Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,880 views

Avatar
#9141 • • Annakins Guest
Meinasin inistä siitä, että eihän täällä mitään töitä saa tehtyä kun sihteerit kälättää käytävällä kovaan ääneen, mut sit tajusin, et enhän mä tällä hetkelle edes tee töitä vaan selailen klubbaria *justjoo*

Mutta päivän ärsytyksen aihe on eräs suomalainen bisnesmies, joka ei edes viitsinyt etukäteen ilmoittaa erään kirjan julkaisusta.
zaler

Posts: 1,545

#9142 • • zaler e h k i s
tuli kouluun 1½h liian aikasin ja väsyttää ihan törkeesti. olis vaan pitänyt jäädä nukkumaan.. vittusaatana

--
let´s eat to the beat!

larzizi

Posts: 1,661

#9143 • • larzizi
Nukuin pommiin ja missasin kokeen.

Ärr. Jos vaan tajuaisin mennä aikasemmin nukkumaan *grr*

No, uusintapäivänä sitten tekemään. Harmittaa vaan kun venyy monella viikolla.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Saara

Posts: 1,954

#9144 • • Saara #2970
Aamulla aikainen herätys, hirvee säätö ettii terkkarin ajanvarausnumeroa, puhelimessa sanotaan et tuut tänne varaa ajan ja katotaan sitten siinä mikä on ja minne laitetaan jonottamaan ties kuinka pitkäksi aikaan.

Onneksi kuitenkin pääsin omalle lääkärille joka sitten määräsi mulle tollasen hirveen lekan (0.5L) yskänlääkettä :D. On muuten aikaa karmeen makusta kurlattavaa.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

tiiplis

Posts: 1,043

#9145 • • tiiplis also available in sober
Kiittämättömät tyypit *dissaa*

--
italia litania nainati lailati

crissy

Posts: 1,958

#9146 • • crissy
se et sivustojen taustat häviää välillä.. eli tausta on valkonen ja tekstit sinisellä ja muutenki päin persettä!!
Avatar
#9147 • • Elwira Guest
Vähän niinkuin kaikki tällä hetkellä.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#9148 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Elwira, 3.10.2007 10:54:
Vähän niinkuin kaikki tällä hetkellä.



Vähän sama fiilis *toktok*

Hirveen äkänen olo *grr* Oon kettuillu kaikille koko aamun...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Wegez

Posts: 2,141

#9149 • • Wegez wegezandnicsilver.com

moksu,
Ilmainen suositus kaikille yrittäjille.. kannattaa vaalia niitä asiakassuhteita, asiakkaathan ne rahat tuo!




..ai prkl...arvasin, et jtn unohtu... *ding*

--
...we´re all made of stars...

Foxmagon

Posts: 1,329

#9150 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Se ettei oikein ole mitään unirytmiä tällähetkellä. Välillä nukkuu 5h, sitte nukkuu seuraavana yönä 10h. *igor*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#9151 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
ah, ihana työtoverini, joka ei ymmärrä oman toimintansa tai laiskuutensa vaikutusta koko hemmetin yrityksen toiminnan kulkuun..*igor* Saatana kun vois hommat tehdä ajoissa, niin et kaikki olis helppoo, niin ei..Kun kuun vaihteen jälkeen, kiireisimpään aikaan, just kun kaikki täsmäytykset ja tilitykset on tehty, niin tää tyyppi alkaa ihmettelemään, et pitäiskö näille tehdä jotain?! *toktok* *dissaa* Vittu, arvaa monta työtuntia tästä tulee lisää ja sä vaan naureskelet!?

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

RiD

Posts: 2,817

#9152 • • RiD Nukemi
Vittu, firma osaa.

Eilen piti tulla lopputili ~2000euroa. Tili tulee perjantaina. Jääkaappi tyhjä. Rahaa tilillä 12 senttiä. Tupakat loppu. Vituttaa. Krapula. Krääh.

--
*super* *possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#9153 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
hain tänään mun digiboxin huollosta (vein sen sinne 27.8.)
laitoin sen kiinni ja päälle, ja kappas, niin vallan hienosti pelitti.
eikä mitään ollut hävinnyt muististakaan *aplodit*
laitoin salkkarit ajastukselle, suljin boxin kaukosta, samoin kuin telkkarin.
menin kouluun, tulin kotiin.
koitin käynnistää boxia kaukosta, mitään ei tapahdu *ding*
koitin painaa myös boxissa olevia nappuloita, mitään ei tapahdu!
virrat pois, johto seinästä pois.
hmm, hetken odotus...
koitin taas käynnistää, mitään ei tapahdu.
(virrat ku ottaa pois ja ku käynnistää uudestaan, siihen "näyttöön" pitäis tulla teksti samsung... jonka jälkeen hd(d) checking tms, ni nyt, ei mitään. valot kyllä palaa, mut se onki sit ainut mitä tapahtuu)

mitä tekniikalla on mua vastaan, kysyn vaan??!!??!!

vittumitäpaskaa!!!!!! *dissaa*

--
pinkki on pop!!!

miGGi

Posts: 236

#9154 • • miGGi ...same shit, different asshole...

