Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,122 views

Caro²

Posts: 5,301

#8081 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Blues, 29.6.2007 16:30:
Silmä lopulta tottuu tuohon mutta näkö ei tule olemaan ihan niin hyvä mitä ennen. Etäisyyksien arviointiin voi silmälasit auttaa jonkin verran..ainakin mulla ne toimii hyvin autolla ajettaessa..ei tule peräänajoja :D
Nimim. metalliputki silmään 10v sitten. Tottumiseen meni kyllä jonkin aikaa jolloin tuli kärsittyä päänsärystä ikävän paljon.


tää ei onneksi ole ihan "niin vakavaa". Metallisiru jäi tosiaan tuohon silmän pintaan kiinni, kuitenkin sen verran hyvin, että kahteen otteeseen joutuvat sitä sieltä ronkkimaan. Tänään sai ton toisen lapun ottaa pois, valoherkkä tuo silmä on edelleen mutta tohtori totesi, että viikon sisään pitäis näkökyvyn olla ihan sama kuin ennenkin. Saa nähdä :)
zombie*

Posts: 145

#8082 • • zombie*
ku ihmiset polttaa röökiä suoraan oven edessä.. se on mun mielest ihan sama kun olis sisällä polttamassa.

sit ne s***anan pikku ipanat jotka käy kusella autotallin rappukäytäväs.. vittu ei oo taas vanhemmat opettanu mitään.. argh..

välillä kyl miettii et miten sen auton parkkiin ajaminen on joiltakin niin pirun vaikeaa.. sit kun kattelee ni niillä on kaikki peruutustutkat, ym autos ja ei ne saa niit taipuu siltikään siihen taskuun... *igor*
Avernian

Posts: 7,451

#8083 • • Avernian Kerettiläinen
*Tun soveltavan kasvatustieteen laitos! Ei voida millään pistää niitä ryhmien aikoja nettiin... käsketään vain ilmoittautumaan muuten vaan.
Asiasta kysyessäkin pari viikkoa sitten ilmoitettiin että ajat tulevat nettiin loppukuun aikana. Noh, kuukauden vika työpäivä on ollutta ja mennyttä, eikä niitä ole näkynyt. *hmph*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#8084 • • Freja Sihteeri

mayah, 30.6.2007 18:16:
Juokaa ihmeessä muutkin.



Mä aattelin kans ehkä kokeilla sitä tuolla mun luksuspartsilla. Si mä väliin aina nappaan ruukusta vaiks ruohosipulia.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#8085 • • Freja Sihteeri

Anata, 29.6.2007 21:38:
Exavopuoliso...kieroutunut paskiainen...manipuloija.*igor**poks*... Onnaksi ei enää vaikuta mun elämääni.



Eipä näytä vaikuttavan juu :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#8086 • • Aurinkoneiti

Freja, 30.6.2007 18:25:
---
Anata, 29.6.2007 21:38:
Exavopuoliso...kieroutunut paskiainen...manipuloija.*igor**poks*... Onnaksi ei enää vaikuta mun elämääni.

---


Eipä näytä vaikuttavan juu :D



Menneet vaikuttaa vielä,mutta onneksi niistäkin asioista pääsee yli.*vink*
Freja

Posts: 8,775

#8087 • • Freja Sihteeri

Anata, 30.6.2007 18:31:
---
Freja, 30.6.2007 18:25:
---
Anata, 29.6.2007 21:38:
Exavopuoliso...kieroutunut paskiainen...manipuloija.*igor**poks*... Onnaksi ei enää vaikuta mun elämääni.

