mulla? Entäs mulla?! *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

serotonot

Posts: 3,137

#3952 • • serotonot Paul Easy

sapeli, 7.2.2006 01:47:
---
serotonot, 7.2.2006 01:43:
Jos tossa nyt mennään metatasolle niin mitä ihmisen itsetunnosta kertoo se, että hän kokee tarvetta vuodattaa muiden pätemisestä, sillä "heillä on huono itsetunto".
---


Oikeassa olet *joo* Tosin usein ihmisillä voi olla huono itsetunto koska he samastuvat muiden odotuksiin itsensä suhteen, huomaamatta kuinka heillä saattavat olla asiat hyvinkin omien arvojensa mukaan. *hymy*


Totta, mut miten toi liittyy siihen pätemiseen? :D


sapeli, 7.2.2006 01:47:

On toki, mutta enemmän se olisi sitä jos tekisin sitä pätemisen ilosta - olettaisin että suurempi motivaatio tällä kertaa oli saada toinen ihminen paremmalle mielelle. *hihu*


Mut jos toi syy (siis saada toinen paremmalle mielelle) on sun mielestä pätevä, niin sähän pädet (toimit pätevästä syystä) tekemällä niin :D


sapeli, 7.2.2006 01:47:
Right again *joo* Mutta kelläpä meistä ei olisi itsetunnossa aukkoja siellä täällä, ja varsinkin jos on muutenkin huonolla tuulella niin toisen päteminen voi hulauttaa oikein kunnolla sitä tuulta viel huonommaksi... Mutta jos tiedostaa sen että toisen päteminen usein johtuu tämän huonosta itsetunnosta niin sille on ikäänkuin paremmin suojautunut. *hymy*


Mua eniten tossa hämää se että usein kun valitetaan pätemisestä, on kyseessä ainoastaan se, että joku ihminen pureutuu asiaan pintaa syvemmältä ja tämä syvempi aiheen käsittely saattaa sitten ottaa joitain yksilöitä päähän, koska jotta he voisivat jatkaa keskustelua on heidän ajateltava aihetta tarkemmin ja mahdollisesti huomatta omat virheelliset olettamuksensa siinä ja sekös ottaa pannuun kun huomaa olevansa väärässä. Ja ei, en tarkota tällä nyt ketään henkilökohtaisesti. Väittäisin vain enemmänkin niin että monessa tilanteessa, jossa joitain henkilöitä syytetään pätemisestä, on se syyttäjä se huonoitsetuntoisempi kuin itse pätijä. Sitä paitsi mitä pahaa siinä pätemisessä on? Tai siis en oikein osaa edes tuollaista tarkempaa keskustelua ja faktojen esiintuomista pitää pätemisenä. Mun mielestä päteminen on enemmän sellaista "Mäpäs tiedän millä vessapaperilla dj xyz pyyhkii takapuolensa"-tyyppisen "yksityisen" tiedon määrällä leveilyä. Yleensä pätijöiksi vain syytetään enemmänkin niitä jotka vain kertovat "yleisessä jaossa" olevaa tietoa niille jotka eivät sitä ole aiemmin tienneet ja sen pohjalta tehneet mahdollisesti vääriä olettamuksia.


sapeli, 7.2.2006 01:47:
Entäs mulla? Entäs mulla?! *nauru*


Perustaen väitteeni ylläkirjoittamaani: ei menny :D
sapeli

Posts: 11,768

#3953 • • sapeli jokukukamikä?

serotonot, 7.2.2006 01:55:
---
sapeli, 7.2.2006 01:47:
---
serotonot, 7.2.2006 01:43:
Jos tossa nyt mennään metatasolle niin mitä ihmisen itsetunnosta kertoo se, että hän kokee tarvetta vuodattaa muiden pätemisestä, sillä "heillä on huono itsetunto".
---
Oikeassa olet *joo* Tosin usein ihmisillä voi olla huono itsetunto koska he samastuvat muiden odotuksiin itsensä suhteen, huomaamatta kuinka heillä saattavat olla asiat hyvinkin omien arvojensa mukaan. *hymy*
---
Totta, mut miten toi liittyy siihen pätemiseen? :D



