Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,390 views

Avatar
#9122 • • Annakins Guest

MissKoo, 1.10.2007 08:50:
En malta odottaa että pääsen muuttaa helvettiin täältä skutsista.



Asut ilmeisesti Roihikassa? :D Mä muutin sieltä Kallioon maaliskuussa ja nyt tajuan, kuinka "kaukana" siellä olikaan... Tosin, kun muutin Roihikseen niin se oli pelkkää juhlaa, koska aiemmin asuin Kaitalahdessa, joka on niin skutassa kuin Stadissa voi vaan olla. Iltasin meni n. 2 bussia tunnissa ja jos halus kävellä, piti tarpoa kilsa keskellä metsää...
Miinapiina

Posts: 3,494

#9123 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

trustus, 1.10.2007 09:18:

Sama vika, oli tuos viikko välissä et olisi muka terve...



mä en oo tervettä päivää nähnyt aikoihin *uuh*
*tirsk*

--
pinkki on pop!!!

trustus

Posts: 178

#9124 • • trustus
no jos tohon lähdetään..*igor*, harvassa ne terveet päivät on
pupuankka

Posts: 869

#9125 • • pupuankka poly-wtf?!
Kastuin läpimäräks työmatkalla *igor* Miten onkin aina niin että pieni ripottelu yltyy kaatosateeksi juuri kun on päässyt sen verran kauas kotiovelta ettei takaisin kääntyminen houkuttele.
Avatar
#9126 • • Taika Guest
hammaslääkäri laittoi vähän reilummalla kädellä puudutusainetta ja nyt melkein koko kielikin on leuan lisäksi tunnoton*igor* tärkeintä kai on kuitenkin ettei hampaan korjaus tuntunut missään mutta ärsyttää kun ei pysty puhumaan kunnolla*grr*

hyvä syy ottaa siis hiukan rauhallisemmin töissä (=surffailla netissä)*joo*
MissKoo

Posts: 1,289

#9127 • • MissKoo

Annakins, 1.10.2007 09:24:
---
MissKoo, 1.10.2007 08:50:
En malta odottaa että pääsen muuttaa helvettiin täältä skutsista.
---


Asut ilmeisesti Roihikassa? :D Mä muutin sieltä Kallioon maaliskuussa ja nyt tajuan, kuinka "kaukana" siellä olikaan... Tosin, kun muutin Roihikseen niin se oli pelkkää juhlaa, koska aiemmin asuin Kaitalahdessa, joka on niin skutassa kuin Stadissa voi vaan olla. Iltasin meni n. 2 bussia tunnissa ja jos halus kävellä, piti tarpoa kilsa keskellä metsää...



Siis mä asuin ennen Kalliossa, mutta 1,5 vuotta sitten päätin ostaa kämpän ja Roihikassa hinnat tietty huomattavasti halvemmat kun Kalliossa, ni ostin täältä. Kämppä on aivan ihana ja pidän Roihuvuoresta muuten, mutta noi julkiset.. *dissaa* HKL on vielä huonontanut kaikkia yhteyksiä ihan hulluna, vähentänyt vuoroja.

Mutta joo,o, Kallio kutsuu samalla sekunnilla kun pystyn kämpän myymään *joo* *nauru* Eiks oo kivaa kun Kalliossa on kaikki niin lähellä?
Avatar
#9128 • • Annakins Guest

MissKoo, 1.10.2007 11:13:
Eiks oo kivaa kun Kalliossa on kaikki niin lähellä?



On! Ja baarista voi kävellä kotiin.

Me likez Kallio *sydän*
Sari

Posts: 24

#9129 • • Sari
MAANANTAI!!! *dissaa*
Kit^

Posts: 798

#9130 • • Kit^ ihme höpöttäjä
tää olo.. jotenki mikää ei tunnu miltää.. niin paljon tekemistä, muttei jotenki saa mitää aikaseks.. *uuh*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Sutzeen

Posts: 14

#9131 • • Sutzeen
ai mikä ärsyttää? se kun herää aamulla kesken unien - 2 kertaa, joista toisen aiheutti ukkonen ja toisen koira. sitten väsyneenä huitasee kätensä ja jalkansa hallitsemattomana joka paikkaan ja pudottaa tavarat pöydältä. ja kun posti ei tuo mitään mitä odotat vaan pelkkiä easy shopping mainoksia, niin kyllä tää aamu vähäsen on ehtiny jo pänniä.
anniharha

Posts: 1,937

#9132 • • anniharha
Kaksarista puolet kulunut ja opettajaa ei näy vielkään. Oisin jo menny himaan, mut turhaanpa lähden kun neljäks tarttee tulla takas urheilee. Oon sit tekemättä poikkileikkauskuvia ja luen netistä muotiblogeja. Kehittävää.

AArrgfhdhdj hajoo pää tähän paskaan.

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#9133 • • Annakins Guest
Yritän kirjoittaa mielipidettäni ruotsiksi. Teksti on täynnä anglismeja. Argh!
Hitchhiker

Posts: 1,754

#9134 • • Edited Hitchhiker
Koko kämppä on taas pyörremyrskyn jäljiltä ja ei tähän aikaan enää viitseisi alkaa siivoamaan. Ja kaiken huipuksi äskeinen nettipankki paljasti taas hirveän määrän olevan rahaa tililläni, kaikki helvatan 14 *dissaa* eli se on sitten euro per päivä kunnes seuraava palkka tulee **ttu.
tir

Posts: 951

#9135 • • tir
se että jos syö jugurttia, ja purkki on käytännössä jo tyhjä, niin miksei sitä voi sitten samalla ottaa ihan tyhjäksi asti ja laittaa pois?? pakkoko on jättää se milli sinne jääkaappiin ja toivoa että toinen sitten litistää purkin tyhjäksi asti..

plus että jos juo mehua sen kaksi purkkia, mitä oli jääkaapissa, niin voisi myös laittaa uuden purkin sinne kylmään.

se että ruoka on kallista ja pahaa ja silti sitä pitäisi vaan syödä hirveästi.

tuo kellokin raksuttaa aivan liian kovaäänisesti.
hallucinogen

Posts: 8,190

#9136 • • hallucinogen Edain
Ei se, että pitää osallistua johonkin pirun virtuaalikoulutukseen puhelimen/netin välityksellä vaan se, että kun yrität kirjautua järjestelmään niin koko ajan "järjestelmään kirjautuminen epäonnistui, yritä uudelleen". Ja luonnollisesti joudut joka yrittämällä täyttää kaikki tiedot uudestaan.

--
pikku-*possu*

Elmiira

Posts: 1,446

#9137 • • Elmiira
Jälleen kerran se miten tässä firmassa asioita
hoidetaan! Jos mulla on palaveri esimiehen
kanssa mun työsuhteen jatkosta, niin mä myös
oletan, että esimies kertoo mulle, että jatkuuko
soppari, onko se vakituinen ja saanko lisää liksaa.
Mutta kun ei, hän ei voi päättää näistä asioista
yksin. NO OIS SITTEN S**TANA OTTANU SELVÄÄ
ennen tuota palaveria... Taas luvattiin et tällä viikolla
selviää... *justjoo*

Sen kuitenkin ymmärsin, et vakkari sopparia on kai
ihan turha odotella taaskaan... Palkkaa ilmeisesti ois
kuitenkin tulossa lisää...


Ärsyttää myös, etten oikein tiedä kannattaako tänne
jäädä vai lähtee vetämään ja nopeesti *grr*
Molempien vaihtoehtojen hyvät ja huonot puolet
on niin fifty-fifty... No katotaan paljonko ne tarjoo
rahaa...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

sapeli

Posts: 11,768

#9138 • • sapeli jokukukamikä?
Se että Jenkin salmiakkipurukumi maistuu 50% ajasta ihan piparmintulle *igor* Siis ei jokainen pala, vaan about joka toinen. *justjoo* On se vaikeata.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#9139 • • Mao & Taikahattu UG-///
Se että mp3-soitin on taas kerran mennyt itsekseen päälle laukussa ja
siinä samalla syönyt pariston ihan tyhjiin... *igor*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

sapeli

Posts: 11,768

#9140 • • sapeli jokukukamikä?
Äijät joiden jutut on niiden mielestä niin erinomaisen hauskoja että ne pitää kertoa huutovolyymillä *igor* Ei viitsi itse alentua niiden tasolle huutamaan niiden yli, mut koita siinä nyt sitten saada asiaa hoidettua *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.