Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,676 views

Avatar
#4041 • • Annakins Guest

Freja, 16.2.2006 10:42:
Pidän aina maksettuja laskujani näppiksen alla, mutta maksamattomille keksin aina jonkin uuden ja mukavan paikan, kun edelliseen paikkaan hukkasin ne.



Mikset laita niitä maksamattomia sinne näppiksen alle ja maksetut vaikka mappiin?
Freja

Posts: 8,775

#4042 • • Freja Sihteeri

Annakins, 16.2.2006 11:50:
---
Freja, 16.2.2006 10:42:
Pidän aina maksettuja laskujani näppiksen alla, mutta maksamattomille keksin aina jonkin uuden ja mukavan paikan, kun edelliseen paikkaan hukkasin ne.
---


Mikset laita niitä maksamattomia sinne näppiksen alle ja maksetut vaikka mappiin?



:D

On hetkiä, jolloin tunsin itseni blondiksi. *lmao*

En tiedä onko se vaan jotenkin jäänyt jostain tuo tyyli.. Ehkä voisin kokeilla *blush*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#4043 • • Freja Sihteeri
Tekis mieli avautuu mut mikä tekee siitä nii vaikeeta ettei vaan pysty? Ärh!!!

Tänään on ihan selvästi mikä ärsyttää-päivä.

Vois tosiaan lähtee ulos tuulettuun ja kuvaileen abeja. Siinä ainaki rentoutuis *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hitchhiker

Posts: 1,754

#4044 • • Hitchhiker
Se että ihmisten tarttee olla kateellisia pienistä asioista, jos joku joutuu jäämään pitkään töihin ja saa siitä pitsan jonka firma tarjoaa. Minkä pirun takia simmosest tarttee marmattaa, olisiva sit itte jäänee pitkää jos se on yhdestä "ilmasesta" pitsasta kiinni *grr*.
Avatar
#4045 • • Annakins Guest

Hitchhiker, 16.2.2006 14:37:
Se että ihmisten tarttee olla kateellisia pienistä asioista, jos joku joutuu jäämään pitkään töihin ja saa siitä pitsan jonka firma tarjoaa. Minkä pirun takia simmosest tarttee marmattaa, olisiva sit itte jäänee pitkää jos se on yhdestä "ilmasesta" pitsasta kiinni *grr*.



Mä en kans voi sietää tota "ei toi voi saada ku ei mekään saatu" -asennetta, ja valitettavasti esimerkkejä riittää.
sapeli

Posts: 11,768

#4046 • • sapeli jokukukamikä?

mayah, 16.2.2006 11:26:
Ja nyt mun pitää kuunnella sitä kolme päivää. Kahdeksan tuntia päivässä *grr*



No mut numerologisesti toihan on siis 3 + 8 = 11, eli 1 + 1 = 2, ja kakkonenhan on aika pieni numero *hymy* *nauru*

No ei, sympatiat *lohduttel* Oot selvinny pahemmastakin *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#4047 • • Hitchhiker

Annakins, 16.2.2006 16:41:
---
Hitchhiker, 16.2.2006 14:37:
Se että ihmisten tarttee olla kateellisia pienistä asioista, jos joku joutuu jäämään pitkään töihin ja saa siitä pitsan jonka firma tarjoaa. Minkä pirun takia simmosest tarttee marmattaa, olisiva sit itte jäänee pitkää jos se on yhdestä "ilmasesta" pitsasta kiinni *grr*.

---


Mä en kans voi sietää tota "ei toi voi saada ku ei mekään saatu" -asennetta, ja valitettavasti esimerkkejä riittää.


Nmpä ihmiset osaa olla säälittäviä, vertauskuva päiväkotiin toimii hyvin duunis. Vain kaitsijat puuttuvat *toktok*
onni3mk

Posts: 3,973

#4048 • • onni3mk Onni on.
Taikin ennakkotehtävät! *grr*

Pitäs olla niin saamarin luova ja kypsä ja kaikkee ja mulla on niin paljon kesken, etten pysty ees hyvää omaelämäkertaa kirjottaa!