Tuo liittyy siis siihen vuodattamiseen - ihmiset ovat siis turhan herkkiä muiden pätemiselle koska se harhauttaa heidän huomionsa siitä minkä heille pitäisi olla tärkeää, eli heidän oma käsitys itsestään, ei muiden.

sapeli, 7.2.2006 01:47:

On toki, mutta enemmän se olisi sitä jos tekisin sitä pätemisen ilosta - olettaisin että suurempi motivaatio tällä kertaa oli saada toinen ihminen paremmalle mielelle. *hihu*
---
Mut jos toi syy (siis saada toinen paremmalle mielelle) on sun mielestä pätevä, niin sähän pädet (toimit pätevästä syystä) tekemällä niin :D



Ei taida ihan tuota sana pätevä tarkoittaa *vink* No aijaa *justjoo*

Mua eniten tossa hämää se että usein kun valitetaan pätemisestä, on kyseessä ainoastaan se, että joku ihminen pureutuu asiaan pintaa syvemmältä ja tämä syvempi aiheen käsittely saattaa sitten ottaa joitain yksilöitä päähän, koska jotta he voisivat jatkaa keskustelua on heidän ajateltava aihetta tarkemmin ja mahdollisesti huomatta omat virheelliset olettamuksensa siinä ja sekös ottaa pannuun kun huomaa olevansa väärässä.



Siis nämähän aina riippuu tapauksesta - aina ei ole kyse pätemisestä kun jotain asiaa aletaan purkamaan hiukan pintaa syvemmältä (vaikka kyllähän siitä aina itse kukin saa jonkinlaista mielihyvää kun kokee osallistuvansa merkittävällä tavalla itselle mielenkiintoiseen keskusteluun). Kommenttini päti siis ainoastaan aitoon pätemiseen jossa pädetään ihan vaan pätemisen ilosta, eli brassaillaan omilla tiedoilla. *hymy*

Väittäisin vain enemmänkin niin että monessa tilanteessa, jossa joitain henkilöitä syytetään pätemisestä, on se syyttäjä se huonoitsetuntoisempi kuin itse pätijä.



Ainoastaan ihmiset joilla on jotain heikkoutta itsetunnossa ottavat muiden pätemisen vakavasti, eli siinä mielessä ollaan ihan samaa mieltä. Toisaalta, usein pätijätyyppiset ihmiset ovat niitä jotka aloittavat itsetuntonsa pönkittämisen muiden kustannuksella - muilla taas on ehkä muita keinoja nostaa sitä omalla kohdallaan. En ole aivan varma voiko toista yleistää huonoitsetuntoisemmaksi kuin toista aivan näin yleisellä tasolla (vaikka mieli tekisi).

Yleensä pätijöiksi vain syytetään enemmänkin niitä jotka vain kertovat "yleisessä jaossa" olevaa tietoa niille jotka eivät sitä ole aiemmin tienneet ja sen pohjalta tehneet mahdollisesti vääriä olettamuksia.



Jälleen, riippuu tilanteesta ja tapauksesta. Jos tieto ei viimekädessä kontributoi mitään keskusteluun, on kyse usein pätemisestä joka vain ärsyttää muita (koska näennäisesti tiedon esille tuomisen ainoa merkitys oli sen esittäjän tietojen kehuminen ja siis tavallaan muiden tietojen puutteen korostaminen). Jos tieto on jollain tapaa mielenkiintoinen ja/tai oleellinen keskustelulle, silloin sanoisin että niillä joita se 'päteminen' alkaa ärsyttää on enemmän ongelmia itsetuntonsa kanssa kuin itse tietoniekalla. *joo*

Mutta harvempi tuossa tilanteessa ketään alkaa pätijäksi haukkumaankaan. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

serotonot

Posts: 3,137

#3954 • • Edited serotonot Paul Easy

sapeli, link=http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=16;pid=720304#720304]7.2.2006 01:47[/url]:
Ei taida ihan tuota sana pätevä tarkoittaa *vink* No aijaa *justjoo*


Mistäs sanasta se sitten on johdettu? Beats me...

