Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,193 views

Trixie

Posts: 1,342

#8101 • • Trixie
Kun ei saatana saa ite tehtyy yhtään mitään *grr* suihkussa käyminen tuottaa tuskaa, ruuan tekeminen ei onnistu laisinkaan, tukkaa ei saa kii, vaatteita ei päälle. mikään ei siis onnistu yhdellä kädellä ja hermot menee just *nyyh*

--
face your fears and live your dreams

Mellu-

Posts: 4,006

#8102 • • Mellu-
ku ei oo mitää tekemistäää *grr*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Hitchhiker

Posts: 1,754

#8103 • • Hitchhiker
Taasen tämä pirun yksinäisyys *uuh*.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8104 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hirvee ahdistus iski... Lisäks kaikki haarukat on tästä kämpästä mystisesti hävinny, kiva pestä tota yhtä koko ajan.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Fresia

Posts: 764

#8105 • • Fresia vähän outo
Järkky väsymys *poks* *nukkuu* Lisäksi suutun ja kivahtelen poikaystävälle vähän turhankin pienistä *igor* *toktok*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#8106 • • Freja Sihteeri
En voi hillua alasti omassa kodissani ku tääl on joku vieras mies *igor*

Pitäsköhä vaa sanoo sille et "oo ku kotonas" ja si heittäis vaatteet pois päältä? :D

On meinaan vaan nii hemmetin kuuma täs kämpäs, ahdistaa olla housut jalas ja paita päällä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

hallucinogen

Posts: 8,190

#8107 • • hallucinogen Edain
Mustalaiset jotka tulevat 50-60-vuotiaan semisti alkoholisoituneen/tai muun ongelmaisen kanssa, jolla ei kuitenkaan ole(vielä) mitään luottohäiriöitä ja haluavat kytkyliittymän, jossa on kaikkein kallein puhelin mukana. Diili tehdään tämän vanhemman äijän papereilla joka on olevinaan hyvä kaveri joka vaan tarvitsee apua puhelinasioissa. Todellisuudessa tuosta vaan haisee niin iso kusetus läpi kun olla jo voi. Ideana on ilmeisesti myydä tämä puhelin ja antaa jokin pieni korvaus tälle "kaverille" ja samalla jättää sitten asiasta koituvat maksut tämän huoleksi.

Tänään ei onneksi tarvinnut tehdä kauppoja koska he olisivat halunneet, että puhelin ei olisi sim-lukittu ja ilmeisesti edellä mainitusta syystä, sillä se oli helpompi myydä.

--
pikku-*possu*

Siren

Posts: 826

#8108 • • Siren Seinäruusu
Herätyskellon soiminen kesken makeiden unien *toktok*

Linnut jotka hyppää pyörän eteen eikä edestä pois *justjoo*

Ja vielä se etten tiiä miten päin olla *eikä*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Avernian

Posts: 7,451

#8109 • • Avernian Kerettiläinen

sapeli, 2.7.2007 15:52:
Taisin vähän vilustua viikonloppuna kun on nielussa pirun sitkeetä limaa *yök*



Samis!

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Bio

Posts: 4,429

#8110 • • Bio The Bullies / Pinky
ei nyt sillee ärsytä paljon, mut ärsyttää kuitenkin ku mun oikean silmäkulman yläpuolella olevan lihas on nykiny eilisestä saakka :D tai sit mun aivot on alkanu mädäntyy ja madot alkaa tulee ulos sieltä :(
zenny

Posts: 1,145

#8111 • • Edited zenny Pieni sateenvarjotyttö
et rakkaalla miehelläni on unirytmit ihan päin peetä... valvoo koko yön ja nukkuu päivät.. kun se vaikuttaa myös mun unen laatuun aika paljon.. tulee heräiltyy ainaki kerran ku toinen valvoo.. ja asuntona toimii yksiö ni ei voi mennä ees toisee huoneesee nukkuu *poks*

Mut silti rakastan!! *sydän* *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Mck

Posts: 58

#8112 • • Mck Costox
Mun Samsungin puhelin SGH-X460:

1. Soittoääntä ja värinää ei saa samaan aikaan.

2. Akku on todella lyhytkestoinen. Aamulla saattaa olla vielä 2 palkkia ja yhtäkkiä
puhelin sammuu, eikä sitä edes saa enää päälle tekstiviestin lähetystä varten.

3. Varoitusääniä ei saa pois ellei ota kokonaan ääniä pois. Mm. "java-maailmassa" erittäin
ärsyttävä taustamusiikki. Muutenkin ärsyttävät äänet.

4. Hidas kuin mikä. Tekstiviestin kirjoittaminen ja puhelinluettelon selaaminen tulee
pitkällä viiveellä. Todella vaikea käyttää.