Enkä mä periaattees ees haluu taikkiin. Haluun TTVO:lle *joo* Mut JOS pääsisin taikkiin, niin tottakai menisin sinne. Sehän on Taikki!

Ja jos en tee noita tehtäviä, jos en hae taikkiin, niin mitä se kertoo musta? Et oon laiska ja saamaton enkä tarpeeks motivoitunu tälle alalle! Miks sillon ees TTVO ottais mut kouluunsa?

*grr*

*nyyh*

--
Onni on.

Avernian

Posts: 7,451

#4049 • • Avernian Kerettiläinen

sapeli, 16.2.2006 16:43:
---
mayah, 16.2.2006 11:26:
Ja nyt mun pitää kuunnella sitä kolme päivää. Kahdeksan tuntia päivässä *grr*

---


No mut numerologisesti toihan on siis 3 + 8 = 11, eli 1 + 1 = 2, ja kakkonenhan on aika pieni numero *hymy* *nauru*

No ei, sympatiat *lohduttel* Oot selvinny pahemmastakin *hihu*



Eihän se noin mene...
3 kertaa 8 = 24, eli 2+4 = 6 jaettuna kolmelle päivälle, on 6 /3 = 2.

:p

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

martina

Posts: 1,875

#4050 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
ei uni tuu millään.... *uuh*
Sssan*

Posts: 651

#4051 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
PRKLE!mä tulin kouluun kerrankin ajoissa ja täällä on kaikki ihan sekasin...varsinkin minä..Koittaisivat nyt päättää missä,mitä,milloin!!! *grr* ei muutakun kotiin päin ja huomenna uudestaan *eikä*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

John

Posts: 1,384

#4052 • • John Lauma

mayah, 21.2.2006 07:42:
<clip>
Ja se on sitte maailman ärsyttävin ihminen.
</clip>



Ai ihanuutta! Otan osaa, todellakin! Yks vanha tuttu jonka kanssa en sattuneista syistä enää kauheesti liiku, on juuri samanlainen! Argh! Jes, hän on nähnyt Sedun! Ooh! Hän on ollut samassa baarissa kuin Lola! OHO! Jee. Yäk sellaisia!*eiei*

--
Fancy some cheese, Gromit?

lohikarme

Posts: 1,730

#4053 • • lohikarme RitariVittupää
Aamun selviämistaistelu Sänky--->työpaikka... aina yhtä vaikee *lmao*

--
Qualis artifex pereo

Fyrisch

Posts: 4,525

#4054 • • Fyrisch

mayah, 20.2.2006 07:43:
- Siis mä käyn elixiassa ja siel käy ihan hirveesti julkkiksii. Siis se Leena Meriläinenki ku on kotikadussa. Sillä on aina ihan sikahienot vaatteet. Ja sit siel käy se tyttö sinä olet tähti elokuvan tyttö, mut sillä on aina ihan hirveet vaatteet heko heko siis sitä ei meinaa ees tunnistaa, siis mäkään en ois tunnistanu sitä, jos en ois törmänny siihen ihan konkreettisesti heko heko.

Ja tätä siis kesti 20 minsaa.



Toihan kuulostaa ihan mukavalt tädilt :)

Parempi ku sellanen joka vastaa tsägäl joka viidenteen lauseeseen jotai ku sille puhuu..
Fyrisch

Posts: 4,525

#4055 • • Fyrisch
ahaha, laaal _D

kuulostaa aika pissikselt, kysy mil nimel sen kaveri lisäilee kuvii IRKKII
Fresia

Posts: 764

#4058 • • Fresia vähän outo
Miksein mun selkä oo jo kunnossa *grr* Miks siihen pistää taas *eikä* Mitään en varmasti ole edes tehnyt et se ois voinut rasittua. Paitsi kävellyt. Niin ja kantanut kauppakassia. Ja istunut. En mä voi särkylääkkeitäkään enää kauaa vetää *hmph*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#4059 • • Freja Sihteeri
Tää silmä, vieläkin. Ärsytys ei lakkaa. *nyyh* Kai sitä pitää huomenna sitten käydä lääkärissä jos ei yön aikana tapahtuis ihmeparanemista *eiei*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MDHs

Posts: 2

#4060 • • MDHs
tää forumi