sapeli, 7.2.2006 01:47:
Siis nämähän aina riippuu tapauksesta - aina ei ole kyse pätemisestä kun jotain asiaa aletaan purkamaan hiukan pintaa syvemmältä (vaikka kyllähän siitä aina itse kukin saa jonkinlaista mielihyvää kun kokee osallistuvansa merkittävällä tavalla itselle mielenkiintoiseen keskusteluun). Kommenttini päti siis ainoastaan aitoon pätemiseen jossa pädetään ihan vaan pätemisen ilosta, eli brassaillaan omilla tiedoilla. *hymy*

---
---
Ainoastaan ihmiset joilla on jotain heikkoutta itsetunnossa ottavat muiden pätemisen vakavasti, eli siinä mielessä ollaan ihan samaa mieltä. Toisaalta, usein pätijätyyppiset ihmiset ovat niitä jotka aloittavat itsetuntonsa pönkittämisen muiden kustannuksella - muilla taas on ehkä muita keinoja nostaa sitä omalla kohdallaan. En ole aivan varma voiko toista yleistää huonoitsetuntoisemmaksi kuin toista aivan näin yleisellä tasolla (vaikka mieli tekisi).
---
---

Jälleen, riippuu tilanteesta ja tapauksesta. Jos tieto ei viimekädessä kontributoi mitään keskusteluun, on kyse usein pätemisestä joka vain ärsyttää muita (koska näennäisesti tiedon esille tuomisen ainoa merkitys oli sen esittäjän tietojen kehuminen ja siis tavallaan muiden tietojen puutteen korostaminen). Jos tieto on jollain tapaa mielenkiintoinen ja/tai oleellinen keskustelulle, silloin sanoisin että niillä joita se 'päteminen' alkaa ärsyttää on enemmän ongelmia itsetuntonsa kanssa kuin itse tietoniekalla. *joo*

Mutta harvempi tuossa tilanteessa ketään alkaa pätijäksi haukkumaankaan. *hymy*


Etkö sä lue klubitusta ollenkaan? :D (juu, oli sarkastinen heitto)
Sen mitä olen keskusteluita täällä seurannut, on toi pätemisestä valittaminen tullut esille juuri niissä tilanteissa, kun joku menee pintaa syvemmälle. Tietysti tässä mennään taas jo ihmisen subjektiivisen maailmankuvan syvyyksiin siitä mikä tieto on vielä "hyödyllistä" keskustelulle ja mikä tuo ainoastaan sen kertojaa esiin. Luulen että sinänsä olet oikeassa, että tuo tiedon kertojan itsensä esiintuomisen tunne on se mikä saa tuon valituksen pätemisestä aikaiseksi, mutta onko sen tunteen laukaisijana tiedon turhuus keskustelulle vai toisen osapuolen harmistuminen toisen tiedon määrästä ja sen harmistumisen purkaminen.

Mistä voi yleensäkään tunnistaa sen että mitkä asiat ovat tärkeää tietoa ja mitkä keskustelija tuo esille ainoasteen pönkittääkseen itseään? Ku kaikilla on oma näkemys niiden tärkeiden tietojen suhteen. Toiselle se on se kuinka monta kappaletta jotain vinyyliä on painettu ja toiselle taas se että tietää että nimimerkki se ja se ei ole posliini mutta siistii säännöllisesti alapäänsä (tai joku muu vastaavanlainen esimerkki).

Ihmisille tärkeät tiedot ovat vain niin subjektiivisia, että mun mielestä on tylyä tuomita niiden esiintuominen pätemiseksi, varsinkin kun se motiivi tuon pätemiskortin esiinvetämiseen on yleensä esiinvetäjässä, ei niinkään tiedon esiintuojassa.

En vain ymmärrä sitä miten jotain henkilöä voi ärsyttää se että toinen "pätee" tiedoillaan. Tai siis voin ymmärtää kyllä sen että se harmittaa ettei itse kyseisiä asioita tiedä, mutta en tajua miten se voidaan kääntää siihen että tiedon esilletuoja on huonoitsetuntoinen egonpönkittäjä koska kertoo jotain mitä muut eivät tiedä.

nimim. Vähäks noi antiikin kreikan jäbät päti jatkuvasti
sapeli

Posts: 11,768

#3955 • • sapeli jokukukamikä?

serotonot, 7.2.2006 02:20:
Ihmisille tärkeät tiedot ovat vain niin subjektiivisia, että mun mielestä on tylyä tuomita niiden esiintuominen pätemiseksi, varsinkin kun se motiivi tuon pätemiskortin esiinvetämiseen on yleensä esiinvetäjässä, ei niinkään tiedon esiintuojassa.



