Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,171 views

maiu

Posts: 328

#9181 • • Edited maiu ..miau..
Tällä hetkellä ihan kaikki. Ja tätä jatkunu jo pikkasen liian kauan.. AAAARRGGGGGHH!

Sitten vielä kun öisin näen unia missä kaikki hyvin ja mukavaa ja epä-ärsyttävää ja plaahplaah, niin herätessä ärsyttää sitäkin enemmän. PRKL.

Ja se et mä oon tällänen ärsyttävä ilonpilaaja ja hapannaama. Että muitakin varmaan vaan ärsyttää mun seurassa. Voi v*ttu että muuten ärsyttääkin nyt. AUH!

--
sitä saa, mitä tilaa

Valentina

Posts: 110

#9182 • • Valentina
Ihmiset, jotka peruvat kaikki lupaukset viime hetkellä...*grr*olisi syn.bileet ja moni hyvistä kaverista ilmoittivat vaan että joo ei ne pääsekään, kauan sovittu homma kuites..prkl..Mä en ainakaan tulee niiden synttäreille..

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

Avatar
#9183 • • Galadhan Guest
Hampaan poiston jälkeinen jomotus ei ota millään laskeakseen. Kai se on se viikko odotettava täyteen ennenkuin hellittää kunnolla. *igor*
Kolera

Posts: 4,256

#9184 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Galadhan, 6.10.2007 11:55:
Hampaan poiston jälkeinen jomotus ei ota millään laskeakseen. Kai se on se viikko odotettava täyteen ennenkuin hellittää kunnolla. *igor*


kai ne sulle buranaa tai vastaavaa lykkäs sentää? sillee tuli mielee et ku viisurit otettii pois ja unohti ottaa viikko sen jälkee yhen keskel päivää ni sen kyl huomas =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

oooo

Posts: 1,249

#9185 • • oooo
..toi älämölö noissa Kevinin seteissä. Toi mölinä pilaa kaiken ja kuulostaa aivan kamalalta *senkin* *nyyh* Turpa kiinni.
Freja

Posts: 8,775

#9186 • • Freja Sihteeri
En tiedä oonko avautunu aikasemminkin, mut joskus ärsyttää erään sukulaiseni ajattelutapa.

Hänellä on kohta 16-vee tytär, ja ollaan joskus muutamalla sanalla puhuttu, että voitas yhessä lähtee joskus kattoon mun systeriä Ausseihin, koska hänen äitinsä ei kuitenkaan häntä päästä noin nuorena yksinkään.

Noh. Nyt sitten tämä sukulainen on mennyt sanomaan vanhemmilleni, että lähden hänen tyttärensä kanssa uudeksi vuodeksi Sydneyyn.
Kaiken lisäks, kun nyt yks päivä juteltii messengeris, ni tämä 16-vee tytsy kysyi et lähetäänkö uudeks vuodeks, kun hän sai töitäkin jne jne. Sit molemmat suuttuu, kun ilmoitan, että mulla ei oo rahaa vielä lähtee sillon sinne. Eikä kyl oikeen aikaakaan, koska se menis si palkattomaks vapaaks jos sillon lähtisin.

Mitä helvettiä ne oikee luulee? Kyl mä ny ymmärrän, et 16-vee saa äkkiä rahat kasaan, kun hän asuu äitinsä luona, hänen äitinsä maksaa ruuat, laskut yms, ja hän itse tekee töitä. Hän on koulussa, mistä saa ehkä vähän helpommalla vapaata, kuin työstä. Hän ei myöskään menetä rahaa, tai joudu maksamaan laskuja, vaikka onkin poissa.
Jumalauta ku ei voi tajuta, et mä asun yksin, mä maksan vuokran, ruokani, laskuni, käyn töissä jne. jos mä oisin kuukauden poissa täältä, joutuisin silti maksamaan vuokrani ja laskuni jne. Kaiken lisäks mulla on listalla huonekalut tähän kämppään, kunhan saan muilta menoilta siihen rahaa. Puhumattakaan vielä rahasta, mikä reissussa sitten menee.

Ärsyttää ihan suunnattomasti, kun suututaan tollaisesta ja syytetään vielä lupausten pettämisestä. Jumaliste, me vaan puhuttiin että "ois hienoa olla siel uutena vuotena", ja et "mä voin ehkä joskus lähtee sun kaa yhessä, mut en viel tie millon".

Missä vika, kun ei voi ymmärtää?

Kyl mä voin lähteä Sydneyyn, mut se tulee tod näk olemaan ajankohtaista vasta vuoden päästä!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Tiuge

Posts: 109

#9187 • • Tiuge
tuo vtn stnn "avopuoliso". Ei edes pysty alkaa erottelemaan *senkin**eiei**dissaa* *grr**släp**släp**släp**släp*

--
We don't need no education! - Yes you do, you just used the double negative.

anniharha

Posts: 1,937

#9188 • • anniharha
Helvetin turha pitkä viikonloppu. Ei paljoo rentouttanut maata neljää iltaa neljän seinän sisässä suurimpana viihdykkeenään omat ajatukset.

