Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,164 views

mureena

Posts: 112

#1921 • • mureena suppa greg numbah wan

Jaska:
Forum poliisit. (tiedätte kyllä ketä)
---

Ana-5000:
Move along, sir.
---

Jaska:
Niin tässä niistä yksi.*taputapu**sydän*
---
Ana-5000:
---
Täällä ei ole mitään nähtävää. Menkää takaisin koteihinne.



lukkoo tai STFU buhahaha
Avatar
#1922 • • Jaska Guest

mureena:
lukkoo tai STFU buhahaha



Aamen!!!
innae

Posts: 1,377

#1923 • • innae PaskaJätkä
Se kun duunikaverit kiusaavat minua. Ei pitäisi olla helposti punastuva eikä sammakoita päästelevä ihminen. Se on kuulemma jätkistä tosi hauskaa saada minut punastumaan. Mutta minkäs teen kun on verisuonet pinnassa ja tulee sanottua ennenkuin ajattelee... *blush*

--
PaskaJätkä

MaSari

Posts: 1,986

#1924 • • MaSari space jammer
Vittu että ottaa päähän kun tajuu et on ite munannu kaiken!!! *kivatsulle*
Tulipa vaan tässä "ohimennen" mieleen kun olin toivonu duunista paljon tunteja viikolle, jolle en muistanut toivoneeni mitään ylimääräistä. Ja sit isketään mulle 45 H työviikko-vuorot käteen ja jäljelle jää vaan vitutus kun ei edes muista että näin oon toivonu. Noh, kerkesin sit perumaan kaikki ne vuorot ja soitin omaan työpisteeseeni et kuinka paljon tunteja ja millon mul sit on. Ja vitut, ei ne enää mitää antanu *muhaha* Ne sano et oot itse toivonu niin paljon tunteja et ota ne tai jätä! ja sit mä ajattelin et voi helevetti, et ei niinko voinu muistaa sit. Noh, soitin sit sille toiselle työpisteelle missä mul ois ne vuorot pitäny olla ja ylläripylläri, ne olikin jo korvattu jollain muulla työvoimalla! ET voi vittu jee kun ottaa päähän *igor* Luultavasti ens kuukausi eletään sit oikeesti makaroonilla ja jollai euroshopper-tonnikalalla *igor* Että voikin ottaa päähän oma tyhmyys.. perkele.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Dynamia

Posts: 63

#1925 • • Dynamia Team Raaka Raisio
tekopyhyys ja kaksnaamaisuus...sitä on nähny liikaa lähiaikoina...
Lallu

Posts: 356

#1926 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.

jazka:
tekopyhyys ja kaksnaamaisuus...sitä on nähny liikaa lähiaikoina...


AI JOO VAI !!!!! *ding*
Maina

Posts: 261

#1927 • • Maina
Epätietoisuus!!

Liikaa turhia kysymyksiä ilman vastauksia!
Verottaja

Posts: 1,174

#1928 • • Verottaja no-life / luuviulu
Minuu ärsyttää se, että koulussa mennään usein niin
nopeasti eteenpäin opetuksessa, että tämmöiset
hidasälyiset eivät pysy kyydissä. *dissaa*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

micqo

Posts: 1,094

#1929 • • micqo
Monikin asia ärsyttää,mut ei jaksa alkaa avautuu kaikista...noh,toi vesitihku märkäkeli ärsyttää kun tossa hetki sit partzil imeskelin röökiä....joulukin ens viikolla..sais tulla lunta hieman *dissaa*
MissKoo

Posts: 1,289

#1930 • • MissKoo
Ihmiset, jotka eivät puhu asioista niille ihmisille joita asiat koskevat. Epätietoisuus.
micqo

Posts: 1,094

#1931 • • micqo
V*t*n hemu kun ei saa mulle sendittyä jalustoja mitkä maksoin jo elokuussa...stana! Alkaa olla jo tuttu virsi
"ne on tänään lähteneet tulemaan" *dissaa**dissaa**dissaa*
kiiki

Posts: 491

#1932 • • kiiki hankala
meilahden sairaala *grr*
annabel

Posts: 1,681

#1933 • • annabel bändäri
Se et ei oo lunta :/
cosmic

Posts: 389

#1934 • • cosmic :D
Nää plusmiinus 0 -kelit ottaa päähän aika lailla kun ei pystyssä meinaa pysyä *igor* Tosin nyt on enää niin vähän lunta anteeks jäätä *hihu* että ei nyt enää niin liukasta ole. Tulis äkkiä lunta ja paljon!!

--
:D is an unproductive condition.

Avatar
#1936 • • Equalizer Guest
Tällä hetkellä melkeempä kaikki*grr*
~caro~

Posts: 184

#1937 • • ~caro~
päänsärky joka on jatkunu jo vaikka kuinka kauan.... *grr*
ja epätietoisuus asioista..... *dissaa*
micqo

Posts: 1,094

#1938 • • micqo

Juhgu:
---
Airvision:
V*t*n hemu kun ei saa mulle sendittyä jalustoja mitkä maksoin jo elokuussa...stana! Alkaa olla jo tuttu virsi
"ne on tänään lähteneet tulemaan" *dissaa**dissaa**dissaa*

---


Joopa. Itse onnistuin kadottamaan kameran USB-piuhan, ja tietysti Minolta on perseestä ja teki Sonyt(tm). Eli normaali USB-johto ajaisi täysin saman asian, mutta kameraan on tehty oma, ehkä puoli milliä pienempi versio, josta sitten voi kiskoa röyhkeää ylihintaa. 35 euroa yhdestä ***:n USB-johdosta *dissaa* kiitti.

Ja sehän pitää tilata maahantuojalta. Liikkeessä lupasivat 1½ viikossa silloin kun joskus toista kuukautta sitten kävin tekemässä tilauksen. Ottaisin kovin mielelläni valokuvia, joten olen sen jälkeen käynyt kyselemässä 4 kertaa, ja aina on vastattu jotain "ensi viikon alussa", "ensi maanantaina" tjs. Vittu, mikseivät ne vaan voi myöntää että niillä ei ole hajuakaan koska se johto on tulossa.



-Joo,toi on syvältä kun eivä myönnä mitään...tai myöntivät nyt pari viikkoo sit ettei maahantuojalla taida olla niitä...tähän saakka elokuusta joka toinen viikko on sanottu "tänään lähteneet" tulee seuraavalla viikolla.
Tarvii lähtee "morjestaa" ens viikolla *släp* *kivatsulle*
Howdy

Posts: 7,955

#1940 • • Howdy Oldie

mayah:
Klubbarissa:

- Ihmiset, jotka kuvittelevat, että jokainen joka puhuu dj:stä etunimellä koittaa kerätä skenepisteitä. Harvasta niitä edes saa. Ja syy yleensä kuitenkin löytyy jostain muualta.



Joo mut tervejärkinen ihminen PASKAT nakkaa mistään v...n skenepisteistä *nauru*

--
Käpy vailla vertaa