Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,230 views

Tintti

Posts: 59

#9162 • • Tintti Pysähdy, hiljenny, tunne ja koe. Elämä on nyt.
1) Hikut (näin vähän rumasti sanottuna) ennen tenttiä: "ai että siis kauheeta kun mä en oo siis yhtään lukenu tähän, mä en siis osaa yhtään mitään, en mä siis tajua näitä asioita yhtään kun ei siis oo ollut aikaa yhtään lukea, tää ei nyt siis todellakaan mee läpi, millon se uusinta oikein olikaan, voi vitsi kun tästä ei nyt oikeesti tuu nyt yhtään mitään, siis mä oon ihan paniikissa, voi että kun oisin ehtiny lukee..."

2) Hikut tentin palautuksessa: "Oho, siis voi vitsi, mä sainkin täydet eli vitosen tästä, en ois siis kyl ikinä uskonu et tää meniki näin hyvin".

JA SAMAT LIIRUM-LAARUMIT JOKAIKISEN TENTIN YHTEYDESSÄ *eikä*
crissy

Posts: 1,958

#9163 • • crissy
se et mä suunnittelin kovaa et kuivausrumpu olis seuraava ostos, mut perkele ei sitä saa tohon pesukoneen päälle ku se saatanan pesukoneen hana on just siinä ja tila on rajallinen, eli ei tuu kuivausrumpua meille!!!
Amdi

Posts: 253

#9164 • • Amdi
Se että en saanu ketää kaverii mukaan tonne Finrg pileisii. mul on ihan liikaa "luumu" kavereita *dissaa*

--
Mixing tracks together coz I m the MTF DJ

anniharha

Posts: 1,937

#9165 • • Edited anniharha
No niin, pitihän tämäkin vielä tapahtua. Koko luokka istuu koululla, luokkis on näemmä unohtanut vaihtaneensa tuntien paikkoja ja meillä pitäis olla nyt kaksari ammatillisia. Ei näy yhden yhtä opettajaa koko kerroksessa. Tää on vittu niin tätä, aarrgghhh.


Jaa eiku tää olikin tietotekniikkaa, vaikka luokkis väitti että ne korvattiin maanantaina. Hämmennyksen aiheutti myöhässä ollut tietotekniikan opettaja. Laadukas meininki.

--
and though my words could save the world they never come out right

hanabi

Posts: 81

#9166 • • hanabi
se ettei vastata tekstareihin vaikka kysyisi ihan suoran kysymyksen.

arhghghghgh

ja just tällä hetkellä, vesisade tai muuten vaan ällön kostea ilma.
*jasmine*

Posts: 72

#9167 • • *jasmine*
ihmiset jotka pettää koko ajan lupauksiaan eikä välitä ku itestään *grr* hermo menee...
Avatar
#9168 • • Annakins Guest
Duuni. Ei se mitä teen, vaan missä sitä teen. Ei voi olla huonommin hoidettua organisaatiota. Pitänee lukea sunnuntain HS:n taloussivut entistä huolellisemmin, ei tätä enää kauaa jaksa.
Sallakat

Posts: 2,220

#9169 • • Sallakat jungle, baby !
kolmatta kertaa saman vaivan takia tulevaa pesukoneenkorjaajaa ollaan odoteltu jo vajaa tunti kun on taas vaihteeksi myöhässä.

*poks*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#9170 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ihmiset, jotka ei luota yhtään omiin taitoihinsa ja omaan työhönsä.. Varsinkin, kun kyseessä on ihan simppeli homma, minkä on tehnyt monta kertaa ennenkin. Saan aina olla tarkistelemassa yhden työkaverin duuneja ja aina ne on ihan oikein tehty..*grr* Samainen tyyppi pyytää mua usein myös lukemaan sen sähköpostit ennen kuin hän laittaa niitä eteenpäin..MURR! Vähän sitä itseluottamusta nyt kehiin hei! Ymmärtäisin epävarmuuden, jos kyseessä olis oikeesti joku vaativa homma..Mut kun ei oo..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

oooo

Posts: 1,249

#9171 • • oooo
Vituttaa ihan vitusti, että jää lauantaina Kevinit sun muut väliin. Minkäs teet, kun ei ole vittu rahaa. Tekis mieli viljellä tähän kaikki maailman kirosanat mutta olkoot. Koskahan olen viimeksi bileissä käynyt.. en edes muista.
Mellu-

Posts: 4,006

#9172 • • Mellu-

Amdi, 4.10.2007 09:57:
Se että en saanu ketää kaverii mukaan tonne Finrg pileisii. mul on ihan liikaa "luumu" kavereita *dissaa*



Teet kato pelimiehet ja bongaat sielt uusii kavereit *plur* Mut suosittelen pysyy suhteellisen etäällä lahtelaisita,niiden tavoilla on paha tapa tarttua *vink*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Miinapiina