Miinapiina, 3.10.2007 21:01:
hain tänään mun digiboxin huollosta (vein sen sinne 27.8.)
laitoin sen kiinni ja päälle, ja kappas, niin vallan hienosti pelitti.
eikä mitään ollut hävinnyt muististakaan *aplodit*
laitoin salkkarit ajastukselle, suljin boxin kaukosta, samoin kuin telkkarin.
menin kouluun, tulin kotiin.
koitin käynnistää boxia kaukosta, mitään ei tapahdu *ding*
koitin painaa myös boxissa olevia nappuloita, mitään ei tapahdu!
virrat pois, johto seinästä pois.
hmm, hetken odotus...
koitin taas käynnistää, mitään ei tapahdu.
(virrat ku ottaa pois ja ku käynnistää uudestaan, siihen "näyttöön" pitäis tulla teksti samsung... jonka jälkeen hd(d) checking tms, ni nyt, ei mitään. valot kyllä palaa, mut se onki sit ainut mitä tapahtuu)

mitä tekniikalla on mua vastaan, kysyn vaan??!!??!!

vittumitäpaskaa!!!!!! *dissaa*

nonnii just juzkailtii et vitun kauan oli pois ja nyt SAATANA kone meni tilttii sulla*lohduttel*!
paa soitto sinne ja sano et tuut sinne laittelee paikkoja järjestyksee jos et saa kunno boxii ja et sulla on menny hermot noihin maamantai aamun malleihin*grr**grr**grr* ! ! ! ! ! ! !

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Fresia

Posts: 764

#9155 • • Fresia vähän outo
Poikaystävä soittaa : "Tuun viimestään siinä seiskan maissa" *grr* Ja mitä kello nyt on... Tajuan joo, kyse on siitä, että kouluhommat venyy, mutta voisko sitä *ittu opetella tekemään itselleen aikataulun *toktok* Kun ei oo eka kerta... ois vielä ollut ainoa ilta viikosta, kun ehtisi olemaan rauhassa kahdestaan *uuh*

*ituttaa osaksi se, että itse paahdoin kouluhommien kanssa koko päivän aamusta asti... vaikka ois voinut jättää iltaan. Oishan se pitänyt tietää *poks*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Miinapiina

Posts: 3,494

#9156 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

miGGi, 3.10.2007 21:06:

nonnii just juzkailtii et vitun kauan oli pois ja nyt SAATANA kone meni tilttii sulla*lohduttel*!
paa soitto sinne ja sano et tuut sinne laittelee paikkoja järjestyksee jos et saa kunno boxii ja et sulla on menny hermot noihin maamantai aamun malleihin*grr**grr**grr* ! ! ! ! ! ! !



juu, huomenna taas huoltoon, mut en kyllä oota viittä viikkoo, vaan haluun ihan uuden koneen!!!!

--
pinkki on pop!!!

miGGi

Posts: 236

#9157 • • miGGi ...same shit, different asshole...

Miinapiina, 3.10.2007 21:28:
---
miGGi, 3.10.2007 21:06:

nonnii just juzkailtii et vitun kauan oli pois ja nyt SAATANA kone meni tilttii sulla*lohduttel*!
paa soitto sinne ja sano et tuut sinne laittelee paikkoja järjestyksee jos et saa kunno boxii ja et sulla on menny hermot noihin maamantai aamun malleihin*grr**grr**grr* ! ! ! ! ! ! !

---


juu, huomenna taas huoltoon, mut en kyllä oota viittä viikkoo, vaan haluun ihan uuden koneen!!!!

oo vihanen niin saat tahtos läpi !

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Miinapiina

Posts: 3,494

#9158 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

miGGi, 3.10.2007 22:50:

oo vihanen niin saat tahtos läpi !



sen mä kyllä osaan... kjähkjäh *pahis* *pahis* *grr* *grr* *kissatappelu* *kissatappelu*

siis olla vihanen *nauru*

--
pinkki on pop!!!

miGGi

Posts: 236

#9159 • • miGGi ...same shit, different asshole...

Miinapiina, 3.10.2007 22:52:
---
miGGi, 3.10.2007 22:50:

oo vihanen niin saat tahtos läpi !

---


sen mä kyllä osaan... kjähkjäh *pahis* *pahis* *grr* *grr* *kissatappelu* *kissatappelu*

siis olla vihanen *nauru*

*joo**joo**joo*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Miinapiina

Posts: 3,494

#9160 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tietyt ihmiset ottaa päähän ja lujaa!!
*toktok* *igor* uuuuuuuh

--
pinkki on pop!!!