Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,261 views

keijukainen

Posts: 1,599

#4521 • • keijukainen kiksumurmeli
meiän nuorin kissa, oli taas levittäny mun hiuspinnit lattialle sillävälin ku olin töissä eikä oo eka kerta *igor**hymy*

--
*seepla*

Hitchhiker

Posts: 1,754

#4522 • • Hitchhiker
Kavereitten aikataulut, vast ollaan noin 1h verran jäljessä ja just äsken ku rimpautin ni vastaukseks tuli: kyll täs viel ainakin tunti menee prkl *grr*. Pirun säätöö taas, ku jonnekkin pitäs lähteä. Ei tajua, kun kummiskaan ei ole mitään järkevää selitystä ja lopputuloksena on se et ollaan taas pimeellä mettässä ja sit pitäs säätää jostain laavu ja safkat lämpeemään.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#4523 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

wiwi, 25.5.2006 14:06:

---
Voi, sun tekstisi olisi voinut olla mun kirjoittama.



jee, kerrankin joku ymmärtää mun tuskan!

sulla on kyllä rankat oltavat siellä golfklubilla ja ite en kyllä
varmaan ilman päivittäisiä konflikteja ylimielisten kersojen
kanssa selviäisi... onneksi ei tarvi olla itse tuon tyyppisessä
asiakaspalvelussatyössä, koska olisin vaan se vihainen
työntekijä.

mitä siihen flipanneeseen ex-pappiin tulee, ni tollasia löytyy
varmasti joka kylästä... ne on kyllä ahdistavia ja sekavia
tapauksia, mutta kyllä noista kaikentietävistä kirjoittelijoista
tosi paljon hupia irtoaa. välillä kuitenki vaan pelottaa, että
joku päivä ite kirjoitan niille kaikille yhtä sekavan ja vihasen
vastineen.

eli lopputulos: syy siihen, että mua ärsyttää niin paljo noi em.
jutut johtuu osaksi siitä, että epäilen päätyväni samanlaiseen
joskus: ihan helvetin vihainen palvelualan tyyppi, joka harrastaa
lasten lellimisen ohella skitsoa yleisönosastoon kirjoittelua :(

--
dasinoaisnvs

Kauluspaita

Posts: 91

#4524 • • Kauluspaita
Kun kaikki omat vaatteet näyttävät tänään naurettavilta omasta mielestä, mutta taas huomena ne onkin ihan törkeen makeita.

--
-Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta-

Tiikerriii

Posts: 1,113

#4526 • • Tiikerriii Tj
vitun verovirasto ja pilkunussinta ja klo 13.00 työnsä lopettavat virkailijat ..grrrrr

--
RÄYH!!!!

Freja

Posts: 8,775

#4527 • • Freja Sihteeri
*igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Santtu-

Posts: 1,965

#4528 • • Edited -Santtu- ananas bananas coconuts
Se että päivissä on liian vähän tunteja! Sellanen viikko tulossa että niitä oikeesti tarviis joka päivälle vähintään sen 5 lisää että ehtis tehdä kaikki asiat ja vielä vähän nukkuakin ehkä jossain välissä.

(ylitöitä,pakkausta,muutto,ylppärijuhlat ja paritoist muuta hässäkkää samaan aikaan..)

..täytyy vissiin vaan kääntää nupit kaakkoon ja toivoa parasta.. *pökr*
mardis

Posts: 334

#4529 • • mardis Humppa-Hannele
kaveri just ilmotti ettei lähdekään reissuseuraks Australiaan
sillä se muuttaa poikaystävänsä luokse.
kiitosta vaan. mikä siinä on että seurusteleviin
ihmisiin ei voi luottaa.*grr*

--
~Dancers have happy feet~

Dinsku

Posts: 186

#4530 • • Dinsku
Se, että vaikka kuinka tekis töitä nii ei sitä rahaa jää käyttöön yhtään *eiei*

Ja se, ettei täällä Treella o koskaan mitään bileitä.. Ei o hirveesti aikaa eikä rahaa mennä toiseen kaupunkiin bilettään.. Ärsyttää pyöriä tavisbaareissa, kuunnella paskaa musiikkia ja teeskennellä että on hauskaa *toktok*
Avatar
#4531 • • Taika Guest
*dissaa*
efo

Posts: 1,908

#4532 • • efo Laserpoint

mayah, 31.5.2006 10:57:
-nips-


Onks näitä muuallaki ku leffoissa? :D

Eilinen bussi matkaki oli aika hilpeä. Nuori pari jutteli "suhteestaan" ja oli kyllä ihan parasta kuunneltavaa:

