Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,104 views

Howdy

Posts: 7,955

#1941 • • Edited Howdy Oldie
Hmm .. ihmiset millä nousee eräs keltainen erite korvien väliin, mitä ilmeisemmin joillakin ihmisillä on valheellinen kuvitelma siitä että he ovat muiden yläpuolella, tosin pyrin pysyttelemään tuon tapaisista ihmisistä varsin kaukana.

Toinen ärsyttävä ihmislaji on niin sanotut "SKENET" skenet ovat ihmisryhmä jotka ovat vieraantuneet todellisuudesta varsin pahasti ja kuvittelevat että ovat muiden ihmisten yläpuolella vain siksi että tuntevat sen tän tai ton. Myöskin tämä kyseinen laji liikkuu kieli ruskeana hankkimassa "SKENE" tuttavuuksia jotta pääsisivät nostamaan itseään jalustalla entistä korkeammalle. He suhtautuvat ylimielisesti muihin huomaamatta sitä tosiasiaa että ehkä heidän omien korvien välissä on jotain perustavanlaatuista vikaa. Heillä mitä ilmeisimmin on tuo "Bilettämisen" perusidea hieman kadonnut jonnekkin skenettämisen hämärään , kyseisten ihmisten on varmasti hyvin vaikea ymmärtää sitä että ehkä kaikille "bilettäjillä" ei ole sama tavoite "SKENEILYN" suhteen. Joillekkin skene voi olla ihan vilpitön ilon ja nautinnon lähde ilman sen suurempaa pätemisen tarvetta.

Paluu maanpinnalle olisi suotavaa ..

Varsinkin näin vanhan polven bilettäjän näkökulmasta nuo nuorien sukupolvien "SKENET" ovat varsin ärsyttävää porukkaa ...eivät tosin kaikki .. onneksi ..

--
Käpy vailla vertaa

micqo

Posts: 1,094

#1942 • • micqo
Mua ärsyttää mun frendit....niistä ei ota selvää onks ne mun frendejä vai ei...kommunikointi tuntuu jostain kumman syystä yksipuoliselta...meileihin ei vastailla etc..jokseenkin vituttaa olla aina se jonka pitää ottaa yhteyttä jos haluaa kysellä asioita tai kuulumisia.*eiei* *dissaa* *piru* *grr*
JustinSan

Posts: 822

#1943 • • JustinSan Nullius in verba
Jouluneurootikot *grr*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

MissKoo

Posts: 1,289

#1944 • • MissKoo
Sunnuntaipäivä yksin himassa. Ehkä niinkun maailman tylsintä touhua.
Narya

Posts: 166

#1945 • • Narya Kuolema
känniset pahalta haisevat ihmiset yöllä kun on matkalla töistä kotiin eikä itse voi olla kännissä...*grr*

--
Sekavuuden Ammattilainen

zenny

Posts: 1,145

#1946 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Se et päivät loppuu tält vuodelt kesken....pitäs jostaa saaha muutama lisää...*joo*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1947 • • Aziz Combat Fighter
MC Koppakuoriainen. Voi juma vitun lauta. Onko maailmassa mitään ärsyttävämpää?
lostgone

Posts: 2,493

#1948 • • lostgone

Ana-5000:
MC Koppakuoriainen. Voi juma vitun lauta. Onko maailmassa mitään ärsyttävämpää?


