Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,991 views

zenny

Posts: 1,145

#4541 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Nykynen dna mainos... *grr*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Zapa

Posts: 1,393

#4542 • • Zapa Mr Wrangler
Londresiin viikonlopuksi vai ei, faaaak!! Ärsyttää kun ei osaa päättää - kuka päättäis mun puolesta?
Worin

Posts: 526

#4543 • • Worin
Se kun:

jossain töissä tarttee käyttää päätään ja toisissa ei ja silti saa saman palkan. Kärjistetteny noin, mutta kun se on koettua kummassakin päässä niin noin voi sanoo sen olevan.

Se kun:

fiksun pään hommissa on helvetillistä tehdä virheitä, mutta tyhmäsä päässä niitä saa tehdä tuhannen viissataa eikä kukaan välitä. Näin taas ja taas totta kumpikin pää koettua.

Se kun:

Toisia ärsyttää kärpäset ja tuolin asento kun on parempiakin aiheita ärsyyntyä. Sekin vaan oma mielipide.
Cloud

Posts: 2,162

#4544 • • Cloud Game Freak
sama kuin tuikkarilla. Mutta myöskin se kun en saa itsestäni irti lähteä kaupungille ja esim bileisiin.. vaikka haluais.. Halu on kova, mutta laiskuus on kovempi =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Karski

Posts: 6,049

#4545 • • Karski Pomon kätyri

Tuikkari, 31.5.2006 22:34:
Se kun:

jossain töissä tarttee käyttää päätään ja toisissa ei ja silti saa saman palkan. Kärjistetteny noin, mutta kun se on koettua kummassakin päässä niin noin voi sanoo sen olevan.



Ja joissain töissä tarvii oikeesti nähdä
vaivaa ja rehkiä itsensä uuvuksiin,
ja toisissa ei tarvi ku istua tuolilla,
ja silti saa moninkertasen palkan. *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

dncr

Posts: 249

#4546 • • dncr aika notkee
Kaikki värvääjät ja muut ahdistelevat myyjät *grr*

Kun kulkee kadulla, lähestyy joku jatkuvasti kansio kädessä autuaan hyväntekijän hymy kasvoilla tyrkyttämään järjestöjään. (ajatushan on hyvä, mut tolla taktiikalla en anna penniäkään)

Kun kävelee jossain sisätiloissa (kauppakeskukset!), on jokaisen kulkureitin varrella TeleFinlandin poikia tai muita luottokorttien tuputtajia. *eiei* Pahin tilanne on Kampin keskuksessa, jossa on jokaisten rullaportaiden päissä standit ja jotkut promoihmiset. On se kumma kun ei saa ihminen rauhassa kulkea! Tekisi mieli juosta rullaportaat värään suuntaan takaisin, kun näkee myhäilevät ilmeet alhaalla. Parasta on se, kun kulkee jopa päivittäin samojen ihmisten ohi ja aina ne kattoo himokkaasti, että toi näyttää hyvältä uhrilta.

Kun vihdoin pääsee kotiin, puhelin soi ja tarjotaan kuntosalitutustumisia, lehtitilauksia ja puhelinliittymiä. Olen nyt sanonut viisi kertaa liittymäihmisille, että mulla on soppari, joka on voimassa vuoden enkä voi vaihtaa sitä. Mut ei mee perille...

--
The love we give away is the only love we keep.

Aidrian

Posts: 1,799

#4547 • • Aidrian Furian Master
se, kun töissä koneet risaa*eiei*
lostgone

Posts: 2,493

#4548 • • lostgone

Aidrian, 31.5.2006 22:52:
se, kun töissä koneet risaa*eiei*

Pitääkö Norjasta taas tilata Suomeen paskapaperia?*vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Aidrian

Posts: 1,799

#4549 • • Aidrian Furian Master

lostgone, 31.5.2006 22:54:
---
Aidrian, 31.5.2006 22:52:
se, kun töissä koneet risaa*eiei*

---
Pitääkö Norjasta taas tilata Suomeen paskapaperia?*vink*


en tiedä tosta vessapaperin tilanteesta, mut jossain päin Turkkia varmaan ihmetellään parin päivän päästä et mitenhä päin nää rullat on koneessa pyöriny.. mutta kun kone on sitä mieltä että rullat pyörii väärinpäin oikeinpäin (ja koht joku kysyy wtf) niin selvähän se sitten on.
Verano

Posts: 4,649

#4550 • • Edited Verano Merituuli

mayah, 1.6.2006 14:25:
Kun ihmiset yrittää faksata mun korvaan *grr* SE FAKSIN VIIMINEN NUMERO ON 1, EI 0. Ja voishan sitä jo kymmenennellä kerralla katsoa, että mikäköhän tässä on pielessä kun ei faksi mene perille.



Mä niin ymmärrän sua, meinaa nää luurit lentää seinään joka kerta kun tulee helvetinmoista piippausta hirvittävällä volyymilla korvaan. Kysyin jo pomolta kuka korvaa kun mulla alkaa tinnittää.

