Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,127 views

kokosbollar

Posts: 334

#9221 • • kokosbollar franks and beans!
Jouduin syömään ateriaksi tosi pahoja nuudeleita (Blue Dragon, Won Ton-maku). Älkää ostako. *igor*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Mellu-

Posts: 4,006

#9222 • • Mellu-

Santutar, 10.10.2007 15:41:
Minä. En osaa enää... enkä tajuu enää.*igor*



loppu tollaset puheet heti kättelys nainen*släp*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#9223 • • Gilgamint.com Making questions
känniääliöt jotka soittaa just ku oon boksereis menos nukkuu et tuunko viemää ne kotii baaris WTF!! *senkin* plus et oon hävittäny yhe jutu
innae

Posts: 1,377

#9224 • • innae PaskaJätkä
hävitä aa:lla 72 offarille:S
vittu.

--
PaskaJätkä

Miinapiina

Posts: 3,494

#9225 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tää yskä!! *igor*
ei yhtään unta viel tänä yönä, ja jo seiskalta herätys *uuh*
enkä varmaan enää nukukaan, on tää yskä meinaan niin paha *sars*

--
pinkki on pop!!!

UnityF

Posts: 15,721

#9226 • • UnityF joo just se
minä itse, prkl kun menin nukkuu yhen jälkee ja tyttö heräs kuuden aikaa nyt sit väsyttää *haukottel*
Jutu

Posts: 3,054

#9227 • • Jutu Blondi
Pari viikkoa väsyttänyt ihan tajuttomasti vaikka oon mennyt joka ilta viimeistään kymmeneltä nukkumaan. Ja herätys on seiskalta. Ennen on voinut valvoa helposti puoleen yöhön ja ylikin, ja silti oon herännyt aamulla pirteenä. Käy pikku hiljaa ketuttaa tää väsymys *grr*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Snowie

Posts: 601

#9228 • • Snowie Ihku Hiutale
Toi hiton ericssonin mainos! *grr*
Mellu-

Posts: 4,006

#9229 • • Mellu-
Flunssa-nuha-kuume-räkäyskä.. naisss.. en sit päässy töihin enkä varmaa tänääkää reenaa *dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Kolera

Posts: 4,256

#9230 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Mikä vittu siinä on et ihmisten pitää mennä varastelemaan rapuja(ilmeisesti myös kaloja) toisten katiskoista? Aikasemmin aateltiin että olis minkit käyneet ku niitä nyt siinä pyöriny mutta epäilen vahvasti että minkit osaa avata solmuja ja muuta näppärää.
Ku oliski joku vedenkestävä kamera tai muuten vaan joku mahollisuus suojata se ja anturi joka kytkis kameran päälle ku tarpeeks iso objekti tulee katiskan lähettyville.
Seki vielä pistää vituttaa ku sitä rupee vainoilee jokaista laiturin läheltä soutavaa venettä

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Ober

Posts: 587

#9231 • • Ober Dog shit taco
uus biisi kesken ja reason sekottanu yhen tärkeen synan lfo:t täydellisesti ITESTÄÄN.. ei jaksais runkata sitä takas. pillu
jusqu

Posts: 762

#9232 • • jusqu pilipalipilotti
Kämppis ylipuhui mut rekisteröitymään facebookiin.

--
*pupu**piis*

Freja

Posts: 8,775

#9233 • • Freja Sihteeri
Se, ku nenä vuotaa koko ajan ja aivastuttaa *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

_RixU_

Posts: 320

#9234 • • _RixU_
Se, että löysin tänään ihan saakelin hianon Gsuksen talvitakin *plur*, mutta jälellä oli enää 1 kpl L kokoa, mikä on mulle ihan liian iso *nyyh*, ja niitä ei nyt sit tietenkään enää tuu lisää...enkä tiiä mistä helkutista sellasen nyt löytäs sit...ei ollu maahantuojallakaan enää niitä varastossa *uuh* Mä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin haluan sen takin! *itkupotkuraivari* Se ois ollu kyl niin mun näkönen takki!...äsyttää, et sitkun kerrankin löytää ihan megapasselin, ni sit ei oo kokoi...mhö *igor*
m1kk3

Posts: 5,560

#9235 • • m1kk3 no-life

juuco, 11.10.2007 18:21:
Kämppis ylipuhui mut rekisteröitymään facebookiin.


mua ärsyttää kun jengi ei muusta puhukaan ku tosta vitun facebookista. Uutisia myöten *igor*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Pauha

Posts: 515

#9236 • • Pauha
Eilen meni treeneissä niskat vähän jumiin... Tänään ei ookkaan tarvinnu kauheasti päätä käännellä.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

jusqu

Posts: 762

#9237 • • jusqu pilipalipilotti

mikke, 11.10.2007 19:03:
---
juuco, 11.10.2007 18:21:
Kämppis ylipuhui mut rekisteröitymään facebookiin.

---

mua ärsyttää kun jengi ei muusta puhukaan ku tosta vitun facebookista. Uutisia myöten *igor*



Sepä se.. Ja mä kun alunperin vannoin etten ikinä sekaannu siihen. Tosin helvetin turhalta se edelleen tuntuu, ehkä mulla on vielä toivoa pelastua! *jeesus*

--
*pupu**piis*

larzizi

Posts: 1,661

#9238 • • larzizi
Oon hävittänyt mun cd-kotelon, jossa on kaikki levyt, joita yleensä kuunnellaan kun jonnekin mennään. En vaan tajua missä ihmeessä se voi olla. Tai lähinnä, kun ei ole harmainta aavistusta, niin se voi olla missä vain Nousiainen-Lohja -akselilla, ja se ei paljoa lohduta. Täytyy koluta kaikkien kämpät ja autot läpi.

*grr*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Jago

Posts: 4,039

#9239 • • Jago un-trained monkee
ärsyttää toi yks asiakas, joka tulee koneelle ja on siinä oikeesti yli tunnin.. tää on asiakaskäyttöön tarkotettu ja se on maksava asiakas, mutta tietty mitä kauemmin se on tässä, sitä enemmän aikaa mun pitää viettää muiden juttujen parissa*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

larzizi

Posts: 1,661

#9240 • • larzizi

larzizi, 11.10.2007 19:16:
Oon hävittänyt mun cd-kotelon, jossa on kaikki levyt, joita yleensä kuunnellaan kun jonnekin mennään. En vaan tajua missä ihmeessä se voi olla. Tai lähinnä, kun ei ole harmainta aavistusta, niin se voi olla missä vain Nousiainen-Lohja -akselilla, ja se ei paljoa lohduta. Täytyy koluta kaikkien kämpät ja autot läpi.

*grr*



Just kun pääsin kiroamaan tota (on kyllä ärsyttänyt jo pari päivää kun en löytänyt niitä millään), niin kaveri kertos, että oon unohtanut ne hänen luokseen joku kolme viikkoa sitten. Jipii *jiihaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.