Tässä on oikeastaan aika hyvin tiivistettynä tämä asia *joo* Taitaa pätemisen raja mennä siinä mikä itseä alkaa ärsyttämään, eli sinänsä aika moni pätemistapaus saattaa olla joksikin muuksi alunperin tarkoitettu. On sitten tietenkin myös sitä aitoa pätemistä josta jo puhuttiinkin, mutta kukapa sen tietäisi onko tästä kyse vai ei - ehkä pätijä itsekään ei sitä aina tiedosta...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

serotonot

Posts: 3,137

#3956 • • serotonot Paul Easy

sapeli, 7.2.2006 02:24:
---
serotonot, 7.2.2006 02:20:
Ihmisille tärkeät tiedot ovat vain niin subjektiivisia, että mun mielestä on tylyä tuomita niiden esiintuominen pätemiseksi, varsinkin kun se motiivi tuon pätemiskortin esiinvetämiseen on yleensä esiinvetäjässä, ei niinkään tiedon esiintuojassa.
---


Tässä on oikeastaan aika hyvin tiivistettynä tämä asia *joo* Taitaa pätemisen raja mennä siinä mikä itseä alkaa ärsyttämään, eli sinänsä aika moni pätemistapaus saattaa olla joksikin muuksi alunperin tarkoitettu. On sitten tietenkin myös sitä aitoa pätemistä josta jo puhuttiinkin, mutta kukapa sen tietäisi onko tästä kyse vai ei - ehkä pätijä itsekään ei sitä aina tiedosta...



My point exactly.
sapeli

Posts: 11,768

#3957 • • sapeli jokukukamikä?
Kaks asiaa - ei nyt mut yleensä:

1) se pienenpieni teksti mistä ei ainakaan mun silmillä ja/tai monitorilla saa oikeasti mitään selvää, ja

2) väritetyt tekstit jotka ei kaikkien stylesheeteillä näy ollenkaan järkevästi.

FYI.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Oliwer

Posts: 799

#3958 • • Oliwer

sapeli, 7.2.2006 22:02:

1) se pienenpieni teksti mistä ei ainakaan mun silmillä ja/tai monitorilla saa oikeasti mitään selvää, ja



Mut eiks toi tule aika nopsasti näkyviin, kun copypastee sen johonki kirjotuskenttään ja lukee siitä?
Vai saaks tuon jotenkin muuten nopeesti näkyviin?
sapeli

Posts: 11,768

#3959 • • sapeli jokukukamikä?

Oliwer, 7.2.2006 22:15:
---
sapeli, 7.2.2006 22:02:

1) se pienenpieni teksti mistä ei ainakaan mun silmillä ja/tai monitorilla saa oikeasti mitään selvää, ja
---
Mut eiks toi tule aika nopsasti näkyviin, kun copypastee sen johonki kirjotuskenttään ja lukee siitä?
Vai saaks tuon jotenkin muuten nopeesti näkyviin?



No oishan tuo mahdollista, mut esim. forumeita lukiessa samalla sivulla ei ole mitään riittävän suurta kirjoituskenttää... Ihan vaan periaatteesta vähän nyppii kun kommunikaatiosta tehdään vaikeaa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

hallucinogen

Posts: 8,190

#3960 • • hallucinogen Edain

sapeli, 7.2.2006 22:18:
No oishan tuo mahdollista, mut esim. forumeita lukiessa samalla sivulla ei ole mitään riittävän suurta kirjoituskenttää... Ihan vaan periaatteesta vähän nyppii kun kommunikaatiosta tehdään vaikeaa.


Agreed, vituttaa pieni teksti jotai ei pysty muuten näkemään kun copypasteemalla :/

--
pikku-*possu*