--
and though my words could save the world they never come out right

RiD

Posts: 2,817

#9189 • • RiD Nukemi
Unettomuus, seiskalta ois herätys mutta perkele ku pyörii liikaa asioita päässä niin eivaan pysty lepäämään.

--
*super* *possu*

katjastina

Posts: 398

#9190 • • Edited katjastina magnets and miracles
ärsyttää kun on liian avoin, miks aina pitää avautua kaikesta aina ja joka paikassa ja kaikille*argh*
tir

Posts: 951

#9191 • • tir
lupausten pettäminen, sanansa syöminen jne mitähän kaikkea vielä..... *eiei*
Avatar
#9192 • • Taika Guest
no voi vitun vittu kun nuo esimiehet ei malta pitää näppejänsä erossa asioista joista ne ei tiedä pätkän vertaa!*dissaa* mut eihän se paska sen niskaan kaadu vaan mun.

ihanaa olla takaisin töissä*igor*
MissKoo

Posts: 1,289

#9193 • • MissKoo
Negatiiviset ja pessimistiset ihmiset, jotka vaan valittaa ja ruikuttaa koko ajan. Onko hei lasinne puolityhjä vai puolitäysi..? Jos joka ikinen päivä pitää ruikuttaa oman arkensa karmeudesta, löytyy vastaus 100% varmasti peilistä. Tehkää sille jotain ja lopettakaa toi jatkuva valittaminen! Kukaan muu ei teidän arkeanne pysty muuttamaan ja suoraan sanottuna olen kurkkuani myöten täynnä näitä valittajia.

Ja sit nää sankarit jotka jaksaa kitistä joka ikisistä bileistä.. niinkun vaikka nää jotka valitti Infectedin keikasta. Hei haloo ja hyvää päivää! Jos lähtee sillä asenteellä liikkeelle että kaikki on paskaa, niin kaikki varmaan sit onkin ihan just sitä! Mun bileiloa ei pystynyt pilaamaan sit yhtään mikään ja se oli ihan itsestäni ja omasta asenteestani johtuvaa. Lähdin kuuntelemaan v****n hyvää keikkaa ja sain ihan just sitä.
Freja

Posts: 8,775

#9194 • • Freja Sihteeri
Työkaverit, tää olotila, tää terveystila ja nää asiakkaat!

JEE!

tarvis jokku sellaset kuulokkeet, ettei kuulis yhtään ulkopuolisia hälinöitä ja ääniä, jotka häiritsee mua suuresti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

UnityF

Posts: 15,721

#9195 • • UnityF joo just se
puhelinmyyjät jotka ei ymmärrä lausetta "ei kiitos kiinosta tällä kertaa"*igor*
Avatar
#9196 • • Annakins Guest
Miten sähköpostien yms. jakaminen oikeille tahoille voi olla niin helkutin vaikeaa.
jusqu

Posts: 762

#9197 • • jusqu pilipalipilotti
Tänään mulle selvästi nakitetaan kaikenmaailman paskaduuneja. "Olepas kiltti poika ja käy liimaamassa neukkareiden tuolien jalkoihin tassut alle ettei perketti mene pilalle. Sen jälkeen voisit raahata vähän ylimääräisiä huonekaluja kellariin, kun ne on vähän tiellä."

--
*pupu**piis*

sapeli

Posts: 11,768

#9198 • • sapeli jokukukamikä?
Aamulla ärsytti sade ja kiireiset autokuskit ja märät vaatteet.

Sit ärsytti se kun ihmiset ei osaa tehdä töitään hyvin.

Nyt ärsyttää se et mul on huomenna hammaslääkäri mut se ei kuulemma oo palkallista työaikaa. *hmph* Jotenkin vaan outoa, se on kuitenkin käytännössä välttämätön terveyteen liittyvä meno mitä ei voi hoitaa työajan ulkopuolella; samalla periaatteella mun mielestä tänkin pitäis olla palkallista työaikaa kuin sairasloma.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#9199 • • Aziz Combat Fighter
tällä hetkellä ihan vitun moni asia, mm.

nuoret
politiikka
ihmisten rajaton tyhmyys ja itsekkyys
ylitsepääsemätön voimattomuuden tunne maailman vääryyksien edessä
rahattomuus
naisettomuus
läheisyyden puute
liian väsy treeneihin
ruoka loppu

äh. vittu.
Avatar
#9200 • • Annakins Guest
O sole mio -äijä on takas. Siis joku, joka laulaa kovaa ja matalalta aarioita milloin tahansa. Onneks käkätysnaurumuija on kadonnu.