Posts: 3,494

#9173 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Mellu-, 4.10.2007 22:22:

Mut suosittelen pysyy suhteellisen etäällä lahtelaisita,niiden tavoilla on paha tapa tarttua *vink*



*tirsk*

--
pinkki on pop!!!

sapeli

Posts: 11,768

#9174 • • sapeli jokukukamikä?
Sen yhen kerran ku lähen kotoa pari minuuttia myöhässä ni bussia ei näy varttiin, oon töistä sen 15 minsaa myöhässä, ja olin unohtanu työkännykän päälle yön yli eli siihen oli ehtiny jo kolme asiakasta soittaa turhaan *igor* Eli En Vaan Osaa... No mut, ei tähän vielä maailma kaadu.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lyylikki

Posts: 2,975

#9175 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mun serkku, jolta tuli tekstiviesti tänä aamuna.

"Sofia viettää syntymäpäiviään 20.10. klo 14. Ilmoita pian pääsettekö tulemaan."

Miksi ihmeessä pitää ilmoittaa pian? Eikö riittäisi, että kun viikon päästä anyway nähdään, niin asiasta voitaisiin silloin keskustella? Mikä on pian? Heti, tänään, tällä viikolla, milloin? Parasta ehkä, että ollaan jo sovittu, että tulisin käymään 26.-28.10. Kyllä mä ehkä voin mennä aikaisemminkin, mutta arrrrgggghhhhh...miten se aina osaa.

No en mä enää ees ymmärrä, että miksi mä tästä keuhkoon. Mutta tiedän serkkuni vaan NIIN tasan tarkkaan, että siitä on mukava pompottaa ihmisiä. Ja jos ihmiset ei siihen pompotukseen suostu, niin sitten voi leikkiä marttyyriä.
sapeli

Posts: 11,768

#9176 • • sapeli jokukukamikä?

Lyylikki, 5.10.2007 09:09:
Mun serkku, jolta tuli tekstiviesti tänä aamuna.

"Sofia viettää syntymäpäiviään 20.10. klo 14. Ilmoita pian pääsettekö tulemaan."



Ehkä se on lähettänyt ton saman tekstarin monelle ihmiselle samanaikaisesti? Tommosia kekkereitä järjestäessä on tietenkin hyvä tietää suunnilleen kuinka moni on tulossa että saa hankittua tarpeeks kakkua yms yms *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lyylikki

Posts: 2,975

#9177 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

sapeli, 5.10.2007 09:22:
---
Lyylikki, 5.10.2007 09:09:
Mun serkku, jolta tuli tekstiviesti tänä aamuna.

"Sofia viettää syntymäpäiviään 20.10. klo 14. Ilmoita pian pääsettekö tulemaan."
---


Ehkä se on lähettänyt ton saman tekstarin monelle ihmiselle samanaikaisesti? Tommosia kekkereitä järjestäessä on tietenkin hyvä tietää suunnilleen kuinka moni on tulossa että saa hankittua tarpeeks kakkua yms yms *hymy*



Joo, on varmasti lähettänyt, mutta on juuri hänen tapaistaan esittää tuollaisia aikavaatimuksia. Heti, nyt, pian. "Ilmoitathan pääsettekö tulemaan", olisi ollut mielestäni ihan riittävä. Peräti ilman ilmoitathan sanaakin. Tuskin hänen 2 viikkoa aikaisemmin täytyy tietää, ketä on tulossa. Hän vain haluaa sitoa ihmiset tulemaan (sähän lupasit).

Mutta juu, hän on hieman omalaatuinen tyyppi, joka vaatii paljon huomiota. Sitä huomiota olisi vain helpompi antaa, jos sitä ei aina vaatimalla vaadittaisi. Tässä taustalla on niin paljon asioita, joita ulkopuolisena on mahdotonta ymmärtää. Melkeinpä keneltä tahansa muulta saman sisältöinen viesti ei olisi saanut verta kiehahtamaan.
Miinapiina

Posts: 3,494

#9178 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
aurinko tunkee mun kotiin *igor*

--
pinkki on pop!!!

RiD

Posts: 2,817

#9179 • • RiD Nukemi

Mellu-, 4.10.2007 22:22:

Mut suosittelen pysyy suhteellisen etäällä lahtelaisita,niiden tavoilla on paha tapa tarttua *vink*



Ei mitää hätää enää ku mä en oo siellä.

--
*super* *possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#9180 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ihmiset jotka ottaa yhteyttä vain kun tarvitsevat jotain ja sit ku asiat ei mee niiden mielen mukaisesti, aletaan narisee! *toktok* *igor*

--
pinkki on pop!!!