Ed. heh, vaadinkin firmaa maksamaan mulle elacit *juonittel*
Verano

Posts: 4,649

#4551 • • Verano Merituuli

mayah, 1.6.2006 14:37:
Mä keksin ratkaisun! Lähetin sinne faksin, jossa on meidän faksinumero :D



Siis yritätsä sanoa et mä lähettelen niitä fakseja sun tärykalvoihin?! SIITÄKÖ TÄSSÄ NYT ON KYSYMYS?!??!?
Pätkis

Posts: 1,038

#4552 • • Pätkis Pikkis

dncr, 31.5.2006 22:49:
Kaikki värvääjät ja muut ahdistelevat myyjät *grr*


Mä oon tästä NIIN samaa mieltä.

Kun yhden ja saman päivän aikana väistelee sekä ihmis- että eläinoikeusjärjestöjen esittelijöitä, uuden tukkatahnan mainostajaa, frutta -etukupongin tunkijaa sekä muutamaa lehdenjakajaa, tulee vähän sellainen fiilis että seuraavaa idioottia tod näk sitten mätkäisenkin päähän sillä upouudella 100-lehdellä.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

asdf

Posts: 3,155

#4553 • • asdf
Pikkukauppojen yli-innokkaat ja avuliaat myyjät saavat mut syvästi ahdistuneeksi ja pakenemaan paikan päältä ilman sen suurempia tutustumisia kaupan tarjotaan.
Riku

Posts: 3,187

#4554 • • Riku The Little Prince

Pikkis*, 1.6.2006 15:18:
---
dncr, 31.5.2006 22:49:
Kaikki värvääjät ja muut ahdistelevat myyjät *grr*


---

Mä oon tästä NIIN samaa mieltä.

Kun yhden ja saman päivän aikana väistelee sekä ihmis- että eläinoikeusjärjestöjen esittelijöitä, uuden tukkatahnan mainostajaa, frutta -etukupongin tunkijaa sekä muutamaa lehdenjakajaa, tulee vähän sellainen fiilis että seuraavaa idioottia tod näk sitten mätkäisenkin päähän sillä upouudella 100-lehdellä.

SPR jakaa ainakin pinssejä osallistuneille, joiden ansiosta SPR:n kerääjät huomaavat jättää sinut rauhaan. Että kunhan annat edes sen 5e kuussa hyvän asian eteen, niin saat olla rauhassa ainakin näiltä. Aika hyvä diili, eikös :)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jone

Posts: 8,258

#4555 • • Jone Archibald Haddock
Noi värvääjät ja eri "hyvien asioiden" kaupustelijat (joita yleisesti "lokeiksi" kutsun) ovat kyllä harvinaisen perseestä. Kaupungilla liikkuessa sitä haluaisi olla rauhassa, mutta erityisesti ydinkeskustassa ei todellakaan pysty päiväsaikaan kulkemaan kahta korttelia ilman, että joku on hihassa kiinni koittamassa kertoa siitä kuinka voi tehdä maailmasta paremman paikan.

Sulattaisin tota huomattavasti paremmin jos ko. värvääjät ja kaupustelijat tekisivät duunia hyvää hyvyyttään eikä suurimpana vaikuttimena ihmisten kimpussa pyörimiseen toimisi palkka. Mä lahjoitan paljon mieluummin itsekseni suoraan jollekin organisaatiolle rahaa kuin teen sen niin, että joku lokki poimii puolet euroista omaan taskuunsa provikoina "dealista."
KittyCleo

Posts: 205

#4556 • • KittyCleo PiweHiwe
Kun kakarat kiljuu ja kesän tullen ne vaan on lisänny voluumia ja sit ku meidä rapus on alkanu ravaa jotai kakaroita ja just niitä pakoon muutin keskustaan. En voi sietää niiden iloista kimeää ääntä ja typeriä tuijottavia ilmeitä!!!!!!!!!AAAAAAAAARGHHH!!!!!!1!!yks!! Pilaa hyvän fiiliksen täysin. Sit jos vaikka harrastaa seksuaalisia toimenpiteitä ja ulkoo kuuluu kakaran rääkäsy niin jos mä oisin mies ni mul ei ainaka seisois enään viikkoon. ...haluun paidan jossa lukee "KÄYTTÄKÄÄ EHKÄSYÄ" oikein isolla ja meen johki puistoo hengaa mis on valitettavan nuoria äitejä päiväkävelyllä kuolaavien pikku paskaperseiden kans.
*grr* *grr* *hmph*

ps. mul on näköjää tylsää

--
Rouva Korpela*hymy*

Janisa

Posts: 2,226

#4557 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
IKÄVÄ!!! *toktok*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jusna666

Posts: 1,447

#4558 • • Jusna666 Diablo
Satunnaiset vittupäät klubbarissa, aikanen työaamu ja se et en osaa päättää myynkö auton vai en ku ei toisaalta viittis luopuu.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Jusna666

Posts: 1,447

#4560 • • Edited Jusna666 Diablo

Verano, 2.6.2006 09:49:

o/

Mut onneks näköjään vaan satunnainen ^___^



Ei nyt puhuttu susta *hihu* *piis*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille