Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,629,808 views

plink

Posts: 1,405

#8141 • • plink team paska
joku saatanan mulkku käy joka ilta vislailemassa kavereilleen tossa kadulla mun ikkunan alla. hankkis vitun spede kännykän, ettei tarvitse kommunikoida villin lännen menetelmillä. pitänee hommata ilmakivääri, että voin ammuskella sitä sinitarralla.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

NextAce

Posts: 2,505

#8142 • • NextAce Alienated

plink, 5.7.2007 21:18:
joku saatanan mulkku käy joka ilta vislailemassa kavereilleen tossa kadulla mun ikkunan alla. hankkis vitun spede kännykän, ettei tarvitse kommunikoida villin lännen menetelmillä. pitänee hommata ilmakivääri, että voin ammuskella sitä sinitarralla.



Ämpärillinen vettä niskaan vaan.

--
-Alienation-

-----

John

Posts: 1,384

#8143 • • John Lauma
Tää s***nan flunssa! Nenä, vasen korva ja pää tukossa, hikoiluttaa koko ajan, jatkuvasti kylmä tai kuuma, eikä jaksa muuta tehdä kuin nukkua. Mut ei, lääkäri ei ole sitä mieltä että olen riittävän kipeä saadakseni sairaslomaa kun ei oo kuumetta! *grr*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Timce

Posts: 5,381

#8144 • • Timce

plink, 5.7.2007 21:18:
joku saatanan mulkku käy joka ilta vislailemassa kavereilleen tossa kadulla mun ikkunan alla. hankkis vitun spede kännykän, ettei tarvitse kommunikoida villin lännen menetelmillä. pitänee hommata ilmakivääri, että voin ammuskella sitä sinitarralla.



Ei jumaliste. Asutaanko me samassa talossa? :D

(Hämeentie 52)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

plink

Posts: 1,405

#8145 • • plink team paska

Timce, 5.7.2007 21:49:
---
plink, 5.7.2007 21:18:
joku saatanan mulkku käy joka ilta vislailemassa kavereilleen tossa kadulla mun ikkunan alla. hankkis vitun spede kännykän, ettei tarvitse kommunikoida villin lännen menetelmillä. pitänee hommata ilmakivääri, että voin ammuskella sitä sinitarralla.

---


Ei jumaliste. Asutaanko me samassa talossa? :D

(Hämeentie 52)



hehe, ei aivan, mut sen verran lähellä kuitenkin et kyseessä lienee sama runkkari. mä voin ottaa huomenna dynamiittia mukaan duunista ni pidä sä siitä kii ku mä tungen pötkön sen perseeseen.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Timce

Posts: 5,381

#8146 • • Timce

plink
hehe, ei aivan, mut sen verran lähellä kuitenkin et kyseessä lienee sama runkkari. mä voin ottaa huomenna dynamiittia mukaan duunista ni pidä sä siitä kii ku mä tungen pötkön sen perseeseen.



Tämä selvä. Otan tonget viä messiin ja revin siltä varpaankynnet yksitellen pois.
Meillä oli tässä talossa yks Harri, joka diilas huumeita ja kaikki kävi tossa kadulla huutelemassa sitä iltaisin. Se oli kans aika veemäistä.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Hitchhiker

Posts: 1,754

#8147 • • Hitchhiker
Rupiaa potuttamaan tämä neljän seinän sisällä istuskelu, nyt tarvittais jotain pientä piristystä tähän saamarin arkiseen olotilaan. Ja kuten asiaan kuuluu, niin ketään ei tee tänään yhtään mitään *grr*.
Avatar
#8148 • • Fuzzy Guest
yks vitun pelle vituttaa just nyt nii vitusti! Ja kaikki muutki kusettajat saatana!*dissaa**dissaa*
sapeli

Posts: 11,768

#8149 • • sapeli jokukukamikä?
Hiusvekottimesta alkaa akku olla finaalissa, ärsyttää ku pitäs saada toisen hiukset leikattua ja ois paljon muutakin ennen ku voi lähtee bileisiin *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Optik

Posts: 1,691

#8151 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Tällä hetkellä vituttaa, ärsyttää, korpeaa yms. jne. kaikki mahdollinen..

Mikään ei oo mennyt putkeen tai onnistunut viimeisen kolmen viikon aikana.. Voiko täs enää enempää paskaa tapahtua..? *igor**ding**eikä*

Voisin nukkuu ens vuoteen asti, et jos se ois vähän parempi..

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

sapeli

Posts: 11,768

#8152 • • sapeli jokukukamikä?

Fyraett, 6.7.2007 21:58:
---
sapeli, 6.7.2007 21:46:
Hiusvekottimesta alkaa akku olla finaalissa
---
laita lataukseen?



No siis toi ei toimi enää kunnolla vaikka ois töpseli koko ajan seinässä *igor* Saattaa tietty olla jossain muussakin vika ku akussa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avernian

Posts: 7,451

#8154 • • Avernian Kerettiläinen
Lepääminen

Se on pakollista, mutta niin turhauttavaa.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avatar
#8156 • • emppu Guest
proforma, tullitariffit ja suomen tulli*igor* vittu mitä paskaa taas.*grr*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8157 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
En muista millon ois viimeks kiinnostanu näin vähän töihin lähteminen. Mahtaa tulla ankee ilta *eiei* haluun takas metsään *nyyh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

Posts: 8,258

#8158 • • Jone Archibald Haddock
Voi vittu että voikin taas vaihteeksi vituttaa. Muuten ihan miellyttävän ja aikaansaavan duuniporukan voi kummasti pilata yksi näsäviisas joka vitun asian ekspertti, jolla on sitruuna pimpsassa kaiken aikaa. Vitun vittu, tekis sit vittu munkin duunit jos kerran on niissä niin selkeästi parempi. Loparien ottaminen on taas tänään noin sentin päässä.
Avatar
#8159 • • Galadhan Guest
Päätöksen odottaminen.
Winde

Posts: 336

#8160 • • Winde Tuuli
Päänsärky *igor*