5. Valikot epäkäytännölliset. Puolet ruudusta täyttää aivan turha kuva.

6. Erittäin usein soittaessa tulee ilmoitus "ei sallittu", eikä puhelua pysty soittamaan.
Puhelimen uudelleenkäynnistäminen saattaa auttaa.

7. Värinä ei aina toimi, vaikka se on päällä.

8. Puhelun aikana ei näe kellonaikaa.

9. Pikanapit. Kuka tarvitsee pikanappeja peleihin tai soittoääniin?

10. Ei minkäänlaista kustomointia. Mitää valikoita tai pikanappeja ei voi muuttaa.

11. Puhelimen muistia ei voi kopioida sim-kortille, kuin yksitellen.

12. Herätyskellossa erittäin ärsyttävät äänivaihoehdot eikä torkkua ollenkaan.

13. Latauskohdan suoja irtonainen, hukkui heti. Miksei kiinni puhelimessa?

14. Puhelin ei muista teksiviestisanakirjaa tallennettuja sanoja juuri ollenkaan.

15. Keskeneräinen tekstiviesti ei tallennu, jos tekstiviestitilasta poistuu.

16. Internet-osoitetta, joka sisältää "~" merkin ei voi selata. Aiheuttaa virheen.

17. Soittoääntä ei voi vaihtaa, jos äänetön tila päällä

Ollu mulla jo vuoden enkä oo saanu ostettua uutta, vaikka hermot menee luuriin joka päivä *justjoo*

--
When you dream, there are no rules...

m1kk3

Posts: 5,560

#8113 • • m1kk3 no-life

hallucinogen, 3.7.2007 18:54:
Mustalaiset jotka tulevat 50-60-vuotiaan semisti alkoholisoituneen/tai muun ongelmaisen kanssa, jolla ei kuitenkaan ole(vielä) mitään luottohäiriöitä ja haluavat kytkyliittymän, jossa on kaikkein kallein puhelin mukana. Diili tehdään tämän vanhemman äijän papereilla joka on olevinaan hyvä kaveri joka vaan tarvitsee apua puhelinasioissa. Todellisuudessa tuosta vaan haisee niin iso kusetus läpi kun olla jo voi. Ideana on ilmeisesti myydä tämä puhelin ja antaa jokin pieni korvaus tälle "kaverille" ja samalla jättää sitten asiasta koituvat maksut tämän huoleksi.

Tänään ei onneksi tarvinnut tehdä kauppoja koska he olisivat halunneet, että puhelin ei olisi sim-lukittu ja ilmeisesti edellä mainitusta syystä, sillä se oli helpompi myydä.


Yrittänyttä ei laiteta *nauru* *nauru* Aika velikultia kyllä :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

kinderi

Posts: 1,783

#8114 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mua ei nyt yhtään huvittas.. Mut kai se on pakko.. Pitää raahautua kauppaan hakeen korppujauhoja *igor*
Ääääääh..ei jaksais.. Pakkoko se on änkätä kaikki hommat samalle päivälle, kämpän siivous lattiasta kattoon(ja tällä helteellä viel) ja siihen päälle kakun teko yms hienosäätö..
Ei muka voi suunnitella yhtään paremmin *toktok*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

asdf

Posts: 3,155

#8115 • • asdf

Mck, 4.7.2007 10:21:
Mun Samsungin puhelin SGH-X460:

1-17



Oon täysin samaa mieltä. Oon omistanu ton samaisen ruoskan jo kohta kolme vuotta, ja pitäis kohta kyllä hankkia uus. Tohon vikalistaan lisään vielä, että joskus puhelin sammuilee ja käynnistyy uudestaan itekseen, mikä on helvetin ärsyttävää kun kirjoittaa pitkää viestiä. *hmph*
wammi

Posts: 627

#8117 • • wammi
toi vastakkaisen talon ukko, joka normaalisti pitää visusti parvekkeen oven ja sälekaihtimet kiinni, mutta joka avaa ne silloin, kun päättää ruveta huutamaan humalassa kaverinsa kanssa sotajutuista, ryssistä tai muuten vaan sadattelemaan ärräpäitä.

ei vittu taas.
sapeli

Posts: 11,768

#8118 • • sapeli jokukukamikä?
Se ärsyttää kun omasta tyhmyydestä kärsii. Tai laiskuudesta. *hmph* Meni tän kuun raha-asiat ihan erilailla ku mitä olin käsittäny, plus piti heittää pois ruokaa mitä ois oikeesti tehny mieli ku ne oli menny vanhaks. *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Peyote

Posts: 2

#8119 • • Peyote
Ärsyttää nää s**tanan sääsket, joita tänä kesänä näillä leveyspiireillä on ihan järjettömän paljon.

--
la petite mort

RiD

Posts: 2,817

#8120 • • RiD Nukemi
ajatukset/tunteet joita en pysty pukemaan sanoiksi ja jos se vaikka joskus onnistuis veikkaan että siitä tuskin seuraa mitään hyvää.

--
*super* *possu*