---


Eipä näytä vaikuttavan juu :D

---


Menneet vaikuttaa vielä,mutta onneksi niistäkin asioista pääsee yli.*vink*



Jeah, mut toi oli vaa nii hauskasti sanottu. Mikä ärsyttää? -eksä, mut onneks se ei enää vaikuta mun elämään. Ymmärrän kyl ärsyttävät eksät, mut toi oli silti hauska *hihu* Mut kuten sanoit, onneks niistäkin pääsee yli.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sallakat

Posts: 2,220

#8088 • • Sallakat jungle, baby !
ärsyttää ihan perkeleesti miten rajoitettu elämäntilanne tällä hetkellä on yhden asian takia. parasta tulla muutosta tähän ja PIAN. hermot ja voimat on kuluneet jo aikaa sitten.
Heli

Posts: 1,489

#8089 • • Heli vai kuka se oli
mies.

--
ei se väärin ole.

Saara

Posts: 1,954

#8090 • • Saara #2970
Pomo ja sen oma käsitys sen valtuuksista.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#8091 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Lähes kaikki asiat täällä duunissa..*grr*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

MiMoSa

Posts: 1,664

#8092 • • MiMoSa
miehet*uuh*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Avatar
#8093 • • opmdevil Guest
-Minä.
-Perjantai meni pipariksi kun oli työkiireitä
-Väsyttää, joten viikonloppuna makasin vain sängyssä
larzizi

Posts: 1,661

#8094 • • larzizi
Kesän surkeat bussiaikataulut.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Freja

Posts: 8,775

#8095 • • Freja Sihteeri
Kerroinko jo, et tulin tänää töihin puol kasiks ku kukaa ei kertonu mulle, et mun pitää olla puol viitee tänää töis, eli oisin saanu tulla vasta puol ysiks? *igor*

No, tuleepaha lisää plussaa, pian voin pitää jo palkallisen vapaapäivän *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#8096 • • Fuzzy Guest
Ärsyttää se kun southparkzone.com on ollu down jo pitkään (nyt puhutaan kuukausista!), vaikka sielä sanotaan, että sivujen fiksailuun menee "a couple of days.."*senkin*
inspector

Posts: 209

#8097 • • inspector gadget
Se että lupaillaan/sovitaan jotain asioita ja sit ne ei menekään sinnepäinkään. Parempi sitten ettei lupailla semmosia asioita mitkä ei tapahdu, tai ainakin ilmoitetaan jos ei sitten pääsekkään tulemaan.

Esim. erittäin ärsyttävää on jos vaikka kaveri sanoo et joo soittelen sit illalla ku oon tulossa. Sit venailee koko illan himassa ja mitään ei kuulu. Parhaimmillaan sanoo viel muille kavereille et joo en nyt pääse ku venaan tääl himas.

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

Avatar
#8098 • • Annakins Guest

inspector, 2.7.2007 13:50:
Se että lupaillaan/sovitaan jotain asioita ja sit ne ei menekään sinnepäinkään. Parempi sitten ettei lupailla semmosia asioita mitkä ei tapahdu, tai ainakin ilmoitetaan jos ei sitten pääsekkään tulemaan.

Esim. erittäin ärsyttävää on jos vaikka kaveri sanoo et joo soittelen sit illalla ku oon tulossa. Sit venailee koko illan himassa ja mitään ei kuulu. Parhaimmillaan sanoo viel muille kavereille et joo en nyt pääse ku venaan tääl himas.



Niinpä. Luulis ettei se oo kovin vaikeaa vaikka laittaa viestiä et "sori, tänään ei käykään".
Miinapiina

Posts: 3,494

#8099 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
puhelimen akku. vaikka oon ladannut sitä vaikka kuinka kauan, ni ei tartte mennä ku vaiks röökille ja juoruu ni akku loppuu... prkl!!

ja näköjään sit luurissakin jotain vikaa, ku laittaa sit sen lataukseen ja koittaa aukasta ni se pysyy vaan pimeenä ja siihen tulee joku ihme vaalee raita siihen näyttöön!!

argh

--
pinkki on pop!!!

sapeli

Posts: 11,768

#8100 • • sapeli jokukukamikä?
Taisin vähän vilustua viikonloppuna kun on nielussa pirun sitkeetä limaa *yök*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.