Ehkäpä juuri tämä:
*dissaa*SMURFFI-HII, SMURFFI-HUU,
SMURFFI-HII, SMURFFI-HU-HUU
*dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#1949 • • Cera Guest
ärsytän itteeni kyl just nyt niin paljon et on ehkä pakko hyppää ikkunasta ulos.
Unik

Posts: 4,117

#1950 • • Unik
Lähestyvä viikonloppu
Timce

Posts: 5,381

#1951 • • Timce

unik:
Lähestyvä viikonloppu



JOULU ON TAAS, JOULU ON TAAS!!! :D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Unik

Posts: 4,117

#1952 • • Unik
Taas on joulu, taas on joulu - bollocks!
Bellezaaa

Posts: 573

#1953 • • Bellezaaa Afrodite*
Se et muilla alko joululoma. Joutuu kärsii viel 2 pitkää päivää...*grr**nyyh*
Optik

Posts: 1,691

#1954 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Toinen yö taas vaihteeksi peräkkäin, kun tuo saamarin selkä pitää hereillä *grr*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Jazmine

Posts: 1,009

#1955 • • Jazmine Pösilö
VONKAAJAT!!!! *grr*

--
Polcca on parasta *sydän*

wizzy

Posts: 114

#1956 • • Edited wizzy ( I )
Unirytmi ihan perseellään. V*tun iltavuorot.

--
All massive

Cloud

Posts: 2,162

#1957 • • Cloud Game Freak

Ana-5000:
MC Koppakuoriainen. Voi juma vitun lauta. Onko maailmassa mitään ärsyttävämpää?



mut toihan on ihan helmi! tohon kunnon basari taustalle ja bichii kehiin niin johan tulee uusi menestys.. väkisinkin jonkun kunnon suomalaisen dj pitäis tosta tehdä sellanen tanssi-iskelmä et oksatpois *pahis*

Itseä vituttaa tuo WoW:in Hordemehuilu.. Vitun peelot suomalaiset jotka menee suoraan ylitunetulle hordepuolelle johonkin pvp serverille.. olishan se kiva pelata edes muutaman kanssa alliancepuolel et sinnekin sais suomiKillan pystyyn. Mut ei kun kaikki haluu olla ylitune hordea.. *dissaa* Hordemehuiliat *dissaa*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

UnityF

Posts: 15,721

#1958 • • UnityF joo just se

Ana-5000:
MC Koppakuoriainen. Voi juma vitun lauta. Onko maailmassa mitään ärsyttävämpää?



EI, mä kuulin ton tänään ekaa kertaa ja tiputin mun hienon teemukin lattialle kun järkytyin kun _mun_ koneelta alkoi kuulumaan koppakoppakoppa kuoriainen *super**poks* Nyt on hieno teemuki paskana ja koneeni oli hetkellisesti saastutettu kauheella biisiillä joka on jo nytte onneksi tuhottu. prkl kaverit ja niitten pilat *grr* ne sai ainakin hyvät naurut kun mä kiehuin...
ja tää hiton rallatus soi päässä kokoajan *igor*
UnityF

Posts: 15,721

#1959 • • UnityF joo just se
+ mua ärsyttää tällä hetkellä noi mun yläkertalaiset kun ne _nyt_ hakkaa vasaralla lattiaaaa *ding* ja suoraan mun yläpuolella että varmasti kuuluu hyvin ja menee mun viimeisetkin hermot.. tsiisus jos oisin nukkunu & heränny tähän meteliin oisin menny varmaan kirveen kanssa kyläilemään siellä.. *grr* nyt tyydyn hakkamaan patteria mut jos ei lopu nini sit vain rimputtamaan ovikelloo.. *grr*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1960 • • Aziz Combat Fighter

UnityF:
+ mua ärsyttää tällä hetkellä noi mun yläkertalaiset kun ne _nyt_ hakkaa vasaralla lattiaaaa *ding* ja suoraan mun yläpuolella että varmasti kuuluu hyvin ja menee mun viimeisetkin hermot.. tsiisus jos oisin nukkunu & heränny tähän meteliin oisin menny varmaan kirveen kanssa kyläilemään siellä.. *grr* nyt tyydyn hakkamaan patteria mut jos ei lopu nini sit vain rimputtamaan ovikelloo.. *grr*



Patterin hakkaaminen kuuluu sit koko taloon, ei pelkästään niille naapureille. Mee soittamaan ovikelloa.