Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,475 views

Foxmagon

Posts: 1,329

#4481 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Meidän firman eräistä ihmisistä muodostunut kana-lauma. *toktok* Perjantaina kun joutu samaan tilaan niiden kanssa niin olo oli ku yläastelaisella tyttöjen pukkarissa.. Voi elämä.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Avatar
#4482 • • Taika Guest
miksiköhän ihmisten on niin vaikeaa ymmärtää ETTÄ EN OSAA YHÄ EDELLEENKÄÄN LUKEA AJATUKSIA!*dissaa*
järjestä tässä nyt sitten tapaamisia kun käytännöt muuttuu joka päivä ja jokaisen ihmisen kohdalla kohtelu onkin eri. *eiei*
MissKoo

Posts: 1,289

#4483 • • MissKoo
Shakiran Hips don't lie biisi! Mä VIHAAN ja INHOAN sitä biisiä ja ehkä oksennan, jos kuulen sen vielä kerran! Minkä takia se tulee vähintään kerran tunnissa radiosta? *grr*


M I K S I ????????? *epätoivoinen huuto*

*hmph*
phear

Posts: 804

#4484 • • phear <X>

Söpö-Katja, 16.5.2006 13:05:
Shakiran Hips don't lie biisi! Mä VIHAAN ja INHOAN sitä biisiä ja ehkä oksennan, jos kuulen sen vielä kerran! Minkä takia se tulee vähintään kerran tunnissa radiosta? *grr*



Sul on väärä kanava. *nauru*
MissKoo

Posts: 1,289

#4485 • • MissKoo

phear, 16.5.2006 13:22:
---
Söpö-Katja, 16.5.2006 13:05:
Shakiran Hips don't lie biisi! Mä VIHAAN ja INHOAN sitä biisiä ja ehkä oksennan, jos kuulen sen vielä kerran! Minkä takia se tulee vähintään kerran tunnissa radiosta? *grr*

---


Sul on väärä kanava. *nauru*



Valitettavasti useampi kanava toimii samoin tän biisin kohdalla *igor* *eiei*

Mä meen Shakira lakkoon!!!!! *pahis*
zaler

Posts: 1,545

#4486 • • zaler e h k i s


Söpö-Katja, 16.5.2006 13:05:
Shakiran Hips don't lie biisi! Mä VIHAAN ja INHOAN sitä biisiä ja ehkä oksennan, jos kuulen sen vielä kerran! Minkä takia se tulee vähintään kerran tunnissa radiosta? *grr*



ihan sama juttu... mä en voi sietää tota biisiä! onneks ei oo radio auki ikinä niin ei tarvii kuulla tota koko ajan... miten joku biisi voi olla noin paska?

--
let´s eat to the beat!

John

Posts: 1,384

#4487 • • Edited John Lauma

Söpö-Katja, 16.5.2006 13:05:
Shakiran Hips don't lie biisi!



Mua ärsyttää yli kaiken tuo nimi. Jotenkin tuntuu että tuottajat ovat saaneet idean nimeen eräästä Mark 'Oh:n biisistä ja vääntäneet siitä maailman tyhmimmän kuuloisen oman version. Mitä v****a edes tarkoittaa se että lantiot eivät valehtele (mitä muuta esim. eroottinen tanssi, ja prostituutio on)?!? *toktok*

Edit: niin ja shakiran tuotanto muutenkin on aika kuraa.*eiei*
Edit2: Oppikieli

--
Fancy some cheese, Gromit?

MissKoo

Posts: 1,289

#4488 • • MissKoo

John, 16.5.2006 13:36:
---
Söpö-Katja, 16.5.2006 13:05:
Shakiran Hips don't lie biisi!

---


Mua ärsyttää yli kaiken tuo nimi. Jotenkin tuntuu että tuottajat ovat saaneet idean nimeen eräästä Mark 'Oh:n biisistä ja vääntäneet siitä maailman tyhmimmän kuuloisen oman version. Mitä v****a edes tarkoittaa se että lantiot eivät valehtele (mitä muuta esim. eroottinen tanssi, ja prostituutio on)?!? *toktok*

Edit: niin ja shakiran tuotanto muutenkin on aika kuraa.*eiei*
Edit2: Oppikieli



Niin just! Noi sanat on ennenkaikkea ihan VITUN ÄRSYTTÄVÄT!
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4489 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Söpö-Katja, 16.5.2006 13:42:
---
John, 16.5.2006 13:36:
---
Söpö-Katja, 16.5.2006 13:05:
Shakiran Hips don't lie biisi!

---


Mua ärsyttää yli kaiken tuo nimi. Jotenkin tuntuu että tuottajat ovat saaneet idean nimeen eräästä Mark 'Oh:n biisistä ja vääntäneet siitä maailman tyhmimmän kuuloisen oman version. Mitä v****a edes tarkoittaa se että lantiot eivät valehtele (mitä muuta esim. eroottinen tanssi, ja prostituutio on)?!? *toktok*

Edit: niin ja shakiran tuotanto muutenkin on aika kuraa.*eiei*
Edit2: Oppikieli

---


Niin just! Noi sanat on ennenkaikkea ihan VITUN ÄRSYTTÄVÄT!





Mä ainaskii tykkään siitä biisistä..*iloinen* Ja se musavideo on suorastaan hypnoottinen..Ja ne lantion liikkeet..*kuolaa* *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

MissKoo

Posts: 1,289

#4490 • • MissKoo

Super-Kerttu, 16.5.2006 13:47:
---
Söpö-Katja, 16.5.2006 13:42:
---
John, 16.5.2006 13:36:
---
Söpö-Katja, 16.5.2006 13:05:
Shakiran Hips don't lie biisi!