"No puhutaa ny hei täst meidän tilanteesta" -t
"no puhu" -p
"Miks mä aina joudun puhumaa sano ny säki välil hei jotai!" -t
"*muminaa*" -p
"Ite sä sanoit et haluut miettii tätä juttuu. ei mul oo mitää miettimistä. mä haluun olla sun kaa*nyyh*"-t
"*lisää muminaa*" -p

tätä kesti sen puol tuntia*lmao*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
#4533 • • astaroth Guest

mayah, 31.5.2006 10:57:
-sietämätöntä p*skaa-


efo, 31.5.2006 11:04:
-lisää p*skaa-


ah että näinä hetkinä olen onnellinen tavastani, että kuljen aina julkisesti laput korvilla musa niin kovalla, että kaikki kanssaihmiset paheksuvat tai ihmettelevät. eipä tarvitse joutua sietämään tuollaista. noi on kyllä sellaisia, jotka saa haluamaan hyppäämään liikkuvan junan ikkunasta
Fyrisch

Posts: 4,525

#4535 • • Fyrisch

mayah, 31.5.2006 10:57:
Tehkää yhteiskunnalle palvelus ja PITÄKÄÄ NE VITUN TURPANNE KIINNI AAMUJUNASSA niin kuin muutkin tekee.



Nii just, olkaa sisäänpäinkääntyneit, ahdasmielisii, puhetta ja vierasta kontaktii pelkäävii peruskansalaisii!!


psst. kossil on muuten aika hyvät vaahtomuovikuulokkeet jotka ei vuoda ollenkaa ulkopuolist metelii läpi..

koss-sparkplug-big.jpg
Avatar
#4536 • • astaroth Guest

Fyraett, 31.5.2006 11:28:
Nii just, olkaa sisäänpäinkääntyneit, ahdasmielisii, puhetta ja vierasta kontaktii pelkäävii peruskansalaisii!!


muutenhan keskustelussa ei ole mitään vikaa, mutta kun tommoset pikkuleidit tekee sen sietämättömän äänekkäästi jaellen "v*ttua" ja "huoraa" ja "annoin sille runkulle hiivasienen" joka sanan väliin, niin että kyllä hävettää lasten kanssa olevien vanhempien ja iäkkäämpien kansalaisten puolesta

noista tapauksista on vaan valitettavan moni niin juuri kiroilleen oppineen kakaran asteella, että varmasti huutaisin "nyt se turpa kiinni!", jos kannettava soittimeni ei olisi pelastamassa :D
Fyrisch

Posts: 4,525

#4537 • • Fyrisch

astaroth, 31.5.2006 11:47:
muutenhan keskustelussa ei ole mitään vikaa, mutta kun tommoset pikkuleidit tekee sen sietämättömän äänekkäästi jaellen "v*ttua" ja "huoraa" ja "annoin sille runkulle hiivasienen" joka sanan väliin, niin että kyllä hävettää lasten kanssa olevien vanhempien ja iäkkäämpien kansalaisten puolesta



itishuorii :D

Ite en oo onneks pitkään aikaan joutunu kärsii kanssamatkustajien kovaäänisist keskusteluist, joissa joka toinen sana on bittu ja seksiammattilainen..

Sillonku joskus metrol ja junal liikku nii oli ihan eri meininki.. tosin eniten muo vitutti mannet ja kuumotti subulaskuis riehuvat spiguttajat!

nojoo, junat ja metrot boikotis edelleen..
vinsku

Posts: 749

#4538 • • vinsku huba huba
Ottaa päähän kun väsyttää niin paljon, että silmiä kirvelee, mutta jos nukun päiväunet nyt, niin sitten ei nukuta illalla.

Ärsyttää myös irc-gallerian gallup-ilmiö, ketään ei enää edes kiinnosta. *senkin*

Ja kaikkein eniten ärsyttää se, kun syö suklaata ja napsuttelee paloja siitä, niin se suklaa sulaa käsiin. *eiei**eiei**eiei**eiei**eiei*

Ja myös ajan hidas, ja viikonloppuisin vaihtoehtoisesti nopea kuluminen.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Avatar
#4539 • • Annakins Guest
Oon ollu huonolla tuulella koko viikon koska sain vittumaisen meilin idiootilta vanhalta fabulta sunnuntaina ja koska mun kämppis on IDIOOTTI ja joudun töissä jakamaan huoneen kahden tyhmän ja ärsyttävän tytön kanssa.

Ja oon orja enkä saa palkkaa.
Sinza

Posts: 2,227

#4540 • • Sinza
Mä oon kadottanu osan vaatteistani johonkin muuton yhteydessä *senkin**dissaa**toktok* stna! Olisin just tarvinu yhtiä housuja huomenna ja nyt en tiedä missä ne on*grr**hmph*!! ÄRSYTTÄÄ!! Eiköhän ne jossain tallella oo, varmaan varastokopin perimmäisessä ja alimmassa nurkassa, josta mä en todellakaan saa niitä ajoissa! GRRR!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*