---


Mua ärsyttää yli kaiken tuo nimi. Jotenkin tuntuu että tuottajat ovat saaneet idean nimeen eräästä Mark 'Oh:n biisistä ja vääntäneet siitä maailman tyhmimmän kuuloisen oman version. Mitä v****a edes tarkoittaa se että lantiot eivät valehtele (mitä muuta esim. eroottinen tanssi, ja prostituutio on)?!? *toktok*

Edit: niin ja shakiran tuotanto muutenkin on aika kuraa.*eiei*
Edit2: Oppikieli

---


Niin just! Noi sanat on ennenkaikkea ihan VITUN ÄRSYTTÄVÄT!



---



Mä ainaskii tykkään siitä biisistä..*iloinen* Ja se musavideo on suorastaan hypnoottinen..Ja ne lantion liikkeet..*kuolaa* *nauru*



Makunsa kullakin! Mut hei, tää topiccihan on 'mikä ärsyttää' *vink* *hali* *nauru*
Jusna666

Posts: 1,447

#4491 • • Edited Jusna666 Diablo
-Kun kesä tulee ja alkaa taas ah, niin paskojen sarjojen, kuten sinkkuelämää, O.C yms
UUSINNAT...
-Sit kaikki paskat (mm.rap&R'N'B&Brittipop&lässynlässyn) musavideot MTV:llä

EDIT:
-O.C tunnaribiisi on ehkä paskin evö

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Jutu

Posts: 3,054

#4492 • • Jutu Blondi
Oon alkanut käyttää mate-sanaa ihan liikaa. Ja pahempaa tästä tekee sen, että se yleensä menee vielä muotoon m8 *grr**senkin**igor**pökr*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

oooo

Posts: 1,249

#4493 • • oooo

zaler, 16.5.2006 13:35:
---

Söpö-Katja, 16.5.2006 13:05:
Shakiran Hips don't lie biisi! Mä VIHAAN ja INHOAN sitä biisiä ja ehkä oksennan, jos kuulen sen vielä kerran! Minkä takia se tulee vähintään kerran tunnissa radiosta? *grr*

---


ihan sama juttu... mä en voi sietää tota biisiä! onneks ei oo radio auki ikinä niin ei tarvii kuulla tota koko ajan... miten joku biisi voi olla noin paska?



sammaa mielt!!!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#4494 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

zaler, 16.5.2006 13:35:
---

Söpö-Katja, 16.5.2006 13:05:
Shakiran Hips don't lie biisi! Mä VIHAAN ja INHOAN sitä biisiä ja ehkä oksennan, jos kuulen sen vielä kerran! Minkä takia se tulee vähintään kerran tunnissa radiosta? *grr*

---


ihan sama juttu... mä en voi sietää tota biisiä! onneks ei oo radio auki ikinä niin ei tarvii kuulla tota koko ajan... miten joku biisi voi olla noin paska?



Hehe, ei oo mullakaan radio koskaan auki. Varsinkin kaikki suomalainen poppi on ihan kuraa. Onneks voi kuunnella elektroonista tanssimusiikkia koneelta *sydän*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sale

Posts: 1,235

#4495 • • sale

Hyzenthlay, 16.5.2006 21:00:
---
zaler, 16.5.2006 13:35:
---

Söpö-Katja, 16.5.2006 13:05:
Shakiran Hips don't lie biisi! Mä VIHAAN ja INHOAN sitä biisiä ja ehkä oksennan, jos kuulen sen vielä kerran! Minkä takia se tulee vähintään kerran tunnissa radiosta? *grr*

---


ihan sama juttu... mä en voi sietää tota biisiä! onneks ei oo radio auki ikinä niin ei tarvii kuulla tota koko ajan... miten joku biisi voi olla noin paska?

---


Heh..Eilen just sanoin kaverille samasta biisistä että ei pitkilleen ookkaan tullut noin kuraa kun toi biisi:( Helvetin ärsyttävä renkutus.Tulee kyllä duunissa kuunneltua radiota mutta ton kappaleen kohalla on pakko sammuttaa:))

Avatar
#4496 • • astaroth Guest

Jusna666, 16.5.2006 20:11:
-Sit kaikki paskat (mm.rap&R'N'B&Brittipop&lässynlässyn) musavideot MTV:llä


tuleeko sieltä nykyään musiikkia *täh*

sieltähän ei tule muuta kuin tosi-tv:tä nykyään, ja jamba-mainoksia. ai että muuten alkoi ärsyttää, kun rupesin ajattelemaan mtv:n niitä super sweet 16 & 17-sarjoja. vittu ne huorat pitäisi ampua!

ps. miksette kuuntele bassoradioo? ;)
sapeli

Posts: 11,768

#4497 • • sapeli jokukukamikä?

Hyzenthlay, 16.5.2006 21:00:
Onneks voi kuunnella elektroonista tanssimusiikkia koneelta



Ai niinku sellasta teknoreiviä vai? *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#4498 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

sapeli, 16.5.2006 22:58:
Ai niinku sellasta teknoreiviä vai? *hih*



joo sellasta ihme hörhöjen musiikkii... tikidiitikidii *nuotti*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

La Petite

Posts: 1,160

#4499 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Seppo Taalasmaa, 7.5.2006 04:21:

- kämppään änkeytyy jostain mystisestä sala-aukosta röökinhajua



*lmao* viddu niin meillekki! *sars*

--
Rem tene, verba seqventur

Zandy

Posts: 273

#4500 • • Zandy
Ois taas vaihteeksi sellainen päivä, jolloin pitäisi kyetä repeämään 3-4 paikkaan yhtä aikaa...menot ja työt ja koulujutut vois mielummin jakautua tasaisesti koko viikolle eikä silleen et yhtenä päivänä pitäis kyetä hoitaa parin vuorokauden jutut...

*poks*